ELKÄÄ HYVÄNEN AIKA RUVETKO LEIKKIMÄÄN TUOLLAISILLA ASIOLLA ETTEKÖ TIEDÄ ETTÄ ON OLEMASSA HYVÄ JA PAHA.
JA KUN LEIKITTELETTE TUOLLAISILLA ASIOILLA NIIN OLETTE SUORAAN TEKEMISISSÄ
TUONELAN HERRAN KANSA ELI ITSE
PAHAN !!!!!
LUKEKAAPA RIKU RINTEEN KIRJOJA SILÄ ON MONTA KIRJAA MUTTA OLEN YHDEN LUKENUT MISSÄ ENTINEN SAATANAN PALVOJA KEROO ELÄMÄSÄ TARINAN,
KUINKA HÄN AJAUTUI TUOMMOSIIN JUTTUIHIN JA PIIREIHIN MUKAAN.
ALUKSI SE OLI VIATONTA LEIKIÄ JA HUPIA MUTTA SE MUUTUU AIVAN TOISENLAISEKSI lOPUKSI SIITÄ EI OLE ULOS PÄÄSYÄ POIS VAIKKA KUINKA HALUASI NÄIN SE ON ALKANUT MONELLA IHMISELLÄ
LEIKISTÄ MUTTA SE EI OLE JÄÄNYT LEIKIKSI !! ELI ASOILLA EI KANNATA EDES LEIKKIÄ!!!!!!!!!!!!
KIRJASSA ON MONIEN IHMISTEN KIRJEITYÄ JNEN.. KYSEINEN IHMINEN KERTOO AIKA TARKASTI KAIKKIA ASOITA!!
SUOSITTELEN LUKEMAAN TAI TUTUSTUMAAN KAIKKIA ASOITA!!
ÄLKÄÄ HYVÄNEN AIKA LEIKKIKÖ TUOLLAISILLA ASIOILLA
10
1321
Vastaukset
- Heikki eläkkeltä
Kovasti kiitos neuvosta, ei leikitä.
- Bbuubi
Takapihalla aitauksessa kasvatan kanoja, niitä tarvitaan keskiöisin.
Paikallinen kynttiläfirma tekee mustia kynttilöitä tilauksesta.
Työpajalla saa teetettyä kaikenlaisia ristejä.
Kohta taas hornan lieskat lyövät lattian läpi, ja itse vanha kehno saapuu keskiöiselle tarinatuokiolle. Otetaan konjakkia ja poltellaan sikaria, samalla kun tuumitaan kuka seuraavaksi tuupataan alakertaan. - minä vain...
Jaaha, että täälä ruvetaan sitten oikein huutamaan! Eikö se ole kaikkien oma asia mitä elämällään tekevät?? Kenenkään ei tarvitse puuttua siihen mitä toiset tekevät. Jotkut pilaavat elämänsä itkemällä päivät pitkät, toiset valittamalla, toiset palvomalla saatanaa ja ERÄÄT tuntuvat pilaavansa elämänsä puuttumalla toisten asioihin. Minun mielestäni kaikki saavat aivan itse päättää mitä elämällään tekevät!!
- source-82
Siis mitä ihmettä te hemmetin uskis hihhulit oikein työnnätte sitä pitkää nokkaanne joka paikkaan!!??
Tämä palsta on tarkoitettu heille jotka haluaavt puhua siskoni on noita TV-SARJASTA!!!
joten voitteko oikeasti ottaa raamattunne, kimpsunne ja kampsunne ja suksia helvettiin täältä!
uskon asiolle on ihan oma palstansa täällä, ja pysykääkin siellä!
Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin te hurahtaneet pipipää hihhulit jotka yritätte paukuttaa kaikkia raamatulla päähän ja hospotatte joka pirun käänteessä jumalastanne!
Ja vaikka tänne olisikin Viccalaisia eksnyty, ei sillä kuitenkaan ole yhtään mitään tekemistä teidän kanssanne.
Viccalaisuus on harmiton, hväntahtoinen luonnonuskonto eikä sillä ole mitään tekemisät saatananpalvonnan kanssa.
Nyt turpa rullalle ja rulla taskuun idioottit! - mä vaaann..
source-82 kirjoitti:
Siis mitä ihmettä te hemmetin uskis hihhulit oikein työnnätte sitä pitkää nokkaanne joka paikkaan!!??
Tämä palsta on tarkoitettu heille jotka haluaavt puhua siskoni on noita TV-SARJASTA!!!
joten voitteko oikeasti ottaa raamattunne, kimpsunne ja kampsunne ja suksia helvettiin täältä!
Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin te hurahtaneet pipipää hihhulit jotka yritätte paukuttaa kaikkia raamatulla päähän ja hospotatte joka pirun käänteessä jumalastanne!
Ja vaikka tänne olisikin Viccalaisia eksnyty, ei sillä kuitenkaan ole yhtään mitään tekemistä teidän kanssanne.
Viccalaisuus on harmiton, hväntahtoinen luonnonuskonto eikä sillä ole mitään tekemisät saatananpalvonnan kanssa.
Nyt turpa rullalle ja rulla taskuun idioottit!Juuri näin ;D hyvin sanottu ;)
- samis!!:D
source-82 kirjoitti:
Nyt turpa rullalle ja rulla taskuun idioottit!joo!!!iha samaa mielt!!!perustakaa oma palsta jos haluutte puhuu saatanan palvonnasta ja jeesuksesta!!!!!oikeesti....iha kiva et otitte puheex mut menkää muualle puhuu....:s
- yx vaa
mä vaaann.. kirjoitti:
Juuri näin ;D hyvin sanottu ;)
se on kaikkien oma asia mitä leikitään, et sori vaan.............
- yx vaa
source-82 kirjoitti:
Nyt turpa rullalle ja rulla taskuun idioottit!just näin, samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sedftgh
yx vaa kirjoitti:
just näin, samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ertyuiopölkjdsfghjkbnjkmngt678io ghjkjbvnm hjgcfghjkhnm bnyuikjbh,gieuuejyte ngf5dhyui5 n3tyyyyyyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu tdsfgt7ry678i9ouiyutrd sdtkjluyhtgfdfhuiytrsfdfghfhvb
ettttttttttttt haaaaaaaaaaaaaaaaaistaakkaaaaaaaaaaaaaaaaa mun widdua ja berzeddä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Elena
Siis millä asioilla jos saan kysyä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091