Peruspalveluministeri Liisa Hyssälä (KEPU) on sitä mieltä, että kansanedustajien kirjalliset kysymykset vievät liikaa hänen kallista aikaansa.
Kesäkuun lopulla hän kyllästyi kansanedustajien loputtomiin yhteydenottoihin ja lähetti kirjeen eduskunnan pääsihteerille. Hyssälä ehdotti, että hänelle osoitettujen kirjallisten kysymysten määrää rajattaisiin.
Onpa siinä Liisa Hyssälällä otsaa. Ensin ministeri jää kiinni suoranaisesta valehtelusta ja nyt hän sitten suoraan sanoo, että ei halua hoitaa virkatehtäviään.
Mihin kaikkeen nämä KEPUketkut vielä pystyvätkään?
Hyssälä ei halua hoitaa virkatehtäviään
5
262
Vastaukset
- Otsikossa hymiö
...
- vaihdettavia
Hyssälä, Karpela, Luhtasen mummo, Haatainen...
Kaikki Jäätteenmäen sukupuolielinkiintiössä aikoinaan hallitukseen valittuja.
Oikein imukuppivittuja, kun eivät tohdi hallituksesta irrota. - kirjoittaja..
että, "primitiivireaktio" ei ole kaukana! :))
- :-))
AUA on sitkeä sissi, jota ei pienet bannit näköjään pidättele.
Heitellään välillä puskasta ja sitten känätetään väliin ja taas heitellään puskasta tarinaa eetteriin jne...
:-) - MattiLehtonen
Otsikossa kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905207
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271967Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990