lv-tamma Gigi Hoss "Kukka"??

gigihoss

Eli kadonnut riiihimäeltä kesäkuun alussa punaruunikko lv-tamma Gigi Hoss eli Kukka. Kukka on kiltti, tosin saattoi pukitella hieman ratsastaessa (ei aina).
nyt ei oo aikaa kirjoitella enempiä, mutta lisätietoja saa aina..

13

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tympii jo

      Taas sama kakara kyselee saman hevosen perään joka viimeksi ainakin oli "varastettu".Eikös se jo löytynyt,ainakin täällä ilmoittelit että tallessa on???

      Suomessa ei hevoset noin vaan "katoa",ei ainakaan pitkäksi ajaksi.Jos kyselemäsi hevonen todella olisi varastettu niinkuin viimeksi väitit niin siitä olisi takuulla kirjoitettu lehdissäkin.

      Jospa lopettaisit asian puimisen täällä ja kysyisit hevosen omistajalta tai entiseltä omistajalta missä hevonen on ja miksi.Kyseinen hevonenhan ei ollut sinun eikä sukulaistesi omistuksessa.

      • gigihoss

        Tuo varastettu-huhu ei sitten todellakaan pidä paikkaansa (selasin äskeisen kirjoittajan improvisoimana edellisiä viestejä :) ) vaikka niin on täällä(kin) väitetty.
        En hevosen kohtalosta sen enempää tiedä, mutta kuten sanottu olisihan siitä lehdissä jo kirjoitettu jos varastettu olisi.
        Nöyrimmät pahoitteluni edelliselle kirjoittajalle siitä ettei viestisi mennyt oikeaan osoitteeseen ;).


      • Tympii jo
        gigihoss kirjoitti:

        Tuo varastettu-huhu ei sitten todellakaan pidä paikkaansa (selasin äskeisen kirjoittajan improvisoimana edellisiä viestejä :) ) vaikka niin on täällä(kin) väitetty.
        En hevosen kohtalosta sen enempää tiedä, mutta kuten sanottu olisihan siitä lehdissä jo kirjoitettu jos varastettu olisi.
        Nöyrimmät pahoitteluni edelliselle kirjoittajalle siitä ettei viestisi mennyt oikeaan osoitteeseen ;).

        Samasta hevosesta on jälleen kyse ja tuntomerkitkin yhtä fiksut kuin edellisen haloon aloittaneella kakaralla."Pukittelee ratsastaessa" jne.Osoittaa todellista hevosen tuntemusta!

        Siis miten sama kopukka on tällä kertaa kadonnut?Kumma miten yhdelle hevoselle sattuu ja tapahtuu...mutta jospa se hevosen oikea omistaja tosiaan osaisi kertoa sinullekin mihin on hummansa mystisesti "kadottanut".Kokeilepa kysäistä,jos edes tiedät kenen omistuksessa hevonen on.Jos et tiedä niin Hippoksesta saat tiedon,ei tarvitse täällä kysellä taas sen perään.


      • gigihoss
        Tympii jo kirjoitti:

        Samasta hevosesta on jälleen kyse ja tuntomerkitkin yhtä fiksut kuin edellisen haloon aloittaneella kakaralla."Pukittelee ratsastaessa" jne.Osoittaa todellista hevosen tuntemusta!

        Siis miten sama kopukka on tällä kertaa kadonnut?Kumma miten yhdelle hevoselle sattuu ja tapahtuu...mutta jospa se hevosen oikea omistaja tosiaan osaisi kertoa sinullekin mihin on hummansa mystisesti "kadottanut".Kokeilepa kysäistä,jos edes tiedät kenen omistuksessa hevonen on.Jos et tiedä niin Hippoksesta saat tiedon,ei tarvitse täällä kysellä taas sen perään.

        Ihan sama mitä uskotte, mut jos joku kiltti ihminen nyt olis tätä Kukkaista nähnyt..


      • Tympii jo
        gigihoss kirjoitti:

        Ihan sama mitä uskotte, mut jos joku kiltti ihminen nyt olis tätä Kukkaista nähnyt..

        Kun nyt kerran hevosen perään täällä kyselet niin anna toki lisätietoja tapauksesta!

        Miten tämä hevonen siis on "kadonnut"?
        Mistä?
        Milloin?
        Kenen hevonen on ja oletko edes kysynyt omistajalta hevosen olinpaikkaa?

        Kumma juttu kun aina on kakarat kyselemässä samaa luuskaa joka mystisesti kadonnut jostain...


    • golda

      en kyllä ymmärrä miten suomen maalla hevonen voi noin vaa kadota mut eiköhän hippoksen sivuilta esim löydy kyseisen hevosen nykynen omistaja!jos se on myyty...

      • gigihoss

        Miten tämä hevonen siis on "kadonnut"?
        Muutti tallilta. Yksinkertaista
        Mistä?
        Riihimäeltä
        Milloin?
        Kesä-heinäkuussa, en muista kunnolla
        Kenen hevonen on ja oletko edes kysynyt omistajalta hevosen olinpaikkaa?
        Omistajalta on hankala kysyä kun en tiedä missä hän asuu. Hevosen omistaja on kai Kati Hopia ja Kukka oli rixussa leasingissa.

        Menkäähän muuten sitten muidenkin etsintäkuulutuksiin valittaan että etsisivät hippoksesta. Ei tämä minunkaan ilmoitukseni ole sen kummempi.

        Ja kuvausta en ole itse kirjoittanut. Eikä otsikossa käsittääkseni sanota "kaikkitännehetivalittamaankaikesta". Tiedän jo millä kannalla olette, ette siis minua usko.


      • Tympii jo
        gigihoss kirjoitti:

        Miten tämä hevonen siis on "kadonnut"?
        Muutti tallilta. Yksinkertaista
        Mistä?
        Riihimäeltä
        Milloin?
        Kesä-heinäkuussa, en muista kunnolla
        Kenen hevonen on ja oletko edes kysynyt omistajalta hevosen olinpaikkaa?
        Omistajalta on hankala kysyä kun en tiedä missä hän asuu. Hevosen omistaja on kai Kati Hopia ja Kukka oli rixussa leasingissa.

        Menkäähän muuten sitten muidenkin etsintäkuulutuksiin valittaan että etsisivät hippoksesta. Ei tämä minunkaan ilmoitukseni ole sen kummempi.

        Ja kuvausta en ole itse kirjoittanut. Eikä otsikossa käsittääkseni sanota "kaikkitännehetivalittamaankaikesta". Tiedän jo millä kannalla olette, ette siis minua usko.

        Ihmettelen vaan kovasti miten samaa kopukkaa haetaan täällä jatkuvasti.Soita nyt lapsi-kulta sinne Hippokseen niin saat omistajan yhteystiedot.Ei tarvitse täällä nolata itseään eikä sietää meitä "viisastelijoita" jotka annamme itsestäänselvät neuvot hölmömmille.
        Jos et uskalla soittaa niin tuskinpa oikeasti edes olet kiinnostunut koko hevosesta.


      • gigihoss
        Tympii jo kirjoitti:

        Ihmettelen vaan kovasti miten samaa kopukkaa haetaan täällä jatkuvasti.Soita nyt lapsi-kulta sinne Hippokseen niin saat omistajan yhteystiedot.Ei tarvitse täällä nolata itseään eikä sietää meitä "viisastelijoita" jotka annamme itsestäänselvät neuvot hölmömmille.
        Jos et uskalla soittaa niin tuskinpa oikeasti edes olet kiinnostunut koko hevosesta.

        on se ettei Kukkaista ole EDELLEENKÄÄN varastettu vaikka täällä on näinkin väitetty,
        toinen juttu on se että mitä varten täällä valitellaan minulle asiasta johon en EDELLEENKÄÄN ole osallinen,
        kolmas homma on se että miksette valita kaikille muille myös?
        Neljäs kiva asia on semmoinen että Hippos ei kuulemma luovuttele omistajien yhteystietoja puhelimitse.
        Viides homma on se että laitoin "käsittääkseni Kati Hopia", eli en todellakaan tiedä onko tästä ko. hevosesta tehty kaupat siitä minnekkään ilmoittamatta.

        Edellämainittua pitäisin mahdollisena siksi(kin) että ihminen, jolla Kukka oli leasingissa oli joillekkin väittänyt hevosen vaan jääneen hänelle (en viitsi aivan kertoa mistä syystä), tallinomistajalle väittänyt hänen ostaneen sen ja minulle SANONUT SUORAAN sen olevan leasingissa.

        Ja hei, pikkasen otin asioista selvää ja tämä "crying angel" on eräs tuttuni eikä todellakaan Kukan hoitaja.

        Nyt poikkean aiheesta, mutta (crying angelin kirjoituksiin viitaten) Qeisha ei edes välttämättä ole Kukan oikea varsa. En asiasta varmuudella tiedä mutta Kukan "leasingomistajan" tuntien se voi hyvinkin olla täyttä valhetta.

        Siinä se. Nyt toivon että Tympii jo sai tuosta tarvittavat tietonsa. Enempää en pysty paljon antamaan. Ja jos joku tietää tarkemmin Hippoksen toimintatavoista (esim. Tympii jo) niin ottaisin mielelläni tietoja vastaan. Olen vain hirveän mikäsesanaon.....ujo enkä millään kehtaa soittaa Hippokselle jos sieltä vastataankin "emme luovuta sinulle hevosen tietoja" :p.

        Oikeasti siis olen kiinnostunut koko hevosesta :)


      • Tympii jo
        gigihoss kirjoitti:

        on se ettei Kukkaista ole EDELLEENKÄÄN varastettu vaikka täällä on näinkin väitetty,
        toinen juttu on se että mitä varten täällä valitellaan minulle asiasta johon en EDELLEENKÄÄN ole osallinen,
        kolmas homma on se että miksette valita kaikille muille myös?
        Neljäs kiva asia on semmoinen että Hippos ei kuulemma luovuttele omistajien yhteystietoja puhelimitse.
        Viides homma on se että laitoin "käsittääkseni Kati Hopia", eli en todellakaan tiedä onko tästä ko. hevosesta tehty kaupat siitä minnekkään ilmoittamatta.

        Edellämainittua pitäisin mahdollisena siksi(kin) että ihminen, jolla Kukka oli leasingissa oli joillekkin väittänyt hevosen vaan jääneen hänelle (en viitsi aivan kertoa mistä syystä), tallinomistajalle väittänyt hänen ostaneen sen ja minulle SANONUT SUORAAN sen olevan leasingissa.

        Ja hei, pikkasen otin asioista selvää ja tämä "crying angel" on eräs tuttuni eikä todellakaan Kukan hoitaja.

        Nyt poikkean aiheesta, mutta (crying angelin kirjoituksiin viitaten) Qeisha ei edes välttämättä ole Kukan oikea varsa. En asiasta varmuudella tiedä mutta Kukan "leasingomistajan" tuntien se voi hyvinkin olla täyttä valhetta.

        Siinä se. Nyt toivon että Tympii jo sai tuosta tarvittavat tietonsa. Enempää en pysty paljon antamaan. Ja jos joku tietää tarkemmin Hippoksen toimintatavoista (esim. Tympii jo) niin ottaisin mielelläni tietoja vastaan. Olen vain hirveän mikäsesanaon.....ujo enkä millään kehtaa soittaa Hippokselle jos sieltä vastataankin "emme luovuta sinulle hevosen tietoja" :p.

        Oikeasti siis olen kiinnostunut koko hevosesta :)

        Ihan hyvin voit soittaa Hippokseen.Se on julkinen virasto ja puhelinnumero on saatavilla tiedustelusta joten kuka tahansa saa sinne soittaa.

        Vaikka oletkin ujo niin kukaan ei sinun kimppuusi sieltä käy lankoja pitkin.Esittelet itsesi ja kerrot minkä rotuisesta ja -nimisestä hevosesta haluaisit tietoja.Sitten kun täti löytää hevosen tiedot eteensä näytölle niin kysyt kauniisti kuka hevosen mahtaa omistaa.Ennen ainakin on saanut tiedot puhelimitse kun itse olen soittanut.Hevosten tiedot ovat yleensä julkisia,onhan ravi-ja ratsastuskilpailuissakin omistajien nimet julkisesti esillä.
        Jos jostain syystä käytäntö on muuttunut parin vuoden sisällä niin kysy toki samalla mistä voisit saada tietoosi omistajan nimen ja numeron.

        Usko pois,kyllä Hippokseenkin takuulla tulee jos minkälaista puhelua.
        Jos saat Hippoksen kautta omistajan nimen ja asuinpaikkakunnan niin voithan aina kysyä puhelinnumeroa numerotiedustelusta.Kaikki hevosten omistajat eivät ole antaneet numeroaan Hippokseen,pelkän osoitteen vaan.

        Nettipalstoilla jonkun tietyn hevosen kyseleminen on arpapeliä.Jos tiedät hakemasi hevosen oikean nimen niin ei muuta kun soittoa Hippokseen,sieltä löytyy!Ja jos hevonen on virallisesti vaihtanut omistajaa niin siitä on tieto Hippoksessa.Hevosenkin toki voi antaa ilmaiseksi pois mutta omistajanmuutos tehdään aina vaikka raha ei liikkuisikaan.


      • www.hippos.fi
        Tympii jo kirjoitti:

        Ihan hyvin voit soittaa Hippokseen.Se on julkinen virasto ja puhelinnumero on saatavilla tiedustelusta joten kuka tahansa saa sinne soittaa.

        Vaikka oletkin ujo niin kukaan ei sinun kimppuusi sieltä käy lankoja pitkin.Esittelet itsesi ja kerrot minkä rotuisesta ja -nimisestä hevosesta haluaisit tietoja.Sitten kun täti löytää hevosen tiedot eteensä näytölle niin kysyt kauniisti kuka hevosen mahtaa omistaa.Ennen ainakin on saanut tiedot puhelimitse kun itse olen soittanut.Hevosten tiedot ovat yleensä julkisia,onhan ravi-ja ratsastuskilpailuissakin omistajien nimet julkisesti esillä.
        Jos jostain syystä käytäntö on muuttunut parin vuoden sisällä niin kysy toki samalla mistä voisit saada tietoosi omistajan nimen ja numeron.

        Usko pois,kyllä Hippokseenkin takuulla tulee jos minkälaista puhelua.
        Jos saat Hippoksen kautta omistajan nimen ja asuinpaikkakunnan niin voithan aina kysyä puhelinnumeroa numerotiedustelusta.Kaikki hevosten omistajat eivät ole antaneet numeroaan Hippokseen,pelkän osoitteen vaan.

        Nettipalstoilla jonkun tietyn hevosen kyseleminen on arpapeliä.Jos tiedät hakemasi hevosen oikean nimen niin ei muuta kun soittoa Hippokseen,sieltä löytyy!Ja jos hevonen on virallisesti vaihtanut omistajaa niin siitä on tieto Hippoksessa.Hevosenkin toki voi antaa ilmaiseksi pois mutta omistajanmuutos tehdään aina vaikka raha ei liikkuisikaan.

        Eli ei tarvi edes soittaa...


      • gigihoss
        www.hippos.fi kirjoitti:

        Eli ei tarvi edes soittaa...

        Kiitosta näistä valaisevista tietoiskuista. Eli nyt tiedän 99,9 % varmuudella mistä tiedot saa :). No niin, nyt vielä olis pikku toivomus...painukoon tämä aihe niin pitkälle kuin pippuri kasvaa tai (vielä mieluummin) jos sen saisi valvoja tai joku miksikä sitä nyt täälläpäin kutsutaankaan saisi poistettua. xD


    • kukka

      Moi!ratsastan ´silloin tällöin kukalle.Kukka odottaa tällä hetkellä varsaa.joo ei tykkää satulasta !joskus kukalta lennähtää pukki.nut se asuu nokialla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe