Sheriffi Hoi!

Olen mielestäni käynyt asiallista keskustelua tuolla alempana, Yritin vastata "niki" Nim. merkille. Yritin monesti sen lähettää ja perille meni. Mutta miksi poistit viestin, voisitkos perustella?
7721
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat
Aloittaja

Tämän viestin kirjoitin ja oliko siinä jotain häiriköintiä voi jokainen päätellä?

"Kiitos tuosta kertomastasi kokemuksesta ja sen vaikutuksista sinuun.
Asian minkä toit esille siinä olisi tarkistamisen varaa meillä
Helluntailaisilla. Ei minustakaan ole oikein että huudellaan ja että
käyttäytyminen menee poikkeavaksi. Järjestys toki pitää olla ja käytös
sen mukaista. Hysteriaa ja kaaosta ei tulisi olla missään
seurakunnassa, eikä kirkossa. Niissä Helluntaiseurakunnissa missä olen
itse mukana on ollut rauhallista ja maltillista, ja mikäli on
ylilyöntejä tullut on ne jätetty omaan arvoonsa."

Äänestä
  • Väärä todistus, vikoilu, oman pesän likaaminen, puhe vihollisen hengessä... Poista paha!

Äänestä

Moi!

En ole vielä tänään pahemmin ehtinyt mitään poistamaan, kun olin koulussa ja töissä. Kerropa, mistä viestistä oli kyse...

Anne

Äänestä
  • Aloittaja

Huomasin että viesti on paikallaan. Kaikki ok! Olikohan jotain häiriöitä sitten serverissä tai jossain?
    Ainakin näin viestini aluksi ,, ja jonkin ajan kuluttua muutaman tunnin oli viesti poissa. Ajattelin että sinä olit asialla;( Sori !

Äänestä

• joosua65 kirjoitti:

Huomasin että viesti on paikallaan. Kaikki ok! Olikohan jotain häiriöitä sitten serverissä tai jossain?
    Ainakin näin viestini aluksi ,, ja jonkin ajan kuluttua muutaman tunnin oli viesti poissa. Ajattelin että sinä olit asialla;( Sori !

Hei JoikaM40!

Nou hätä! Asiallisia viestejä poistuu vain, jos ne sattuvat roikkumaan asiattomien kanssa samassa ketjussa, ts. ovat vastauksia asiattomiin.

Anne

Äänestä

se on kova paikka

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

joosua65 kirjoitti:

Olen mielestäni käynyt asiallista keskustelua tuolla alempana, Yritin vastata "niki" Nim. merkille. Yritin monesti sen lähettää ja perille meni. Mutta miksi poistit viestin, voisitkos perustella?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu