Man of Mystery

yksitypy

Mitä minä luinkaan. Marjuska epäilee, että minä ja sinä ollaan sama henkilö :=)))
Vai ollaankohan me? Tässä jo itsekin olen alkanut epäilemään. Vaikka kyllä vielä äsken kun peiliin katsoin minulla oli rinnat ja........... :=)))
Ja olen aina pitänyt sinua miehenä.
Oletko sinä sitten mies vai mieheksi naamioitunut nainen. Vai olisinko minä sitten naiseksi naamioitunut mies eli Man of Mystery. Siinäpäs pulma ja jokaiselle miettimistä. Daa,daa,daada,daada...... :=))))

11

1270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt meni yö unet.... Onko typy mies mysteerinen vai kenties toisin päin.......*miettii.....*hih....=:0)))

• yksitypy

Brunetti miettimistä onkin :=)))
        Sen verran vihiä, että olen käynyt sukupuolenvaihdos leikkauksessa :=))))

• yksitypy kirjoitti:

Brunetti miettimistä onkin :=)))
        Sen verran vihiä, että olen käynyt sukupuolenvaihdos leikkauksessa :=))))

tehnyt....voiiiii...voiiiiii......
        Tiedän että yks osa ainaki tippuu...Koska puoskarikaan ei aivan kaikkea osaa........=:0)))))))))))))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

tehnyt....voiiiii...voiiiiii......
        Tiedän että yks osa ainaki tippuu...Koska puoskarikaan ei aivan kaikkea osaa........=:0)))))))))))))))

puoskari. Teki minusta täydellisen... Siis miehen tai naisen. Sitä en kerro kumman :=))))

• yksitypy kirjoitti:

puoskari. Teki minusta täydellisen... Siis miehen tai naisen. Sitä en kerro kumman :=))))

ei jaksa miettiii sitten millään enempääää......=;0)))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

ei jaksa miettiii sitten millään enempääää......=;0)))

voit vielä huomata totuuden :=))))
        Olet jo aika lähellä :=))

• yksitypy kirjoitti:

voit vielä huomata totuuden :=))))
        Olet jo aika lähellä :=))

tänään ajattelin olla ajattelematta mitään....Ai oon vai....*lähtee pohtimaan asiaaaaa*.....=:0))))

• vai toisinpäin? Olen ymmälläni............

- You look like an angel
      Walk like an angel
      Talk like an angel
      But I got wise
      You’re the devil in disguise
      Oh yes you are
      The devil in disguise

You fooled me with your kisses
      You cheated and you schemed
      Heaven knows how you lied to me
      You’re not the way you seemed

You look like an angel
      Walk like an angel
      Talk like an angel
      But I got wise

Oh yes you are
      The devil in disguise

I thought that I was in heaven
      But I was sure surprised
      Heaven help me, I didn’t see
      The devil in your eyes

You look like an angel
      Walk like an angel
      Talk like an angel

But I got wise
      Oh yes you are
      The devil in disguise

Oh yes you are
      The devil in disguise
      Oh yes you are
      The devil in disguise

On tästä kappaleesta yksi suomennoskin: "Nainen valepuvussa" - mitenkähän tuonkin nyt oikein tulkitsisi?

Tämä epäily heitti palstalle varsinaisen Mysteerin..........!

T. MM.

P.S. Kyllä minäkin peiliin katsoin - ei sieltä nainen minua tuijottanut, mutta silti.........?

• yksitypy

huuhaalla ei nyt moni tiedä kummin päin asia on :=)))
        Mutta mehän ei paljasteta siitä.
        Marjuska ei varsinkaan ole aivan varma asiasta :=))

• siitäs saatte mietittävää:

http://www.rytmi.com/rytmi704/704hankmarvin.html

Shadows-yhtyeen ja sen keulahahmon Hank B. Marvinin tuntevat 60-luvun musiikista kiinnostuneet - tuo linkki paljastaa "yllättävän tiedon", tämä on lainaus tuon linkin haastattelusta:

>Tiedotteiden mukaan 2005 kiertueellanne on laulusolisti, jonka nimi paljastetaan vasta myöhemmin. Onkohan tämä Man Of Mystery ehkä syntynyt Intiassa ja joskus levyttänyt kanssanne?
      ” Hehhehhee... ei meillä ole mysteerivokalistia kiertueellamme, ei, hehhehhee... ”<

T. MM.

• varatartsan

veikkaisin mahdollisen laulusolistin olevan tietenkin Cliff Richard...tai sitten ei...

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      26
      4879
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      254
      4569
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      45
      4385
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      66
      2390
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1828
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      24
      1771
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      17
      1718
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      77
      1694
    9. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1427
    10. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      12
      1424
    Aihe