"Ilmaisvihjeet" ESBC:ltä -aina!

Yes111

Jos pitää paikkaansa että ESBC laskee kertoimet mys PAFille jonka omistajiin ESBC tietääkseni kuuluu, niin silloin voi katsoa PAFin kertoimet ja verrata niitä muiden firmojen kertoimiin ja pelata sen mukaan, jos siis PAF antaa jollekkin joukueelle kertoimen 1,70, niin kaikki kertoimet jotka menee tuon yli on siis pelikelpoisia, eli tavallaan saa ESBC:n laskemat todennäköisyydet ilmaiseksi, kun katsoo PAFijn kertoimia.
Ei luulisi että ESBC:n todennäköisyysprosentit on erilaiset vetolinjalla ja PAFilla

18

9514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet

      tuon tiedon onkinut?

    • Yes123

      Kuten itsekkin sanot,JOS pitää paikkansa.

    • jälkeen

      Ei pidä paikkaansa

    • Koo

      Paikkansa.Esbc omistaa siivun paffia.Minäkin olen vuosia jo verrannut kertoimet noin ja olen huomannut että pitää kyllä paikkansa.Kaikki voivan sen itse todeta kun näkee vähän vaivaa.

    • raatikainen

      ..mulla on esbc:stä vain huonoja kokemuksia..mutta voittoja toivon kaikille..

    • aatu

      Ei esbc mitään paffia omista, edes pientä osaa siitä. Aikanaan toimitti sinne kertoimia mm. nhl:ään, tuskin enää sitäkään.

    • epäonnekas

      Mun mielestäni Vuoksenmaa ja ESBC ei tiedä sen enempää vedonlyönnistä kuin muutkaan. Kaavojen pyörittely ei auta jos ei ota taustoista selvää.

      Kun sitten joskus säkällä joku heidän vihjaamistaan ylikertoimista osuu kohdalleen, niin sitä hehkutetaan monta vuotta ja sana leviää ja näin Vuoksenmaa niittää mainetta ihan tyhjästä. Mutta tietääkö hän OIKEASTI mitään?
      Kukaan kun ei muistele niitä tuhansia ohilaukauksia ja menetettyjä rahoja. Pitkässä juoksussa jää tappiolle jos ESBC:n vihjeitä kuuntelee. Itse olen saanut hieman rahaa lyömällä vuoksemmaan vihjeitä vastaan. Kun eivät ole selvästikkään ottaneet taustoista selvää.

      Voisinhan minäkin poimia esim. pitkävetolistalta 20 ylikerrointa, ja todennäköisesti niistä ainakin 2 osuisi, ja sitten hehkuttaisin kuinka mun vihjeillä "voitti" rahaa. Vaikka 18 kohdetta olisikin mennyt vituiks.
      Tähän pystyy kuka vain....ihan kuka vain. Ja kun ei tietoa löydy niin hehkutetaan seuraavina kesinä edellisen kesän saavutuksia uudelleen ja uudelleen, kuten ESBC tekee.

      Mutta tyhmähän ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa ESBC:n palveluista. (katsoo itseään peiliin).

      • Erittäin asiallinen

    • 5v.

      Varmasti asia pitää paikkansa.Näin ne saa ilmaiseksi.

      • Ei maksa mitään

        Helppoa kuin heinän teko.Kertoimet vaan vertailuun ja helposti ilmaiseksi jee,jee


    • Olen myös huomannut, että paffin kertoimilla on yhteistä, esbc:n arvoiden kanssa. Kannattaa kuitenkin huomioda, että paf ei välttämättä laita kertoimiaan aivan täysin esbc:n arvoiden mukaisesti vaan voi laittaa jonkin suositun joukkueen kertoimen jota ihmiset pelaa paljon normaalia pinemmäksi mitä ESBC:llä. Paf voi myös muutella kertoimiaan niissä kohteissa veikkauksen tapaan mitä ihmiset pelaa pajon. Tällöin muutettujen kertoimien arvio ei ole enää läheskään sama ESBC:n kanssa. Mustakaa myös, että paf ottaa kertoimista 7% välistä eli kerotoimiin pitää lisätä se 7% jotta se on sama arvio kuin esbc.

      • Pelierkki

        Ei tarvi maksaa kun vertaa ja samalla voi verrata myös kiinteät tulosveto kertoimet EIKÄ MAKSA MITÄÄN.JIPPII.


    • Ilmaiseksi

      Muistakaa tämä ilmaisvihjeet.Toimii.

    • Ilmaiseksi

      Jee toimii hyvin ilmaiseksi.Kiitos tästä.

    • EiVihjeitäKiitos

      Olen joskus saanut noita vihjeitä, eivätkä ole osuneet edes todennäköisyyden mukaan, vaan huonommin, miksi noista vihjeistä sitten pitäisi maksaa esim. 8 euroa. Minä en muutenkaan veikkaa esim. V75 kuin alle yhdellä eurolla. Silti kassassamme on tällä hetkellä kertynyt yli 100 euroa. Sillä pelaamme tätä menoa pari vuotta.

    • asae

      Toimiiko tämä enään?

    • ESBC

      Ei oo koskaan toiminutkaan.

      • Peli juu

        Kyllä toimii ja saa myös kinteät tulosvetokertoimet joita voi verrata veikan muuttuviin ja pelata ylikertoimet .


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe