On se niin ihanata!

Ritari009

Kun ei uskovaiset,ja eksyttäjät käy joukolla Ritari009:än kimppuun,sehän vaan todistaa,että olen eri hengessä kuin nuo pahanpalvelijat,jotka sättii täällä uskovia työkseen,vuorokaudet ympäriinsä.
Vaikka olenkin maailmassa,mutta en ole maailmasta,siksi tuo myrkyllinen pahansuopaisuus tahtoisi tallata Kristuksen seuraajat valtansa alle,mutta se joka on uskovilla,on suurempi kuin se,joka on maailassa.
Tosin se "paha",mikä maailmassa saa vallita joitakin, voi vaikka tappaa tämän ruumiin,vaan ei voi iankaikkisuus hengelle mitään.
Paavali sanoi. "Kristus on minulle elämä,kuolema on minulle voitto". Siis tämä fyysisen ruumiin pois paneminen,siitä nousee hengellinen,ja se on iankaikkista.

Room 8:38,39, "Sillä minä olen varma siitä,ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat,ei nykyiset eikä tulevaiset,ei voimat,ei korkeus eikä syvyys,eikä mikään muu luotu voi meitä eroittaa Jumalan rakkaudesta,joka on Kristuksessa Jeesuksessa,meidän Herrassamme."

Tälläkin palstalla pahan saama ylivalta,osoittaa vain sen,että meidän yhdykuntamme on taivaassa,ja että Jeesus tulee minä hetkenä hyvänsä,näinh'n Raamattu on sen ennustanutkin,paha käy vaan yhä pahemmaksi,pyhät pyhittyy yhä vaan pyhemmiksi,ei isessään,eikä omilla hyvyyksillä,vaan uskovat ajetaan yhä kaummemmas pahasta ja lähemmä Kristusta,pyhitys on erottautumista,ja uskovat erottautuu yhä lähemmäs vaan Jeesusta Kristusta.

Voi olla,että on yksinäisiä aikoja tulossa,mutta sitten kotona Herran luona saadaan kiittä ja ylsitää Vapahtajaamme ,uusinkielin ja uusin mielin.

"Pankaa siis täysi toivonne siihen armoon (uskovat) jonka saatte Hänen ilmestyessään,rohkaiskaa siis näillä sanoilla toinen toistanne.!""

31

1095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SleeplessNight

      Ei kannata välittää eksyttäjistä.
      Minun kirjoituksiani on haukuttu paljon, milloin olen Jumalaa, milloin Pyhää Henkeä vastaan, välillä olen joutumassa helvettiin jne.
      En nyt väitä että kirjoitukseni olisivat täydellisiä, virheitäkin on varmasti tullut tehtyä...

      Ja tästä palstasta vielä...Monikaan täällä kirjoittavista eivät edes ole uskossa, hyvänä esimerkkinä Nassen :) Mutta siunausta hänellekin.
      Riitelyksi on mennyt, myös uskovien kesken, koska emme täydellisiä ole.

      Siunausta sinulle Ritari :)

      • Tiina

        Jeesuksen luonteesta:
        "Hän on uskollinen ja vanhurskas, vaikka me olisimme uskottomat, itseänsä kieltää Hän ei saata."

        Jeesus kuoli puolestasi,jotta sinä saisit iänkaikkisen elämän.

        Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Herran kirkkautta vailla,
        mutta Jumalan armolahja on
        syntien anteeksiantamus ja
        Iänkaikkinen elämä Jeesuksessa kristuksessa


      • M@k3
        Tiina kirjoitti:

        Jeesuksen luonteesta:
        "Hän on uskollinen ja vanhurskas, vaikka me olisimme uskottomat, itseänsä kieltää Hän ei saata."

        Jeesus kuoli puolestasi,jotta sinä saisit iänkaikkisen elämän.

        Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Herran kirkkautta vailla,
        mutta Jumalan armolahja on
        syntien anteeksiantamus ja
        Iänkaikkinen elämä Jeesuksessa kristuksessa

        Puhu vain omasta puolestasi, minä ainakaan en ole tehnyt mitään syntiä.


      • Grönholm
        M@k3 kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi, minä ainakaan en ole tehnyt mitään syntiä.

        puupää se sinä olet?


      • M@k3
        Grönholm kirjoitti:

        puupää se sinä olet?

        Joka ei ole koskaan tehnyt mitään syntiä, eikä tee.


    • Tiina

      Siunausta sinulle ritari,tavataan viimeistään karitsan hääaterialla!

      Matteuksen evankeliumi 6:
      27. Kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?

      28. Mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat. Ne eivät tee työtä eivätkä kehrää.

      29. Kuitenkin minä sanon teille: kaikessa loistossaankaan Salomo ei ollut vaatetettu kuten yksi niistä.

      30. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna heitetään uuniin, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?

      31. Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mistä me saamme ruokaa?' tai: 'Mistä me saamme juomaa?' tai: 'Mistä me saamme vaatteet?'

      32. Tätä kaikkea kansat* tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.

      33. Etsikää yli kaiken Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan*, niin myös kaikki tämä annetaan teille.

    • lumpsis

      Ritari009,

      Sinulla on paljon hyviä ajatuksia ja hengellistä viisauttakin, mikäli osaan arvioida.

      Joissakin asioissa koen sinun asettavan itsesi toisten yläpuolelle. Niin kuin tässäkin viestissäsi.
      Ei kaikkea eri mieltä olevaa pidä tulkita erihenkisyydeksi eikä henkilökohtaisiksi hyökkäyksiksi. Eikä varsinkaan ryhtyä omatekoiseksi marttyyriksi.

      Kukaan ei tietääkseni ole riistämässä henkeäsi, joten jokseenkin mahtipontiselta kuulostaa siteerauksesi Raamatusta. Jumalan Sana on tosi, ja sillä voi toki lohduttautua ja lohduttaa muitakin, mutta jotenkin minusta tuntuu, että käytät sitä aseena toisinajattelijoita vastaan. En usko sen olevan Jumalan tahto. Toivonkin olevani väärässä tulkinnassani.

      "Tälläkin palstalla pahan saama ylivalta,"

      Keskustelupalstalla keskutellaan, ei taistella vallasta. Jumala kyllä jaksaa pitää huolen omasta arvovallastaan olivatpa meidän mielipiteemme ja tulkintamme millaisia tahansa. Me emme kannata puuta, vaan puu kannattaa meitä. Totinen, jalo viinipuu, jossa me olemme oksastettuina, Jeesus Kristus. Hän kannattaa meitä.

      Voisikohan ajatella/rukoilla laulun sanoin, että "kun pahan valta kasvaa ympärillä, vahvista ääni toisen maailman". Se ei tarkoita, että ryhdymme taisteluun ihmisiä vastaan, vaan että kuulemme "toisen äänen" omassa sisimmässämme ja taistelemme sieltä tulevaa pahaa vastaan. Emme hyökkäile, vaan tuomme asiallisesti esiin eriävät ajatuksemme ja argumenttimme. Myönnän, että joskus se on vaikeaa sekä elävässä elämässä että varsinkin nettipalstalla, jossa anonyymit pommittavat toisiaan "savuverhon" suojissa.

      Vaikka pyhät pyhittyvät edelleen eivät synti ja kiusaukset meitä uskoviakaan jätä.
      Ihmisinä emme ole parempia kuin toiset, jonka ajatuksen toitkin esiin.

      "vaan uskovat ajetaan yhä kaummemmas pahasta ja lähemmä Kristusta,pyhitys on erottautumista,ja uskovat erottautuu yhä lähemmäs vaan Jeesusta Kristusta."

      Aivan oikein. Pahasta erottautuminen ei kuitenkaan merkitse ihmisistä erottautumista. Me olemme maailmassa, vaikka emme maailmasta. Meidän on kestettävä samat kärsimyksen koetukset kuin veljiemmekin tulee tässä maailmassa kestää.
      Pyhittymisen voi ajatella myös kasvuna kohti Kristusta, Hänen mielenlaatuaan.
      Hän rakastaa jokaista ihmistä samalla iankaikkisella rakkaudella ja tahtoo, että kaikki ihmset pelastuvat.

      "Voi olla,että on yksinäisiä aikoja tulossa"

      Toivottavasti ei kuitenkaan kovin pitkiä. Kaikella on aikansa.

      • Ritari009

        kommentista.
        En kyllä ole tarkoittanut olla mietenkään "mahtipontinen",enkä missään nimessä ylpistellyt.
        Mitä ylpistelyä minullakin muka olisi,olipahan vaan pieni "puollustus" tämän palsta yleistä vastahenkisyyttä Ritar009:sää kohtaan.
        Minun sanomisistani väännetään täällä aina jotakin nekatiivistä ja kohdistetaan minuun hekohtaisesti,sellainen on henki ,jonka kyllä vaistoan,jokaisesta viestistä missä se ilmenee.

        Eihän meidän tule eroittautua ihmisistä,Jeesus kuitenkin sanoo: "Kavahda ihmistä!" Täälläkin on muutamia tiettyjä,joita mielellään kavahtaa.

        Yliote on tällä palstalla "pahalla",en niinkään tarkoita ketään ihmistä,vaikka se eräiden kautta ilmenee,tämähän on "henkien sotaa"!
        Olet kaiketi samaa mieltä,että Jumalan kielteisyys ja pilkka henki on ilmeinen,"tieteen nimissä" ?
        Jumalan siunausta sinulle !
        t."Ritari009"


    • M@k3
      • Ritari009

        ei ole mitään tekemistä eavankeliumin kanssa,vaikka en sitä lukenutkaan.
        Jeesus rakastaa sinua! Usko pois !


    • ajatellut

      että sinun asenteessasi muita kohtaan voisi ihan oikeasti olla jotain pielessä? Oletko ajatellut, että sinussa voisi olla syntiä? Et ole koskaan myöntänyt yhtään sinuun kohdistettua arvostelua todeksi, vaan olet kiistänyt jokaisen. Se on liha.

      • Ritari009

        mun tunnustamattomat synnit,kun minä en tiedä,että niitä olisi,ihmettelen,että sinä tiedät,vaikka sinun mielestäni en ole niitä tunnustanut,kerro !Että mistä tiedät ?
        Kerro mulle,mitä minä en tiedä,


      • sanoja:
        Ritari009 kirjoitti:

        mun tunnustamattomat synnit,kun minä en tiedä,että niitä olisi,ihmettelen,että sinä tiedät,vaikka sinun mielestäni en ole niitä tunnustanut,kerro !Että mistä tiedät ?
        Kerro mulle,mitä minä en tiedä,

        "On ihanata alistaa, ja mielelläni sen teenkin." Vähän samoilla linjoilla olen kuin lumpsis tuossa edellä, mutta selväsanaisempi. Olet kovasydäminen. Armoton. Ylpeä. Taipumaton. Tuomitseva. Tekopyhä. Et pyydä koskaan anteeksi muilta loukkauksiasi ja tuomioitasi. Etkä näe omia syntejäsi.


      • Nassen
        sanoja: kirjoitti:

        "On ihanata alistaa, ja mielelläni sen teenkin." Vähän samoilla linjoilla olen kuin lumpsis tuossa edellä, mutta selväsanaisempi. Olet kovasydäminen. Armoton. Ylpeä. Taipumaton. Tuomitseva. Tekopyhä. Et pyydä koskaan anteeksi muilta loukkauksiasi ja tuomioitasi. Etkä näe omia syntejäsi.

        henkinen kapasiteetti.


      • sitä.
        Nassen kirjoitti:

        henkinen kapasiteetti.

        Kapasiteettiyksikössä on vajetta.


      • poikalapsi
        sanoja: kirjoitti:

        "On ihanata alistaa, ja mielelläni sen teenkin." Vähän samoilla linjoilla olen kuin lumpsis tuossa edellä, mutta selväsanaisempi. Olet kovasydäminen. Armoton. Ylpeä. Taipumaton. Tuomitseva. Tekopyhä. Et pyydä koskaan anteeksi muilta loukkauksiasi ja tuomioitasi. Etkä näe omia syntejäsi.

        Sanoit oikein osuvasti Ritarista. Juuri nuo adjektiivit kuvaavat hänen toimiaan tällä palstalla. Jo seriffiaikoinaan hän oli samanlainen. Eikä muuten ole vieläkään pyytänyt anteeksi kohtuuttomia panettelujaan, joita kohdisti silloin mm. minuun.

        No, eipä näitä kannattaisi kaivella. Vaan kun herran Ritari itse kerran omahyväissti on aloittanut, on syytä todeta asiain tila.


      • Ritari009
        sanoja: kirjoitti:

        "On ihanata alistaa, ja mielelläni sen teenkin." Vähän samoilla linjoilla olen kuin lumpsis tuossa edellä, mutta selväsanaisempi. Olet kovasydäminen. Armoton. Ylpeä. Taipumaton. Tuomitseva. Tekopyhä. Et pyydä koskaan anteeksi muilta loukkauksiasi ja tuomioitasi. Etkä näe omia syntejäsi.

        oman virren,en yhdy tohon lauluun,oot niin kova !,ihan karmii !

        Mutta saat varmaan seuraa kaikilta ....niin ,tiedettän ne,on ollut alusta asti,kun yritin pitää palstaa teeman linjoilla,sitäpaitsi,olen pyytänyt anteeksi aina,kun on ollut aihetta,ei se mun syy oo,jos Jumalan sana käy kohti,se on kaksiteräinen miekka,se käy minuun siinä kun kuulijaankinmen ala Jumalan sanaa pyyteleen anteeksi.Valita tuonne ihan Isän kotiin asti .
        Siunausta teille kaikille.Jeesus voi sinutkin pelastaa.
        Ei sinun syytöksesi ei mennyt läpi,valui kuin vesi hanhen selastä. Rakastan sinua Jeesuksen kautta,Hänen veri on vuadatettu ,ja se kuuluu sinullekin,ota vaan armo vastaan!


      • hyve.
        poikalapsi kirjoitti:

        Sanoit oikein osuvasti Ritarista. Juuri nuo adjektiivit kuvaavat hänen toimiaan tällä palstalla. Jo seriffiaikoinaan hän oli samanlainen. Eikä muuten ole vieläkään pyytänyt anteeksi kohtuuttomia panettelujaan, joita kohdisti silloin mm. minuun.

        No, eipä näitä kannattaisi kaivella. Vaan kun herran Ritari itse kerran omahyväissti on aloittanut, on syytä todeta asiain tila.

        Hän alistaa. Hän tuomitsee. Hänen mielestään homous on kadottava kuolemansynti, mutta hänen oma helmasyntinsä, tuomitseva ylpeys, on hyve!


      • itsesi!
        Ritari009 kirjoitti:

        oman virren,en yhdy tohon lauluun,oot niin kova !,ihan karmii !

        Mutta saat varmaan seuraa kaikilta ....niin ,tiedettän ne,on ollut alusta asti,kun yritin pitää palstaa teeman linjoilla,sitäpaitsi,olen pyytänyt anteeksi aina,kun on ollut aihetta,ei se mun syy oo,jos Jumalan sana käy kohti,se on kaksiteräinen miekka,se käy minuun siinä kun kuulijaankinmen ala Jumalan sanaa pyyteleen anteeksi.Valita tuonne ihan Isän kotiin asti .
        Siunausta teille kaikille.Jeesus voi sinutkin pelastaa.
        Ei sinun syytöksesi ei mennyt läpi,valui kuin vesi hanhen selastä. Rakastan sinua Jeesuksen kautta,Hänen veri on vuadatettu ,ja se kuuluu sinullekin,ota vaan armo vastaan!

        No niin, 'synnitön'! Olet juuri tuominnut itsesi. 'Hyvää' iankaikkisuutta. "Ja Juudas meni omaan paikkaansa".


      • !!!
        Ritari009 kirjoitti:

        oman virren,en yhdy tohon lauluun,oot niin kova !,ihan karmii !

        Mutta saat varmaan seuraa kaikilta ....niin ,tiedettän ne,on ollut alusta asti,kun yritin pitää palstaa teeman linjoilla,sitäpaitsi,olen pyytänyt anteeksi aina,kun on ollut aihetta,ei se mun syy oo,jos Jumalan sana käy kohti,se on kaksiteräinen miekka,se käy minuun siinä kun kuulijaankinmen ala Jumalan sanaa pyyteleen anteeksi.Valita tuonne ihan Isän kotiin asti .
        Siunausta teille kaikille.Jeesus voi sinutkin pelastaa.
        Ei sinun syytöksesi ei mennyt läpi,valui kuin vesi hanhen selastä. Rakastan sinua Jeesuksen kautta,Hänen veri on vuadatettu ,ja se kuuluu sinullekin,ota vaan armo vastaan!

        Se virsi meneekin että "On ihanata YLISTÄÄ ja mielelläni sen teenkin", ei siis "alistaa".


      • Nasse
        poikalapsi kirjoitti:

        Sanoit oikein osuvasti Ritarista. Juuri nuo adjektiivit kuvaavat hänen toimiaan tällä palstalla. Jo seriffiaikoinaan hän oli samanlainen. Eikä muuten ole vieläkään pyytänyt anteeksi kohtuuttomia panettelujaan, joita kohdisti silloin mm. minuun.

        No, eipä näitä kannattaisi kaivella. Vaan kun herran Ritari itse kerran omahyväissti on aloittanut, on syytä todeta asiain tila.

        koska sitä ei ole.

        Onneksi.


      • Ritari009
        poikalapsi kirjoitti:

        Sanoit oikein osuvasti Ritarista. Juuri nuo adjektiivit kuvaavat hänen toimiaan tällä palstalla. Jo seriffiaikoinaan hän oli samanlainen. Eikä muuten ole vieläkään pyytänyt anteeksi kohtuuttomia panettelujaan, joita kohdisti silloin mm. minuun.

        No, eipä näitä kannattaisi kaivella. Vaan kun herran Ritari itse kerran omahyväissti on aloittanut, on syytä todeta asiain tila.

        pyyntöä sinä odotat?
        Jos Jumalan sana sanoo homouden synniksi,en kaiketi minä voi sitä muuksi muuttaa,vaikka sinä yrität kaikin voimin sitä tehdä,tieteen nimissä,ja jos olen sanonut sinua homoksi,onko se väärin sanottu,sillä sitähän sinä olet!
        Kysyn sinulta. Miksi vihaat minua noin silmittömästi,jokaisessa kommentissasi panettelet minua,enkä juurikaan ole niihin vastaillut.
        Jos sinua ei hyväksytä helluntailaiseksi sukupuolisen poikkeavuutesi tähden,varsinkin,kun asut yhteiselämää,ikään kuin avioliitossa miehen kanssa,niin älä hyvä mies minua siitä syytä,sinä kohdistat helluntailaisia kohtaan tuntemasi vihan minuun!
        Ymmärrä nyt ja näe,en minä ole mikään "helluntaiseurakunta",ainoastaan pienen pini osanen,vaikkakin kohtalaisen äänekäs;) Mutta sanan vapaus on Suomessa,vai onko se juuri minulta evätty?
        Sanon taaskin,niin kuin olen sanonut satoja kertoja.

        Mene hyvä mies seurakunnan tilaisuuksiin,kuuntele,usko evankeliumi,ota kutsu vastaan,anna elämäsi tosissaan ja oikeasti Jeesukselle,sieltä se elämä lähtee. Jätä turha potkiminen tutkainta vastaan, se = Jumalan sanaa vastaan,Jeesusta vastaan taisteleminen on ajan hukkaa ja kallista armon aikaa hupenee joutavaan rimpuiluusi saada homous sisäistettyä helluntaiseurakuntaan. Eikä tämä todellakaan ole mitenkään minusta kiinni eikä siitä mitä olen täällä kirjoitellut. Käytä sitä älyäsi,jota niin ylistät! Rakkaudesta Jeesukseen tämänkin kirjoitin,sinun parhaaksesi. Usko pois !


    • pitkästä aikaa! Vietin muutaman viikon ajan nettisabattia niin etten edes lukenut mitä täällä kirjoitellaan.

      Ilokseni huomasin täällä vielä muutamien uskovienkin kirjoittelevan. Ehkä se routa kaikki porsaat aikanaan karsinaansa ajaa. Yritetään pysyä Kristuksessa, joka on Ylhäältä Voideltu elämä. Keskinäinen rauha, rakkaus ja kärsivällisyys tavallisessa arkielämässä on oikeata Jumalan palvelusta.

      Välillä tämän maailman kiireet tempaavat mukaansa eläkeläistäkin, niin jotta totutut päiväunet jäävät ottamatta. Mutta toivotaan tämänkin palstan syksyn aikana virkistyvän ja raitistuvan otsikkonsa mukaiseksi keskustelupalstaksi helluntailaisuudesta, Pyhästä Hengestä ja Raamatun Sanan erilaisista näkökulmista!

      Hyvää syksyä Teille kaikille ja erikoisesti Annelle, Ritari009;lle Fri'lle ja kaikille nimeltä mainitsemattomille!

      • ...

        Kun Ekivaari tulee, Soltanto lähtee :@


      • fri

        Tuolla aiemmin jo murehdin,että oletko sairastunut,vai mitä Ekille on tapahtunut,kun ei mukana ole.

        Minäkin olen paljon matkoilla ja olin hiljaisempi tuossa välillä,kun en koti-kentällä ollut.

        No tervetuloa taas "kotiin",kyllä tänne mahtuu ajatuksia ja sinullahan on raamatun jakeet todistamassa väitteesi todellisuutta.

        Armon Herra on lupauksiensa mukaan vienyt työtään itsekussakin ,joko eteenpäin tai pakkia ottaen.

        Tää sivumme on sellanen ,että joskus ajattelee,että onko kivensiru kummassakin kengässä,kun koitetaan taivaltaa ystävinä eteenpäin tätä "kaitaa tietä horjahdellenkin.

        No tosiian siunatut syksyn alut itselleskin
        Toivoo veljesi. fri


      • Ritari009

        takaisin Sanan peistä kalisuttelemaan. Olenkin sinua kaivannut jo pitemmän aikaa,ja todella niin kuin tuolla joku oli huolissaan terveydestäsi,olen ollut minäkin,meillä kun on tuota ikää jo senioriksi asti,kaikkea hyvää sinulle ja siunausta ennen kaikaikkea.

        Tämä palsta kaikesta huolimatta on sellainen kohtaamis paikka,vaikka joskus menee mielipiteet eri suuntiin,niin ei se hetikään aina ole henkilökohtaista,ja kun kerran asioista keskutellaan,niin minusta mielipiteet on silloin sallittuja,kun vaan ei mennä rivouksiin,niin kuin joillakin täällä on tapana.(siunausta heillekin)
        Onhan meilläkin ollut "taistomme",mutta silti lämmöllä sinua muistan,eikä mitään oo jääny hampaan koloon,ja kaipaan jos ei näy!


    • engelmama

      Hei Ritari!

      Toivottavasti et tarkoita pahan saamalla ylivallalla minua???

      Anne

      • Ritari009

        Kyllä se paha on kuule aivan eri lähteistä,ethän sinä edes paljon kirjoittele täällä,todennäköisesti kiireittesi takia?
        Muuten ihan ystävyydellä,voisit kyllä käyttää arvovaltaasi noihin poistoihin nähden.
        Tätä minun avaustani edellinenkin avaus olisi pitänyt poistaa ,niin olisi paljolta taas säästytty,jokainen.Oliskohan tätäkään avausta edes syntynyt. Sillä se oli täysi "tolli",joka sai tuulta purjeisiin.
        Voisit olla paljon rohkeampi poistelemaan "ärsykkeitä" !

        Tämä on vain minun näkökantani ja toivomukseni!
        Siunausta sinulle!


      • engelmama
        Ritari009 kirjoitti:

        Kyllä se paha on kuule aivan eri lähteistä,ethän sinä edes paljon kirjoittele täällä,todennäköisesti kiireittesi takia?
        Muuten ihan ystävyydellä,voisit kyllä käyttää arvovaltaasi noihin poistoihin nähden.
        Tätä minun avaustani edellinenkin avaus olisi pitänyt poistaa ,niin olisi paljolta taas säästytty,jokainen.Oliskohan tätäkään avausta edes syntynyt. Sillä se oli täysi "tolli",joka sai tuulta purjeisiin.
        Voisit olla paljon rohkeampi poistelemaan "ärsykkeitä" !

        Tämä on vain minun näkökantani ja toivomukseni!
        Siunausta sinulle!

        :D Yritetään, mutta sitten taas JOS poistan enemmän, toivoisin, että ei jengi alkaisi itkemään joka viestin perään.

        Anne

        Ps. Yritän laittaa sulle illalla mailin jos ehdin.


    • fri

      Uskosta osattomat kiihkeemmin sinun kimpuun käyvät ja niinhän se saatanakin hyökkää,kun jotakin Jumalan tahtoa täytät,niin johan nostaa vastustaja päätään.

      Ei uskovan tarvitse olettaa,etteikö vastustusta tule jos voitelun hengessä ja Jumalan johdatuksessa kulkee.

      Siunausta kirjoituksillesi ja niille tuleville armon päiville joita Herra sinullekin siunaa.

    • Kun vangitsijat ottivat Jeesuksen kiinni, kaikki juoksivat pakoon ja hylkäsivät hänet.

      Uskovankin on elettävä sillä mielellä, että vaikka kaikki kääntyisivät häntä vastaan ja nekin, jotka hänen puolellaan ovat olleet hyvinä päivinä, lähtisivät tosi paikan tullen lipettiin, niin hän itse pysyy Jumalan tahdossa.

      En ole kaikkia kirjoituksiasi lukenut, mutta mitä silloin tällöin olen tällä palstalla käynyt, olen saanut sen käsityksen, että olet uudestisyntynyt kristitty etkä ole kaikkien tuulten heiteltävänä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe