Mikse en saanut Diners korttia??

baszo

Hain herjalla Diners korttia, niitä uusia kuvallisia kun saa. Ajattelin sellasen Personal kortin omalla kuvalla ottaa. Olen nyt 23v ja minulla on ollut säännöllistä tuloa jo 17v:sta lähtien tuhannen euron kieppeillä kk. Pari vuotta tulot ollut bruttona vähän kahdentuhannen paremmalla puolella per kk. Ei ole ihmeellisempiä lainoja (JET bensakortti, Stockmann kortti) sun muitakaan mihinkään suuntaan, laskut ajoissa aina maksettu jne.. Vakituiset hommat/tulot ollut jo iät ja ajat ja koulutukseltani olen yo/media-assistentti. Tänään tuli postissa lappu himaan, että korttia ei myönnetä ja pykälissä lukee "ei olla velvollisia perustelemaan syitä"?? Aika ihme juttu. Taskussa ylivuoden kuitenkin ollut MasterCard 1500e luotolla ja senkin luoton hoitanut AINA ennen eräpäivää ja vielä aika harvoin edes käyttänyt sitä,ulkomailla ja nettiostokset lähinnä. No en ainakaan Dinersia enään koskaan tule hakemaan vaikka joskus sen saisinkin...

10

2201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhempi

      Minä taas olen opiskelja, on Diners (jossa ei luottorajaa ole) ja sain juuri luotollisen Masterin. Bruttotuloni ovat 1400 e/kk, työsuhde määräaikainen. Ei luottokupruja tietenkään.

      En tiedä mikä tapauksessasi aiheuttaa, että olet customer "non grata" Dinersille.

    • Tajutkaa jo

      Ei luoton myöntämisen ainoa peruste ole tulot vaan jos päätös tehdään nk. credit scoring-systeemillä niin tuloilla on itseasiassa pieni merkitys, samassa suhteessa kuin siviilisäädyllä (naimaton: huono, naimisissa: hyvä), mahdollisilla elätettävillä (lapsettomat ovat tutkitusti varmempia takaisinmaksajia kuin lapsettomat), asumismuodolla (vuokra: huono, oma:hyvä) jne. Ja mies, joka ei ole suorittanut asevelvollisuutta, ei todellakaan ole luottokelpoisimmasta päästä.

      • baszo

        kyllähän nyt melkein kaikki mun ikäset on niinku yleensäkin naimattomia,minä mukaan lukien. lapsia ei ole eikä tule,en ole koskaan edes miettiny sellasii.. pitäskö nyt mennä joku muija siittään että dinersin saa,aika perseestä koko lafka jos johonkin tollaseen perustuu. sillonhan vaan enemmän menoja sun muita,eihän ne itteensä elätä. en edes asu vuokralla vaan yksin uudehkossa omakotitalossa, joka ei kyllä ole minun nimissäni vaan isäni, mutta parempi sekin kait kun vuokralla. on ainakin isot perinnöt kaippa joskus tulossa.. armeijan olen käynyt 2002 alikki. että minun maalaisjärjellä ajateltuna olisin aivan täysin luottokelpoinen, mutta ei väkisin. on taas yksi tunnollinen laskujen makselija poissa niitten asiakasrekistereistä!


    • kyllä

      Hassua, että minä sain Dinersin. Ikää 22, työtön vailla mitään tuloja ja asun kaupungin vuokrakämpässä. Laitoin ihan huvikseni hakemuksen ja parin viikon päästä tuli kortti.

      • antiprovo

        Jep jep. Ja mihin tarvitset dinersiä jos sinulla on jo 1400 luottoa masterilla? Holtitonta?


      • Joku toinen
        antiprovo kirjoitti:

        Jep jep. Ja mihin tarvitset dinersiä jos sinulla on jo 1400 luottoa masterilla? Holtitonta?

        Minulla on 1500EUR MasterCard, Diners ja kaksi AMEXia. Miksi alkuperäinen kirjoittaja ei saisi haluta DC:tä jos sellaisen kokee tarvitsevansa?


      • Pahkuliina

        Diners ei IKINÄ myöntäisi edes vahingossa kenellekään työttömälle korttia. He tekevät päätökset aika varmasti jollakin credit scoring-systeemillä, joka on integroitu heidän omaan järjestelmäänsä. Tietysti jos olet valehdellut työsuhteesi tiedot (tosin uskon heidän usein tarkistavan ne), tulot, asumismuodon, siviilisäädyn jne. niin sitten olet kai saanut kortin. Mutta muutoin et.

        Vastoin yleistä harhaluuloa, parantaa elätettävien olemassaolo luotonsaantimahdollisuuksia - tilastollisesti elatusvelvolliset ovat nimittäin parempia maksajia kuin lapsettomat. Samoin naimisissa/avoliitossa elävät ovat parempia maksajia sinkkuihin verrattuna. Näitä asioitahan voi toki valehdella hakemuksessa, sillä ei rahoitusyhtiöt pysty mistään tarkistamaan onko joku naimisissa vai ei, asuuko omassa asunnossa vai vuokralla, onko lapsia vai ei jne. Eikä asevelvollisuuden suorittamisesta pidetä erityistä rekisteriä luottolaitosten käyttöön, joten sekin on valehdeltavissa.


      • Höpöhöpö
        Pahkuliina kirjoitti:

        Diners ei IKINÄ myöntäisi edes vahingossa kenellekään työttömälle korttia. He tekevät päätökset aika varmasti jollakin credit scoring-systeemillä, joka on integroitu heidän omaan järjestelmäänsä. Tietysti jos olet valehdellut työsuhteesi tiedot (tosin uskon heidän usein tarkistavan ne), tulot, asumismuodon, siviilisäädyn jne. niin sitten olet kai saanut kortin. Mutta muutoin et.

        Vastoin yleistä harhaluuloa, parantaa elätettävien olemassaolo luotonsaantimahdollisuuksia - tilastollisesti elatusvelvolliset ovat nimittäin parempia maksajia kuin lapsettomat. Samoin naimisissa/avoliitossa elävät ovat parempia maksajia sinkkuihin verrattuna. Näitä asioitahan voi toki valehdella hakemuksessa, sillä ei rahoitusyhtiöt pysty mistään tarkistamaan onko joku naimisissa vai ei, asuuko omassa asunnossa vai vuokralla, onko lapsia vai ei jne. Eikä asevelvollisuuden suorittamisesta pidetä erityistä rekisteriä luottolaitosten käyttöön, joten sekin on valehdeltavissa.

        Heh, minulla on 3 luottokorttia, Visa, Masters Ja Diners. Olen sinkku,31 v., ei lapsia, asun vuokralla, en ole valmistunut, olen pätkätöissä. Saan myös aina kokeillessani kulutusluottoa ihan mistä tahansa instanssista.


    • Wille

      Itsellä vuoden määräaikainen työsuhde alla, toinen jäljellä ja tulot n. 1800e/kk ja sain kortin. Tosin aika hidasta dinerssillä, taisi kestää jotain 1,5kk kortin saaminen.

    • Dinersia

      Hain myös Dinersia, enkä saanut. Minulla on vakituinen työpaikka, olen ollut saman työnantajan palveluksessa jo 10 v. Oma asunto maksettu, lainat ja maksut hoidettu aina ajallaan, ei luottohäiriöitä ikuna, ei lapsia, ei velkaa. Itselläni on sekä Visa että Mastercard, mutta Dinersia eivät mokomat myöntäneet. :-) Voisiko kyseessä olla liian alhainen tulotasoni, eli tienaan n. 1400 euroa bruttona/kk?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe