Olen seuraillut tota geishapallo keskustelua ja haluisin kokeilla niitä kans, mutta niitä on niin monenlaisia. neuvokaa millaiset hankin ensimmäisiksi? Millaisia käyttökokemuksia teillä niistä on ja onks niissä kaikissa sisällä se toinen kuula? Pitääkö se paikkansa että ääni kuuluu kropan ulkopuolelle kun liikkuu? en välittäis et kaikki tietää. Olen 17v ja aika kokematon, minkähän kokoiset ostaisin? Neuvokaa nyt aloittelevaa tyhmää! Nii ja onko kukaan ostanut netistä, en kehtaa mennä kauppaan niitä ostamaan. Miltä ne sit oikeestaan tuntuu kun liikkuu? Kiitos paljon ja hyvää kesää!
Geishapallot. Neuvokaa siskot!
8
6292
Vastaukset
- Sade
eivätkä metelöi muutenkaan! Itse ostin turvallisuusyistä (tulehdusvaara erittäin suuri) omani Intstrumentarium-liikkeestä. Geishapalloja käytetään useinmiten siitä syystä, että naisella on ongelmia emättimensä kanssa, jolloin palloja käyttämällä emättimen lihakset saadaan voimistumaan. Virtsankarkailu esim. aivastamisen yhteydessä tai esim.emättimen kokeminen puristusvoimaltaan liian löysäksi ovat hyvät syyt hankkia ko. pallot. Molemmat vaivat ovat hyvin tavallisia synnyttäneiden naisten keskuudessa! Olen itse hyvin seksuaalinen ja kiihotun helposti, mutta ko. palloja käyttäessä en kyllä ole kuullut kenenkään muunkaan saavan orgasmia, joten jos sitä kaipaat niin jätä ostamatta!
- Kolisija
Heippa! Kovamuoviset geishat joissa on sisällä kuula, todellakin kolisee niin, etten mä ainakaan uskaltas kaupungille lähteä. Mut nää onkin oikeestaan orgasmikuulia, varsinaiset jumppaamiseen tarkoitettu geishat on pieniä kuulia, jotka ei ainakaan mua kiihota yhtään.
Pehmeät pallot, joissa on kuula sisällä, ei kolise. Kannattaa ostaa sellaiset, joissa on silikonipäällysteinen naru pallojen välissä, niitä toisia on mahdoton pitää puhtaana :-P
Ostin pienimmät mahdolliset geishat, ja täytyy sanoa, että ilmeisesti on "värkki" kunnossa, kun kuulat pysyvät sisässä ihan ilman mitään ongelmia. Harmittaa kallis ostos turhantakia. - Damon
Kolisija kirjoitti:
Heippa! Kovamuoviset geishat joissa on sisällä kuula, todellakin kolisee niin, etten mä ainakaan uskaltas kaupungille lähteä. Mut nää onkin oikeestaan orgasmikuulia, varsinaiset jumppaamiseen tarkoitettu geishat on pieniä kuulia, jotka ei ainakaan mua kiihota yhtään.
Pehmeät pallot, joissa on kuula sisällä, ei kolise. Kannattaa ostaa sellaiset, joissa on silikonipäällysteinen naru pallojen välissä, niitä toisia on mahdoton pitää puhtaana :-P
Ostin pienimmät mahdolliset geishat, ja täytyy sanoa, että ilmeisesti on "värkki" kunnossa, kun kuulat pysyvät sisässä ihan ilman mitään ongelmia. Harmittaa kallis ostos turhantakia.Laitappa muutama tippa liukuvoidetta palloihin
ja tulee haastetta...
- Krista
Mä tilasin netin kautta Sincitystä omat geishapalloni. Ei siin oo muuta huonoo, ku kauheet postimaksut. Mut se on vaan kärsittävä kun asuu niin pienellä paikkakunnalla! Kyllähän niissä on se kuula siellä sisällä, eikä se nyt mitenkään kovaa kolinaa pidä. Tuskin ketään siihen kiinnittää huomiota. Varsinkin jos käytät niitä kotona siivotessa tai lenkillä yms.
Ensimmäiset varmaan kannattaa ostaa sellaiset jotka on narulla toisissaan kiinni. Ne mun kuulat on halkaisijaltaan siinä kolmen sentin paikkeilla. Myöhemmin kun saanu treenailtua voi (jos haluaa) hommata sellaiset pienemmät irralliset kuulat. Ne on yleensä niitä kullan värisiä.
Mä en liikkuessa varsinaisesti tee mitään, koska kun ne kuulat on sisällä sitä vaistomaisesti jännittää juuri niitä oikeita lihaksia. Kuulien mukana tuli ohje jossa oli oikein harjoittelu-vinkkejäkin! Esim. kun kuulat on sisällä jännität lihaksia ja yrität vetää niitä pois samalla tavalla kuin tamponiakin. Niiden pienempien kuulien harjoittelu on alussa sitä että yritetään pitää se/ne sisällä. Kyllä mä uskoisin että aluksi on parempi ostaa ne isommat ja sitten kun on lihakset jo treenaantuneet, niin sitten vaihtaa niihin pienempiin. Tsemppiä!- Anni
Geisha-pallot eli orgasmipallot eli lantionpohjan lihasten harjoittamisee tarkoitetut pallot
Palloja on monen kokoisia ja monesta aineesta.
Toiset ovat kiinni narulla toisistaan, toisia
myydään irrallisina. Terveys-Instrut ja jotkut
apteekit myyvät Vagitrim ™-merkkisiä palloja
hintaan noin 70 EUROA.
Omat palloni ovat huokeat kiinalaiset (10 euroa).
Pallojen rakenne on sellainen, että ulkokuoren
sisällä on pienempi ja painavampi sisäpallo, joka
pääsee heilumaan ulkopallon sisällä.
Tarkoituksena on liikkuessa saada automaattinen
harjoitus lantionpohjan lihaksille. Harjoitteluksi riittää 30-60 minuutin harjoittelu päivässä, jos kävelee. Sama harjoitusvaikutus saadaan 15 minuutin naruhyppelyn avulla. Kuukautisten aikana palloja ei tule käyttää. Harjoitusvaikutus alkaa tuntua noin kolmen kuukauden päästä.
Mikä on harjoiteltujen ja siten vahvempien
lantionpohjalihasten etu? Seuraavassa muutama
näkökulma tärkeysjärjestyksessä:
1. Virtsanpidätyskyky paranee/säilyy.
2. Naisen on helpompi saada orgasmi.
3. Nainen kokee orgasmin voimakkaampana.
4. Nainen voi tuottaa yllätyksiä kumppanilleen
yhdynnässä.
5. Jotkut naiset kokevat miellyttäviä tuntemuksia
käyttäessään kuulia harjoitellessaan.
Vihje: Narun luiskahtaminen kokonaan emättimeen voidaan estää sitomalla riittävän suuri nappi narun irtopäähän. Palloja ei tule käyttää juuri ennen yhdyntää, kukapa urheilija lähtisi kilpailuihin suoraan väsyttävän harjoituksen
perään.
Ja ei muuta kuin iloisia harjoittelutuokioita. - Damon
Anni kirjoitti:
Geisha-pallot eli orgasmipallot eli lantionpohjan lihasten harjoittamisee tarkoitetut pallot
Palloja on monen kokoisia ja monesta aineesta.
Toiset ovat kiinni narulla toisistaan, toisia
myydään irrallisina. Terveys-Instrut ja jotkut
apteekit myyvät Vagitrim ™-merkkisiä palloja
hintaan noin 70 EUROA.
Omat palloni ovat huokeat kiinalaiset (10 euroa).
Pallojen rakenne on sellainen, että ulkokuoren
sisällä on pienempi ja painavampi sisäpallo, joka
pääsee heilumaan ulkopallon sisällä.
Tarkoituksena on liikkuessa saada automaattinen
harjoitus lantionpohjan lihaksille. Harjoitteluksi riittää 30-60 minuutin harjoittelu päivässä, jos kävelee. Sama harjoitusvaikutus saadaan 15 minuutin naruhyppelyn avulla. Kuukautisten aikana palloja ei tule käyttää. Harjoitusvaikutus alkaa tuntua noin kolmen kuukauden päästä.
Mikä on harjoiteltujen ja siten vahvempien
lantionpohjalihasten etu? Seuraavassa muutama
näkökulma tärkeysjärjestyksessä:
1. Virtsanpidätyskyky paranee/säilyy.
2. Naisen on helpompi saada orgasmi.
3. Nainen kokee orgasmin voimakkaampana.
4. Nainen voi tuottaa yllätyksiä kumppanilleen
yhdynnässä.
5. Jotkut naiset kokevat miellyttäviä tuntemuksia
käyttäessään kuulia harjoitellessaan.
Vihje: Narun luiskahtaminen kokonaan emättimeen voidaan estää sitomalla riittävän suuri nappi narun irtopäähän. Palloja ei tule käyttää juuri ennen yhdyntää, kukapa urheilija lähtisi kilpailuihin suoraan väsyttävän harjoituksen
perään.
Ja ei muuta kuin iloisia harjoittelutuokioita.hyvin on läksyt luettu. Lisää historiaa,
geishakuulat (ei siis treenipallot) ovat
alunperin tarkoitettu mielihyvän tuottamiseen.
Geishat käyttivät niitä asiakkaiden välillä
pitääkseen itsensä lämpimänä. Toinen viite
historiaan liittyy kiinan maaseutuun missä
naiset käyttivät eräänlaisia "treenipalloja"
pitääkseen itsensä tiukkana. He jopa kilpailivat
kuka pitää niitä pisimpään sisällään.
- tykkään
Tilasin netistä: www.sincity.fi Valitsin nämä lilanväriset kaksoispallot. Ne oli mun ekat ja mielestäni ihan jees aloittelijalle, vaikka oon kohta kolmekymppinen.
Kävellessä ja liikkuessa tunne on enemmän kuin miellyttävä... On puolen vuoden ajalla auttanut huomattavasti vaginalihasten tiukkuuteen.- Anonyymi
No on teillä värkit jos siellä kolinat kaikuu??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915