1. Kertokaa rehellisesti pituus, teen tutkimusta?
2. Mikä on mielestänne suuri ja mikä taas pieni?
3. Onko koolla oikeesti väliä?
4. Naisten vapaa sana koosta?
Gallup kullin koosta...
27
12248
Vastaukset
- Nimetön
-16cm
-pieni >14cm suuri 18cm<
-on. oikeasti.
-vähän paha kun ei oo nainen? mut jos mä oisin nainen niin sanoisin että erityisen tärkeetä pieni/normaalikokosille on haltsata sängyssä muutakin kun pelkkä jyystäminen, hyväksi se tosin vain isompiveikkasilleki on;-) - Nimetön
15cm.
Ylläolevat mitat, on suuri ovat mitä mieltä minäkin olen.
Normaalisti, miehelle itselleen enemmän kuin naiselle. Mutta jos nainen on 'laaja', tai mies on todella pieni, sitten sanoisin että on. - kysymykseen
1. 19 cm
2. Pieni 19 cm
3. On koolla väliä.
4. En ole nainen mutta miehen vapaa sana: Eli koolla on väliä naimapuuhissa varmaan johonkin 14-15 saakka ja jos sen yli on niin ei haittaa. Jos taas tosi iso (esim >22 cm) niin voi olla vaikeata sekin. Esim peppuseksi ei kiinnosta vaimoa kun on tämänkin kokoinen. Miehet ovat kiinnostuneita ja vähän kateellisia jos toisella on iso. - fat cock
19/5.5
On.Ja taas kysytään vain pituutta vaikka halkaisija on yhtä tärkeä.Ite en vaihtais yhtään paksuudesta lisäpituuteen.Tää on aika hyvä general purpose tool;)Vaikka haaveilen kyllä jostain 25/7 jöötistä mut se o niinku Ferrari suomes,ei o paljo käyttöä.. - täällä
- 20
- suuri >18 ja pieni- Normaali...
On muuten vitun outoa, että täällä on kaikki
isomunat. Itseolen nainen ja en ole, koskaan
nähnyt 18-20 cm kullia. Kokemusta miehistä
kyllä riittää ja kumppaneita on ollut melko paljon. Normaalikoko on pikemminkin tossa 12-15
cm... - nähdä?
Normaali... kirjoitti:
kyllä riittää ja kumppaneita on ollut melko paljon. Normaalikoko on pikemminkin tossa 12-15
cm...Mulla on jotain 19 - 20 cm välillä, ei nykyaikana enää mikään erityisen iso. Saat nähdä sen, jos kiinnostaa.. eikä musta ole outoa, että "Onko koolla väliä" palstalla on isomunasta ja omahyvästä sakkia :)
- Mr Big/Long
Normaali... kirjoitti:
cm...nähnyt yli 20 senttisiä, muttet 18-20 senttisiä? Mulla on noin 20-21 cm ja kuvalinkki löytyy kun selaat alaspäin otsikkoon "Pituutta liikaa ja ..." tai mikä otsikko se nyt olikaan.
- jannu
Normaali... kirjoitti:
cm...mittaa en oo mitannu .... vaaan oon saanu aikaseksi kolme mukulaa ja seh'n mulle riitt'',,,,
- jannu
Mr Big/Long kirjoitti:
nähnyt yli 20 senttisiä, muttet 18-20 senttisiä? Mulla on noin 20-21 cm ja kuvalinkki löytyy kun selaat alaspäin otsikkoon "Pituutta liikaa ja ..." tai mikä otsikko se nyt olikaan.
jaa !!!!! en pysty keskustelemaan ku tuo linuxx ei anna vaihtoehtoo
ees chattiin .... kuhan ei oo scandia
- pienehkö
1. 13.5
2. >14->16
3. nuorempana oli ehkä itelle, ei nyt oikein enää. Tiedä sitten naisista...
4. - - kaksi aikuista naista
15 cm tai yli on hyvä,kuitenki paksuus ja miten mulkkuaan käyttää on tärkeintä!!!!Pitkästä mutta ohuesta ei paljoa kostu...Tais pojat vähän liioitella kokoa...Kuitenki mulkun tilastollinen keskimitta on jtn 13cm!Täällä sitte varmaan käy vaan iso munasii miehii...Paljon ollaan mulkkuja nähty ja tosi harva on ollu yli 18 cm...
Naisen keskimääränen syvyys on 8-10 cm,niin että ei sinne mikään halko mee...- kokonaan
Älä pentu viitsi, kyllä sinne menee isompikin muna.
Nim.merkillä iso (naisten mielestä). - Erkkki79,
kokonaan kirjoitti:
Älä pentu viitsi, kyllä sinne menee isompikin muna.
Nim.merkillä iso (naisten mielestä).Nimittäin perseeseen. Kannattas vähän katella minne tuikkaa. Ja pienenhän saa muutenki menemään joka paikkaan. Ovat ne naiset kokeilleet sua vaan säälistä pikkasen rohkaista.
- Sepi
Avovaimon mittaamana 17,2 senttiä. Paksuutta ei ole mitattu. Kerran kahden päivän bailaamisen jälkeen oli kankkusstondiksessa varmasti isompi, ja kova kuin ratanaula.
Kohtuullisen kokoiseksi on sanottu. En ole koskaan nähnyt toisen miehen peliä paraatikunnossa, mutta lepotilassa olen nähnyt omaani selkeästi isompia 5-6 kappaletta. - Jussi_03
18cm
suuri >=20cm, pieni - kova mutta pieni
1. 14cm ympärys 13,5cm
2. Suuri >18cm, Pieni- ,,,,,,,,
12,5-13cm
on varmasti.
- vastaa
Eipä ole miehen kanssa mitattu, ehkä 15-16 cm mutta paksuhko, leuat väsyy, yhdynnässä ihana!
Pieni alle 13 cm, isona miehenikin kalua pidän
On. Itselläni on aika pieni pimpukka, ja tästä seuraa se että esim. kaikki asennot eivät ole hyviä vaan pohjaan saattaa tärähtää ja se ei ole kivaa. Eli näin vaikka keskivertokikkelin mieheni omistaa. Mutta tämä ei paljon häiritse: kaksi asentoa riittää ja loput on turhaa kikkailua ja akrobatiaa. Kun rakastellaan, niin silloin rakastellaan eikä temppuilla.
Omalla miehelläni on täydellinen penis. Mutta muistakaa hyvät miehet että alle 10 cm riittää aivan hyvin - vain emättimen uloin kolmannes eli n. 3 cm oikeasti tuntee jotain. Ja klitoris on aivojen jälkeen tärkein. Tärkeämpää on ettei penis ole naisen kokoon nähden liian iso. Lukekaas Kari Heusalan kirja Miehen seksuaalisuus, siellä on koosta aika hyvää tekstiä. 1. Mitä tutkimusta teet? Kuka on tutkimuksen tilannut ja mitä yritystä edustat? Missä tutkimus tulokset tullaan julkaisemaan?
2. Mitenhän nämäkin mielipiteet isoista ja pienistä pitäisi muodostaa, kun ei ole nähnyt kuin oman seisokissa. Arvaisin, että 12cm on alle keskiverto ja yli 16cm on yli keskiverto. Elikkä normaalit on välillä 12-16 cm.
3. Aika pieni merkitys. Paljon tärkeämpää on tuntea naisen anatomia ja henk.koht. mieltymykset. Kestävyyskään ei ole pahitteeksi.
4. Jätän tämän naisille.- jannu
kaverilla muutenkin ... ISO ... aina muistan kettuilla ei se helppoo oo .... ajatellkaa
- Pekka vaan
1. 23,5cm
2. pieni on alle 12cm ja suuri yli 20cm, tietysti pienuus ja suuruus on makuasioita
3. se riippuu seksin molemmista osapuolista
4. ei kiinnosta pätkääkään - Arnoldi_
1. Kertokaa rehellisesti pituus, teen
tutkimusta?
16/4
Suuri on yli 18 cm pitkä ja 5cm leveä ja yli 14 ympärykseltään.
On, mitä tulee maksimaalisen nautinnon, tyydyttyneisyyden välisen eron ja alle 12 tai yli 17 sentin kokoon. Päätelkää siittä =)
En nainen oo mutta jos naisia siteeraan niin iso koko tuottaa pienen viekkaan hymyn puhuttaessa asiasta. - Rami
- ~20cm/5
- Pieni alle 15cm, iso yli 18cm
- Pakkohan sillä on olla!
--------------------------- - tietoja
1. 8 tuumaa seisokissa eli noin 20cm.
2. 15< pieni 18> iso
3. On ja ei
4. Vaimo ainakin on ollut tyytyväinen ja tyttöporukoissa kuulemma kestosuosikki jutuissa. - Nainen
1. miehelläni n. 17-18/5
2. pieni n. alla 14 cm ja ohut. ohuus kauheampaa kuin pituus.
3. on sillä jonkin verran, isompi näyttää kiihottavammalta
4. minä pidän juuri tuollaisista kuin miehelläni. sopivan paksu ja muutenkin kiihottavan näköinen iso punainen nuppi. muoto on aika suora, seisokissa noin 100 asteen kulmassa. Pieninä haittoina on, että jossain asennoissa käy kipeää ja suoraan ei voi sitä sisään laittaa. Suihinotto hankalaa, pienempää helpompi ottaa suihin. kivekset sopivan kokoiset ja suuhunmentävät. en pidä isoista kiveksistä.- pikkuriski
1. Pituus 14,8 paksuus 3,9
2. Pienet alle 15 ja 17 alkaa olla jo isompaa
3. Siltähän tää näyttää et sillä on väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175076
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301850
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341815Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301638Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531197
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81184Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43984