kuka on kaikkien aikojen paras salkkareissa näytellyt näyttelijä?ja miksi?
paras salkkari näyttelijä???
15
2605
Vastaukset
- sadey
eihän tässä sarjassa oikeestaan ole ollut kuin surkeita näyttelijöitä (nyt varsinkin!). Tosin läpi sarjan Ullan ja Sepon näyttelijät on olleet huippuja.. ovat AITOJA, eläytyvät täysillä rooliinsa ("Ulla" varsinkin).. Ilman Ullaa tää sarja ei ois mitään :)
- Amy
Miehistä/pojista on kyllä Sauli (Eero Tommila) tai Taneli (Julius Pillai). Molemmat erinomaisia näyttelijöitä! Naisista taas Camilla (Nora Lähteenmäki) oli paras. Valitettavasti monet muut hyvät näyttelijät ovat lähteneet pois sarjasta.
- ehdottomasti paras
Nora lähteenmäki siis. Hän veti kieron mutta seksikkään Camillan roolin loistavasti. Harmi kun jäi pois sarjasta.
- Eimy
Lapsinäyttelijöiden lisäksi sarjassa on muitakin huonoja näyttelijöitä. Kuten Annika. Ei osaa kunnolla näytellä, näyttää siltä KOKO ajan että kohta purskahtaa nauruun. Sekä Annikan roolihahmo on tylsä. "Ei se oo mitään huttuu, se on Amorin suklaavahtoo" HAHAHAHAHAHAAA!!! Teinitytön asussa saapunut Amor.
- yut
Kyllähän nuo ammattinäyttelijät erottuu joukosta edukseen, esim. just Ulla, Seppo, Ismo, Laura, Aaro, Jukka ja se sen ex-vaimo (ei nimi muistu..), Hanna, Aleksin seko tyttöystävä joka kaappasi vauvan, Camilla,...
(roolinimiä käytän, kun en kaikkien nimiä tiedä/muista)- <3love<3
mun mielestä Janne(en muista sukunimee)ja Jutta(en muista taaskaan sukunimee) siis Riku ja Katri on ehdottomasti parhaimmat.
Aleksi Sariola on kans hyvä....mut eks se mun mielest enää näyttele siinä...??? :'( - Emppu
<3love<3 kirjoitti:
mun mielestä Janne(en muista sukunimee)ja Jutta(en muista taaskaan sukunimee) siis Riku ja Katri on ehdottomasti parhaimmat.
Aleksi Sariola on kans hyvä....mut eks se mun mielest enää näyttele siinä...??? :'(parhaimmat:
Ulla & Seppo, Elina ym.
- Aki ja Ulla-fani
Niin.
- emiliina
paras on ehdottomasti se Helin esittäjä, ihan kun se oikeesti kävis läpi semmosta "kriisiä" kun se nyt sarjassa käy. Olen ihmetellyt mistä ne on niin loistavan näyttelijän löytäneet sarjaan. Se Elinan esittäjä on niin huono että kiemuretelen aina tuolissani kun se tulee ruutuun. Sama juttu sen äiteen kans.
- crone
Siis se Ullahan oli ihan hirvee. Vetää kunnon 'ylinäyttely'... Ei kovin luonteva, vaivaannuttava...
- JS
Seppo. Todella paneutunut rooliinsa.
- JK
Ninkö
- selis
Minunkin mielestäni Ulla veti ihan yli, just sellaista perinteistä suomifilmi näyttelyä, mitä ei voi katsoa sitten millään.
Tällä hetkellä paras näyttelijä on ehkä Jirin näyttelijä, eikä Sebastianinkaan näyttelijä hullumpi ole. Seppo nyt on ihan priimaa aina! : ) - .....
´´Tällä hetkellä paras näyttelijä on ehkä Jirin näyttelijä,´´
eli siis Mikko Parikka! :) tiesitkös muuten että Mikon veli Jarno Parikka on ammattilaisjalkapalloilija?! :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jarno_Parikka- selis
Ah, eli kotoa on saanut oppia! : )
Ärsyttävin hahmo koko sarjassa on Heidi - sillä ei ole ikinä hyvä päivä. Isabellan hahmo alkaa mennä tylsäksi ja Ismo ja Liisa nyt on niiiiin raivostuttavia, ettei tosikaan! (Eivät näyttelijöinä, vaan hahmoina.)
Antin hahmo on myös näytelty hyvin - en muuten tajua miksi sitä haukutaan täällä koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894