Olette oikeassa jos sanotte että Suomessa ei vallitse tasa-arvo miehen ja naisen välissä.
Siinä taas olette väärässä jos sanotte että naiset ovat vähemmän tasa-arvoisia kuin miehet.
Asiahan on niin että naiset ovat enemmän tasa-arvoisia nyky-yhteiskunnassa.
Hedelmöityslain käsittely todistaa asian.
Yksineläville naisille pyritään sen avulla antamaan oikotie lapsen saamiseksi vaikka.
A)Naisen on oikeasti helpompaa saada mies kuin miehen nainen.Ravintolassa enemmän miespuolisia iskijöitä, kun pistät deittipalstalle ilmoituksen niin saat paljon enemmän vastauksia kuin mitä miehet.
B)On havaittu että isättömänä kasvaminen aiheuttaa lapsille kaiken maailman ongelmia.
Huomaatteko seksin ostokiellossa pyritään ottamaan mieheltä oikeus käydä maksullisissa.
Myönnän kyllä että tämä on perusteltua sillä prostituutio aiheuttaa rikollisuutta ja yms.
Vastaavasti naisille ollaan antamassa oikeus vaikka siitä on haittaa.
Tasa-arvosta on otettu esiin palkkaus.Ensinnäkään miessiivooja ei saa sen enempää palkkaa kuin nais.
Pitää paikkansa että suuri osa yriysjohtajista naisia mutta taas suurin osa spurguista ja asunnottomista miehiä.
Hoitajien palkkoja kyllä pitäisi nostaa mutta tässä ei ole kyse tasa-arvoongelmasta vaan työnarvostus ongelmasta samoin raiskaajien tuomioita pitää korottaa mutta siinä on kyse oikeusjärjestelmä ongelmasta.
Rakkaat naiset!
6
379
Vastaukset
- Fafner
...töki tikullakaan tänään tuota aihetta...mutta mitä tarkoittaa:
"Enemmän tasa-arvoinen"?
Sinulle?
Laiska
Saivartelija,
Fafnerniin että kaikki tasa-arvoisia toiset vaan tasa-arvoisempia kuin toiset.
Näin se nyky-yhteiskunnassa menee.
- Fafner
...sun "sivus".
Ja ymmärsin ajatteluasi sen verran että luulen myös ymmärtäväni mikä oli viestisi tarkoitus...kieltämättä näennäisestä ristiriitaisuudestaan huolimatta.
Tänään ei ilman kirjoitusvirheitä pysty pieraisemaan näköjään yhtään mitään.
Ei se saivartelu ole niin arvokasta...älä vastaa...
...Hyvä Mies!- Huolestunut fani
Mikä on vikana? Mistä kenkä puristaa? Olet selvästi huonommassa iskussa kuin ennen. Olen huolestunut.
- Fafner
Huolestunut fani kirjoitti:
Mikä on vikana? Mistä kenkä puristaa? Olet selvästi huonommassa iskussa kuin ennen. Olen huolestunut.
...ja veto vähän poissa joo.
Olin niin väsynyt että nukahdin työpöydän ääreen eilen.
Rasismi väsyttää...on raskasta yöt ja päivät hautoa murrosikäiseen fantasiamaailmaan jämähtäneitä kostonhimoisia ajatusleikkejä, missä maailma on niin kovin toisenlainen kuin todellisuudessa.
On se kova tie kulkea...on se perkele.
Jonkun se on tehtävä, en kyllä tiedä miksi.
Uhrautuva
Rasistin
Reppana,
Fafner (Että muut voisivat kokea olevansa "kunnon ihmisiä")
- gazam
Musta huva kun nainen kotona. Hoita lapset ja muu. Miehen paikka kaupunkilla, edustaa perhettä ja suku. Suomilainen nainen, jääkä kotti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315226- 363651
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833243- 112435
- 282006
- 121937
- 1631836
- 1051332
- 141238
- 1371134