Tympein mainos ikinä!

Baxter

Nyt piti saada päästää höyryjä pihalle, prrkle!!

Kävin eilen pitkästä aikaa elokuvissa, oikein Tennispalatsissa.

Paitsi että Yölennon alkuun tuli väsyttävät 20 minuuttia mainoksia, sen mainoskimaran loppuun esitettiin kevyesti paskin mainos mitä ikinä olen nähnyt: joku saakelin David LaChappelle-whateverin Romeo&Julia-teeman ympärille tekaisema H&M:n propagandamusiikkivideo, jonka kesto oli 5 MINUUTTIA! Aaaaaaaargh!!

Tämän ns. musiikkivideon ääniraita oli kasattu periaatteessa kahdesta eri biisistä, siirappisesta soulslovarista, jotka eivät mitenkään eronneet toisistaan, eivät edes tarttuneet korvaan.

Dramaturgia taas oli aivan käsittämätön, sillä sen viiden minuutin aikana oli ainakin kolme tai neljä paikkaa jossa luulin tämän kidutuksen jo loppuvan. Mutta ei! Vielä vaan jatkui.

Olivatpa jopa Tennispalatsin aulat koristaneet käsittämättömän isoilla mainosjulisteilla, jossa mainostettiin tätä mainoselokuvaa (!). Yäck!

Masentavinta on tietää, että kun nyt tässä lähikuukausina käy Finnkinon teattereissa, sen saman pirun käsittämättömyyden joutuu kiemurtelemaan läpi joka helvetin kerralla.

Voin toki olla väärässä, mutta minulle ainakin H&M on aina edustanut jotain kyseenalaista trendifirman kuvatusta, joka teettää kuteensa lapsityövoimalla jossain Aasiassa. Tämä mainostekele ei minun silmissäni mitenkään nosta H&M:n pisteitä, päinvastoin.







Kylläpä teki hyvää saada avautua tästä.

No niin, elämä jatkuu taas.

5

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fidel

      Sama juttu eilen Crash-elokuvan alussa. Pää meinas hajota jo perusmainosten aikana (kuten 3 kertaa näytetty pelottavan huono easy-vakuutusmainos), mutta H&M:n tekele vei kyllä voiton. Melkein kävelin ulos teatterista.

      Mitenköhän saisin parhaiten Finnkinolle tietoon mielipiteeni tästä ultrakaupallisuuden kukkasesta? Ja sen, että jos vielä kerran joudun näkemään mokoman paskakasan, alan boikotoimaan koko teatteria. Ja H&M:ää (no, se lienee helpompaa..;)

      • Baxter

        ...Finnkinon kotisivulta löytyy palaute-osio. Mennään ärjymään sinne.


      • turhauttavaa
        Baxter kirjoitti:

        ...Finnkinon kotisivulta löytyy palaute-osio. Mennään ärjymään sinne.

        Kävin pari viikkoa sitten kattomassa The Islandin ja silloin tuli myös se h&m mainos. Kaveri jonka kanssa olin siellä pyysi ottamaan aikaa kauanko se mainos kestää.. vähän vajaat 8 minuuttia. Sen lisäksi, että mainos oli turhan pitkä, se oli aivan PASKA. Naurettavaa, paitsi ettei pahemmin naurattanut.


    • meeza

      Prkl:een monikansalliset yhtiöt... ja sitten vielä se musiikki siinä mainoksessa, ei helv... Muistaako kukaan muuten muinaista A1-Autorahoitusmainosta joltain vuodelta -98? Se oli aika tympeä :D:D

    • kärsivä

      Näin mainoselokuivan viime perjantaina ja mieli teki kuolla jo puolessa välissä.

      En oikeasti uskalla mennä vähään aikaan enää kuviin, koska pelkään tuota monen minuutin kärsimystä. Helvetti, elokuviin mennään rentoutumaan, ei kärvistelemään jonkun 8 minuutin vollotuksen edessä. Aion myös ensi kerralla lippua ostaessani varmistaa vieläkö kyseinen mainoselokuiva pyörii varsinaisen elokuvan alussa, sillä en todella katsele sitä enää toista kertaa.

      Aion myös lähettää palatetta asiasta teatteriketjulle.

      Ja sanomattakin on selvää minkä vaateliikkeen palveluita en enää koskaan käytä. Näin se mainonta toimii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe