Mies ja nainen ovat erilaisia
aivoja ja ajattelyua myöden,joten
eroa on myös arvomaailmassa ja periaatteissa.
On siis olemassa feminiiset ja maskuliiset
periaatteet.
Maskuliinisiin periaatteisiin kuuluvat Omatunto,
fyysinen väkivalta, suoruus, kulttuuri,
historia, filosofia, kun taas
Femiiniseet käyttäytymismalliin sopivat moraali,
henkinen väkivalta, viettely, sivistys,
matematiikka ja astronomia.
Nykyaikana elämme feminiinisten periaatteiden aikakautta, koska kaikki muuttuu nopeasti ,ja enemmistönä on vanhat naiset.
Tämänjohdosta menestymishaluiset miehet ovat muuttuneet naismaisiksi, laskelmoivat, valehtelevat,myöskin leikkaavat partansa ja esinahkansa,jotta pysyisi omatunto puhtaana.
Arvomaailmanpyörähdys
16
524
Vastaukset
- smurffiina
tekemään esitetyn ominaisuusjaottelun??? X-)
- Tytsy
No täälläkös tämä meidän esinahkafilologimme pyöriskelee feminismi-palstalla.
No naisten sydän on ehkä avarampi kuin uskis-palstalaisten, jotka hälyyttivät paikalle sheriffin.
Mutta älä yliarvioi sietotokykyämme.
Olet nimittäin jo tuhanteen kertaan hömpöttänyt tuota sanomaasi vähän joka puolella, niin että kyllä me se jo tiedetään.
Tuollainen yksoikoisuus ja mielikuvituksen ja itsekritiikin puute johtuu ilmeisesti putkiaivoistasi.
Tai sitten niitten puutteesta.
Alapas nyt jo vähän miehistyä.Ei se parta ja esinahka siinä paljoakaan auta.Lisäävät vain epähygieeniaa ja hajuja.
Voisit muuten ottaa pois karvat kainaloitten altakin koska nekin aiheuttavat kesällä ylimääräistä hiostumista.
Ja muista pestä jalat joka päivä ja vaihtaa sukat, miehillähän on sitä jalkahikeä jota naisilla ei juuri ole.Johtuu noista mieshormoneista niinkuin partakin.
Ja omatunto ei sitten ole mitenkään miehillä kehittyneempi kuin naisilla.
Tappavat ja harjoittavat kaikenlaista rosvoilua ilmettäkään väräyttämättä.
Katso vaikka maailman johtomiehiä.
Ja heiveröisimmätkin ukot tuppaavat pieksämään lapsiaan ja vaimojaan ympäri maailmaa.
Helppoahan se on heikompiaan pieksää.
Ajatella, millaisia surkimuksia tuollaiset miehenretaleet ovatkaan aivan riippumatta siitä onko esinahka ja parta tallella vai ei.
No onhan tuo joulupukki sellainen partaukko, joka on kiltti, mutta monihan ei joulupukkiin enää tässä iässä usko.- Annika
.. uskon vielä joulupukkiin, vaikka kaikki sille aina nauravatkin. Olen tosin vasta 28-vuotias..
- Tytsy
Annika kirjoitti:
.. uskon vielä joulupukkiin, vaikka kaikki sille aina nauravatkin. Olen tosin vasta 28-vuotias..
Jatka sinä vaan Joulupukkiin uskomista kaikessa rauhassa, ainakin jouluun asti.
Tuohan OIKEA Joulupukki sentään jouluna sinulle lahjoja, mitä nuo toiset valepukuiset pukinretaleet eivät koskaan muista tuoda.
- pekka
Se on kyllä itsestä kiinni jos antaa naisten pompottaa. Tottakai se vaikuttaa jos nainen huutaa sohvalta, että ripusta pyykit, tai soittaa kotiin että onko jo imuroitu.
Maskuliinisuus ja feminiinisyys on luullakseni molemmissa sukupuolissa. Tottakai mies saa tyydytystä ja tuntee itsensä mieheksi korjatessaan autoa, tehdessä metsätöitä. jne... Siinä mielessä miehen pitää saada olla mies eikä mikään mikkihiiri. Siitä hyötyvät myös naiset.
Magneetin navat vetävät toisiaan parhaiten puoleensa kun niiden välinen jännite on mahdollisimman suuri.- Miia
Jos nainen huutaa sohvalta, että ripusta pyykit, on ilmeisesti sinun vuoro ripustaa pyykit.
Naisesi on oman osansa tehnyt tai tulee tekemään.
Jos nainen soittaa ja kysyy, oletko imuroinut jo, sinä et ilmeisestikään sitä tee, jos ei joku patistele, vaikka kotitöitten jakaminen sitä vaatisikin tasa-arvon nimissä.
Ei tällaista voi kutsua miksikään pompotteluksi vaan sinä osoitat yksinkertaisesti sellaista haluttomuutta suorittaa kodin töistä oman osasi, että vaimosi on pakko toimia hoputtelevana äitinä, jotta saisit työsi tehtyä.
Itsenäisty ja ota oma osasi kotitöistä luonnollisena osana perhe-elämää. - pekka
Miia kirjoitti:
Jos nainen huutaa sohvalta, että ripusta pyykit, on ilmeisesti sinun vuoro ripustaa pyykit.
Jos nainen soittaa ja kysyy, oletko imuroinut jo, sinä et ilmeisestikään sitä tee, jos ei joku patistele, vaikka kotitöitten jakaminen sitä vaatisikin tasa-arvon nimissä.
Ei tällaista voi kutsua miksikään pompotteluksi vaan sinä osoitat yksinkertaisesti sellaista haluttomuutta suorittaa kodin töistä oman osasi, että vaimosi on pakko toimia hoputtelevana äitinä, jotta saisit työsi tehtyä.
Itsenäisty ja ota oma osasi kotitöistä luonnollisena osana perhe-elämää.Sinäpä sen sanoit!
"jos nainen huutaa sohvalta on ilmeisesti minun vuoroni...". On useampia tapoja tehdä tuokin. Esim. katsoa seksikkäästi silmiin ja kuiskata korvaan, "voisitko komea mies imuroida". ja samalla painaa itsensä minua vasten...ja sitten ottaa...(k-18)
Jos minä halua siivota huomenna, enkä tänään.
Onko lopputulos riita vai siivoaminen.
Olenko minä laiska kun tulin just töistä ja aion siivota huomenna, kun tänään oon väsynyt. - Ron Jeremy
Miia kirjoitti:
Itsenäisty ja ota oma osasi kotitöistä luonnollisena osana perhe-elämää.Tuntuu vähän siltä, että kaiken pitäis aina tapahtua heti just silloin, ku nainen niin haluaa. Asia ei voi odottaa seuraavaan päivään, eikä edes tuntia. Muuten tulee aina kauhea marmatus ja riita. Naisten pitäis oppia ottamaan vähän rennommin.
- smurffiina
pekka kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit!
"jos nainen huutaa sohvalta on ilmeisesti minun vuoroni...". On useampia tapoja tehdä tuokin. Esim. katsoa seksikkäästi silmiin ja kuiskata korvaan, "voisitko komea mies imuroida". ja samalla painaa itsensä minua vasten...ja sitten ottaa...(k-18)
Olenko minä laiska kun tulin just töistä ja aion siivota huomenna, kun tänään oon väsynyt.maailma ei voi kaatuu siivoamiseen. Täälläkin olisi raivaustraktorille tekemistä, mutta ens viikolla vasta on aikaa.
- tiskirätti
pekka kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit!
Olenko minä laiska kun tulin just töistä ja aion siivota huomenna, kun tänään oon väsynyt.No jos olet väsynyt, niin sitten levähdät pari tuntia ja sitten imuroit.Okey?
On kylläkin ärsyttävää, jos itse on tehnyt oman osuutensa ja toinen vain venyttää ja venyttää omaansa.Siis tarkoitan tietenkin siivousosuuttaan. - tiskirätti
Ron Jeremy kirjoitti:
Tuntuu vähän siltä, että kaiken pitäis aina tapahtua heti just silloin, ku nainen niin haluaa. Asia ei voi odottaa seuraavaan päivään, eikä edes tuntia. Muuten tulee aina kauhea marmatus ja riita. Naisten pitäis oppia ottamaan vähän rennommin.
Ei mitään vetkuttelua.
TYöt on tehtävä niinkuin on sovittu.
Muuten tulee riitaa ja asiat ei toimi. - Jokke
tiskirätti kirjoitti:
No jos olet väsynyt, niin sitten levähdät pari tuntia ja sitten imuroit.Okey?
On kylläkin ärsyttävää, jos itse on tehnyt oman osuutensa ja toinen vain venyttää ja venyttää omaansa.Siis tarkoitan tietenkin siivousosuuttaan.siivousosuuttaan voi venyttää itse siivoan silloin kun näen tarvetta siihen enkä kellon mukaan. Useasti en kyllä ole tarvetta nähnyt kun kerran vaimoni siivoaa joka päivä ja kävelee perässäni tiskirätti kourassa, mutta hyvä niin jos häntä kerran ärsyttää pikku pöly niin siivotkoon en siihen viitsi puuttua, enkä edes osaisi puuttua, itse siivoan lähinnä vain autotallia/verstastani ja joudun myös useasti siivoamaan lasten jäljet kun vaimo on töissä, mutta että venyttäisin jos tyttäreni kaataa maidot matolle niin kyllä sen joutuu heti siivoamaan.
Pesen itse pyykkini ja myös muiden pyykkejä, teen itselleni välillä ruokaa kuin myös muillekin perheen jäsenille, tosin harvon silloin kun vaimoni on kotona, hoidan lapsiani aivan yhtä paljon kuin vaimonikin siis olemme molenmmat vuorotyössä mutta lapset eivät ole, vien roskat, ompelen(korjaan rikki menneitä lastenvaatteita)ja sitten vielä asioita joita vaimoni ei tee koskaan, korjaan kaikki mahdolliset vialliset laitteet, huollan perheen autot myös vaimoni auton, ajan nurmikon, teen lumityöt, leikkaan piha aidan, kokoon uudet huonekalut, käyn myös välillä kavereideni kanssa kaljalla, siis vaimonikin käy kaljalla mutta ei minun kavereiden kanssa.
Mutta pääasia on että olemme molemmat onnellisia emmekä valita pikkuasioista.
nyt varmaan joku feministi pelle kommentoi että mistä tiedät että vaimosi on onnellinen, vastaus: tiedänpähän vaan, se näkyy ulospäin ja lapsemmekin ovat onnellisia sekin näkyy ulospäin. - Jokke
tiskirätti kirjoitti:
Ei mitään vetkuttelua.
TYöt on tehtävä niinkuin on sovittu.
Muuten tulee riitaa ja asiat ei toimi.yhtään ihmettele jos tulee riitaa, siis sovitaanko jossain perheissä kotitöistä, meillä ne hoituvat ainakin ihan itsestään silloin kun tarvetta esiintyy.
Siis tosiaanko? Onko joillain vielä erikseen pyykkipäivä, siivouspäivä, ruuan teko vuorot, tiskivuorot jne.
Meillä ainakin pyykinpesukone käy joka päivä, siivotaan silloin kun on "tarvetta" oikeasti silloin kun vaimollani on tarve eli jatkuvasti. ruuan tekee se jolle ensiksi nälkä tulee, ja tiskikonekin täyttyy ihan itsestään jonka jälkeen vain nappi pohjaan ja puhdasta tulee, jonka jälkeen lapset 5v poika ja 7v tyttö tyhjentävät sen ja saavat siitä viikkorahaa.
riitaa ei ole ollut pitkään aikaan ja kaikki on toiminut mitään sopimuksia emme ole tehneet. - smurffiina
tiskirätti kirjoitti:
No jos olet väsynyt, niin sitten levähdät pari tuntia ja sitten imuroit.Okey?
On kylläkin ärsyttävää, jos itse on tehnyt oman osuutensa ja toinen vain venyttää ja venyttää omaansa.Siis tarkoitan tietenkin siivousosuuttaan.pari pölypalleroa, jotka lähtee imuroimalla, mutta nyt lähden tsiigaa arkkitehtuuria (käykää Ruoholahdessa HTC-taloa ihmettelemässä ja muutakin)kiva reitti Hietaniemessä.
- tiskirätti
Jokke kirjoitti:
siivousosuuttaan voi venyttää itse siivoan silloin kun näen tarvetta siihen enkä kellon mukaan. Useasti en kyllä ole tarvetta nähnyt kun kerran vaimoni siivoaa joka päivä ja kävelee perässäni tiskirätti kourassa, mutta hyvä niin jos häntä kerran ärsyttää pikku pöly niin siivotkoon en siihen viitsi puuttua, enkä edes osaisi puuttua, itse siivoan lähinnä vain autotallia/verstastani ja joudun myös useasti siivoamaan lasten jäljet kun vaimo on töissä, mutta että venyttäisin jos tyttäreni kaataa maidot matolle niin kyllä sen joutuu heti siivoamaan.
Pesen itse pyykkini ja myös muiden pyykkejä, teen itselleni välillä ruokaa kuin myös muillekin perheen jäsenille, tosin harvon silloin kun vaimoni on kotona, hoidan lapsiani aivan yhtä paljon kuin vaimonikin siis olemme molenmmat vuorotyössä mutta lapset eivät ole, vien roskat, ompelen(korjaan rikki menneitä lastenvaatteita)ja sitten vielä asioita joita vaimoni ei tee koskaan, korjaan kaikki mahdolliset vialliset laitteet, huollan perheen autot myös vaimoni auton, ajan nurmikon, teen lumityöt, leikkaan piha aidan, kokoon uudet huonekalut, käyn myös välillä kavereideni kanssa kaljalla, siis vaimonikin käy kaljalla mutta ei minun kavereiden kanssa.
Mutta pääasia on että olemme molemmat onnellisia emmekä valita pikkuasioista.
nyt varmaan joku feministi pelle kommentoi että mistä tiedät että vaimosi on onnellinen, vastaus: tiedänpähän vaan, se näkyy ulospäin ja lapsemmekin ovat onnellisia sekin näkyy ulospäin.Loistavaa, sittenhän kaikki on hyvin.
Olisin kuitenkin sitä mieltä, että haluaisin kotitöitten suhteen tarkat rajat ja sopimukset, kuka mitäkin tekee viikon aikana ja mieluimmin myös milloin.
Jos minä imuroin tänään ja mies alkaa vaihtaa kukkiin multaa huomenna, niin ei yhteistyö ole mielestäni toimivaa, vaikka kumpikin tekisikin osansa.
Hieman suunnittelua jottei toinen sotke juuri siivottua huoneistoa heti siivouksen jälkeen.
Sitäpaitsi jos ei ennalta ole töitä määritelty, tulee naisen osaksi suurin osa kotitöistä, koska mies sanoo juuri niin, että se jota pöly ja paska häiritsee, siivotkoot itse.
Ja kukahan se sitten on joka työn tekee? - feministi
Jokke kirjoitti:
yhtään ihmettele jos tulee riitaa, siis sovitaanko jossain perheissä kotitöistä, meillä ne hoituvat ainakin ihan itsestään silloin kun tarvetta esiintyy.
Siis tosiaanko? Onko joillain vielä erikseen pyykkipäivä, siivouspäivä, ruuan teko vuorot, tiskivuorot jne.
Meillä ainakin pyykinpesukone käy joka päivä, siivotaan silloin kun on "tarvetta" oikeasti silloin kun vaimollani on tarve eli jatkuvasti. ruuan tekee se jolle ensiksi nälkä tulee, ja tiskikonekin täyttyy ihan itsestään jonka jälkeen vain nappi pohjaan ja puhdasta tulee, jonka jälkeen lapset 5v poika ja 7v tyttö tyhjentävät sen ja saavat siitä viikkorahaa.
riitaa ei ole ollut pitkään aikaan ja kaikki on toiminut mitään sopimuksia emme ole tehneet.Hienoa.Jälleen feminismi on onnistunut saamaan asiat kohdalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760