Olen mielestäni käynyt asiallista keskustelua tuolla alempana, Yritin vastata "niki" Nim. merkille. Yritin monesti sen lähettää ja perille meni. Mutta miksi poistit viestin, voisitkos perustella?
Sheriffi Hoi!
7
718
Vastaukset
Tämän viestin kirjoitin ja oliko siinä jotain häiriköintiä voi jokainen päätellä?
"Kiitos tuosta kertomastasi kokemuksesta ja sen vaikutuksista sinuun.
Asian minkä toit esille siinä olisi tarkistamisen varaa meillä
Helluntailaisilla. Ei minustakaan ole oikein että huudellaan ja että
käyttäytyminen menee poikkeavaksi. Järjestys toki pitää olla ja käytös
sen mukaista. Hysteriaa ja kaaosta ei tulisi olla missään
seurakunnassa, eikä kirkossa. Niissä Helluntaiseurakunnissa missä olen
itse mukana on ollut rauhallista ja maltillista, ja mikäli on
ylilyöntejä tullut on ne jätetty omaan arvoonsa."- pyhiä!
Väärä todistus, vikoilu, oman pesän likaaminen, puhe vihollisen hengessä... Poista paha!
- engelmama
Moi!
En ole vielä tänään pahemmin ehtinyt mitään poistamaan, kun olin koulussa ja töissä. Kerropa, mistä viestistä oli kyse...
AnneHuomasin että viesti on paikallaan. Kaikki ok! Olikohan jotain häiriöitä sitten serverissä tai jossain?
Ainakin näin viestini aluksi ,, ja jonkin ajan kuluttua muutaman tunnin oli viesti poissa. Ajattelin että sinä olit asialla;( Sori !- engelmama
JoikaM40 kirjoitti:
Huomasin että viesti on paikallaan. Kaikki ok! Olikohan jotain häiriöitä sitten serverissä tai jossain?
Ainakin näin viestini aluksi ,, ja jonkin ajan kuluttua muutaman tunnin oli viesti poissa. Ajattelin että sinä olit asialla;( Sori !Hei JoikaM40!
Nou hätä! Asiallisia viestejä poistuu vain, jos ne sattuvat roikkumaan asiattomien kanssa samassa ketjussa, ts. ovat vastauksia asiattomiin.
Anne
- engelmama
Hei!
Löysin tarkoittamasi viestin. Löytyi täältä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000010702501
Voisikohan olla, että palstalla on ollut hieman häiriötä klo 14-15 Suomen aikaa? Sinä aikana oli nimittäin useampia viestejä tullut useaan kertaan.
Anne - Nasse
se on kova paikka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50828
- 70796
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15589Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492