Astrid Lindgrenin mestariteos on leimattu täällä okkultistiseksi teokseksi, joka yllyttää itsemurhaan. Haluaisin kuulla muiden kommentteja asiasta. Minusta kyseinen teos on Irmelin Sandman-Liliuksen Bonadean veneen ohella ainut satu, joka käsittelee vaikeaa aihetta, kuolemaa, lapselle ymmärrettävällä tavalla.
Veljeni
4
345
Vastaukset
Nämä fundikset ovat leimanneet muumitkin okkultis-lesbolaiseksi magiaksi, joten se siitä.
: D- rasismia vastaan
yksi fundiskristitty.
- Leijonamieli
mutta älkäämme mainitko turhaan hänen nimimerkkiään, vaan toivokaamme että hän löytää avun. Sillä eksyksissä hän on. "Uskonnollisilta fundamentalisteilta puuttuu jalomielisyys ja inhimillinen suurpiirteisyys, riippumatta siitä, onko kysymys kristityistä, muslimeista tai juutalaisista", kirjoitti Christer Kihlman, eikä minulla ole siihen mitään lisättävää. Näin on jämpti ja Jumalan tosi.
- Avichai
Typerää leimaamista.
Tunsin Astridin ruotsissa asumiseni aikoihin ja sanon täysin sydämin että Hän oli parhaita lasten kirjailijoita ja suuri lasten ystävä koko ikänsä.
Mutta on sellaisikin ihmisiä joille lapset eikä lasten maailma merkitse yhtään mitään.
Surullista heille sillä he menettävät paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711003Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710164- 474221
- 243922
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353716Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h563614No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413463Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73365- 533153
- 422875