Kuulkaahan te toisillenne ärisevät ja suuta soittavat miehet ja nuoremmat nilviäiset!
Olisi paljon nautinnollisempaa lukea tätäkin palstaa, jos lopettaisitte homottelut ja muut päivittelyt muiden puuhasteluista, tyyliin "ammu ittes" tai "sitten heräsit ja päästit kissan ulos".
Itse olen 28-vuotias ja tykkään niin paljon peppuseksistä, että se himo sai minut tälle palstalle juttuja lukemaan jo kauan aikaa sitten.
Antaakseni esimerkin lukemisen arvoisesta viestistä kerron vaikka, että pidän peppuseksistä sen tähden, että miehen kalu peppureiässä ulos ja sisään liukuessaan antaa ihanan täyttävän tunteen. Samalla kalu kuumottaa reikää, varsinkin ulospäin liukuessaan.
Peppuseksi tuntuu riettaammalta ja reikänikin rentoutuu vetojen myötä niin, että saan klittaa samaan aikaan hieromalla tärisyttäviä ja hengästyttäviä orkkuja.
Harmi vaan, että mieheni ei jaksa innostua tällä elämän hetkellä pimppi- saati peppuseksistäkään, joten joudun hoitelemaan itse itseni. Mieliasentoni onkin seisten takaa: imukuppi-dildo seinään, siihen liukkaria ja sitten otan sen hitaasti ja nautinnollisesti peppuuni. Joudun kyllä, vai pitäisikö sanoa että saan, kuvitella kaikenlaista, että itsensä hoiteleminen tuntuisi läheskään yhtä hyvältä kuin oikea peppuseksi.
Dildon ollessa pepun suppusuulla fantasioin jostain ventovieraasta miehestä, joka pakottaa (huom lempeästi mutta päättäväisesti) mut seisomaan jalat harallaan autonsa konepeltiä vasten ja työntyy hitaasti takaa pyllyyni. Tällaisissa haaveissa miehellä tietenkin on suht iso kalu, joka tekee hieman kipeää pyllyyni tunkeutuessaan, mutta lopulta kiimani auttaa saamaan senkin sisään ja mies kuiskuttelee ja kutsuu minua pikku hutsukseen, joka ottaa peppuunsa mitä vaan. Otan dildoa ihan pepun perukoille saakka, välillä nopeasti ja taas hitaasti, vetäydyn dildosta kokonaan irti niin, että se joutuu avaamaan peppureikäni aina uudestaan sisään työntyessään. Fantasiassani huomaan, että miehen kaveri istuu autossa odottamassa omaa vuoroaan.. ja sitten sisälläni alkaa kutittamaan niin vietävästi, että laukean supistellen ja huohottaen ja polvet notkahtavat alta.
Siinä orkun vaiheessa toivon aina, että olisipa dildon paikalla mieheni oikea kalu, jotta hän tuntisi vapinastani ja kuulisi läähätyksestäni, että kuinka hyvää hän on minulle tehnyt!
SIIS MIEHET HOI: kirjoittakaa kiinnostavampaa tekstiä viesteihinne, että naisetkin niitä jaksaisivat lukea.
NAISEN NÄKÖKULMAA
16
11632
Vastaukset
Kuulosti hyvältä ;)
- sexynaaras
samaa mieltä, kuulosti tosi ihanalta ;)
- daami56
sexynaaras kirjoitti:
samaa mieltä, kuulosti tosi ihanalta ;)
tosi paskoja homoja
nainen kyllä ymmärtää peppu asiat - Jaska
daami56 kirjoitti:
tosi paskoja homoja
nainen kyllä ymmärtää peppu asiatjärkevä kommentti tässä ketjussa.
- Omituinen_mies
No huh! Tämähän oli KIRJOITUS, joka sai eläytymään johonkin, mikä tavallaan on hyvä ja tavallaan ei. Siis kaikessa hyvässä mielessä, hemmetin hyvin kirjoitettu teksti. Huonossa mielessä kuvailusi sai haikailemaan vanhojen harrastusten perään... siis kirjaimellisesti perään, mikä ei nyt tunnu yhtään huonolta vaihtoehdolta! Mutta olen kanssasi samaa mieltä, että tällekin palstalle tarvitaan kunnon kirjoituksia.
Nyt menen kylmään suihkuun! Perkele! ;)- A.Naali
käykää vaikka lomalla pohjoisessa , niin kokeillaan ja onpa sitten mitä kirjoittaa tänne yhteisestä kokemuksestamme. Pitkä nautinnollinen sessio ilman kiirettä.
Kirjoitus oli hyvä.
[email protected] - ANNI
Mukava saada tällainen vastaanotto!! Olen suorastaan imarreltu.
Haikailuahan se minunkin tekstini tavallaan oli, juuri entisten aikojen perään. Sitä toivoo kuitenkin, että jonkinlainen peppurenessanssi vielä koittaisi, että saisi tuntea oikean miehen pepussaan.
Stressaantunutta miestä on vaan niin älyttömän vaikea lähestyä kiimaisena, kun hän vaan kiusaantuu siitä, ettei voi eikä jaksa antaa sitä mitä haluaisin.. ja kierre on valmis. Silloin kuvitelmissa on pakko kehitellä jotain, vaikka sitten vieraita miehiä.
Mutta mikä sua estää haikailemasta? Hyviä harrastuksia kannattaa jatkaa!!
Ps. virkistikö? ;) - Omituinen_mies
ANNI kirjoitti:
Mukava saada tällainen vastaanotto!! Olen suorastaan imarreltu.
Haikailuahan se minunkin tekstini tavallaan oli, juuri entisten aikojen perään. Sitä toivoo kuitenkin, että jonkinlainen peppurenessanssi vielä koittaisi, että saisi tuntea oikean miehen pepussaan.
Stressaantunutta miestä on vaan niin älyttömän vaikea lähestyä kiimaisena, kun hän vaan kiusaantuu siitä, ettei voi eikä jaksa antaa sitä mitä haluaisin.. ja kierre on valmis. Silloin kuvitelmissa on pakko kehitellä jotain, vaikka sitten vieraita miehiä.
Mutta mikä sua estää haikailemasta? Hyviä harrastuksia kannattaa jatkaa!!
Ps. virkistikö? ;)Suihkussa oli kylmä ja pimeää, mutta olen virkeä kuin puusta pudonnut peippo.
Haikailussa on se huono puoli, että silloin rupeaa tekemään mieli, ja kun tekee mieli, turhautuu kun ei oikein ehdi harrastamaan ristinollaa kummallisempia virikkeitä. :) Tai, no, eihän minun pitäisi valittaa, kun halut ovat tallella ja mielikuvitus toimii, eikä kunnossakaan ole vikaa, ellei lasketa sitä, että muistutan omasta mielestäni joka tapauksessa vääräsääristä luolamiestä, jolla on karvainen peppu ja omituinen huumorintaju. Mutta toisaalta, fantasiointi piristää... mikä ei välttämättä ilahduta kaikkia. Turhauttavinta on kuitenkin olla avoin, katsoa menettyjä mahdollisuuksia ja ynnätä kaikki se potentiaali siihen, mistä vain haaveilee. Kiusaan välillä itseäni kuvittelemalla ties mitä, missä ei ole järkeä, mutta joka kiihottaa ajatuksena nälkäistä mielikuvitusta. Jos sinä fantasioit suihkussa vieraista miehistä, niin minä kuvittelen välillä oman avoni vastaaviin tilanteisiin. Tosin itse olisin linssiluteena... ;) Ja taas on suihkun paikka.
Mutta niin, olihan minulla asiaakin.
Ihastuin kirjoituksessasi pariinkin asiaan. Eli jos emme laske sitä kiihottavaa kuvailua, oli kirjoituksessasi myös jotain muuta; nimittäin tapa jolla suhtaudut peppuseksiin. Yleensähän tuosta asiasta, että nainen voi tosiaan nauttia (ja kaivata) kunnon peppupanoa, ei ole naisten itsensä kertomia tarinoita. Sitä paitsi, miehenä nautin suunnattomasti naisnäkökulmasta tämän asian tiimoilta... kuten sanottu, voisin istua kurkun päällä vaikka viikon, mutta en saisi kuin perseeni kipeäksi, enkä siltikään ymmärtäisi, miten nainen tuon asian kokee.
Jeps! Olen utelias;) - ANNI
Omituinen_mies kirjoitti:
Suihkussa oli kylmä ja pimeää, mutta olen virkeä kuin puusta pudonnut peippo.
Haikailussa on se huono puoli, että silloin rupeaa tekemään mieli, ja kun tekee mieli, turhautuu kun ei oikein ehdi harrastamaan ristinollaa kummallisempia virikkeitä. :) Tai, no, eihän minun pitäisi valittaa, kun halut ovat tallella ja mielikuvitus toimii, eikä kunnossakaan ole vikaa, ellei lasketa sitä, että muistutan omasta mielestäni joka tapauksessa vääräsääristä luolamiestä, jolla on karvainen peppu ja omituinen huumorintaju. Mutta toisaalta, fantasiointi piristää... mikä ei välttämättä ilahduta kaikkia. Turhauttavinta on kuitenkin olla avoin, katsoa menettyjä mahdollisuuksia ja ynnätä kaikki se potentiaali siihen, mistä vain haaveilee. Kiusaan välillä itseäni kuvittelemalla ties mitä, missä ei ole järkeä, mutta joka kiihottaa ajatuksena nälkäistä mielikuvitusta. Jos sinä fantasioit suihkussa vieraista miehistä, niin minä kuvittelen välillä oman avoni vastaaviin tilanteisiin. Tosin itse olisin linssiluteena... ;) Ja taas on suihkun paikka.
Mutta niin, olihan minulla asiaakin.
Ihastuin kirjoituksessasi pariinkin asiaan. Eli jos emme laske sitä kiihottavaa kuvailua, oli kirjoituksessasi myös jotain muuta; nimittäin tapa jolla suhtaudut peppuseksiin. Yleensähän tuosta asiasta, että nainen voi tosiaan nauttia (ja kaivata) kunnon peppupanoa, ei ole naisten itsensä kertomia tarinoita. Sitä paitsi, miehenä nautin suunnattomasti naisnäkökulmasta tämän asian tiimoilta... kuten sanottu, voisin istua kurkun päällä vaikka viikon, mutta en saisi kuin perseeni kipeäksi, enkä siltikään ymmärtäisi, miten nainen tuon asian kokee.
Jeps! Olen utelias;)Nii-i, peppuseksin haluaminen on tuhmien tyttöjen juttu, kiltsit saattaa haluta sitä myös, mutta eivät uskalla päästellä suustaan mitään, mikä liittyy "likaiseen" peppuun.
Tytöt opetetaan pienestä pitäen inhoamaan kaikkea, mikä liittyy kehon eritteisiin, ja myöhemmin aikuisena nämä jutut ovat naisille tabuja: hiki, kakka, pierut, räkä, pissakin.
Siinä mielestäni eräs syy siihen, miksei naiset osaa suhtautua peppuseksin haluamiseen luonnollisesti. Totuuden nimissä omalla kohdallani olisi myös suuren kynnyksen takana ottaa asia puheeksi oma-aloitteisesti kasvotusten jonkun komistuksen kanssa, jos olisin sinkku. Saattaisin pelehtimisen yhteydessä tosin ohjailla miestä ilman sanoja sinne pepun suuntaan, esim jos saisin kielihoitoa, niin venkoilisin lantiollani peppuni miehen ulottuville.. eiköhän tajuaisi.
Niin siis oli minullakin asiaa, siitä kurkun päällä istumisesta. En tiedä meneekö juttuni ohi asiasta, mutta tulipahan vaan mieleeni, että kun nainen (minä ainakin) tuntee miehen elimen pimppiään vasten, niin himo tuntuu sellaisena "siitä-minut-heti-tässä-nyt"-tunteena. Tunne on hyvin voimakas, vaikka muuten lastentekoon ei haluja olisikaan.
Mutta kun miehen kalun tuntee pepullaan, niin tunne on ihan erilainen. Se on pelkkää seksin himoa, nussimista, kun peppu ei ole biologisesti lisääntymistä varten. Silloin minussa herää jokin riettaampi halu saada pelkkää naintia, joka saa vähän sattuakin, koska peppuun panoa ei pidä niin romanttisena toimituksena kuin tavallista rakastelua. Ja mukana kulkee aina kiihottava ajatus siitä, että mahtaako muna mahtua peppuuni.
Vaikka siis istuisit viikon kurkun päällä, niin miehenä voi olla vaikeaa ajatella sitä eroa, miltä eri reikiin tunkeutuminen tuntuu. Et saata tietää miltä naisen kiihottuminen ja kostuminen tuntuu, sillä miehenä tiedät vain miltä erektio tuntuu.
Vastaavasti naisena on hankalaa ymmärtää, miltä miehestä tuntuu, kun hänen elimensä uppoaa naiseen, tai että miksi mies haluaa NÄHDÄ kalunsa liukuvan ulos ja sisään. Mikä siinä näkemisessä niin mahtavaa on, eikös se tunne ja tunto ole tärkein?
Jos itse näkisin kaiken aikaa, miten elimet kohtaa, niin jäisin nautiskelemisen sijasta pohtimaan, että "onpas sillä ryppyiset pallit" tai että "miksi se nuppi noin punoittaa", "näyttääkö alapääni hyvältä" tai että "tuolta jäi perhana pari karvaa sheivaamatta". Joten parasta on, kun saa välillä sulkea silmät ja aistia vain ihollaan ja limakalvoillaan.
Ps. meillä on sama fantasia
- Lare
Aloitimme peppuseksin suhteemme alkuaikoina jo ja olemme molemmat pitäneet siitä suunnattomasti. Vaimoni saa tosi vahvoja orgasmeja peppupanosta.
Minua hän on viimeistä paria vuotta lukuunottamatta vain nuollut peppureiästä runkatessaan samalla penistäni. Aloin haluta kokeilla saada isompaakin peppuuni ja aloitimme sormella ja kyllä tuntui hyvälle. Pidin silloin peppuani niin tiukkana, ettei sinne mikään dildo edes mahtuisi, mutta kerran vaimoni aloitti sormella, jatkoi vähän isommalla anushelminauhalla ja kun olin rentoutunut kunnolla, työnsi hän äärimmäisen varovasti dildon peppuuni, ei liikuttanut paljoa, otti vain suihin samalla. Kun se hyvänolontunne alkoi tulla, oli pyydettävä, että pane täysillä ja hän teki työtä käskettyä, kyllä tuntui taivaalliselle ja sperma lensi varmaan suoraan hänen vatsaansa saakka.
Sen jälkeen heti seksikauppaan ostamaan vyödildo ja sitä saan nykyään aina silloin tällöin. Tahdon siihen mausteeksi myös piiskaa joskus. Tuntuu upealta, kun aivan kuumana käyvä nainen panee sinua takaapäin, junttaa oikein pohjaan asti jalyö surutta piiskalla . Ei tarvitse koskea edes penikseen., kun orgasmi tulee ja väitän, että tavallisessa yhdynnässä ei koskaan koe niin voimakasta orgasmia.- Omituinen_mies
Kumpi tässä tuntuu kiihottavammalta, peppuun paneminen vai alistaminen? Olen kyllä tietoinen miesten ns. G-pisteestä, joka sattuu löytymään anaalista. Tai sitä voi painaa sitä kautta esim. sormella tai pikkudildolla, samalla nainen ottaa suihin tai runkkaa penistä, jonka jälkeen tapahtuu ihmeitä... mutta itselläni ei ole kokemusta varsinaisesti anaalin hyväilystä, siis oman anaalin sormeilusta naisen puolelta. Joskus vuosia sitten naiseni ujutti sormen anaaliini ja otti samalla suihin, mikä oli ihan jees, mutta enemmän pidän siitä kun hän hyväilee käsillä kivespusseja tai anaalin ja kivespussien väliin jäävää jännettä. Se tuottaa sellaista nautintoa, että oksat pois. Ja sama jos hän hyväilee sieltä suullaan ja vetelee kädellään esinahkaa. Huh!
Kuinka monta kertaa ihminen voi käydä suihkussa, ilman että muuttuu rusinaksi? ;) - A.Naali
Omituinen_mies kirjoitti:
Kumpi tässä tuntuu kiihottavammalta, peppuun paneminen vai alistaminen? Olen kyllä tietoinen miesten ns. G-pisteestä, joka sattuu löytymään anaalista. Tai sitä voi painaa sitä kautta esim. sormella tai pikkudildolla, samalla nainen ottaa suihin tai runkkaa penistä, jonka jälkeen tapahtuu ihmeitä... mutta itselläni ei ole kokemusta varsinaisesti anaalin hyväilystä, siis oman anaalin sormeilusta naisen puolelta. Joskus vuosia sitten naiseni ujutti sormen anaaliini ja otti samalla suihin, mikä oli ihan jees, mutta enemmän pidän siitä kun hän hyväilee käsillä kivespusseja tai anaalin ja kivespussien väliin jäävää jännettä. Se tuottaa sellaista nautintoa, että oksat pois. Ja sama jos hän hyväilee sieltä suullaan ja vetelee kädellään esinahkaa. Huh!
Kuinka monta kertaa ihminen voi käydä suihkussa, ilman että muuttuu rusinaksi? ;)no menipä naisen aloittama näkökulma miesten väliseksi suihkuseurapiiriksi :=).
Mutta eipä vaan postiluukku kolise ja puheet paranee...Loppu. - ANNI
A.Naali kirjoitti:
no menipä naisen aloittama näkökulma miesten väliseksi suihkuseurapiiriksi :=).
Mutta eipä vaan postiluukku kolise ja puheet paranee...Loppu....parhaani mukaan vielä änkeä väliin mielipiteineni, ettei pelkät ukot vallan valloita ketjuani ;)))
Eikun jatkuu. - mukamass
ANNI kirjoitti:
...parhaani mukaan vielä änkeä väliin mielipiteineni, ettei pelkät ukot vallan valloita ketjuani ;)))
Eikun jatkuu.Voisitpa tehdä sen...
- sa_fi
Anni, noista muutamista viesteistäsi näkee, että sinä todella osaat kirjoittaa ja kuvailla asioita.
Mitä jos kirjoittaisit kokonaisia tarinoita tästä aiheesta jollekin foorumille? Mielikuvitus irti ja vauhtiin... Liian monissa tarinoissa huippukohdassa sanotaan vain, että "sitten nain Xxxx:ää kunnes minulta tuli"... tylsää. Minä olen mies, ja minua kiihottaisi helkutisti juuri tuollainen kunnon kuvaus, mitä tapahtuu ja miltä se tuntuu (naisesta), kun pyllyyn työnnytään...
Luulenpa, että saisit laajan ihailijajoukon. :) - Luru
Lainaan tähän alkuun ANNIn viestistä pätkän:
"Mutta kun miehen kalun tuntee pepullaan, niin tunne on ihan erilainen. Se on pelkkää seksin himoa, nussimista, kun peppu ei ole biologisesti lisääntymistä varten. Silloin minussa herää jokin riettaampi halu saada pelkkää naintia, joka saa vähän sattuakin, koska peppuun panoa ei pidä niin romanttisena toimituksena kuin tavallista rakastelua."
Miten ANNI puitkaan sanoiksi ajatukseni! Olen harrastanut peppuseksiä avokkini kanssa vasta muutaman kuukauden, mutta nauttinut suunnattomasti jokaisesta kerrasta.
Itselläni kiinnostus peppuseksiin heräsi jo joku vuosi sitten, mutta avokin sain houkuteltua mukaan vasta vuoden ylipuhumisen jälkeen. Ja kuinkas siinä kävikään: avokki taitaa tykätä peppuseksistä nykyisin enemmän kuin minä!
Viimeksi peppuseksiä sain eilen kiihkeän yön päätteeksi ja senkin avokin aloitteesta. Ajattelinkin lähteä nyt häntä vähän hieromaan, josko peppuseksiä saisin tänäkin iltana.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244