Pippinin laulu

Pippinfan

Tietääkö kukaan onko THS soudtrackillä sitä kappaletta jonka Pippin laulaa Denethorille. Tai tietääkö kukaan mikä on sen kappaleen nimi?

9

1286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Theseus

kyl se löytyy!!! se on jonkun biisin lopuksi..oisko ollu Minas tirith:in jälkeen...en oo varma, mut kyl se sillä levyllä on!!!!!

• Fool of a Took :)

Laulun nimi on Steward of Gondor (tai siis sen biisin lopussa) ja löytyy kuninkaan paluun soundtrackiltä :) absoluuttisesti hyvä biisi, Billyllä aivan uskomattoman hyvä ääni :) (sulla on hyvä maku toveri :))

• Pippinfan

Billyn ääni on ihan uskomattoman hyvä ja ihana. Se on tosi taitava. Teki ite sen kappaleen. Ja ainakin elokuvaan se sopi tosi hyvin siihen kohtaan, ja se on hyvä ettei siinä oo hirveesti sitä musiikkia, vaan laulu on pääosassa.

• Yavanna

Se on 5:s kappale Return of the Kingin Soundtreckilta.

Tiesittekös muuten, että Aragornia näyttelevä Viggo Mortensen laulaa Return of The King(17) nimisessä kappaleessa haltiakielellä ja muistaakseni, se on itte säveltäny sen tjsp ja sanat oli tässäkin tapauksessa kirjasta.

Viggolla on aika mielenkiintoinen ja matalanpuoleinen lauluääni.
        Vai mitä mieltä te ootte?

• Theseus

Tiesittekö et se Billy Boyd (pippin!) on itse tehnyt sen biisin.....tai siis sen oman osuuden!!!

• Pippinfan

Tietääkö kukaan miten sen pippinin laulun sanat menee tarkalleen. Mulla on se cd, ja oon yrittäny kuunnella niitä sanoja, mut joistain kohin se on vähän epäselvä. Ja toi kolmos elokuvan cd on musta paras.

• Fangor
        Pippinfan kirjoitti:

Tietääkö kukaan miten sen pippinin laulun sanat menee tarkalleen. Mulla on se cd, ja oon yrittäny kuunnella niitä sanoja, mut joistain kohin se on vähän epäselvä. Ja toi kolmos elokuvan cd on musta paras.

Home is behind
        The world ahead
        And there are many paths
        to tread
        Through shadow
        To the edge of night
        Until the stars are all alight
        Mist and shadow
        Cloud and shade
        All shall fade

All shall fade

• Pippinfan
        Fangor kirjoitti:

Home is behind
        The world ahead
        And there are many paths
        to tread
        Through shadow
        To the edge of night
        Until the stars are all alight
        Mist and shadow
        Cloud and shade
        All shall fade

All shall fade

Kiitti tosi paljon... Voin nyt laulaa täysillä sen mukana kun tiedän oikeet sanat. (toi saatto kuulostaa vähän oudolta... ;))

• carrie
        Pippinfan kirjoitti:

Kiitti tosi paljon... Voin nyt laulaa täysillä sen mukana kun tiedän oikeet sanat. (toi saatto kuulostaa vähän oudolta... ;))

Billy Boyd teki siihen siis sävelen, sanat oli kirjasta, jostain runosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      243
      45306
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      185
      10838
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8508
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3200
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      33
      1563
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1500
    Aihe