Miten tapahtuu niin sanottu arvokas vanheneminen -
erityisesti naisella?
Siitä kuulee niin paljon puhuttavan, mutta harvoin olen tavannut jonkun onnellisesti vanhenevan henkilön joka on tyytyväinen vanhentuneeseen ulkomuotoonsa.
Miten on, onko heitä olemassa?
Naisen arvokas vanheneminen
22
883
Vastaukset
- Olavi1
Kuules Mesimarja!
Kyllä sie tiijät että vanheneminen tulee kalkkiutumisesta. Kun siellä Suomessa sanotaan että se on jo niin kalkkiutunut ettei se edes muistakaan mitään.
No, sanos Mesimarja että mistä se kalkki tulee???
Miksi tehdään niinpaljon sydänverisuonten ohitus leikkauksia.????
Mistä se kalkki tulee sydänten verisuoniin ???
Ja mistä se kalkki tulee niveliin että ne alkavat antamaan ääntä.???
Mistä se kalkki tulee silmiin, niin että tulee siitä kalkista ihan sellainen harmaa kaihi, joka sitten siitä nyletään pois.????
Mistä se kalkki tulee munuaisiin ja sappeen niin että muodostuu munuaiskiviä ja sappikiviä.
Kyllä työ Suomalaiset sen tiedätte, mutta ette käsitä. Työ ette käsitä sitä vaikka tiedätte sen.
Jos teiltä vanhenneilta Suomalaisilta otettaisiin ihoa pois vaikka yksi neliötuuma, ja tutkittais
että mitä siinä on sellaista mikä sen ihon teki
niin ryppyiseksi ja harmaaksi. Silloin työ Suomalaiset hämmästyisitte, kun se onkin kalkkia.
No sitten työ sanoisitte että kalkkiahan myö tarvitaanki, Joo. Joo niin tietysti, mutta ei kivikalkkia mikä hioutuu maan alta vesisuonissa.
Oikea kalkki tulee hedelmistä ja kanamunista ja maidosta ja kaikista luonnon tuotteista.
Aatami ja Eeva elivät yli 900 vuotta, mutta ei silloin kaivettukaan kaivoja, josta se kivikalkki
eli lime tulee, vaan he joivat Jumalan tislaamaa vettä, eli järvistä ja merestä ilmaan haitunutta vettä, joka on tislattua vettä.
Kun minä tulin sinne Suomeen käymään, ja en halunnut juoda sitä Suomalaista kalkkipitoista vettä, vaan menin apteekkiin ja pyysin yksi gallona tislattua vettä, niin se myyjätär sanoi että mihin se herra niin paljon tarvitsee tislattua vettä, sanoin että me juomme vain tislattua vettä koska siinä ei ole kalkkia.
Niin se myyjätär kauhistui, ja sanoi että eihän sitä saa juoda, sitähän käytetään vain auton akuissa ja silitys raudoissa ettei ne kalkkiudu ja mene tukkoon ne pienet reijät.
Minä ajattelin että voi pyhä yksinkertaisuus. Silitysraudassa pitää käyttää tislattua vettä ettei ne pienet reijät mene tukkoon. Mutta ihminen itse saa käyttää kalkkivettä ja mennä sydänverisuoni ohitusleikkaukseen ja munuaiskivi leikkaukseen, Eihän ihminen ole niin tärkeä kuin on silitysrauta ja Auton akkumulaattori Suomessa.
Minä olen kehittänyt tästä Suomenkielisen kirjan
kolmen Amerikkalaisen tohtorin kirjoista.
Ja jos olet kiinnostunut niin kirjoita minulle.
Olavi1- Mesimarja
Olen todellakin kiinnostunut tuosta sinun kalkkiteoriasta.Se vaikuttaa kovin loogiselta.
Huh.
Muta mitäs sitä sitten joisi?EIkös se tislattu vesi ole kallista? - Olavi1
Mesimarja kirjoitti:
Olen todellakin kiinnostunut tuosta sinun kalkkiteoriasta.Se vaikuttaa kovin loogiselta.
Huh.
Muta mitäs sitä sitten joisi?EIkös se tislattu vesi ole kallista?Hei Mesimarja ja kaikki muutkin!
Voisin kertoa teille ihmeellisiä kertomuksia
tislatusta vedestä jonka mittaus arvo on noin
0.3 uS mikroSiemensiä. Meidän kaupungin vesi on
noin 400 uS ja on siihen sekoiettu alumiini sulfaattia (Alum)sekä Fluoria hampaita varten.
Mutta sehän menee myöskin vatsaan, eikä vaan hampaisiin, kun se on sekoitettu juomaveteen.
Ja on tässä vedessä hyvin paljon kalkkia (kivikalkkia)
Ja nämä vanhentaa ihmisen nopeasti, ennen aikaa.
Mutta jos minulla olisi sinun E-mail osoitteesi
niin voisin antaa sinulle tietoja hyvin paljon
tästä tislatusta vedestä. Täällä Amerikoissa
se on jokapäiväinen asia täällä ihmiset kantavat
kaupoista tislattua vettä joita myydään gallona
määrin noin 2.00 dollaria gallona (4,5 litraa).
Amerikan gallona on 3,8 litraa.
Mutta hyvin useilla ihmisillä on keittiössä
vesitislauskone jolla he tislaavat kaikki juoma ja ruokavetensä.
Minulla on kaksi vesitislauskonetta joilla minä tislaan kaikki juoma ja ruoka vedet.
Tislattu vesi on kuin voimakas magneetti joka vetää ja puhdistaa kaikki epäpuhtaudet ja kuona-aineet (jotka vanhentavat ihmisen ennen aikaa)pois ruumiista.
Suomen olosuhteet on niin erilaiset, että vain silitysraudoista ja auton akkumulaattoreista pidetään hyvä huoli ettei ne vanhene ennen aikaa. Ja niille vain annetaan tislattua vettä.
Mutta lääkärit pitää työllistää ja niin ihmisistä ei niin väliä pidetä, että lääkäreillä on työtä
kylliksi kun kivikalkki ja rauta tekee vanhentamistyötään ihmisten ruumiissa.
Lähetä E-mail osoite niin voin neuvoa mitä voit tehdä siellä Suomessa.
Olavi1 - Mesimarja
Olavi1 kirjoitti:
Hei Mesimarja ja kaikki muutkin!
Voisin kertoa teille ihmeellisiä kertomuksia
tislatusta vedestä jonka mittaus arvo on noin
0.3 uS mikroSiemensiä. Meidän kaupungin vesi on
noin 400 uS ja on siihen sekoiettu alumiini sulfaattia (Alum)sekä Fluoria hampaita varten.
Mutta sehän menee myöskin vatsaan, eikä vaan hampaisiin, kun se on sekoitettu juomaveteen.
Ja on tässä vedessä hyvin paljon kalkkia (kivikalkkia)
Ja nämä vanhentaa ihmisen nopeasti, ennen aikaa.
Mutta jos minulla olisi sinun E-mail osoitteesi
niin voisin antaa sinulle tietoja hyvin paljon
tästä tislatusta vedestä. Täällä Amerikoissa
se on jokapäiväinen asia täällä ihmiset kantavat
kaupoista tislattua vettä joita myydään gallona
määrin noin 2.00 dollaria gallona (4,5 litraa).
Amerikan gallona on 3,8 litraa.
Mutta hyvin useilla ihmisillä on keittiössä
vesitislauskone jolla he tislaavat kaikki juoma ja ruokavetensä.
Minulla on kaksi vesitislauskonetta joilla minä tislaan kaikki juoma ja ruoka vedet.
Tislattu vesi on kuin voimakas magneetti joka vetää ja puhdistaa kaikki epäpuhtaudet ja kuona-aineet (jotka vanhentavat ihmisen ennen aikaa)pois ruumiista.
Suomen olosuhteet on niin erilaiset, että vain silitysraudoista ja auton akkumulaattoreista pidetään hyvä huoli ettei ne vanhene ennen aikaa. Ja niille vain annetaan tislattua vettä.
Mutta lääkärit pitää työllistää ja niin ihmisistä ei niin väliä pidetä, että lääkäreillä on työtä
kylliksi kun kivikalkki ja rauta tekee vanhentamistyötään ihmisten ruumiissa.
Lähetä E-mail osoite niin voin neuvoa mitä voit tehdä siellä Suomessa.
Olavi1Eikö sinulla ole anonyymiä @-mailia, minulla ei ole.
Varmasti moni muukin olisi kiinnostunut tästä asiasta. - Olavi1
Mesimarja kirjoitti:
Eikö sinulla ole anonyymiä @-mailia, minulla ei ole.
Varmasti moni muukin olisi kiinnostunut tästä asiasta.Koska tämä ei ole mikään bisnes enkä myy mitään.
Niin en anna minun E-mail osoitetta.
Mutta jos jotakin kiinostaa, mien voi välttää vanhenemista. Niin lähetä E-mail osoitteesi.
Tuo nimi Mesimarja on niin kaunis nimi, että kyllä se olisi hyvä jos et vanhentuisi.
Mutta tuo toinen nimi Popeta on varmaankin joku nuori pojan loppi, joka tykkää puhua epäsivistyneitä sanoja.
Sillä kaupparatsu nimitys ei kuulu sivistykseen.
Mutta en minäkään ymmärrä "anonyymi e-mail osoitetta" ei kai sellaista ole täällä Ameriikassa. - Mesimarja
Olavi1 kirjoitti:
Koska tämä ei ole mikään bisnes enkä myy mitään.
Niin en anna minun E-mail osoitetta.
Mutta jos jotakin kiinostaa, mien voi välttää vanhenemista. Niin lähetä E-mail osoitteesi.
Tuo nimi Mesimarja on niin kaunis nimi, että kyllä se olisi hyvä jos et vanhentuisi.
Mutta tuo toinen nimi Popeta on varmaankin joku nuori pojan loppi, joka tykkää puhua epäsivistyneitä sanoja.
Sillä kaupparatsu nimitys ei kuulu sivistykseen.
Mutta en minäkään ymmärrä "anonyymi e-mail osoitetta" ei kai sellaista ole täällä Ameriikassa.No etkö voisi täällä kertoa, minkä hintaista tuollainen tislattu vesi on ja mistä sitä saa, apteekista ainakin mainitsit, ja saako sitä jostakin muualta?
- Olavi1
Mesimarja kirjoitti:
No etkö voisi täällä kertoa, minkä hintaista tuollainen tislattu vesi on ja mistä sitä saa, apteekista ainakin mainitsit, ja saako sitä jostakin muualta?
Taivaan pilvissä on tislattua vettä, ja sen luku arvo on noin 5 uS (mikroSiemensiä)
Sentakia se ei ole yhtä hyvää kuin on kotona tehty tislattu vesi, koska siihen kerttyy kaikenlaiset tehtaitten ja autojen pakokaasut.
Täältä Sudburystä tuli eräs mies siellä Suomessa käymään, niin hän vei täältä omatekoisen hellalla
toimivan Distillerin mukaansa Suomeen, sillä hänellä oli aikomus mennä naimisiin, hän oli iältään jo 80:nen ja eikä halunnut enää vanhentua,
niin hän vei täältä omatekoisen Distillerin sinne Suomeen ettei vanhentuisi.
Minä tein pienen kokeen silmilleni. Kun ammuisin
silmäni vuotivat vettä, niin etten heti nähnyt pientä kelloakaan sataprosenttisesti, kun silmäni oli niin vetiset yön jälkeen.
Niin sitten aloin pesemään silmäni joka aamu tislatulla vedellä. Ja mitä ihmettä tapahtuikaan.
Silmäni alkoivat hitaasti puhdistumaan kaikesta
kalkista mitä sinne otsa ja nenäonteloihin oli karttunut. Niin että se kalkki oli hiukan tukennut
kyynel kanavia. Mutta nyt olen noin pariviikkoa joka aamu pessyt silmäni tislatulla vedellä. Niin nyt kun herään ylös, niin näen kellon heti moitteetomasti. Eikä silmäni ole enmpää vetiset aamuisin, ja toinen hyöty on se että kun pesen kasvoni kylmällä tislatulla vedellä, niin olen heti täysin pirteä. Ja voin alkaa päivän askareeni ja työni pirteästi.
Ja tislatusta vedestä olisi minulla paljon kertomista, mutta pitäisi saada siihen ihan oma
Osasto. Mutta miten ??? en tiedä.
Sen nimeksi voisi panna "Valinta on Vallassasi"
Koska se on jokaisen ihmisen oma valta itsensä yli
elää kauan tervettä elämää, tai kuolla jo nuorena raihnaisena.
Neuvokaa ystävät että kuinka minä saisin oman osaston joka koskisi tätä ikääntymisen estämistä.
Minuakin hävettää sanoa ikäni numeroissa, vaikka en olekaan mikään vanha ukko. Kun ei ruumiini kuitenkaan ole sen ikäinen kuin on ne numerot.
Sillä tislattu vesi ja omenaviini etikka yhdessä puhdistaa jatkuvasti kaikki kuona aineet pois ruumiistani , ja tunnen itseni hyvin nuoreksi
ja teen työtäkin enemmän kuin nuoret miehet.
Vastatakaa vain tähänkin kirjeeseenni, voin teille
kertoa enemmän tästä puhtaasta H2O:sta eli puhtaasta vedestä.
Sillä kyllä Suomalaisetkin tarvitsisivat päästä tästä salaisuudesta selville. - Olavi1
Mesimarja kirjoitti:
No etkö voisi täällä kertoa, minkä hintaista tuollainen tislattu vesi on ja mistä sitä saa, apteekista ainakin mainitsit, ja saako sitä jostakin muualta?
Huomaa Mesimarja, ettei keitetty vesi ole tislattua vettä, Täällä tiedemiehet sanovat että
keitetty vesi on basiliskojen hautausmaa.
Koska kaikki bakteerit mitä vedessä on kuolevat keitettäessä, tulee siitä bakteerien hautausmaa.
Ja ota huomioon Mesimarja, että kun sinä keität
vettä, siitä lähtee se todellinen H2O pois höyrynä ilmaan, (joka on sitä tislattua vettä)
Ja vain se huono vesi jää siihen kattilaan.
Mesimarja,. tee koe: Ja laita kirkaspohjaiseen
kattilaan sitä sinun vettäsi noin 3 tuumaa, ja keitä se hitaasti siitä pois. Ja sitten kun se kattila on tyhjä ja jäähtynyt, niin katso sieltä pohjalta että minkälaista on se vesi jota juot.
Ja sellainen on myöskin sydämesi sisältä. - Mesimarja
Olavi1 kirjoitti:
Taivaan pilvissä on tislattua vettä, ja sen luku arvo on noin 5 uS (mikroSiemensiä)
Sentakia se ei ole yhtä hyvää kuin on kotona tehty tislattu vesi, koska siihen kerttyy kaikenlaiset tehtaitten ja autojen pakokaasut.
Täältä Sudburystä tuli eräs mies siellä Suomessa käymään, niin hän vei täältä omatekoisen hellalla
toimivan Distillerin mukaansa Suomeen, sillä hänellä oli aikomus mennä naimisiin, hän oli iältään jo 80:nen ja eikä halunnut enää vanhentua,
niin hän vei täältä omatekoisen Distillerin sinne Suomeen ettei vanhentuisi.
Minä tein pienen kokeen silmilleni. Kun ammuisin
silmäni vuotivat vettä, niin etten heti nähnyt pientä kelloakaan sataprosenttisesti, kun silmäni oli niin vetiset yön jälkeen.
Niin sitten aloin pesemään silmäni joka aamu tislatulla vedellä. Ja mitä ihmettä tapahtuikaan.
Silmäni alkoivat hitaasti puhdistumaan kaikesta
kalkista mitä sinne otsa ja nenäonteloihin oli karttunut. Niin että se kalkki oli hiukan tukennut
kyynel kanavia. Mutta nyt olen noin pariviikkoa joka aamu pessyt silmäni tislatulla vedellä. Niin nyt kun herään ylös, niin näen kellon heti moitteetomasti. Eikä silmäni ole enmpää vetiset aamuisin, ja toinen hyöty on se että kun pesen kasvoni kylmällä tislatulla vedellä, niin olen heti täysin pirteä. Ja voin alkaa päivän askareeni ja työni pirteästi.
Ja tislatusta vedestä olisi minulla paljon kertomista, mutta pitäisi saada siihen ihan oma
Osasto. Mutta miten ??? en tiedä.
Sen nimeksi voisi panna "Valinta on Vallassasi"
Koska se on jokaisen ihmisen oma valta itsensä yli
elää kauan tervettä elämää, tai kuolla jo nuorena raihnaisena.
Neuvokaa ystävät että kuinka minä saisin oman osaston joka koskisi tätä ikääntymisen estämistä.
Minuakin hävettää sanoa ikäni numeroissa, vaikka en olekaan mikään vanha ukko. Kun ei ruumiini kuitenkaan ole sen ikäinen kuin on ne numerot.
Sillä tislattu vesi ja omenaviini etikka yhdessä puhdistaa jatkuvasti kaikki kuona aineet pois ruumiistani , ja tunnen itseni hyvin nuoreksi
ja teen työtäkin enemmän kuin nuoret miehet.
Vastatakaa vain tähänkin kirjeeseenni, voin teille
kertoa enemmän tästä puhtaasta H2O:sta eli puhtaasta vedestä.
Sillä kyllä Suomalaisetkin tarvitsisivat päästä tästä salaisuudesta selville.Siis jos keittää veden pois kattilasta, jää kattilaan kalkkiraita jäljelle?
No saakos tuota juomakelposta tislattua vettä, jos käyttää sitä hiilisuodattimen läpi virratettua vettä.
Tällaisen vekottimen olen jo kerran ostanut, mutta heitin sen pois vähitellen.Ilmeisesti en tajunnut sen merkitystä?
Onko muita tapoja saada tislattua vettä?
Saako sitä bensiiniasemilta, joku sanoi, että sieltä sitä ennen sai auton moottoreihin.
Olen ihan tosissani.Miten saan tislattua vettä yksinkertaisimmin juoma- ja peruvedeksi? - Olavi1
Mesimarja kirjoitti:
Siis jos keittää veden pois kattilasta, jää kattilaan kalkkiraita jäljelle?
No saakos tuota juomakelposta tislattua vettä, jos käyttää sitä hiilisuodattimen läpi virratettua vettä.
Tällaisen vekottimen olen jo kerran ostanut, mutta heitin sen pois vähitellen.Ilmeisesti en tajunnut sen merkitystä?
Saako sitä bensiiniasemilta, joku sanoi, että sieltä sitä ennen sai auton moottoreihin.
Olen ihan tosissani.Miten saan tislattua vettä yksinkertaisimmin juoma- ja peruvedeksi?Elä turhaan osta mitään vesisuodattimia, sillä yöllä kun vesi seisoo siinä suodattimessa, niin se alkaa kehittämään sairausbakteereita ja aamulla kun peset hampaasi, tulee niitä bakteeria sinun elimistöösi ja tunnet itsesi sairaaksi.
Siis suodatin on vain pahaksi.
Keitetty vesi on bakteerien hautausmaa ja kaikki muut vedet sisältää joko autojen pakokaasu myrkkyjä, maantiesuola myrkkyjä ja tehtaitten savusta tulleita myrkkyjä. Ne menevät maan alle
vesisuoniin, ja sieltä kaivoista ihmisten elmistöön. Vain tislattu vasi on turvallista.
Mene nyt Mesimarja apteekkiin ja osta tislattua vettä vaikka vaan yksi litra, ja keitä se siinä
kirkaspohjaisessa kattilassasi, niin näet että se on absoluuttisen puhdasta vettä. Ja kun sitä juot
niin se on kuin magneetti joka vetää kaiken epäpuhtauden eli kuona-aineet pois kehostasi ja silloin sinä alat nuortumaan, ja sinua suututtaa jos ihmiset kysyvät ikääsi, sillä silloin ei ikää voida laskea enää vuosinumeroittain, vaan sinä olet ymmällä. Kun tunnet itsesi ihan nuoreksi ja kuitenkin numerot näyttävät että olet sen, ja sen ikäinen.
Mutta niinkuin sanoin Suomessa se on melkein mahdotonta saada tislattua vettä, koska Suomen tiede uskoo että vain silitysraudat ja auton akut
tarvitsee estää kalkkiutumasta mutta ei ihmisten aivot tarvitse sillä onhan niitä Alzhaimerin sairaaloita mihin kalkkiutuneet ihmiset viedään. - Mesimarja
Olavi1 kirjoitti:
Elä turhaan osta mitään vesisuodattimia, sillä yöllä kun vesi seisoo siinä suodattimessa, niin se alkaa kehittämään sairausbakteereita ja aamulla kun peset hampaasi, tulee niitä bakteeria sinun elimistöösi ja tunnet itsesi sairaaksi.
Siis suodatin on vain pahaksi.
Keitetty vesi on bakteerien hautausmaa ja kaikki muut vedet sisältää joko autojen pakokaasu myrkkyjä, maantiesuola myrkkyjä ja tehtaitten savusta tulleita myrkkyjä. Ne menevät maan alle
vesisuoniin, ja sieltä kaivoista ihmisten elmistöön. Vain tislattu vasi on turvallista.
Mene nyt Mesimarja apteekkiin ja osta tislattua vettä vaikka vaan yksi litra, ja keitä se siinä
kirkaspohjaisessa kattilassasi, niin näet että se on absoluuttisen puhdasta vettä. Ja kun sitä juot
niin se on kuin magneetti joka vetää kaiken epäpuhtauden eli kuona-aineet pois kehostasi ja silloin sinä alat nuortumaan, ja sinua suututtaa jos ihmiset kysyvät ikääsi, sillä silloin ei ikää voida laskea enää vuosinumeroittain, vaan sinä olet ymmällä. Kun tunnet itsesi ihan nuoreksi ja kuitenkin numerot näyttävät että olet sen, ja sen ikäinen.
Mutta niinkuin sanoin Suomessa se on melkein mahdotonta saada tislattua vettä, koska Suomen tiede uskoo että vain silitysraudat ja auton akut
tarvitsee estää kalkkiutumasta mutta ei ihmisten aivot tarvitse sillä onhan niitä Alzhaimerin sairaaloita mihin kalkkiutuneet ihmiset viedään.Asutko sinä Olavi1 aivan todellakin Amerikassa?
Missä siellä ja mitä muuta teet kuin juot tislattua vettä? - Frenia
Mesimarja kirjoitti:
Siis jos keittää veden pois kattilasta, jää kattilaan kalkkiraita jäljelle?
Olen ihan tosissani.Miten saan tislattua vettä yksinkertaisimmin juoma- ja peruvedeksi?Hei Mesimarja.Tislattua vettä eli ionipuhdistettua vettä saa Suomesta joka huoltoasemalta.Sitä myydään akkuvetenä ja hinta on neljän litran astiassa n. 5-6 euora /astia.
Minun mielestäni pitäisi muistaa myös se,että kun vettä tislataan,häviää siitä myös kaikki mineraalit ja suolot,joita nimenomaan vedestä tarvitsemme.Rikkiviisas Olavi ei ole tainnut sitä huomioida ollenkaan,ellei hän sitten nimenomaan myy jotain pillereitä joissa nuo tarvitsemamme mineraalit on.Taidat Ola sittenkin olla Kaupparatsu!!!! - Olavi1
Mesimarja kirjoitti:
Asutko sinä Olavi1 aivan todellakin Amerikassa?
Missä siellä ja mitä muuta teet kuin juot tislattua vettä?Hei Mesimarja ja muut siellä rapakon takana.
Täällä minä asun puoleksi Ameriikassa ja Kanadassa
tästä on noin 3 km amerikan rajalle.
Tämä on kaksois kaupunki, puolet kuuluu Kanadalle
ja puolet U.S.A:lle
Mutta nimi on sama kummallakin.
Minä olen ammatiltani Tutkija, minä tutkin kaikenlaista. Mutta etenkin ihmisten vanhettumista. Siksi se oli niin mielenkiintoista tavata täällä keskustelukerhossa joku joka oli kiinnostunut vanhenemisesta. Ja vesi on siihen suurin syy, nimittäin kalkkipitoinen vesi, ja kun minä näen koukkuselkäisiä vanhuksia. niin minulle tulee väkisinkin ajatus, että tuossa menee kalkkisäkki. Joka on jo kalkkia täysi.
Sillä kun ihminen on noin 70 vuotta vanha, on sen ruumiissa kalkkia jo lähes yksi pauna ( 0,4545 kg) se on ympäri joka puolella ruumista. Ihon allakin sitä on. sitä on myöskin nivelissä ja ilmenee myöskin verisuonissa tukoksina.Munuaiskivinä ja sappikivinä, Silmiinkin se menee ja tekee harmaa kaihia, sillä sen väri on harmaata.
Minä olen ammatiltani electroniikan mies, ja minulle on kaikenlaisia electronisia laitteita.
Olen myöskin lentokone radio teknikko ollut noin 8½ vuotta. Mutta nyt olen innostunut tekemään Hollantilaisia tuulimyllyjä, teen niitä vain herrastuksen vuoksi, en myytäväksi, mutta jos joku maksaa vain tarvikkeiden hinnan niin myyn sitten sillä hinnalla, ilman työpalkoja.
Lähetä E-mail osoitteesi, niin minä lähetän sinulle sen hollantilaisen tuulimyllyn kuvan.
Se on kaikiaan noin 2½ metriä korkea, komea värikäs Tuulimylly.
Olavi1 - Olavi1
Frenia kirjoitti:
Hei Mesimarja.Tislattua vettä eli ionipuhdistettua vettä saa Suomesta joka huoltoasemalta.Sitä myydään akkuvetenä ja hinta on neljän litran astiassa n. 5-6 euora /astia.
Minun mielestäni pitäisi muistaa myös se,että kun vettä tislataan,häviää siitä myös kaikki mineraalit ja suolot,joita nimenomaan vedestä tarvitsemme.Rikkiviisas Olavi ei ole tainnut sitä huomioida ollenkaan,ellei hän sitten nimenomaan myy jotain pillereitä joissa nuo tarvitsemamme mineraalit on.Taidat Ola sittenkin olla Kaupparatsu!!!!Lääkäritkin kuuluvat kahteen ryhmään, toinen lääkäri on sitä mieltä että me tarvitsemme kivennäis aineita, jotka tulevat vedestä ja luulevat että ne sulaa vatsassamme, mutta toiset lääkärit taas ovat toista mieltä. He sanovat että
oikeita mineraaleja me saame kasviksista ja hedelmistä, maidosta ja kaista meijerituotteista.
Nyt kaikki ihimset jakaantuvat tässä kahteen ryhmään. Mutta käytäntö osoittaa sen että kun minä olen nyt juonut tislattua vettä ( joka ei ole reverse osmoosisisvettä) se on höyryä, se on sadevettä. Olen sitä juonut nyt noin 14 vuotta.
Enkä huomaa itsessäni mitään vanhenemisen merkkiä.
Kivennäis aineet minä saan niinkuin jo sanoin luonnon tuotteista. Ja ne ovat ns orgaanisia mineraaleja, kun taas vedestä tulevat mineraalit
ovat kivistä vesisuonissa hiotunutta hienon hienoa kalkkipuuteria, joka ei sulä vatsassa, vaan menee niiden suolinukassa olevien reikien läpi vereen, ja tarttuu sitten kolestroliin ja rasvaan kiinni joka on verisuonien seinämissä.
Ja ne ihmiset jotka uskovat että tämä kivikalkki
puuteri onkin sitä oikeata mineriaalia, niin saavt pysyä mielipiteissään, ja vanhentua normaalisti. Valinta on Vallassasi.
En myy mitään, niin en ole silloin kaupparatsu.
Mutta täällä Amerikassa on jo silmät avautuneet ihmisille, ja kohta on joka kodissa keittiö tistilleri. Suomi on takapajuinen maa, ja jos siellä ostaa tislattua vettä, niin ne sanoo että
ethän sinä vain juo tuota vettä, sehän on vain tarkoitettu silitysrautoihin, ettei niiden pienet reijät mene tukkoon kalkista jota vedessä on.
Kaupparatsu myy jotakin, minä en myy mitään.
Mutta tahdon vain ohjata Suomalaisia täältä Amerikasta asti, että hylkäävät jo ne
"öljylamput" ja ottavat sähköt koteihinsa. - Mesimarja
Olavi1 kirjoitti:
Hei Mesimarja ja muut siellä rapakon takana.
Täällä minä asun puoleksi Ameriikassa ja Kanadassa
tästä on noin 3 km amerikan rajalle.
Tämä on kaksois kaupunki, puolet kuuluu Kanadalle
ja puolet U.S.A:lle
Mutta nimi on sama kummallakin.
Minä olen ammatiltani Tutkija, minä tutkin kaikenlaista. Mutta etenkin ihmisten vanhettumista. Siksi se oli niin mielenkiintoista tavata täällä keskustelukerhossa joku joka oli kiinnostunut vanhenemisesta. Ja vesi on siihen suurin syy, nimittäin kalkkipitoinen vesi, ja kun minä näen koukkuselkäisiä vanhuksia. niin minulle tulee väkisinkin ajatus, että tuossa menee kalkkisäkki. Joka on jo kalkkia täysi.
Sillä kun ihminen on noin 70 vuotta vanha, on sen ruumiissa kalkkia jo lähes yksi pauna ( 0,4545 kg) se on ympäri joka puolella ruumista. Ihon allakin sitä on. sitä on myöskin nivelissä ja ilmenee myöskin verisuonissa tukoksina.Munuaiskivinä ja sappikivinä, Silmiinkin se menee ja tekee harmaa kaihia, sillä sen väri on harmaata.
Minä olen ammatiltani electroniikan mies, ja minulle on kaikenlaisia electronisia laitteita.
Olen myöskin lentokone radio teknikko ollut noin 8½ vuotta. Mutta nyt olen innostunut tekemään Hollantilaisia tuulimyllyjä, teen niitä vain herrastuksen vuoksi, en myytäväksi, mutta jos joku maksaa vain tarvikkeiden hinnan niin myyn sitten sillä hinnalla, ilman työpalkoja.
Lähetä E-mail osoitteesi, niin minä lähetän sinulle sen hollantilaisen tuulimyllyn kuvan.
Se on kaikiaan noin 2½ metriä korkea, komea värikäs Tuulimylly.
Olavi1Eiköhän olisi helpompi antaa minulle se linkki, johon voisin tulla katsomaan sitä tuulimyllyä.
Taidat olla oikea monitaituri.
Oletko sinä jo 70 vuotias?
Enpä tiedä olisiko minulla mitään käyttöä tuolle tuulimyllylle, voisiko siitä saada energiaa huusholliin? - Mesimarja
Frenia kirjoitti:
Hei Mesimarja.Tislattua vettä eli ionipuhdistettua vettä saa Suomesta joka huoltoasemalta.Sitä myydään akkuvetenä ja hinta on neljän litran astiassa n. 5-6 euora /astia.
Minun mielestäni pitäisi muistaa myös se,että kun vettä tislataan,häviää siitä myös kaikki mineraalit ja suolot,joita nimenomaan vedestä tarvitsemme.Rikkiviisas Olavi ei ole tainnut sitä huomioida ollenkaan,ellei hän sitten nimenomaan myy jotain pillereitä joissa nuo tarvitsemamme mineraalit on.Taidat Ola sittenkin olla Kaupparatsu!!!!Kyllä minä nyt alan olla ymmälläni.
Ketä uskoa?
Kumpikin kuulostaa täysin uskottavalta. - Olavi1
Mesimarja kirjoitti:
Eiköhän olisi helpompi antaa minulle se linkki, johon voisin tulla katsomaan sitä tuulimyllyä.
Taidat olla oikea monitaituri.
Oletko sinä jo 70 vuotias?
Enpä tiedä olisiko minulla mitään käyttöä tuolle tuulimyllylle, voisiko siitä saada energiaa huusholliin?Hei Mesimarja ja muutkin !
Kun sinä puhuit siitä naisen vanhenemisesta, niin saattaahan olla niin, että sinun peilisi ovat alkaneet ryppyilemään. Etkä sinä itse.
Monta kertaa kun katsoo peiliin ja kasvot näyttää ryppyiseltä, syy on peilissä.
Vie ne peilsi korjaamolle ja selitä että ne ovat nyt niin ryppyiset että ne vaativat korjausta, sillä minä muuten luulen että alan vanhenemaan.
Kysyit ikääni Mesimarja?
Täällä missä juodan tislattua vettä ei lasketa ikää niinkuin siellä Suomessa. Suomessa lasketaan ikä syntymävuoden perusteella, täällä lasketaan että kuinka kauan on juonut tislattua vettä.
Nyt on tulossa vielä toinen lisäys tähän tislattuun veteen, nimittäin siihen sekoitetaan
neste happea, niin kyllä se nuorentaa kun verisuonet saa paljon happea. Ja verisuonien puhditukseen käytetään omenaviini etikkaa 1 ruokalusikallinen joka aamu, ja siihen pannaan sekaan yksi teelusikallinen hunajaa.
Niin kyllä verisuonet ja kaikki nikamat puhdistuvat, sillä omenaviini etikka syö kiviperäisen kalkin pois ruumiista ja verisuonista.
Laita vaan rohkeasti E- mail osoitteesi niin voin lähettää sinulle tuulimyllyn ja muitakin valokuvia täältä.
Olavi1 - Mesimarja
Olavi1 kirjoitti:
Hei Mesimarja ja muutkin !
Kun sinä puhuit siitä naisen vanhenemisesta, niin saattaahan olla niin, että sinun peilisi ovat alkaneet ryppyilemään. Etkä sinä itse.
Monta kertaa kun katsoo peiliin ja kasvot näyttää ryppyiseltä, syy on peilissä.
Vie ne peilsi korjaamolle ja selitä että ne ovat nyt niin ryppyiset että ne vaativat korjausta, sillä minä muuten luulen että alan vanhenemaan.
Kysyit ikääni Mesimarja?
Täällä missä juodan tislattua vettä ei lasketa ikää niinkuin siellä Suomessa. Suomessa lasketaan ikä syntymävuoden perusteella, täällä lasketaan että kuinka kauan on juonut tislattua vettä.
Nyt on tulossa vielä toinen lisäys tähän tislattuun veteen, nimittäin siihen sekoitetaan
neste happea, niin kyllä se nuorentaa kun verisuonet saa paljon happea. Ja verisuonien puhditukseen käytetään omenaviini etikkaa 1 ruokalusikallinen joka aamu, ja siihen pannaan sekaan yksi teelusikallinen hunajaa.
Niin kyllä verisuonet ja kaikki nikamat puhdistuvat, sillä omenaviini etikka syö kiviperäisen kalkin pois ruumiista ja verisuonista.
Laita vaan rohkeasti E- mail osoitteesi niin voin lähettää sinulle tuulimyllyn ja muitakin valokuvia täältä.
Olavi1Kiitos Olavi ohjeista.
Tuo omenaviinietikka ja lusikallinen hunajaa ovat aivan hyväksi koettuja keinoja pitää itsensä kunnossa.
Joten siihen kyllä uskon.
Ja tuo tislattu vesi ja happikapselitkin vaikuttaa aivan viisaalta.
Happihan tappaa kaikki bakteerit ja virukset.
Tietenkin voisi myös ajatella kuntoilua raittiissa ilmassa vaihtoehdoksi noille kapseleille, vai?
Mutta hieman minua tuo tislattu vesi epäilyttää kun tuo toinen keskustelija sanoi, että siitä puuttuu kaikki mineraalit j n e.
Vaikkakin sinä selitit asian kyllä aivan hyvin, jotta mineraalit vedestä eivät imeydykään vereen, niin silti minulle jäi pieni epäilys.
Mistäs noita happikapseleita muuten saa ja nehän lienevät kamalan kalliita?
Peilini ei vielä toistaiseksi ole laisinkaan ruvennut ryppyilemään, niin että kaikki on täällä ihan hyvin.
Anna nyt minulle se osoitteesi ja puhelinnumerosi, niin että voin tulla käymään ja soitella sinulle öisin, sillä kun täällä on yö niin onhan siellä Amerikassa päiväsaika. - Olavi1
Olavi1 kirjoitti:
Huomaa Mesimarja, ettei keitetty vesi ole tislattua vettä, Täällä tiedemiehet sanovat että
keitetty vesi on basiliskojen hautausmaa.
Koska kaikki bakteerit mitä vedessä on kuolevat keitettäessä, tulee siitä bakteerien hautausmaa.
Ja ota huomioon Mesimarja, että kun sinä keität
vettä, siitä lähtee se todellinen H2O pois höyrynä ilmaan, (joka on sitä tislattua vettä)
Ja vain se huono vesi jää siihen kattilaan.
Mesimarja,. tee koe: Ja laita kirkaspohjaiseen
kattilaan sitä sinun vettäsi noin 3 tuumaa, ja keitä se hitaasti siitä pois. Ja sitten kun se kattila on tyhjä ja jäähtynyt, niin katso sieltä pohjalta että minkälaista on se vesi jota juot.
Ja sellainen on myöskin sydämesi sisältä.Kyllä se oli minullekin vaikeata ensin uskoa, kun monetkin viisaatkin lääkärit väittävät että se kivikalkki mitä vedestä tulee on sitä oikeata kalkkia. Jota me ihmispoloiset tarvitsemme.
Mutta kun sain nämä kolme amerikkalaisten lääkärien kirjat, ja aloin niihin tutustumaan, niin sain aivan kuin shokin. Sillä silmäni aukesivat. Tohtori Paul Brakken kirja on tässä edessäni, ja sen kirjan nimi onkin "The shocking truth that can save your life"
Ja se on kokonaan kirjoiteetu vedestä mitä juomme.
Siinä on 170 sivua, ja on täysin perusteltu kirja
siitä mikä voi pilata sinun terveytesi.
Sitten on toinen kirja joka on Tiedeprofessori N.W Walker in kirja, jonka kannessa on ruumis arkku ja siinä vesiventtiili joka on aivan kalkkinen. Siinä on 107 sivua ja sen nimi on "Water can undermine your health"
Ja siinä on selvästi ilmoitettu että kivikalkki ja luonnon kalkki joka tulee maidosta, kanamunista ja vihanneksista ja hedelmistä on niitä oikeita kalkkia, ja kivikalkki joka tulee vedestä on se terveyden turmelija ja ennen aikaisesti vanhentaja.
Kolmas kirja on Tohtori Allen E Banik joka kirjoitti kirjan "Choice is Clear" valinta on selvä. Nyt minua täällä nimitetään Water professoriksi, ja olen kirjoittanut kirjan Suomen kielellä jonka nimi on "Valinta on vallassasi"
Siinä on paljon valokuvia verisuonista ja tärkeitä tietoja verisuonten koosta. Siinä on myöskin tärkeä tieto siitä että miksi eräällä Venäjän vuoristolla ihmiset elävät 120 - 130 vuotisiksi, ja miksi syvämeren sukeltajat elävät noin 58 - 65 vuotiaiksi.
Myöskin siinä kirjassa on totuuksia nyky ajan vesistä, mitä ne sisältävät. Myöskin siinä kirjassa on kerrottu miksi kaasuilmapallo kun se lasketaan taivaalle räjähtää siellä korkeuksissa.
Mitä ihmisten verisuonille tapahtuu korkeuksissa.
ym, ym mielenkiintoista on siinä kirjassa jonka nimi on "VALINTA ON VALLASSASI"
Lähetä E-mail osoitteesi. Niin kerron sinulle lisää, Mesimarja.
Kirjoitan sinulle kun tulen pitkältä matkalta, noin 4000 km. - Anonyymi
Vesi, josta on poistettu liuenneet kivennäisaineet tai niiden pitoisuutta on huomattavasti alennettu (pienemmäksi kuin 50–100 mg/l) joko tislaamalla tai muulla tavoin, ei sovellu juotavaksi muuten kuin erikoistapauksissa.
- Popeda
Taidat Olavi olla se kaupparatsu,sieltä Pihtiputaalta,joka mullekkin möi villasukkia juomaveden suodatusjärjestelmänä.
- pete^^
Moi
Ootkohn se sinä, Merja? Olin chatiss ja tutkailin tätä, en oikein tiedä missä olen, kun haeskelin nimimerkkiäsi eli Mesimarjaa?
Olet pohtinu rvosta vanhenemist? Jahas, siinäpä pulma, ti paremminkin, kuink kasvaa aikuiseksi?
Pekka alias pete^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap162188Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842138- 1011407
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101336Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663841227Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1461188Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249896Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173874- 78869
- 63854