Liisa Hyssälän pitäisi nyt näyttää, että hän oli tosissaan vaalikampanjassaan. Hyssälä lupasi vaaliesitteessään satojen eurojen korotuksen kansaneläkkeisiin. Nyt ministerinä hänellä olisi ollut mahdollisuus toteuttaa lupauksensa, mutta perikepulaiseen tapaan Hyssälä petti äänestäjänsä.
Viisi euroa on vähän toista kun luvattu 300 euroa.
Jos Liisa Hyssälä ei eroa hallituksesta viimeistään ensi viikolla hän taas todistaa vanhaa totuutta:
KEPU PETTÄÄ AINA!
Joko Liisa Hyssälä erosi?
7
330
Vastaukset
- politiikkaa seuraava
Muistat kai vielä Lipposen lupaaman elintarvikeviraston ja työttömyyden puolittamisen kahteenkin eri vaalikierrokseen, tämä Hyyssälän lupaus on sääsken pierua verrattun Lipposen vaalivalheeseen.
- tyri
Elintarvikevirasto oli jo luvattu Suomeen ja oli tulossa, mutta Jätösmäki tyri sen.
...Berlusconi väitti hurmanneensa Haloskan,... jos hän olisi väittänyt edes yrittäneensä hurmata jääpuikko-Jätösmäkeä, ei sitä olisi uskonut kukaan
- näin tämä menee
..............
- Sircus minimus
Zyydervisti ei saa edes yhtä ministeriä ulos hallituksesta. Pelle mikä pelle.
- duha
Biedi bies, biedi beedis
- minä eläkeläinen
edellisissä hallituksissa ollut peruspalveluministeriä, en ainakaan muista? Liisa Hyssälä on hyvä ministeri!
- pihallakirsi
Jari Tervo eroaa, lupamaksajain rahoilla pelleilemästä ja Niinistön vaalikamppanjaa vetämästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574