Onko joku todella riippuvainen jostakin leffasta?
Minä olen pirates of the carimbianista... Osaan leffan ulkoo katson sitä TODELLA usein ja sen musaakin kuuntelen innolla..Jos en ole nähnyt leffaa 2viikkoon minua alkaa hävettää. Tämä kuulostaa todella typerältä ja pentumaiselta mutta leffa merkitsee minulle paljon... Katsotaan miten innoissani olen kun 2osa tulee... Siihen asti katselen loputtomia kuvia leffasta x)
Koukussa mihinkään leffaan?
11
680
Vastaukset
- minä
Jep, minäkin pidän ihan älyttömästi juuri tuosta samasta leffasta! Näyttelijät on hyviä ja sopii rooleihinsa. Odotan kans innolla 2 osaa...
Tämä kyllä kuulostaa vittuilulta, mutta sille ei voi mitään.
Jos kerran olet niin sen elokuvan lumoissa, niin voisi kuvitella sinun myös tietävän elokuvan nimen. Sehän on Pirates of the Caribbean, eikä "Carimbian".
Vastauksena kysymykseesi: Ei, en ole mistään nimeonmaisesta elokuvasta riippuvainen. On monia elokuvia, jotka katson useita kertoja vuodessa, mutta mitään pakonomaista tarvetta nähdä jokin tietty elokuva vähän väliä minulla ei onneksi ole. Se ei olisi enää kivaa semmoinen.- Haavekuva
joo..tuli kirjoitusvirhe kun sanon sen aina karimbean niin näköjään kirjoitinkin sen niin x)
- doolittle
ennen olin todella koukussa humisevaan harjuun. siihen versioon missä oli juliette binoche. se oli jotenkin tunnelmaltaan niin hieno ja onnistunut. alku oli todella upes myös mielestäni. kummeli kultakuume (noloa myöntää) on toinen johon olin joskus todella koukussa. muistin ulkoa hyvin monia repliikkejä ja käytin niitä tyyliin arkikielessäni. :D
- esselte
osaan Street Fighterin ulkoa, olen kattonu varmaan yli 50 kertaa se mis on Van Damme..on hyvä leffa
- vinkkari
mulla ainaki on aivan hirvee hinku kattoo kaikki maholliset Vin Dieselin lefat :P
- Alik. Kine
3 kertaa vuodessa tulee katottu Komisario Palmut läpi. Vuorosanat on jäänyt hyvin mieleen.
Tiedä niin koukussa... Mutta Blues brothers ja Dirty harry pitää katsoa aina välillä.
- tavi
pienenä olin sound of music-friikki, katsoin leffaa ja hoilasin lauluja innoissani...nyt ihmettelen miksi.nykyään kyllä tykkään katsoa useaan kertaanleffoja joissa näyttelee mel gibson, on niin ihana mies...
Se on tosi hyvä leffa ja toivottavasti 2 osa tulee nopeesti :P
- Haavekuva
ensi keväänä jossain huhtikuussa vasta ainakin luin jostakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645250Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti702509- 2682416
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191714Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2211501Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531092Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 901036
- 66962