aidot olkain-kurahousut

janne-petteri

Kuka muistaa pentuna aidot olkain-lappu-haalarikurahousut. Nyt niitä saa myös aikuisten kokoa niin fetissikäyttöön kun ihan oikeaankin käyttöön. Ovat asialliset molempiin.
On yksi- ja kaksivärisiä ja tarpeeksi isoja.
Aito olkainkurahousu tuntuu hyvälle ja antaa turvallisen ja iloisen olon.
Ne maksaa € 70 - 80:- Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa. [email protected]

2

1102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RainMan

Ei se olkaimelliset sade-/kurahousut maksa kuin 30-40E, Rukan yksivärisiä ainakin saa tolla hinnalla. Ei tarvitse kuin mennä Et...:aan...siellä ainakin on, ja varmaan muuallakin.

• kurahousupentu

Joo, olkain sadehousuja löytyy etolasta, Hong-kongista, ym. Mutta aitoja selliaisia kun silloin pentuna oli - aikuisten kokoja. Modifioitu sellaiseksi että niistä tulee aidon kurahousun tuntu - sellaisia ei saa mistään muutalta kun minulta. April-Rainilta Kokkolasta saa kyllä melko aitoja mutta niistäkin puuttu se oikea tätsi. Minulla on juuri selliaisa oikeita joissa on olkaimet samaa materiaalia kun housutkin ja ne tulee etuläppään kiinni perinteisillä metallisoljilla metallinappiin. Pepun päällä - vyötärössä on takana reilusti kiristävä kuminauha joka istuttaa kurahousun pepun päälle napakasti. Saappan alta menee leveä kuminauha.. Housuja on yksi - ja kaksivärisiä ja minun varastossa on pääasiassa isoja kokoja, muutama S ja M koko. Jos halukkaat kertovat tarkkkaan millaiset kurahousut ovata itselle mieluiset niin voi olla että multa löytyy niitä heti varatostakin. € 70 - 80 on iso raha tavallisista sadehousuista jossa on jonkilaiset olkainkuminauhat.. Mutta kun puhutaan siitä fiiliksestä mitä monet hakee aidoilla pentu-kurahousuilla niin silloin hinta on kohdallaan.
        Toki siitä voidaan neuvotella jos ostaa useammat.
        Kannattaa ottaa yteyttä: [email protected]
        Kurahousu-Janne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5736
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3781
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2728
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2202
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2147
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162