Pienimulkkuisen kanssa seurustelu?

minimuna

Onkos täällä ketään jotka olisi löytäneet rinnalleen
kauniinpaa puoliskoa ja itse omistaa pienen pilin. Itellä toi yhtälö tuntuu olevan mahdontonta, ei tärppää sitte millään. Jotain jokinorsuja ei asia ole tuntunu häirittevän, mutta minulle ei kelpaa sellainen.. vaan normaali vartaloinen kiitos. Hepä sitten vonkaavatkin ison perään. itellä ei enää ees juurika seiso mulkku niin alas on menny mieli.. mittaa pilillä on kunnon seisokissa mittanauhalla päältä mitattanu ~15cm ja ympärys 11cm. seksi ei tunnu kenenkään kanssa miltään, ei mitään puristusta. Ei kyllä itekkään enään ees nappaa harrastalle sitä.. Vituttaa!! Hyppään sillalta alas..

61

13249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blondi...

      Moi. Mä ainaskin olen ihan normaalivartaloinen nuori (19) nainen, tai paremminkin hoikka oikeastaan, mutta on mulla muotoakin siellä sun täällä missä pitääkin, ja vaaleat pitkät suorat hiukset, mä ainaskin itse ajattelen kun mä vedän tiukat farkut jalkaan, että mä olen tosi haluttava pakkaus! Mä ainaskin tykkään pikkuisista kulleista. Sun pikkukulliakin mä tahtoisin puristella mun tiukalla pillullani vaikka heti. Sun täytyy vaan ajatella että säkin olet haluttava pakkaus, ja johan löytyy panopuita sullekin joka päivälle.

    • enpä

      enpäs ole ikinä isompaa saanut ja seillaisiin aina tottunut.

      älä nyt noin vakavasti asiaa ota ja ei se miehen mitta siinä ole. ne muut tunteet rakaisee koko aktin ja niin se menee.

      • lissu

        kyll pieni kulli on säälittävä, ei tunnu missään.


    • rane

      Niin siis voin sanoa myös 15 senttisen ja 12.5 ympärystä omaavana (ítse asiassa juuri keskiverrosta keskiverroin kalu mitä tilastoihin katsoo) että tällainen normimunana pidetty ei tosiaan tuo puristusta aktiin. Se on ihan fakta. Naiseni oli normaalikokoinen, oikeastan hoikka tanssinopettaja ja sisään meni ku heittämällä... ei puristusta.

      No se nainen halusi kyllä seksiä uudelleenkin mutta kyllä se tunne on vähän VÄHÄN hei turhauttava ku huomaa että "jaahas, kyllä tänne isompaakin mahtuisi"

      Helvetti..

      • Sama juttu

        Vaikka olenkin kuulemma maailman ihanin miehekäs mies.. Niin silti sit ei seurustelu kelpaakkaan enää kun on pari kertaa nussittu. Vaikka olen komea mies ja tuo ekakin lause pitää paikkansa jotenkin. Ja tuo sama on toistunu moonesti. Naiset on hyvin säälittäviä kun tuollainen asia riittää syyksi ettei haluakkaan enää mitään. Eli toisin sanoen, naiset on hyvin kiinnostuneita niin kauan kunnes mennään sänkyyn.

        Kaikki on ollu just normaaleita, hyvännäkösiä ja hyvä kroppa. Ehkä mä vielä löydän jokupäivä tuollaisen kuvaamani naisen jolle se seksi tai peeniksen koko ei ole se maailman tärkein asia. Löytyykö moisia?


    • m_24

      Olen aina epäillyt, että taviskalulla ei tosiaan saa läheskään riittävästi puristusta normaalin naisen kanssa. Ilmeisesti epäilykseni on olleet aiheellisia. Mulla on myös juuri tuollainen 15/11-12 ja visuaalisesti se näyttää todella pieneltä. Seksiä en ole harrastanut, mutta fleshlightia on tullut kokeiltua (kuten varmaan moni muukin :p) ja sen kanssa tuntuma on varsin huono.

      Lisäksi itse koen merkittävänä haittana sen, ettei tämänpituisella vehkeellä saa kunnollista liikerataa aikaan. Masturboinnissa tämä ei haittaa, koska siinähän liikerata on lyhyt, puristuksen ollessa kova. Olen 100% varma, että jos asiasta tehtäisiin tieteellinen tutkimus, niin voitaisiin osoittaa varsin helposti, että normaalikaluinen mies ei pysty nauttimaan seksistä fyysisellä tasolla läheskään yhtä paljon, kun isokaluinen mies.

      Naisen nautinto on sitten ihan oma asiansa ja jopa merkittävämpi ongelma kun miehen oma nautinto. Visuaalisuus on tärkeä asia kiihottumisen kannalta ja sitähän taviskalu ei tarjoa. Tietysti kaikille naisille seksi ei ole kovin tärkeää, joten moni nainen suostuu seurustelemaan pieni/normaalikaluisen miehen kanssa (ja voipa olla ihan onnellinenkin). Valitettavasti vaan miehenä ei voi tuntea itseään naisen rinnalla Mieheksi, jos tietää, että oma työkalu on kaukana ihannevehkeestä.

      Aika hassua sinänsä, että huomattava osa miehistä joutuu tyytymään huonolaatuiseen seksiin (tai elämään kokonaan ilman seksiä), ilman että voi vaikuttaa siihen millään tavalla (peniksenkasvatus on hullunhommaa, koska tulokset on pieniä, prosessi kestää jopa vuosia ja tulosten pysyvyys on kyseenalaista).

      • Mä oon lukenu sun typeriä viestejä täällä aika kauan. Oisko sua mahdollista päästä tapaamaan? Voisin ehkäpä näyttää mistä seksissä on kyse.


      • Mikko32
        Saganna kirjoitti:

        Mä oon lukenu sun typeriä viestejä täällä aika kauan. Oisko sua mahdollista päästä tapaamaan? Voisin ehkäpä näyttää mistä seksissä on kyse.

        Hyvä Saganna. Opeta pojalle ettei tuon kokoisella kullilla tarvitse enää itkeskellä palstoilla. Hyvin sillä pärjää. Oikein hyvin. Itselläni kalu on vain 13-14 senttinen ja hyvin sillä on jo 15 vuotta naiskenneltu. Ja naiset tykkää... :)


      • Make
        Saganna kirjoitti:

        Mä oon lukenu sun typeriä viestejä täällä aika kauan. Oisko sua mahdollista päästä tapaamaan? Voisin ehkäpä näyttää mistä seksissä on kyse.

        no jos tuo kaveri vastaa niin näytä mulle jolla sama ongelma 16/4 kalun kanssa... näytä se sit hänellekkin mut meitsi tarvii kanssa apua.. ja mä oon ollu täällä varmasti kauemmin ku tuo kaveri =)

        Mä oon kyllä ainaki ok näköinen kroppa kunnossa mutta broken inside, show me the way saganna... olisit kuningattareni...

        [email protected]


      • m_24
        Saganna kirjoitti:

        Mä oon lukenu sun typeriä viestejä täällä aika kauan. Oisko sua mahdollista päästä tapaamaan? Voisin ehkäpä näyttää mistä seksissä on kyse.

        Miten niin lukenut juuri _minun_ viestejä? Täällä on aika paljon vastaavaa puhetta ko. asiasta. Harva myös rekisteröi nimimerkkejään, joten niitä on myös turha liikaa tuijottaa.

        Ja ei, en todellakaan ole kiinnostunut tapaamaan.


      • Jormajorma
        m_24 kirjoitti:

        Miten niin lukenut juuri _minun_ viestejä? Täällä on aika paljon vastaavaa puhetta ko. asiasta. Harva myös rekisteröi nimimerkkejään, joten niitä on myös turha liikaa tuijottaa.

        Ja ei, en todellakaan ole kiinnostunut tapaamaan.

        No voi vittu sentään. Mikä saakelin surkimus sinä olet!!! Ensin valitat kulliasi ja surkeaa kohtaloasi, ei naista jne... ja sitten kun saisit oikein kunnon opetusta niin ei kelpaa. Hoitoon joutaisit.


      • m_24 kirjoitti:

        Miten niin lukenut juuri _minun_ viestejä? Täällä on aika paljon vastaavaa puhetta ko. asiasta. Harva myös rekisteröi nimimerkkejään, joten niitä on myös turha liikaa tuijottaa.

        Ja ei, en todellakaan ole kiinnostunut tapaamaan.

        Sun viestit kuulostaa kaikista typerimmiltä.

        Kaunis brunette 158/48 75b. Hyvä kroppa. Saisin sut aika helvetin hiljaiseksi tunnissa.

        Eikö koulutus tosiaan kiinnosta? Nauttisin saadessani osoittaa miten väärässä olet.

        Vastaavaa puhetta on sen takia niin paljon, että olette miesten keskuudessa päätyneet näihin tuloksiin. Miesten puheiden takia. Naisilla ei näihin teidän juttuihin ole osaa eika arpaa.


      • m_24
        Saganna kirjoitti:

        Sun viestit kuulostaa kaikista typerimmiltä.

        Kaunis brunette 158/48 75b. Hyvä kroppa. Saisin sut aika helvetin hiljaiseksi tunnissa.

        Eikö koulutus tosiaan kiinnosta? Nauttisin saadessani osoittaa miten väärässä olet.

        Vastaavaa puhetta on sen takia niin paljon, että olette miesten keskuudessa päätyneet näihin tuloksiin. Miesten puheiden takia. Naisilla ei näihin teidän juttuihin ole osaa eika arpaa.

        Katsos Saganna, kun seksi voi olla kivaa ainoastaan silloin, jos on sinut itsensä kanssa / hyväksyy itsensä. Luuletko todella, että suostuisin harrastaamaan seksiä, jos kerta koen että kaluni on turhan pieni? En tietenkään, sehän olisi täysin kaiken logiikan vastaista.

        Ei myöskään kannata ottaa näitä kirjoituksia _liian_ kirjaimellisesti. En nyt kuitenkaan väitä, että 15cm kalu on _täysin_ hyödytön. Hitto, onhan kuitenkin suurimmalla osalla miehistä sellainen...Pointti vaan on, että mun (ja ilmeisesti monen muunkin) miehen mielestä on vaikea tuntea itseään haluttavaksi seksuaaliseksi olennoksi, jos työkalulla ei ole "riittävästi" kokoa. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että koko tuntuu olevan miehille suurempi asia kun naisille. Toki on selvää, että osa naisista haluaa ehdottomasti isokaluisen miehen, mutta yleisesti ottaen uskon kyllä, että tämä on enemmän miesten henkilökohtainen ongelma.

        Voi olla, että mielipiteeni muuttuu tämän asian suhteen joskus tulevaisuudessa, mutta se ei todellakaan tapahdu hetkessä tai toisten "avustuksella". Tälläiset ongelmat on erittäin henkilökohtaisia asioita ja ne pitää pystyä itse selvittämään, jos se ylipäätänsä on mahdollista.


      • Olla totta

        Uskotko itse tuohan ******* mitä näppikseltä suollat.

        Olen pian 40:n ja tähän ikään mennessä on seksikumppaneita jonkun verran ehtinyt kertyä.

        Itselläni on 14/4cm ja naiset on tykännyt.

        Jos et "liikertaa" saa aikaan niin ei se ole sun vehkeestä kiinni vaan haisevasta tekniikastasi.

        Enkä ole ikinä tavannut naista jolle seksi ei olisi yhtään tärkeää.

        Peniksen koosta on muutenkin ihan turhaa murehtia niin, että hiukset lähtevät.


      • reino
        m_24 kirjoitti:

        Katsos Saganna, kun seksi voi olla kivaa ainoastaan silloin, jos on sinut itsensä kanssa / hyväksyy itsensä. Luuletko todella, että suostuisin harrastaamaan seksiä, jos kerta koen että kaluni on turhan pieni? En tietenkään, sehän olisi täysin kaiken logiikan vastaista.

        Ei myöskään kannata ottaa näitä kirjoituksia _liian_ kirjaimellisesti. En nyt kuitenkaan väitä, että 15cm kalu on _täysin_ hyödytön. Hitto, onhan kuitenkin suurimmalla osalla miehistä sellainen...Pointti vaan on, että mun (ja ilmeisesti monen muunkin) miehen mielestä on vaikea tuntea itseään haluttavaksi seksuaaliseksi olennoksi, jos työkalulla ei ole "riittävästi" kokoa. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että koko tuntuu olevan miehille suurempi asia kun naisille. Toki on selvää, että osa naisista haluaa ehdottomasti isokaluisen miehen, mutta yleisesti ottaen uskon kyllä, että tämä on enemmän miesten henkilökohtainen ongelma.

        Voi olla, että mielipiteeni muuttuu tämän asian suhteen joskus tulevaisuudessa, mutta se ei todellakaan tapahdu hetkessä tai toisten "avustuksella". Tälläiset ongelmat on erittäin henkilökohtaisia asioita ja ne pitää pystyä itse selvittämään, jos se ylipäätänsä on mahdollista.

        jättää oikeasti tämän ja vastaavien palstojen luku vähäksi aikaa ja kokeilla millaista se elämä/seksi on oikeasti?


    • 14,5 cm

      Olen kyllä. Tosin tyttö oli kauko-idästä ja asuu ulkomailla, ja kovin kaunis, mutta suomalaisista tytöistä en tiedä. Tälle tytölle kelpasi minun 14,5/11 cm oikein mainiosti, ja anuksesta sai joka kerta orgasmin. Luetteli vielä 10 miestä asuinmaassaan (länsimaa) jotka vonkaavat häntä sänkyyn, ja samassa maassa asuneena tiesin tämän olevan totta.

      Myös normaalista seksistä piti paljon, ja sehän hiveli omaa itsetuntoa ja toi itseluottamusta. Nyt suhde on ohi, mutta yhtä hauskaa ei varmaankaan tule olemaan sängyssä pitkään aikaan.

      Joten elä heitä turhaan toivoa, kyllä se on mahdollista. Todennäköisyydestä täällä Suomessa en tosin tiedä.

      • Mies-

        Ikävä kyllä miehet.. Tähän on tultu.

        Et kelpaa vaikka muuten oisit miten loistava mies, jos ei jorma oo kuin leka. Ja jos jossain vaiheessa jotenkin saat tyttöystävän niin voi olla varma että tytöllä on isomulkkuinen salarakas. Naisille kelpaa isomulkkuinen mies vaikka se mies olisi kuinka kusipää pahoinpitelija apina ukko. Tai sitten vaihtoehtona ihana kiltti poikaystävä pienellä mulkulla ja sitten se isomulkkuinen salarakas astuu kehiin.


      • jkhswfdkljh<dsflkjgf
        Mies- kirjoitti:

        Ikävä kyllä miehet.. Tähän on tultu.

        Et kelpaa vaikka muuten oisit miten loistava mies, jos ei jorma oo kuin leka. Ja jos jossain vaiheessa jotenkin saat tyttöystävän niin voi olla varma että tytöllä on isomulkkuinen salarakas. Naisille kelpaa isomulkkuinen mies vaikka se mies olisi kuinka kusipää pahoinpitelija apina ukko. Tai sitten vaihtoehtona ihana kiltti poikaystävä pienellä mulkulla ja sitten se isomulkkuinen salarakas astuu kehiin.

        kirjottaa nuo kaikki kirjoitukset????Aloituksen ja vastaukset,sama mies!!!!Vittu olet oikeasti mieleltäsi vajaa ja horjunut.Mene nyt oikeasti hoitoon.
        PS:voin kyllä hoidella sinut itsekkin.50 kertaa rengasraudalla sun kalloon ja makaat hautausmaan mullassa.Kaikille parasta.Pidä varasi saatanan alpo.....


      • m_24
        jkhswfdkljh<dsflkjgf kirjoitti:

        kirjottaa nuo kaikki kirjoitukset????Aloituksen ja vastaukset,sama mies!!!!Vittu olet oikeasti mieleltäsi vajaa ja horjunut.Mene nyt oikeasti hoitoon.
        PS:voin kyllä hoidella sinut itsekkin.50 kertaa rengasraudalla sun kalloon ja makaat hautausmaan mullassa.Kaikille parasta.Pidä varasi saatanan alpo.....

        Kyllä nuo viestit on ihan eri ihmisten kirjoittamia. En tiedä missä helvetin maakuopassa olet kasvanut/elänyt, mutta ei nykyään enään paljos muusta puhuta kun seksitaidoista ja isosta kyrvästä. Media tykittää jatkuvasti kuinka naiset pimpat märkinä jahtaa isokaluisia miehiä ja nettikeskustelujen perusteella tuo on ihan oikeasti totta elävässä elämässä. Ei pienikaluisilla miehillä nykypäivänä enään ole mitään virkaa seksissä, koska naiset tosiaan usein suhteessakin tuntuu hakevan seksuaalisen tyydytyksen muualta. Komeilla ja isokaluisilla miehillä on usein monta naista hoidossa samanaikaisesti.


      • Rane
        m_24 kirjoitti:

        Kyllä nuo viestit on ihan eri ihmisten kirjoittamia. En tiedä missä helvetin maakuopassa olet kasvanut/elänyt, mutta ei nykyään enään paljos muusta puhuta kun seksitaidoista ja isosta kyrvästä. Media tykittää jatkuvasti kuinka naiset pimpat märkinä jahtaa isokaluisia miehiä ja nettikeskustelujen perusteella tuo on ihan oikeasti totta elävässä elämässä. Ei pienikaluisilla miehillä nykypäivänä enään ole mitään virkaa seksissä, koska naiset tosiaan usein suhteessakin tuntuu hakevan seksuaalisen tyydytyksen muualta. Komeilla ja isokaluisilla miehillä on usein monta naista hoidossa samanaikaisesti.

        no TUOSSA on asiaa!

        Ei voisi paremin tilannetta ilmaista enää....

        eikä muuten ollu tilanne sama 20v sitten.

        Naiset ovat heränneet vaatimaan niin kuin kaikki muukin tässä yhteiskunnassa. nimenomaan..

        me normithan tässä kärsitään. Ja todellakin - munkin tutuista isomunaiset veijarit hoitaa hommat meidän normienkin puolesta. ja se on kuulkaa ihan täysi fakta!! ei tarvi kenenkään sössöttää että "ei se nyt noin ole" kyllä se on!

        Se on nähty niin monesti tässä monien vuosien varrella. Kukapa siitä tosin haluaisi puhua koska totuus ei kiva mutta totuus se on.

        Aamen.


    • Marko12345

      Hyvin oon pärjänny sillä,kai muijankin pitää reenata vehettään,ja pitää kunnos..omani kyl puristelee päivittäin ja hyvän tiukka onkin...

    • tyttö

      Jos nyt haluatte erään naismielipiteen asiaan niin ihan tavallinen normaalikokoinen muna on parasta mitä tiedän ja kyse ei ole siitä, ettekö olisi isoakin saanut, mutta en tiedä mitään tuskaisempaa kipua kuin se, että iso muna yritetään työntää sisään. En koskaan saanut orgasmia isomunaisen miehen kanssa. Normaalikokoinen muna tuntuu niin hyvältä, että en tiedä parempaa.
      Ja en ole mikään viidakkonorsu, aivan tavallinen nuori kaunis nainen, joka nauttii seksistä normaalikokoisen munan kanssa.

      • mies

        on siinä, että suurin osa nuorista naisista tuntuu vaativan mieheltä jättimeisseliä. En tiedä kuinka realistinen tämä oletus on, mutta sen kuvan olen minä ja moni muu mies saanut. Riski tutustua naiseen on siis valtava, koska orastava suhde loppuu välittömästi, jos kalun koko ei naista miellytä. Miksi siis yrittää mitään parisuhteita, jos on esim. 90% tod.näköisyys siihen, että suhde loppuu heti kun miehen koko paljastuu.


      • Nimetön
        mies kirjoitti:

        on siinä, että suurin osa nuorista naisista tuntuu vaativan mieheltä jättimeisseliä. En tiedä kuinka realistinen tämä oletus on, mutta sen kuvan olen minä ja moni muu mies saanut. Riski tutustua naiseen on siis valtava, koska orastava suhde loppuu välittömästi, jos kalun koko ei naista miellytä. Miksi siis yrittää mitään parisuhteita, jos on esim. 90% tod.näköisyys siihen, että suhde loppuu heti kun miehen koko paljastuu.

        No näin minulle on juuri käynyt, suhde loppunut ennen kuin on ehtinyt alkamaankaan. Ei sitä ole mulle kukaan suoraan sanonut, mutta eleistä ja puheesta sen huomaa. Pääsin jopa kerran lukemaan yhden sähköpostia ja siellä oli viesti että olen muuten mukava ym. mutta seksi on huonoa ja minun penikseni koko on ongelma. Tämän siis kertoi exälleen, jolla vissiin olikin meisselissä kokoa ihan mukavasti. Että totuus on se että koolla on väliä ja tälläsillä "minimunilla" ei noin 70% naisista tyydytetä nykypäivänä. Karua mutta totta.

        Olenkin tässä miettinyt jos kysyisin seuraavalta kumppanilta ihan suoraan ennenkuin ees ollaan tutustuttu kunnolla että kelpaako tälläinen "nakki" Tokihan sitä sitten saa kuulla, että ei koolla ole väliä..Ootas vaan kun päästään sänkyyn, niin on puhe toinen kellossa..


      • utelias
        Nimetön kirjoitti:

        No näin minulle on juuri käynyt, suhde loppunut ennen kuin on ehtinyt alkamaankaan. Ei sitä ole mulle kukaan suoraan sanonut, mutta eleistä ja puheesta sen huomaa. Pääsin jopa kerran lukemaan yhden sähköpostia ja siellä oli viesti että olen muuten mukava ym. mutta seksi on huonoa ja minun penikseni koko on ongelma. Tämän siis kertoi exälleen, jolla vissiin olikin meisselissä kokoa ihan mukavasti. Että totuus on se että koolla on väliä ja tälläsillä "minimunilla" ei noin 70% naisista tyydytetä nykypäivänä. Karua mutta totta.

        Olenkin tässä miettinyt jos kysyisin seuraavalta kumppanilta ihan suoraan ennenkuin ees ollaan tutustuttu kunnolla että kelpaako tälläinen "nakki" Tokihan sitä sitten saa kuulla, että ei koolla ole väliä..Ootas vaan kun päästään sänkyyn, niin on puhe toinen kellossa..

        Kerrotko vielä minkä kokoinen kalu itselläsi on?


      • Milloin aloitamme
        Nimetön kirjoitti:

        No näin minulle on juuri käynyt, suhde loppunut ennen kuin on ehtinyt alkamaankaan. Ei sitä ole mulle kukaan suoraan sanonut, mutta eleistä ja puheesta sen huomaa. Pääsin jopa kerran lukemaan yhden sähköpostia ja siellä oli viesti että olen muuten mukava ym. mutta seksi on huonoa ja minun penikseni koko on ongelma. Tämän siis kertoi exälleen, jolla vissiin olikin meisselissä kokoa ihan mukavasti. Että totuus on se että koolla on väliä ja tälläsillä "minimunilla" ei noin 70% naisista tyydytetä nykypäivänä. Karua mutta totta.

        Olenkin tässä miettinyt jos kysyisin seuraavalta kumppanilta ihan suoraan ennenkuin ees ollaan tutustuttu kunnolla että kelpaako tälläinen "nakki" Tokihan sitä sitten saa kuulla, että ei koolla ole väliä..Ootas vaan kun päästään sänkyyn, niin on puhe toinen kellossa..

        Jäävä 30 %. Miten aiot meistä hengissä selvitä? Siinä on sarkaa kynnettäväksi yhdelle miehelle.


      • KUIN VESI!
        Milloin aloitamme kirjoitti:

        Jäävä 30 %. Miten aiot meistä hengissä selvitä? Siinä on sarkaa kynnettäväksi yhdelle miehelle.

        Kaikki varmaan muistaa sen yhden gallupin mikä oli tässä joku kuukausi sitten suhteet palstalla. Se kipusi yhdeksi viikon luetuimmaksi viestiksi. Tämä "G: noloin syy miksi olet antanut pakit?"

        Tuossa kyseisessä viestiketjussa oli kaikista naisten vastaamista viesteistä yli 90% sitä mieltä että, syynä se "liian pieni muna, vaikka muuten ei mitään vikaa miehessä." Tämä 10% naisista mitkä ei maininnu tuota edellistä syyksi, ei ole ollut tavannut ikinä pienimunaista.

        Jos joku muistaa tuon viestiketjun niin sitä lukemalla jokainen voi todeta että tämän viestin aloittaja on hyvinkin oikeassa. Tähän tämä maailma on tullu kun pieni muna(vaikkei muuta vikaa miehessä olisikaan) riittää syyksi pakeille. PELKÄSTÄÄN SE!


      • Ja vieläpä
        KUIN VESI! kirjoitti:

        Kaikki varmaan muistaa sen yhden gallupin mikä oli tässä joku kuukausi sitten suhteet palstalla. Se kipusi yhdeksi viikon luetuimmaksi viestiksi. Tämä "G: noloin syy miksi olet antanut pakit?"

        Tuossa kyseisessä viestiketjussa oli kaikista naisten vastaamista viesteistä yli 90% sitä mieltä että, syynä se "liian pieni muna, vaikka muuten ei mitään vikaa miehessä." Tämä 10% naisista mitkä ei maininnu tuota edellistä syyksi, ei ole ollut tavannut ikinä pienimunaista.

        Jos joku muistaa tuon viestiketjun niin sitä lukemalla jokainen voi todeta että tämän viestin aloittaja on hyvinkin oikeassa. Tähän tämä maailma on tullu kun pieni muna(vaikkei muuta vikaa miehessä olisikaan) riittää syyksi pakeille. PELKÄSTÄÄN SE!

        Tuohon galluppiin luonnolisesti on vastannu kaikki ne naiset jotka on antanu pakit joskus olevinaan nolon syyn takia. Niinhän te väitätte. Naisille tuntuu olevan arkipäivää dumpata mies pienen munan takia. Ja on se aika pelottavaa jos 90% kaikista naisista jotka on antanu pakit miehelle joskus on syynä ollu pieni mulkku. Normaalilla miehellä on siis enää 10% change saada ikinä naista? Tosin 10% mitä jää jälelle ei ole ikinä sit ollu kuin pienimulkkuisen kanssa niin ei voi sanoa sitä syyksi. Ja heti kun tapaisi niin tietysti hän menisi siihen listaan jatkoksi kuten kaikkien naisten enemmistö onkin jo tehnyt.


      • pienet
        Ja vieläpä kirjoitti:

        Tuohon galluppiin luonnolisesti on vastannu kaikki ne naiset jotka on antanu pakit joskus olevinaan nolon syyn takia. Niinhän te väitätte. Naisille tuntuu olevan arkipäivää dumpata mies pienen munan takia. Ja on se aika pelottavaa jos 90% kaikista naisista jotka on antanu pakit miehelle joskus on syynä ollu pieni mulkku. Normaalilla miehellä on siis enää 10% change saada ikinä naista? Tosin 10% mitä jää jälelle ei ole ikinä sit ollu kuin pienimulkkuisen kanssa niin ei voi sanoa sitä syyksi. Ja heti kun tapaisi niin tietysti hän menisi siihen listaan jatkoksi kuten kaikkien naisten enemmistö onkin jo tehnyt.

        mulkut itkee ja valittaa olematonta seksielämäänsä,älä narise ja valita,onhan sulla kyllikki joka ei jätä ei petä eikä anna muille


      • tuon gallupin.
        pienet kirjoitti:

        mulkut itkee ja valittaa olematonta seksielämäänsä,älä narise ja valita,onhan sulla kyllikki joka ei jätä ei petä eikä anna muille

        Muistan tuon gallupin.. Ja muistan myös sen että ne miehet jotka tuohon kirjoittelivat.. Yksikään heistä ei maininnut pakkien syyksi naisten rintojen pienuutta, pillun löysyyttä tai hyvän perseen puutetta etc.

        Joten tuosta huomaa taas miten säälittäviä ja lapsellisia naiset ovat. Miehille ei merkkaa mitkään merkityksettömät asiat kuten teille naiset, tämä MERKITYKSETÖN peeniksen koko merkkaa kaiken?!
        Tulipahan taas todistettua naisten epäkypsyys ja vastapainona miesten kypsyys.


      • prinssinnakki
        tuon gallupin. kirjoitti:

        Muistan tuon gallupin.. Ja muistan myös sen että ne miehet jotka tuohon kirjoittelivat.. Yksikään heistä ei maininnut pakkien syyksi naisten rintojen pienuutta, pillun löysyyttä tai hyvän perseen puutetta etc.

        Joten tuosta huomaa taas miten säälittäviä ja lapsellisia naiset ovat. Miehille ei merkkaa mitkään merkityksettömät asiat kuten teille naiset, tämä MERKITYKSETÖN peeniksen koko merkkaa kaiken?!
        Tulipahan taas todistettua naisten epäkypsyys ja vastapainona miesten kypsyys.

        Ulkonäkö/käytös ja kaikki muu on kohdallaan. Saan usein naisen baarista mukaan jne. Harvoin joutuu lähtemään ilman saalista baarista jos on haku päällä, mutta siltikin olen onnistunu sitomaan varsin harvoja suhteita. Pisin oli n. puoli vuotta. Ja kas kummaa. Suurin osa eroista on tapahtunu parin kolmen yhdynnän jälkeen. Aluksi oletin että n. 1,5 kuukaudessa naiset huomaavat joitakin negatiivisia asioita minussa ja sen takia jättävät, mutta kun muutamaan kertaan olen koittanut pihdata melkein kolmisen kuukautta niin edelleen sama parin kolmen yhdynnän jälkeen jättäminen on jatkunut. Toisaalta "otos" on minulla hyvin pieni. Vain n. 21 naista 3 vuoden aikana, mutta silti kaikki viittavat siihen, että minut jätetään huonon seksin takia. Vaihtoehtoja on tasan 2, joko olen huono muuten seksissä (jota tuskin olen kiitos loistavan kieli- ja käsityöskentelyn) tai sitten sen takia että vehkeeni on vain n.10cm pitkä ja n. 8cm ympärysmitaltaan. Veikkaan jälkimmäistä. Varmasti kelpaisin vehkeeni kanssa jollekkin variksenpelättimellä jolla ei ole toivoa paremmasta, mutta ihan ok näköiset tai selkeästi normaalia paremman näköiset naiset vaativat selkeästi enemmän mieheltä ja tuntuu siltä että yksi niistä on iso vehje. Tietenkin saattaa olla että kohdalle on sattunut ne ison vehkeen tavoittelijat, mutta tuskimpa.

        Nykyään toimin aika itsekkäästi ja olen alkanut harrastamaan yhdenillanjuttuja ihan yhdyntään asti. Yksi yhdyntä ja sitten jätän naisen. Turha edes yrittää kehittää mitään suhdetta koska se kuitenkin tyssää aina kalun kokoon.

        Olen melkolailla jo aiemmin kirjoittaneiden kannalla että n. 80-90% naisista pitää kookkaista vehkeistä.


      • xxx
        prinssinnakki kirjoitti:

        Ulkonäkö/käytös ja kaikki muu on kohdallaan. Saan usein naisen baarista mukaan jne. Harvoin joutuu lähtemään ilman saalista baarista jos on haku päällä, mutta siltikin olen onnistunu sitomaan varsin harvoja suhteita. Pisin oli n. puoli vuotta. Ja kas kummaa. Suurin osa eroista on tapahtunu parin kolmen yhdynnän jälkeen. Aluksi oletin että n. 1,5 kuukaudessa naiset huomaavat joitakin negatiivisia asioita minussa ja sen takia jättävät, mutta kun muutamaan kertaan olen koittanut pihdata melkein kolmisen kuukautta niin edelleen sama parin kolmen yhdynnän jälkeen jättäminen on jatkunut. Toisaalta "otos" on minulla hyvin pieni. Vain n. 21 naista 3 vuoden aikana, mutta silti kaikki viittavat siihen, että minut jätetään huonon seksin takia. Vaihtoehtoja on tasan 2, joko olen huono muuten seksissä (jota tuskin olen kiitos loistavan kieli- ja käsityöskentelyn) tai sitten sen takia että vehkeeni on vain n.10cm pitkä ja n. 8cm ympärysmitaltaan. Veikkaan jälkimmäistä. Varmasti kelpaisin vehkeeni kanssa jollekkin variksenpelättimellä jolla ei ole toivoa paremmasta, mutta ihan ok näköiset tai selkeästi normaalia paremman näköiset naiset vaativat selkeästi enemmän mieheltä ja tuntuu siltä että yksi niistä on iso vehje. Tietenkin saattaa olla että kohdalle on sattunut ne ison vehkeen tavoittelijat, mutta tuskimpa.

        Nykyään toimin aika itsekkäästi ja olen alkanut harrastamaan yhdenillanjuttuja ihan yhdyntään asti. Yksi yhdyntä ja sitten jätän naisen. Turha edes yrittää kehittää mitään suhdetta koska se kuitenkin tyssää aina kalun kokoon.

        Olen melkolailla jo aiemmin kirjoittaneiden kannalla että n. 80-90% naisista pitää kookkaista vehkeistä.

        Tavallaan itse nautin kyllä tilanteista, missä nainen jättää minut "huomioimatta" pienen kaluni takia. En siis ole tyytymätön itseeni, vaan naisiin. Lähinnä nykyään suhtaudun asiaan huumorilla ja huvittuneena. Koen oikeestaan suurempaa tyydytystä siitä kun näen, että en kelpaa naisille sellaisena kuin olen. Sairasta tässä on se kun metsästän oikein
        naisia jotka selvästi puheiden ja eleiden avulla antavat kuvan että kaipaavat isoa kalua sisälleen. Niinpä olenkin alkanut valehtelemaan kaluni kokoa,


      • xxx kirjoitti:

        Tavallaan itse nautin kyllä tilanteista, missä nainen jättää minut "huomioimatta" pienen kaluni takia. En siis ole tyytymätön itseeni, vaan naisiin. Lähinnä nykyään suhtaudun asiaan huumorilla ja huvittuneena. Koen oikeestaan suurempaa tyydytystä siitä kun näen, että en kelpaa naisille sellaisena kuin olen. Sairasta tässä on se kun metsästän oikein
        naisia jotka selvästi puheiden ja eleiden avulla antavat kuvan että kaipaavat isoa kalua sisälleen. Niinpä olenkin alkanut valehtelemaan kaluni kokoa,

        Huomenta pienipiliset miehet!

        Ihanaa lukea teidän säälittävää ruikutusta.

        Jatkakaa kotona runkkaamista ja ininää...Vaihtakaa välillä kättä ;)


      • Pjärre-86
        Saganna kirjoitti:

        Huomenta pienipiliset miehet!

        Ihanaa lukea teidän säälittävää ruikutusta.

        Jatkakaa kotona runkkaamista ja ininää...Vaihtakaa välillä kättä ;)

        Mitä valitatte, naista saa oli munat tahi ei! Perkeles olen seurustellut vakituisesti kahden keskivertoa paremman(okei yhden) emannän kanssa ja jälkimmäisen kanssa jatkan edelleen. Ongelmaksi muodostuukin, että olemalla MUKAVA (Mr. nice) jopa ns. kuumat tytöt pyörivät ympärillä ja varmaa on, että jos vaan haluan saan emännän kuin emännän laukeamaan(en tosin munalla =)) Maailmaakaan ei ole tullut katsottua 20 vuotta pidempää.
        Oikein tulee syntinen olo vastata kuuman isoryntäisen ikätoverin tekstiviesteihin! Munan koko on varmasti tiedossa hänelläkin... Huomannut olen, että antamalla läheisyyttä niin naikkonen saadaan ihan "sekopääksi" (ei edes verrattavissa munajahtiin) sitten jos hän ei nauti seksistä kanssani menköön sinne isomunaisen kaverin luokse, sitten minä saan taas vuorostani tyydyttää omat ja hänen henkiset tarpeensa. Loppujen lopuksi minulla on aina joku yökylässä =) Nainen oppii rakastamaan vehjettäsi eikä voi enää olla ilman sitä. Pitemmällä aikavälillä tarvitaan sitten lisää "muita avuja"


      • Pjärre-86
        Pjärre-86 kirjoitti:

        Mitä valitatte, naista saa oli munat tahi ei! Perkeles olen seurustellut vakituisesti kahden keskivertoa paremman(okei yhden) emannän kanssa ja jälkimmäisen kanssa jatkan edelleen. Ongelmaksi muodostuukin, että olemalla MUKAVA (Mr. nice) jopa ns. kuumat tytöt pyörivät ympärillä ja varmaa on, että jos vaan haluan saan emännän kuin emännän laukeamaan(en tosin munalla =)) Maailmaakaan ei ole tullut katsottua 20 vuotta pidempää.
        Oikein tulee syntinen olo vastata kuuman isoryntäisen ikätoverin tekstiviesteihin! Munan koko on varmasti tiedossa hänelläkin... Huomannut olen, että antamalla läheisyyttä niin naikkonen saadaan ihan "sekopääksi" (ei edes verrattavissa munajahtiin) sitten jos hän ei nauti seksistä kanssani menköön sinne isomunaisen kaverin luokse, sitten minä saan taas vuorostani tyydyttää omat ja hänen henkiset tarpeensa. Loppujen lopuksi minulla on aina joku yökylässä =) Nainen oppii rakastamaan vehjettäsi eikä voi enää olla ilman sitä. Pitemmällä aikavälillä tarvitaan sitten lisää "muita avuja"

        , että olen vielä ylipainoinen!!!


      • onjoo
        Pjärre-86 kirjoitti:

        , että olen vielä ylipainoinen!!!

        Ei voi olla totta. Ettekai te miehet todellakaan usko, että 15cm ei riitä naisen orgasmiin. Pimpsa mukautuu sen mukaan minkäkokoinen on. Itselläni on ehkä n. 17-18cm ja sitäkin saa oikein työntää välillä sisään jos on tehnyt esileikit oikein. Voi jeesus. Elkää todellakaan uskoko näitä "miehiä-jotka-täällä-kirjoittavat-naisina". Alta 13-14cm on varmaa jo pieni ja pitää osaa hommansa, mutta ei se prkl jää koosta kiinni jos osaa panna. Monta naista on orgasmin multa saannu, ihan ilman omia apujaan. No, olenkin pistänyt energiaa todella paljon tähän koska olen ollut pitkäaikaisissa suhteissa ja tuloksiakin alkaa näkyä pikkuhiljaa. Kaikki tutkimukset että 90% jätti koon takia on aivan bullshittiä ja kaikki sen tietää. piste.


      • reino
        mies kirjoitti:

        on siinä, että suurin osa nuorista naisista tuntuu vaativan mieheltä jättimeisseliä. En tiedä kuinka realistinen tämä oletus on, mutta sen kuvan olen minä ja moni muu mies saanut. Riski tutustua naiseen on siis valtava, koska orastava suhde loppuu välittömästi, jos kalun koko ei naista miellytä. Miksi siis yrittää mitään parisuhteita, jos on esim. 90% tod.näköisyys siihen, että suhde loppuu heti kun miehen koko paljastuu.

        olisitko tutustunut sitten vähän vääränlaisiin naisiin? Tosiasia on kuitenkin se ettei niille naisille riitä niitä jättimeisseleitä kaikille ja kuitenkin hyvin moni nainen seurustelee... (voin kertoa että hyvin moni tuntemani kaunis nainen seurustelee pienimunaisen tyypin kanssa, tuleehan tuota omaansa verrattua aina vaivihkaa saunassa toisiin...)


      • Cret
        Saganna kirjoitti:

        Huomenta pienipiliset miehet!

        Ihanaa lukea teidän säälittävää ruikutusta.

        Jatkakaa kotona runkkaamista ja ininää...Vaihtakaa välillä kättä ;)

        Onse ihme kun jotkut saavat tyydytystä toisten tuskasta. Toivon sydämeni pohjasta, että rakastut mahtavaan mieheen jolla onkin vain 9cm pitkä vehjes. Saattaa hymy hyytyä pitemmän päälle.

        Ja ihan varmaan jatkan runkkaamista kotona pienin pilini kanssa. Ja enkä kyllä aio pettää oikeeta kättä vasurin kanssa


      • Cret kirjoitti:

        Onse ihme kun jotkut saavat tyydytystä toisten tuskasta. Toivon sydämeni pohjasta, että rakastut mahtavaan mieheen jolla onkin vain 9cm pitkä vehjes. Saattaa hymy hyytyä pitemmän päälle.

        Ja ihan varmaan jatkan runkkaamista kotona pienin pilini kanssa. Ja enkä kyllä aio pettää oikeeta kättä vasurin kanssa

        Tyhmänä joskus lueskelen näitä tekstejä ja yritän saada edes yhden miehen uskomaan, kuinka väärässä olette. Mielipuheenaiheena tyttöjen kanssa aina tietenkin seksi, enkä ole koskaan tavannut naista, joka haluaa valtavaa melaa. Sopiva on juuri se 13-18 cm pitkä.
        Helpoiten miestä tietenkin on erotilanteessa loukata koolla, vaikkei asia niin oikeasti olisikaan. Yksi syy, miksi miehet luulevat naisten hakevan vain suurta...Sellaiseen tulokseen tulin myös tuossa viestejä lueskellessani.
        Harmillista, jos miehet tosiaan unohtaa naiset vain sen takia, että koko on 15/4, juuri täydellinen.


    • kokemukseni

      terve!
      Olen mitoiltani suurin piirtein saman kokoinen ja sillä olen aina pärjännyt hyvin. Tullut naiset tyydytettyä ja nykyinen vaimoni saa aina useita kertoja.

      Opetele kielivirtuoosiksi. Vaimoni rakastaa kun nuolen häntä pitkään ja annan useat orkut suuseksillä (tekee aina vaikutuksen naisiin) eikä käsiäkään sovi unohtaa aktin aikana. Hellyydestä ne naiset tykkää.

      Ja jos luulet, että kaikki naiset pitävät isosta niin ei pidä paikkaansa. Suurin osa tykkää normikalusta.

      Varmasti kaikilla naisilla on joskus ajatus, että voi kun saisi jättikalua.

      Esim: Katsoimme vaimoni kanssa pornoa, jossa jättimulkkuinen murjaani nai blondia (sis ainakin 25cm pitkällä varustettu). Hän sanoin, että tuollainen voisi tuntua tosi hyvältä (ilmeisesti vähän kiusoitellakseen).

      Ajattelin...OK hankin sellaisen. Menin seuraavalla viikolla seksiliikkeeseen ja ostin 24/6cm dildon hänelle.

      Ja kun sitten kokeilimme sitä niin ei edes dildon kärkeä/terskaa saanut kunnolla upotettua kun has sanoi, että sattu ja tuntuu muutenkin pahalta.

      Ehkä jos treenaa ja totuttelee niin tuollaisen kokoiseen tottuu mutta mellä ison kullin haikailu loppu siihen.

      Niin ja vaimoni on ihan kaunis normaalikroppainen/hoikka.

      • tavis...

        usko sä sitä sitte, en mä muuta sano


      • tehdä niin

        Että ei mene sänkyyn naisen kanssa ennenkuin se on totaalisen rakastunut sinuun.. Niin ei se sitten voi jättää sua noin mitättömän asian takia. Itse olen tehnyt noin. Vähintään 1kk pihtaa.

        Ja hyvä kielitaito paikkaa sitä suuren kyrvän puutetta. Jotkut naiset tykkää suuseksistä enemmän kuin yhdynnästä! Tiesittekö edes? Joten jos sulla on hyvä englannin kielen taito niin sillä jo pääsee pitkälle. ;)

        Totta tuo kuitenkin on. Nuorempana sain aina naisia mukaan kaikkialta ja kaikki oli niiiin kiinnostunutta että huhhuijakkaa. Sitä tahdottiin tyttöystäväks jo yhden tunnin tuntemisen jälkeen ja kehuttiin niin komeaksi ja numeroita vaihdeltiin mutta sittenkun sänkyyn mentiin niin nainen oli selvästi pettynyt ja sen jälkeen ihan hiljainen.. Eikä jälkeenpäin ole kuulunut enää mitään yhteydenottoa. Vaikea arvata miksi, jos olin unelmamies ennenkuin naisella on minkäänlaista kuvittelua millainen penis minulla on. NAINEN ajattelee miestä niin eritavalla sen jälkeen kun hän on nähnyt peniksen.. Ennen sitä oltiin niin miehekäs mies jne. Mutta sen jälkeen naisen mielessä on vaan kauhukuva pienestä peniksestä. Varmaan kadulla kävellessämme jälkeenpäin naiset ajattelee sitä pientä penistä ja ajattelee "ettei tuollaisen miehen kanssa ilkeä liikkua ja ei se enää oo niin miehekäs" tai jotain yhtä säälittävän lapsellista. On kiva logiikka teilläkin kun yhtenä hetkenä on unelmamies ja sit kun näkee sen peniksen niin ei enää halua olla tekemisissäkään. Miten voi muuttua mielipide noin mitättömän asian takia. Peniksen pienuus siis särkee tyttöjen unelmamiehen ihanuuden JOLLAIN KUMMALLISELLA TAVALLA!?

        Tuollastahan se oli ennenkuin keksin kikan siihen. Siis noin ehti tapahtua ehkä parikymmentä kertaa nuorempana ennenkuin vihdoin sain vaimoni. :)


      • Ois entinen
        tehdä niin kirjoitti:

        Että ei mene sänkyyn naisen kanssa ennenkuin se on totaalisen rakastunut sinuun.. Niin ei se sitten voi jättää sua noin mitättömän asian takia. Itse olen tehnyt noin. Vähintään 1kk pihtaa.

        Ja hyvä kielitaito paikkaa sitä suuren kyrvän puutetta. Jotkut naiset tykkää suuseksistä enemmän kuin yhdynnästä! Tiesittekö edes? Joten jos sulla on hyvä englannin kielen taito niin sillä jo pääsee pitkälle. ;)

        Totta tuo kuitenkin on. Nuorempana sain aina naisia mukaan kaikkialta ja kaikki oli niiiin kiinnostunutta että huhhuijakkaa. Sitä tahdottiin tyttöystäväks jo yhden tunnin tuntemisen jälkeen ja kehuttiin niin komeaksi ja numeroita vaihdeltiin mutta sittenkun sänkyyn mentiin niin nainen oli selvästi pettynyt ja sen jälkeen ihan hiljainen.. Eikä jälkeenpäin ole kuulunut enää mitään yhteydenottoa. Vaikea arvata miksi, jos olin unelmamies ennenkuin naisella on minkäänlaista kuvittelua millainen penis minulla on. NAINEN ajattelee miestä niin eritavalla sen jälkeen kun hän on nähnyt peniksen.. Ennen sitä oltiin niin miehekäs mies jne. Mutta sen jälkeen naisen mielessä on vaan kauhukuva pienestä peniksestä. Varmaan kadulla kävellessämme jälkeenpäin naiset ajattelee sitä pientä penistä ja ajattelee "ettei tuollaisen miehen kanssa ilkeä liikkua ja ei se enää oo niin miehekäs" tai jotain yhtä säälittävän lapsellista. On kiva logiikka teilläkin kun yhtenä hetkenä on unelmamies ja sit kun näkee sen peniksen niin ei enää halua olla tekemisissäkään. Miten voi muuttua mielipide noin mitättömän asian takia. Peniksen pienuus siis särkee tyttöjen unelmamiehen ihanuuden JOLLAIN KUMMALLISELLA TAVALLA!?

        Tuollastahan se oli ennenkuin keksin kikan siihen. Siis noin ehti tapahtua ehkä parikymmentä kertaa nuorempana ennenkuin vihdoin sain vaimoni. :)

        "Esim: Katsoimme vaimoni kanssa pornoa, jossa jättimulkkuinen murjaani nai blondia (sis ainakin 25cm pitkällä varustettu). Hän sanoin, että tuollainen voisi tuntua tosi hyvältä (ilmeisesti vähän kiusoitellakseen)"

        AI että on tyhmä nainen, miten uskalsi sanoa tuon? Aika nopeesti ois tollanen ison vehkeen kaipaaja entinen nainen jos moista tokaisisi mun edessä. Jos sulla on normaali penis JA TÄYTYY katsoa pornoa VIELÄ NAISEN kanssa niin miksi vitussa katsot iso kyrpä pornoa, kun voisit katsoa normaalia? Naiset ne ei tajua kun antaa tuollaisen kommentin. Ai että varmaan meni tuonkin tyypin itsetunto vähän hajalle, ja sitäkö hänen vaimonsa halusi? Miettisitte mitä sanotte. Lisäksi, on päässä vikaa jos pitää katsoa pornoa naisen kanssa, ja vielä jotain helvetin metriMELA jyystöä. Miksi katsoa pornoa kun voisitte nauttia toisistanne? Mikä logiikka moisessa?


      • kyselijä
        tehdä niin kirjoitti:

        Että ei mene sänkyyn naisen kanssa ennenkuin se on totaalisen rakastunut sinuun.. Niin ei se sitten voi jättää sua noin mitättömän asian takia. Itse olen tehnyt noin. Vähintään 1kk pihtaa.

        Ja hyvä kielitaito paikkaa sitä suuren kyrvän puutetta. Jotkut naiset tykkää suuseksistä enemmän kuin yhdynnästä! Tiesittekö edes? Joten jos sulla on hyvä englannin kielen taito niin sillä jo pääsee pitkälle. ;)

        Totta tuo kuitenkin on. Nuorempana sain aina naisia mukaan kaikkialta ja kaikki oli niiiin kiinnostunutta että huhhuijakkaa. Sitä tahdottiin tyttöystäväks jo yhden tunnin tuntemisen jälkeen ja kehuttiin niin komeaksi ja numeroita vaihdeltiin mutta sittenkun sänkyyn mentiin niin nainen oli selvästi pettynyt ja sen jälkeen ihan hiljainen.. Eikä jälkeenpäin ole kuulunut enää mitään yhteydenottoa. Vaikea arvata miksi, jos olin unelmamies ennenkuin naisella on minkäänlaista kuvittelua millainen penis minulla on. NAINEN ajattelee miestä niin eritavalla sen jälkeen kun hän on nähnyt peniksen.. Ennen sitä oltiin niin miehekäs mies jne. Mutta sen jälkeen naisen mielessä on vaan kauhukuva pienestä peniksestä. Varmaan kadulla kävellessämme jälkeenpäin naiset ajattelee sitä pientä penistä ja ajattelee "ettei tuollaisen miehen kanssa ilkeä liikkua ja ei se enää oo niin miehekäs" tai jotain yhtä säälittävän lapsellista. On kiva logiikka teilläkin kun yhtenä hetkenä on unelmamies ja sit kun näkee sen peniksen niin ei enää halua olla tekemisissäkään. Miten voi muuttua mielipide noin mitättömän asian takia. Peniksen pienuus siis särkee tyttöjen unelmamiehen ihanuuden JOLLAIN KUMMALLISELLA TAVALLA!?

        Tuollastahan se oli ennenkuin keksin kikan siihen. Siis noin ehti tapahtua ehkä parikymmentä kertaa nuorempana ennenkuin vihdoin sain vaimoni. :)

        Kerro nyt ihmeessä, että minkä kokoinen kalu sulla sitten on, jotta saadaan muut tässä jotain vertailupohjaa?


      • helskuttia
        tehdä niin kirjoitti:

        Että ei mene sänkyyn naisen kanssa ennenkuin se on totaalisen rakastunut sinuun.. Niin ei se sitten voi jättää sua noin mitättömän asian takia. Itse olen tehnyt noin. Vähintään 1kk pihtaa.

        Ja hyvä kielitaito paikkaa sitä suuren kyrvän puutetta. Jotkut naiset tykkää suuseksistä enemmän kuin yhdynnästä! Tiesittekö edes? Joten jos sulla on hyvä englannin kielen taito niin sillä jo pääsee pitkälle. ;)

        Totta tuo kuitenkin on. Nuorempana sain aina naisia mukaan kaikkialta ja kaikki oli niiiin kiinnostunutta että huhhuijakkaa. Sitä tahdottiin tyttöystäväks jo yhden tunnin tuntemisen jälkeen ja kehuttiin niin komeaksi ja numeroita vaihdeltiin mutta sittenkun sänkyyn mentiin niin nainen oli selvästi pettynyt ja sen jälkeen ihan hiljainen.. Eikä jälkeenpäin ole kuulunut enää mitään yhteydenottoa. Vaikea arvata miksi, jos olin unelmamies ennenkuin naisella on minkäänlaista kuvittelua millainen penis minulla on. NAINEN ajattelee miestä niin eritavalla sen jälkeen kun hän on nähnyt peniksen.. Ennen sitä oltiin niin miehekäs mies jne. Mutta sen jälkeen naisen mielessä on vaan kauhukuva pienestä peniksestä. Varmaan kadulla kävellessämme jälkeenpäin naiset ajattelee sitä pientä penistä ja ajattelee "ettei tuollaisen miehen kanssa ilkeä liikkua ja ei se enää oo niin miehekäs" tai jotain yhtä säälittävän lapsellista. On kiva logiikka teilläkin kun yhtenä hetkenä on unelmamies ja sit kun näkee sen peniksen niin ei enää halua olla tekemisissäkään. Miten voi muuttua mielipide noin mitättömän asian takia. Peniksen pienuus siis särkee tyttöjen unelmamiehen ihanuuden JOLLAIN KUMMALLISELLA TAVALLA!?

        Tuollastahan se oli ennenkuin keksin kikan siihen. Siis noin ehti tapahtua ehkä parikymmentä kertaa nuorempana ennenkuin vihdoin sain vaimoni. :)

        vitunmoista valitusta.perustakaa pikkupilien yhdistys.itse liityin juuri isomunaisten järjestöön,vaatimukset:pituus vähintään 19 cm,revi siitä pikkupili.ps,olen perustaja kyseisessä järjestössä ja muita jäseniä ei vielä ole.eikä varmaan tule.eihän tämmöisiä jättiläismeloja muilla olekaan,hahhahhaaaa


      • giguli
        helskuttia kirjoitti:

        vitunmoista valitusta.perustakaa pikkupilien yhdistys.itse liityin juuri isomunaisten järjestöön,vaatimukset:pituus vähintään 19 cm,revi siitä pikkupili.ps,olen perustaja kyseisessä järjestössä ja muita jäseniä ei vielä ole.eikä varmaan tule.eihän tämmöisiä jättiläismeloja muilla olekaan,hahhahhaaaa

        Kyllä te isomunaiset ootte sitte fiksuja....


      • silmä käteen
        kyselijä kirjoitti:

        Kerro nyt ihmeessä, että minkä kokoinen kalu sulla sitten on, jotta saadaan muut tässä jotain vertailupohjaa?

        siinähan sanotaan, että samoissa mitoissa kuin ketjun aloittaja.


      • vastasit
        Ois entinen kirjoitti:

        "Esim: Katsoimme vaimoni kanssa pornoa, jossa jättimulkkuinen murjaani nai blondia (sis ainakin 25cm pitkällä varustettu). Hän sanoin, että tuollainen voisi tuntua tosi hyvältä (ilmeisesti vähän kiusoitellakseen)"

        AI että on tyhmä nainen, miten uskalsi sanoa tuon? Aika nopeesti ois tollanen ison vehkeen kaipaaja entinen nainen jos moista tokaisisi mun edessä. Jos sulla on normaali penis JA TÄYTYY katsoa pornoa VIELÄ NAISEN kanssa niin miksi vitussa katsot iso kyrpä pornoa, kun voisit katsoa normaalia? Naiset ne ei tajua kun antaa tuollaisen kommentin. Ai että varmaan meni tuonkin tyypin itsetunto vähän hajalle, ja sitäkö hänen vaimonsa halusi? Miettisitte mitä sanotte. Lisäksi, on päässä vikaa jos pitää katsoa pornoa naisen kanssa, ja vielä jotain helvetin metriMELA jyystöä. Miksi katsoa pornoa kun voisitte nauttia toisistanne? Mikä logiikka moisessa?

        Otappa ne hevosläpät silmiltäsi niin ehkä ymmärät muitakin.

        Ei minua häirinnyt vaimoni kommentti koska itsetuntoni on kohdallaan. Pornoa on sitäpaitsi aika ajoin kiva katsoa ja sen jälkeen vähän puuhailla.

        Taidat itse olla vaan kaavoihin kangistunut.


      • kyselijä
        silmä käteen kirjoitti:

        siinähan sanotaan, että samoissa mitoissa kuin ketjun aloittaja.

        Käsittääkseni viesti johon kohdistin kysymykseni, ei ollut saman kirjoittajan luoma kun tuo mihin itse viittaat. Tuo 15cm omaava väitti, että on naisia saanut tyydytetyksi ihan ok, kun tuo toinen taas kertoi että lähes kaikki naiset lopettivat suhteen kun kalun koko tuli naisen tietoon.

        Eli, haluan tietää jälkimmäisen kirjoittajan kalun koon. Yritän saada jonkinlaista kuvaa siitä, minkä kokoisella kalulla vielä tuntuu olevan mahdollista luoda parisuhteita, jotta tiedän, kannattaako mun koskaan vaivautua ottamaan mitään kontakteja naisiin. Mulla on siis viestiketjun aloittajan kanssa lähes samankokoinen kalu, paksuutta ehkä ihan hiukan enemmän, mutta pituus sama.


      • tiny
        tehdä niin kirjoitti:

        Että ei mene sänkyyn naisen kanssa ennenkuin se on totaalisen rakastunut sinuun.. Niin ei se sitten voi jättää sua noin mitättömän asian takia. Itse olen tehnyt noin. Vähintään 1kk pihtaa.

        Ja hyvä kielitaito paikkaa sitä suuren kyrvän puutetta. Jotkut naiset tykkää suuseksistä enemmän kuin yhdynnästä! Tiesittekö edes? Joten jos sulla on hyvä englannin kielen taito niin sillä jo pääsee pitkälle. ;)

        Totta tuo kuitenkin on. Nuorempana sain aina naisia mukaan kaikkialta ja kaikki oli niiiin kiinnostunutta että huhhuijakkaa. Sitä tahdottiin tyttöystäväks jo yhden tunnin tuntemisen jälkeen ja kehuttiin niin komeaksi ja numeroita vaihdeltiin mutta sittenkun sänkyyn mentiin niin nainen oli selvästi pettynyt ja sen jälkeen ihan hiljainen.. Eikä jälkeenpäin ole kuulunut enää mitään yhteydenottoa. Vaikea arvata miksi, jos olin unelmamies ennenkuin naisella on minkäänlaista kuvittelua millainen penis minulla on. NAINEN ajattelee miestä niin eritavalla sen jälkeen kun hän on nähnyt peniksen.. Ennen sitä oltiin niin miehekäs mies jne. Mutta sen jälkeen naisen mielessä on vaan kauhukuva pienestä peniksestä. Varmaan kadulla kävellessämme jälkeenpäin naiset ajattelee sitä pientä penistä ja ajattelee "ettei tuollaisen miehen kanssa ilkeä liikkua ja ei se enää oo niin miehekäs" tai jotain yhtä säälittävän lapsellista. On kiva logiikka teilläkin kun yhtenä hetkenä on unelmamies ja sit kun näkee sen peniksen niin ei enää halua olla tekemisissäkään. Miten voi muuttua mielipide noin mitättömän asian takia. Peniksen pienuus siis särkee tyttöjen unelmamiehen ihanuuden JOLLAIN KUMMALLISELLA TAVALLA!?

        Tuollastahan se oli ennenkuin keksin kikan siihen. Siis noin ehti tapahtua ehkä parikymmentä kertaa nuorempana ennenkuin vihdoin sain vaimoni. :)

        Itsellenikään naisen saanti ei ole mikään suuri ongelma. Baarissa naiset kehuvat ja jopa tulevat iskemään..., mutta jos sitten hommiin asti päästään niin harvoinpa enää siitä naisesta kuluu mitään sen jälkeen. No ei siinä mitään onhan minullakin joitain vaatimuksia seurustelukumppanien suhteen.

        Olen jopa seurustellutkin ja sillä kerralla suhde päättyi siihen kun nainen petti. Kovan painostukseni alla murtui ja sanoi että osasyy oli pieni penikseni ja että tällä uudella oli kuulemma oikein iso. Tiedä sitten oliko ko. naisen motiivi vaan loukata, mutta kovillehan se silloin otti, joskin nykyään voinkin jo nauraa koko episodille.

        Niin ja mitat ovat n. 15/4.2 ja oon kuulemma tosi hyvä puhuu sitä "englantii".


      • mies
        tiny kirjoitti:

        Itsellenikään naisen saanti ei ole mikään suuri ongelma. Baarissa naiset kehuvat ja jopa tulevat iskemään..., mutta jos sitten hommiin asti päästään niin harvoinpa enää siitä naisesta kuluu mitään sen jälkeen. No ei siinä mitään onhan minullakin joitain vaatimuksia seurustelukumppanien suhteen.

        Olen jopa seurustellutkin ja sillä kerralla suhde päättyi siihen kun nainen petti. Kovan painostukseni alla murtui ja sanoi että osasyy oli pieni penikseni ja että tällä uudella oli kuulemma oikein iso. Tiedä sitten oliko ko. naisen motiivi vaan loukata, mutta kovillehan se silloin otti, joskin nykyään voinkin jo nauraa koko episodille.

        Niin ja mitat ovat n. 15/4.2 ja oon kuulemma tosi hyvä puhuu sitä "englantii".

        Nämä viestit vaan vahvistaa sitä päätöstä, että en aio IKINÄ harrastaa seksiä! Siis saatana, tässä se nähdään että naisten mielestä 15cm on pikkupippeli eikä se kelpaa seksiin. Mitä väliä sillä on, että se on "normaalikokoinen", kun se ei riitä!


      • mittari
        mies kirjoitti:

        Nämä viestit vaan vahvistaa sitä päätöstä, että en aio IKINÄ harrastaa seksiä! Siis saatana, tässä se nähdään että naisten mielestä 15cm on pikkupippeli eikä se kelpaa seksiin. Mitä väliä sillä on, että se on "normaalikokoinen", kun se ei riitä!

        Mittaatko peniksesi häpyluusta vai vatsanpeitteiden ihosta?


      • mies
        mittari kirjoitti:

        Mittaatko peniksesi häpyluusta vai vatsanpeitteiden ihosta?

        Mittaustulos on käytännössä identtinen noiden mittaustapojen välillä, jos ei ole läskiä.


      • mittari
        mies kirjoitti:

        Mittaustulos on käytännössä identtinen noiden mittaustapojen välillä, jos ei ole läskiä.

        No itse olen suhteellisen hoikka, mutta eroa mittaustapojen välillä tulee noin 1,5 cm, vaikkei se tietysti paljoa ole


    • iso riesa

      Joskus reilusti alle rippikouluikäisenä sitä odotteli innoissaan, että alkas nyt se murosikä painaan päälle oikein rytinällä. Ääni mataloitus, karvaa pukkais ja pääsis miesten mittoihin myöskin pilin puolesta. Ei kuulunnu oikein mitään, vaikka luokkakavereilla turpajouhet kasvoi ja muutkin tunnusmerkit olivat näkösällä. Sitten kun vihdoin ehti muitten mukaan, niin se perkele jäi jotenkin puolitiehen koko juttu. Kunnon kullia ei sitten koskaan kasvanut. Tuli vaan semmonen puolitekoinen mulkun puolikas -hyvä terska, mutta varsi puuttuu. Alkoi vuosikymmenien kärsimys. Aikaa myöten oppi, että naisten kanssa pitää tehdä kaikki aina täysillä niin hyvin kun pystyy ja käyttää kaikki muut avut hyväksi mahdollisimman hyvin. Jos asiat jätti puolitekoisen kullin varaan, niin siitä seurasi lemput aika hetimiten.

      Minusta onkin kehittynyt vuosien mittaan oiken superhyvä kielimies. Kiitos siitä puolitekoiselle mulkulle. Sitä kautta on pystynyt säilyttämään edes jonkinlaisen itsetunnon naisten / naisen seurassa.

      Tai oikeastaan pystyi. Parikymmenvuotisen yhdessäolon jälkeen vaimo ryhtyi pitkään seksiuhteeseen työkaverinsa kanssa. Tämmöisellä varustuksella oleva mies, jolla itsetunto muutoinkin on heikoilla, ei selviä sellaisesta kunnolla ikinä. Aikaa tuosta on jo kohta viisi vuotta, mutta ylitse ei ole päässyt eikä varmaan pääsekkään. Seksi oli kuulemma hauskaa ja mies sai hänet tyytyväiseksi.

      Siinä vaaditaan kovaa henkistä kanttia. Olin siihen saakka ollut vankkumattomasti uskollinen, samoin sen jälkeen -eikä paljon huvita nöyryyttää itseään lisää. Nyt seksistä on häipynyt ilo pois. Koko ajan jäytää saatanallinen riittämättömyyden tunne ja samalla kuitenkin haluais kokea itsensä mieheksi -kuten muutkin.

      Kaikilla meillä on omt puutteemme ja riesamme, mutta tätä ei toivo edes pahimmalle vihamiehellekkään.

      Meille pikkumulkkuisille pitäisi antaa Oscar-pysti, Nobellin palkinto tai joku muu tunnustus vastineeksi puoleksi jääneestä luomistyöstä. Tämmöistä ruikutusta ja itsesääliähän tämä on, mutta on tässä kuitenkin jotenkuten toimeen tultu -kaikesta huolimatta. Sitäpaitsi hyvässä kielityöskentelyssäkin on omat hyvät puolensa.

      • mittarimato_

        Minkä kokoinen vehje sulla sitten on? Aina pitää ilmottaa mitat, eihän sitä muuten tiedä yhtään mitä kirjoittaja pitää pienenä/normaalina/isona. :|


      • taito laji
        mittarimato_ kirjoitti:

        Minkä kokoinen vehje sulla sitten on? Aina pitää ilmottaa mitat, eihän sitä muuten tiedä yhtään mitä kirjoittaja pitää pienenä/normaalina/isona. :|

        kauheita ruikuttajia olette.huono itsetunto lienee pahin este teidän nautinnoille.itselläni kalun koko on 190mm/130mm,enkä vielä 25v "uranikaan"aikana ole törmännyt ns.tiukkapilluun.kyllä se on tekniikka laji,sen kun opitte niin molemmille on hyvää seksiä tiedossa.ainakin mua on kehuttu taitavaksi rakastajaksi,useammankin henkilön taholta.


      • Anonyymi
        taito laji kirjoitti:

        kauheita ruikuttajia olette.huono itsetunto lienee pahin este teidän nautinnoille.itselläni kalun koko on 190mm/130mm,enkä vielä 25v "uranikaan"aikana ole törmännyt ns.tiukkapilluun.kyllä se on tekniikka laji,sen kun opitte niin molemmille on hyvää seksiä tiedossa.ainakin mua on kehuttu taitavaksi rakastajaksi,useammankin henkilön taholta.

        Tuo kertoo että olet mitannut väärin.


    • Anonyymi

      Älä hyvä mies,meitä ja naisia yhtä paljon,olet säästynyt useimmilta piruiluilta

    • Anonyymi

      Helppoa se ei ollut, mutta minulla on tosi hotti vaimo. Vaalea, hoikka, kauniit kasvot iso peppu ja isot tissit. Ennen naimisiin menoa oli kyllä rankkaa, koska hänen isokoinen ex kävi välillä hänen luonaan. Hän oli muutenkin kiinnostunut isoista, etenkin mustista miehistä.

      Tapailu ja seurusteluaikoina hän jäi tyttökaverinsa kanssa baareihin lähdettyäni, kun samaan pöytään tuli miehiä tarjoamaan tytöille drinkkejä. Olin luonnollisesti mustasukkainen, kun hän oli kaverinsa lähtenyt jatkoille pöydän isoimman miehen kanssa ja tuli kotiin fritsuja kaulalla. Hän ei myöntänyt mitään, vaan väitti miehen tehneen ne hänen nukkuessa.

      Lukuisia kertoja tämänkin jälkeen naiseni lähti pääsääntöisesti yli 190 cm miesten matkaan. Mustasukkaisuuksissani pyrin aina pääsemään jatkoille mukaan. Muutaman kerran pääsinkin, mutta ei ollut mukavaa kuunnella sitä voihkintaa naapurihuoneesta.

      • Anonyymi

        Voi vitun lapanen, lemppaa se vitun huora!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe