Geishapallot. Neuvokaa siskot!

Taina

Olen seuraillut tota geishapallo keskustelua ja haluisin kokeilla niitä kans, mutta niitä on niin monenlaisia. neuvokaa millaiset hankin ensimmäisiksi? Millaisia käyttökokemuksia teillä niistä on ja onks niissä kaikissa sisällä se toinen kuula? Pitääkö se paikkansa että ääni kuuluu kropan ulkopuolelle kun liikkuu? en välittäis et kaikki tietää. Olen 17v ja aika kokematon, minkähän kokoiset ostaisin? Neuvokaa nyt aloittelevaa tyhmää! Nii ja onko kukaan ostanut netistä, en kehtaa mennä kauppaan niitä ostamaan. Miltä ne sit oikeestaan tuntuu kun liikkuu? Kiitos paljon ja hyvää kesää!

8

6022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sade

      eivätkä metelöi muutenkaan! Itse ostin turvallisuusyistä (tulehdusvaara erittäin suuri) omani Intstrumentarium-liikkeestä. Geishapalloja käytetään useinmiten siitä syystä, että naisella on ongelmia emättimensä kanssa, jolloin palloja käyttämällä emättimen lihakset saadaan voimistumaan. Virtsankarkailu esim. aivastamisen yhteydessä tai esim.emättimen kokeminen puristusvoimaltaan liian löysäksi ovat hyvät syyt hankkia ko. pallot. Molemmat vaivat ovat hyvin tavallisia synnyttäneiden naisten keskuudessa! Olen itse hyvin seksuaalinen ja kiihotun helposti, mutta ko. palloja käyttäessä en kyllä ole kuullut kenenkään muunkaan saavan orgasmia, joten jos sitä kaipaat niin jätä ostamatta!

      • Kolisija

        Heippa! Kovamuoviset geishat joissa on sisällä kuula, todellakin kolisee niin, etten mä ainakaan uskaltas kaupungille lähteä. Mut nää onkin oikeestaan orgasmikuulia, varsinaiset jumppaamiseen tarkoitettu geishat on pieniä kuulia, jotka ei ainakaan mua kiihota yhtään.

        Pehmeät pallot, joissa on kuula sisällä, ei kolise. Kannattaa ostaa sellaiset, joissa on silikonipäällysteinen naru pallojen välissä, niitä toisia on mahdoton pitää puhtaana :-P

        Ostin pienimmät mahdolliset geishat, ja täytyy sanoa, että ilmeisesti on "värkki" kunnossa, kun kuulat pysyvät sisässä ihan ilman mitään ongelmia. Harmittaa kallis ostos turhantakia.


      • Damon
        Kolisija kirjoitti:

        Heippa! Kovamuoviset geishat joissa on sisällä kuula, todellakin kolisee niin, etten mä ainakaan uskaltas kaupungille lähteä. Mut nää onkin oikeestaan orgasmikuulia, varsinaiset jumppaamiseen tarkoitettu geishat on pieniä kuulia, jotka ei ainakaan mua kiihota yhtään.

        Pehmeät pallot, joissa on kuula sisällä, ei kolise. Kannattaa ostaa sellaiset, joissa on silikonipäällysteinen naru pallojen välissä, niitä toisia on mahdoton pitää puhtaana :-P

        Ostin pienimmät mahdolliset geishat, ja täytyy sanoa, että ilmeisesti on "värkki" kunnossa, kun kuulat pysyvät sisässä ihan ilman mitään ongelmia. Harmittaa kallis ostos turhantakia.

        Laitappa muutama tippa liukuvoidetta palloihin
        ja tulee haastetta...


    • Krista

      Mä tilasin netin kautta Sincitystä omat geishapalloni. Ei siin oo muuta huonoo, ku kauheet postimaksut. Mut se on vaan kärsittävä kun asuu niin pienellä paikkakunnalla! Kyllähän niissä on se kuula siellä sisällä, eikä se nyt mitenkään kovaa kolinaa pidä. Tuskin ketään siihen kiinnittää huomiota. Varsinkin jos käytät niitä kotona siivotessa tai lenkillä yms.
      Ensimmäiset varmaan kannattaa ostaa sellaiset jotka on narulla toisissaan kiinni. Ne mun kuulat on halkaisijaltaan siinä kolmen sentin paikkeilla. Myöhemmin kun saanu treenailtua voi (jos haluaa) hommata sellaiset pienemmät irralliset kuulat. Ne on yleensä niitä kullan värisiä.
      Mä en liikkuessa varsinaisesti tee mitään, koska kun ne kuulat on sisällä sitä vaistomaisesti jännittää juuri niitä oikeita lihaksia. Kuulien mukana tuli ohje jossa oli oikein harjoittelu-vinkkejäkin! Esim. kun kuulat on sisällä jännität lihaksia ja yrität vetää niitä pois samalla tavalla kuin tamponiakin. Niiden pienempien kuulien harjoittelu on alussa sitä että yritetään pitää se/ne sisällä. Kyllä mä uskoisin että aluksi on parempi ostaa ne isommat ja sitten kun on lihakset jo treenaantuneet, niin sitten vaihtaa niihin pienempiin. Tsemppiä!

      • Anni

        Geisha-pallot eli orgasmipallot eli lantionpohjan lihasten harjoittamisee      tarkoitetut pallot


        Palloja on monen kokoisia ja monesta aineesta.
        Toiset ovat kiinni narulla toisistaan, toisia
        myydään irrallisina. Terveys-Instrut ja jotkut
        apteekit myyvät Vagitrim ™-merkkisiä palloja
        hintaan noin 70 EUROA.

        Omat palloni ovat huokeat kiinalaiset (10 euroa).

        Pallojen rakenne on sellainen, että ulkokuoren
        sisällä on pienempi ja painavampi sisäpallo, joka
        pääsee heilumaan ulkopallon sisällä.
        Tarkoituksena on liikkuessa saada automaattinen
        harjoitus lantionpohjan lihaksille. Harjoitteluksi riittää 30-60 minuutin harjoittelu päivässä, jos kävelee. Sama harjoitusvaikutus saadaan 15 minuutin naruhyppelyn avulla. Kuukautisten aikana palloja ei tule käyttää. Harjoitusvaikutus alkaa tuntua noin kolmen kuukauden päästä.
        Mikä on harjoiteltujen ja siten vahvempien
        lantionpohjalihasten etu? Seuraavassa muutama
        näkökulma tärkeysjärjestyksessä:

        1. Virtsanpidätyskyky paranee/säilyy.
        2. Naisen on helpompi saada orgasmi.
        3. Nainen kokee orgasmin voimakkaampana.
        4. Nainen voi tuottaa yllätyksiä kumppanilleen
        yhdynnässä.
        5. Jotkut naiset kokevat miellyttäviä tuntemuksia
        käyttäessään kuulia harjoitellessaan.

        Vihje: Narun luiskahtaminen kokonaan emättimeen voidaan estää sitomalla riittävän suuri nappi narun irtopäähän. Palloja ei tule käyttää juuri ennen yhdyntää, kukapa urheilija lähtisi kilpailuihin suoraan väsyttävän harjoituksen
        perään.

        Ja ei muuta kuin iloisia harjoittelutuokioita.


      • Damon
        Anni kirjoitti:

        Geisha-pallot eli orgasmipallot eli lantionpohjan lihasten harjoittamisee      tarkoitetut pallot


        Palloja on monen kokoisia ja monesta aineesta.
        Toiset ovat kiinni narulla toisistaan, toisia
        myydään irrallisina. Terveys-Instrut ja jotkut
        apteekit myyvät Vagitrim ™-merkkisiä palloja
        hintaan noin 70 EUROA.

        Omat palloni ovat huokeat kiinalaiset (10 euroa).

        Pallojen rakenne on sellainen, että ulkokuoren
        sisällä on pienempi ja painavampi sisäpallo, joka
        pääsee heilumaan ulkopallon sisällä.
        Tarkoituksena on liikkuessa saada automaattinen
        harjoitus lantionpohjan lihaksille. Harjoitteluksi riittää 30-60 minuutin harjoittelu päivässä, jos kävelee. Sama harjoitusvaikutus saadaan 15 minuutin naruhyppelyn avulla. Kuukautisten aikana palloja ei tule käyttää. Harjoitusvaikutus alkaa tuntua noin kolmen kuukauden päästä.
        Mikä on harjoiteltujen ja siten vahvempien
        lantionpohjalihasten etu? Seuraavassa muutama
        näkökulma tärkeysjärjestyksessä:

        1. Virtsanpidätyskyky paranee/säilyy.
        2. Naisen on helpompi saada orgasmi.
        3. Nainen kokee orgasmin voimakkaampana.
        4. Nainen voi tuottaa yllätyksiä kumppanilleen
        yhdynnässä.
        5. Jotkut naiset kokevat miellyttäviä tuntemuksia
        käyttäessään kuulia harjoitellessaan.

        Vihje: Narun luiskahtaminen kokonaan emättimeen voidaan estää sitomalla riittävän suuri nappi narun irtopäähän. Palloja ei tule käyttää juuri ennen yhdyntää, kukapa urheilija lähtisi kilpailuihin suoraan väsyttävän harjoituksen
        perään.

        Ja ei muuta kuin iloisia harjoittelutuokioita.

        hyvin on läksyt luettu. Lisää historiaa,
        geishakuulat (ei siis treenipallot) ovat
        alunperin tarkoitettu mielihyvän tuottamiseen.
        Geishat käyttivät niitä asiakkaiden välillä
        pitääkseen itsensä lämpimänä. Toinen viite
        historiaan liittyy kiinan maaseutuun missä
        naiset käyttivät eräänlaisia "treenipalloja"
        pitääkseen itsensä tiukkana. He jopa kilpailivat
        kuka pitää niitä pisimpään sisällään.


    • tykkään

      Tilasin netistä: www.sincity.fi Valitsin nämä lilanväriset kaksoispallot. Ne oli mun ekat ja mielestäni ihan jees aloittelijalle, vaikka oon kohta kolmekymppinen.
      Kävellessä ja liikkuessa tunne on enemmän kuin miellyttävä... On puolen vuoden ajalla auttanut huomattavasti vaginalihasten tiukkuuteen.

      • Anonyymi

        No on teillä värkit jos siellä kolinat kaikuu??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe