ota itsellesi miespalvelija

naisen palvelija

Jos se naisena olo on niin kamalaa ja rättiviikot painaa mieltä niin onhan teillä arvon feminat jalkojenne välissä sellaista "kamaa" jolla saatte miehet tekemään mitä ihmeellisempiä temppuja.
Itse olen sitä mieltä että ei pidä mennä naisen luo ilman piiskaa. Nainen on alistuja luonteeltaan ja nämä ns.feministit haluaisivat olla domina-jumalia mutta eivät uskalla. jos väität vastaan niin todista se!

13

1456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady

      Jos tuo pitää paikkansa, niin
      mistä sitten johtunee, että nuo Lady Domina-naiset ovat niin suosiossa tuolla seksipalstoilla?
      Siis sellaiset naiset jotka piiskaa ja dominoivat miehiä.

      • naisen paikka

        ai että se tietämys onkin sitten sitä luokkaa että kuvittelet että lady domina on vaan woman joka hakkaa tuntematta itse siihen mielenkiintoa?
        oon ollu ainaski tähän asti siinä käsityksessä että se bottomi raukka on kuiteski se jonka ehdoilla edetään et se siittä ja sen suosiosta.
        NAISEN paikka on kotona ja paras nainen maattain on THAIMAALAINEN ja sit VENAKKO ja kaukana perässä tulee nää suomalaiset tasa-ARVOTAISTELIJAT!


      • Matti
        naisen paikka kirjoitti:

        ai että se tietämys onkin sitten sitä luokkaa että kuvittelet että lady domina on vaan woman joka hakkaa tuntematta itse siihen mielenkiintoa?
        oon ollu ainaski tähän asti siinä käsityksessä että se bottomi raukka on kuiteski se jonka ehdoilla edetään et se siittä ja sen suosiosta.
        NAISEN paikka on kotona ja paras nainen maattain on THAIMAALAINEN ja sit VENAKKO ja kaukana perässä tulee nää suomalaiset tasa-ARVOTAISTELIJAT!

        Enin osa suomalaisista miehistä ottaa suomalaisen vaimon.
        Ja jos ei suomalaista naista saa, niin vasta sitten rupeaa postimyynnistä tilaileen.


      • Anonyymi
        Matti kirjoitti:

        Enin osa suomalaisista miehistä ottaa suomalaisen vaimon.
        Ja jos ei suomalaista naista saa, niin vasta sitten rupeaa postimyynnistä tilaileen.

        Ei mies vaimoa tarvitse minä pärjännyt hyvin ilman.Aina vaihtanut kun alkanut naama kyllästyttään uuteen ja nuorempaan kun on tuota varallisuutta tullut.Muistaa pitää ei ikinä 5 vuotta samaa tai menee rahat jakoon.2 vuotta ja uusi niin voi heittää ulos asunnosta samantien ja kun röörit kiinni niin ei ole tullut ruokkojakaan eikä tule


    • Anonyymi

      Unelma feministihän olis juuri se, että jos muussakin ottaa miehen paikan niin ehdottomasti myös makuuhuoneessa. Nainen ottaa kovin ottein ja piiskaa pakarat. Nettipalstojen ammattidominat on ainoostaan rahan perässä juoksevia epäonnistujia.

    • Anonyymi

      Jokainen naistenmies tietää, että naiset kiihoittuvat nopeiten ja parhaiten, kun mies on päättäväinen ja hieman kovakourainen.

      Kohteliaisuudella ja hellyydellä toimien seksi menee väkinäiseksi. Vaikka naistenlehdet ja "seksiasiantuntijat" muuta aina väittävätkin.

      • Anonyymi

        Meillä nainen osaa näyttää myös sängyssä kuka määrää.


    • Anonyymi

      Minä otin Thaivaimon ja muutin itsekkin Thaimaaseen. Siellä kun Thaimaan lait eli ei pääse akka isotteleen eikä siellä suomen lait päde.Nyt asunut 8 vuotta ja 2 lastakin ja hyvin nekin tottelee tai saa korville.

    • Anonyymi

      Tänä aamuna minulla oli miespalvelija, kun aamupala oli jo valmiina herätessäni. Kyseessä täysin suomalainen mies.

      Kuten Sovinismi-palstalla on keskustelu "Pitääkö miehen saada kaikki valmiina?", niin voidaan täällä kysyä "Pitääkö naisen saada kaikki valmiina?".

      • Anonyymi

        Nainen on oikeutettu saamaan punaisen maton heiveroisten jalkojensa alle ja kaiken valmiina, ykköskohtelua, koska on sorrettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on oikeutettu saamaan punaisen maton heiveroisten jalkojensa alle ja kaiken valmiina, ykköskohtelua, koska on sorrettu.

        Nainen on Kuningatar jonka edessä me miehet kumarretaan.


    • Anonyymi

      tunnustan, että olen VasemmistoNaisten orja.
      Vasemmistoliiton Feministi Naisten orjana palveleva
      orja-raimo on VasemmistoNaisten perseennuolija.
      orja-raimo nuolee VasemmistoNaisten persereikät.

      orja-raimo äänestää ja palvelee VasemmistoNaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4319
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      238
      2123
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1570
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1391
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1100
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1067
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      53
      918
    Aihe