Tietääkö kukaan onko THS soudtrackillä sitä kappaletta jonka Pippin laulaa Denethorille. Tai tietääkö kukaan mikä on sen kappaleen nimi?
Pippinin laulu
9
1258
Vastaukset
- Theseus
kyl se löytyy!!! se on jonkun biisin lopuksi..oisko ollu Minas tirith:in jälkeen...en oo varma, mut kyl se sillä levyllä on!!!!!
- Fool of a Took :)
Laulun nimi on Steward of Gondor (tai siis sen biisin lopussa) ja löytyy kuninkaan paluun soundtrackiltä :) absoluuttisesti hyvä biisi, Billyllä aivan uskomattoman hyvä ääni :) (sulla on hyvä maku toveri :))
- Pippinfan
Billyn ääni on ihan uskomattoman hyvä ja ihana. Se on tosi taitava. Teki ite sen kappaleen. Ja ainakin elokuvaan se sopi tosi hyvin siihen kohtaan, ja se on hyvä ettei siinä oo hirveesti sitä musiikkia, vaan laulu on pääosassa.
- Yavanna
Se on 5:s kappale Return of the Kingin Soundtreckilta.
Tiesittekös muuten, että Aragornia näyttelevä Viggo Mortensen laulaa Return of The King(17) nimisessä kappaleessa haltiakielellä ja muistaakseni, se on itte säveltäny sen tjsp ja sanat oli tässäkin tapauksessa kirjasta.
Viggolla on aika mielenkiintoinen ja matalanpuoleinen lauluääni.
Vai mitä mieltä te ootte?
- Theseus
Tiesittekö et se Billy Boyd (pippin!) on itse tehnyt sen biisin.....tai siis sen oman osuuden!!!
- Pippinfan
Tietääkö kukaan miten sen pippinin laulun sanat menee tarkalleen. Mulla on se cd, ja oon yrittäny kuunnella niitä sanoja, mut joistain kohin se on vähän epäselvä. Ja toi kolmos elokuvan cd on musta paras.
- Fangor
Pippinfan kirjoitti:
Tietääkö kukaan miten sen pippinin laulun sanat menee tarkalleen. Mulla on se cd, ja oon yrittäny kuunnella niitä sanoja, mut joistain kohin se on vähän epäselvä. Ja toi kolmos elokuvan cd on musta paras.
Home is behind
The world ahead
And there are many paths
to tread
Through shadow
To the edge of night
Until the stars are all alight
Mist and shadow
Cloud and shade
All shall fade
All shall fade - Pippinfan
Fangor kirjoitti:
Home is behind
The world ahead
And there are many paths
to tread
Through shadow
To the edge of night
Until the stars are all alight
Mist and shadow
Cloud and shade
All shall fade
All shall fadeKiitti tosi paljon... Voin nyt laulaa täysillä sen mukana kun tiedän oikeet sanat. (toi saatto kuulostaa vähän oudolta... ;))
- carrie
Pippinfan kirjoitti:
Kiitti tosi paljon... Voin nyt laulaa täysillä sen mukana kun tiedän oikeet sanat. (toi saatto kuulostaa vähän oudolta... ;))
Billy Boyd teki siihen siis sävelen, sanat oli kirjasta, jostain runosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946