Pippinin laulu

Pippinfan

Tietääkö kukaan onko THS soudtrackillä sitä kappaletta jonka Pippin laulaa Denethorille. Tai tietääkö kukaan mikä on sen kappaleen nimi?

9

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Theseus

kyl se löytyy!!! se on jonkun biisin lopuksi..oisko ollu Minas tirith:in jälkeen...en oo varma, mut kyl se sillä levyllä on!!!!!

• Fool of a Took :)

Laulun nimi on Steward of Gondor (tai siis sen biisin lopussa) ja löytyy kuninkaan paluun soundtrackiltä :) absoluuttisesti hyvä biisi, Billyllä aivan uskomattoman hyvä ääni :) (sulla on hyvä maku toveri :))

• Pippinfan

Billyn ääni on ihan uskomattoman hyvä ja ihana. Se on tosi taitava. Teki ite sen kappaleen. Ja ainakin elokuvaan se sopi tosi hyvin siihen kohtaan, ja se on hyvä ettei siinä oo hirveesti sitä musiikkia, vaan laulu on pääosassa.

• Yavanna

Se on 5:s kappale Return of the Kingin Soundtreckilta.

Tiesittekös muuten, että Aragornia näyttelevä Viggo Mortensen laulaa Return of The King(17) nimisessä kappaleessa haltiakielellä ja muistaakseni, se on itte säveltäny sen tjsp ja sanat oli tässäkin tapauksessa kirjasta.

Viggolla on aika mielenkiintoinen ja matalanpuoleinen lauluääni.
        Vai mitä mieltä te ootte?

• Theseus

Tiesittekö et se Billy Boyd (pippin!) on itse tehnyt sen biisin.....tai siis sen oman osuuden!!!

• Pippinfan

Tietääkö kukaan miten sen pippinin laulun sanat menee tarkalleen. Mulla on se cd, ja oon yrittäny kuunnella niitä sanoja, mut joistain kohin se on vähän epäselvä. Ja toi kolmos elokuvan cd on musta paras.

• Fangor
        Pippinfan kirjoitti:

Tietääkö kukaan miten sen pippinin laulun sanat menee tarkalleen. Mulla on se cd, ja oon yrittäny kuunnella niitä sanoja, mut joistain kohin se on vähän epäselvä. Ja toi kolmos elokuvan cd on musta paras.

Home is behind
        The world ahead
        And there are many paths
        to tread
        Through shadow
        To the edge of night
        Until the stars are all alight
        Mist and shadow
        Cloud and shade
        All shall fade

All shall fade

• Pippinfan
        Fangor kirjoitti:

Home is behind
        The world ahead
        And there are many paths
        to tread
        Through shadow
        To the edge of night
        Until the stars are all alight
        Mist and shadow
        Cloud and shade
        All shall fade

All shall fade

Kiitti tosi paljon... Voin nyt laulaa täysillä sen mukana kun tiedän oikeet sanat. (toi saatto kuulostaa vähän oudolta... ;))

• carrie
        Pippinfan kirjoitti:

Kiitti tosi paljon... Voin nyt laulaa täysillä sen mukana kun tiedän oikeet sanat. (toi saatto kuulostaa vähän oudolta... ;))

Billy Boyd teki siihen siis sävelen, sanat oli kirjasta, jostain runosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      85
      5412
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      42
      3591
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2965
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2181
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1936
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      292
      1769
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1606
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      95
      1427
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      8
      1322
    Aihe