Tympein mainos ikinä!

Baxter

Nyt piti saada päästää höyryjä pihalle, prrkle!!

Kävin eilen pitkästä aikaa elokuvissa, oikein Tennispalatsissa.

Paitsi että Yölennon alkuun tuli väsyttävät 20 minuuttia mainoksia, sen mainoskimaran loppuun esitettiin kevyesti paskin mainos mitä ikinä olen nähnyt: joku saakelin David LaChappelle-whateverin Romeo&Julia-teeman ympärille tekaisema H&M:n propagandamusiikkivideo, jonka kesto oli 5 MINUUTTIA! Aaaaaaaargh!!

Tämän ns. musiikkivideon ääniraita oli kasattu periaatteessa kahdesta eri biisistä, siirappisesta soulslovarista, jotka eivät mitenkään eronneet toisistaan, eivät edes tarttuneet korvaan.

Dramaturgia taas oli aivan käsittämätön, sillä sen viiden minuutin aikana oli ainakin kolme tai neljä paikkaa jossa luulin tämän kidutuksen jo loppuvan. Mutta ei! Vielä vaan jatkui.

Olivatpa jopa Tennispalatsin aulat koristaneet käsittämättömän isoilla mainosjulisteilla, jossa mainostettiin tätä mainoselokuvaa (!). Yäck!

Masentavinta on tietää, että kun nyt tässä lähikuukausina käy Finnkinon teattereissa, sen saman pirun käsittämättömyyden joutuu kiemurtelemaan läpi joka helvetin kerralla.

Voin toki olla väärässä, mutta minulle ainakin H&M on aina edustanut jotain kyseenalaista trendifirman kuvatusta, joka teettää kuteensa lapsityövoimalla jossain Aasiassa. Tämä mainostekele ei minun silmissäni mitenkään nosta H&M:n pisteitä, päinvastoin.

Kylläpä teki hyvää saada avautua tästä.

No niin, elämä jatkuu taas.

5

1440

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fidel

Sama juttu eilen Crash-elokuvan alussa. Pää meinas hajota jo perusmainosten aikana (kuten 3 kertaa näytetty pelottavan huono easy-vakuutusmainos), mutta H&M:n tekele vei kyllä voiton. Melkein kävelin ulos teatterista.

Mitenköhän saisin parhaiten Finnkinolle tietoon mielipiteeni tästä ultrakaupallisuuden kukkasesta? Ja sen, että jos vielä kerran joudun näkemään mokoman paskakasan, alan boikotoimaan koko teatteria. Ja H&M:ää (no, se lienee helpompaa..;)

• Baxter

...Finnkinon kotisivulta löytyy palaute-osio. Mennään ärjymään sinne.

• turhauttavaa
        Baxter kirjoitti:

...Finnkinon kotisivulta löytyy palaute-osio. Mennään ärjymään sinne.

Kävin pari viikkoa sitten kattomassa The Islandin ja silloin tuli myös se h&m mainos. Kaveri jonka kanssa olin siellä pyysi ottamaan aikaa kauanko se mainos kestää.. vähän vajaat 8 minuuttia. Sen lisäksi, että mainos oli turhan pitkä, se oli aivan PASKA. Naurettavaa, paitsi ettei pahemmin naurattanut.

• meeza

Prkl:een monikansalliset yhtiöt... ja sitten vielä se musiikki siinä mainoksessa, ei helv... Muistaako kukaan muuten muinaista A1-Autorahoitusmainosta joltain vuodelta -98? Se oli aika tympeä :D:D

• kärsivä

Näin mainoselokuivan viime perjantaina ja mieli teki kuolla jo puolessa välissä.

En oikeasti uskalla mennä vähään aikaan enää kuviin, koska pelkään tuota monen minuutin kärsimystä. Helvetti, elokuviin mennään rentoutumaan, ei kärvistelemään jonkun 8 minuutin vollotuksen edessä. Aion myös ensi kerralla lippua ostaessani varmistaa vieläkö kyseinen mainoselokuiva pyörii varsinaisen elokuvan alussa, sillä en todella katsele sitä enää toista kertaa.

Aion myös lähettää palatetta asiasta teatteriketjulle.

Ja sanomattakin on selvää minkä vaateliikkeen palveluita en enää koskaan käytä. Näin se mainonta toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      219
      1337
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      242
      886
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      89
      836
    4. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      742
    5. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      60
      705
    6. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      47
      671
    7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      24
      595
    9. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      579
    10. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      67
      574
    11. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      569
    12. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      49
      568
    13. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      76
      558
    14. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      295
      551
    15. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      543
    16. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      538
    17. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      33
      529
    18. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      524
    19. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      93
      488
    Aihe