16v tyttö ja seksi

mies26v.

On se hassua, että jos on vaikka kuukauden vaille 16v niin sosiaalitoimiston naiset tekee ilmoituksen poliisille seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja joudut linnaan raiskaajana heroiinimaahantuojien ja todellisten rikollisten kanssa joilla on murhiakin takana.

Myös sensaatiohakuinen rummutus aloitetaan heti. Saatanapalvoja-pedofiili on raiskannut lukuisia tyttöjä.

Itse kivannäköisenä saa vähän väliä olla määrittämässä onko joku tyttö 16, 17 vai 18v. Ettekö käsitä, että nämä tytöt tulevat melkein väkisin vanhemman, komean miehen syliin kiehnaamaan kun oman ikäiset pojat on niin räkänokkia?!

Alan jatkossa pyytämään jotain henkkaria ennen kuin panen ettei ole kuukautta vaille 16v!! Seksiin käyttämäni ikäjakauma on 16-45 ja itse olen 26v. Myös vanhemmat rouvat antavat mielellään uimaripojalle! Nuorena se on vitsa pantava vielä kun saa solkenaan.

Ja kaikki te pienten tyttöjen isät: joskus sillä teidäkin 16-kesäsellä tyttärellä alkaa halut tulemaan esille ja joltain mieheltä olisi saatava. Se on kova pala isukille, mutta suosittelen jotain sigmund freudia kirjaston hyllyltä iltalukemiseksi.

15

3962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1dude27

      Mulla ihan samoja kokemuksia.Nykyään ei voi olla edes raflasta mukaan lähteneestä muijasta.Sinne tunkee jopa 15w likkoja väärillä papereilla sisään.Eikä nykyään voi ikää tietää vartalon tms perusteella.Monet on jo 14-vuotiaana niin pirun mahtavissa muodoissa että täydestä menis.
      Joo,vois isit ja äidit ennemminki valistaa ja neuvoa turvalliseen seksiin kuin kieltää ja torjua kaiken.Salassa ne tekee sitten pahimmat virheensä...

      • köökkä

        Asiapuhetta. Kyl tommosta 14-15 ikästä olisi hieno nussia. Itse olen tarkkana, enkä ota mitään riskejä.

        Mikä siinä kullissa nyt yleensä on niin kauhean vaarallsita, että sen laittamisesta väärään paikkaan voi joutua kiven sisään.

        Elinikäiset traumat...Hah hah, paskanmarjat, tykkäävät vaan! Nää traumat on sitä, kun sosiaalitantat aivopesee teinit uskomaan, että sellaset siitä on pakko saada.

        Ikäraja siihe kohtaan, kun alkaa misu naiselta muistuttaan, hällä välii oliko sitte vaikka vasta 13.

        Raiskaaminen on tietysti erikseen, eikä sellasta voi hyväksyä, mut jos pikkuhoro itse persettään tarjoo, niin ei siinä pitäis mitään ongelmaa olla.


      • köökkä kirjoitti:

        Asiapuhetta. Kyl tommosta 14-15 ikästä olisi hieno nussia. Itse olen tarkkana, enkä ota mitään riskejä.

        Mikä siinä kullissa nyt yleensä on niin kauhean vaarallsita, että sen laittamisesta väärään paikkaan voi joutua kiven sisään.

        Elinikäiset traumat...Hah hah, paskanmarjat, tykkäävät vaan! Nää traumat on sitä, kun sosiaalitantat aivopesee teinit uskomaan, että sellaset siitä on pakko saada.

        Ikäraja siihe kohtaan, kun alkaa misu naiselta muistuttaan, hällä välii oliko sitte vaikka vasta 13.

        Raiskaaminen on tietysti erikseen, eikä sellasta voi hyväksyä, mut jos pikkuhoro itse persettään tarjoo, niin ei siinä pitäis mitään ongelmaa olla.

        Tiedä nyt niin elinikäisistä traumoista... Mutta vaikka 14-vuotias on kuinka fyysisesti nainen ja halukas naimaan... Ei se kuitenkaan ole niin yksinkertaista.

        Nuorisosykiatrian osastoilla on ihan oikeasti paljon näitä ihan omasta halustaan aikuisten miesten kanssa petiin menneitä lolitoja. Aika usein miehet ovat lupailleet tytöille kuut taivaalta ja nämä tytöt ovat murroikäisen sinisilmäisyydellä uskoneet puheet. Totuus onkin sitten ollut liikaa ihmiselle, jolla on aikuisen ruumis, mutta lapsen mieli.

        Sen vuoksi kokeneemman aikuisen pitäisi tässä asiassa olla se järkevä osapuoli.


      • mies26
        j.ellroy kirjoitti:

        Tiedä nyt niin elinikäisistä traumoista... Mutta vaikka 14-vuotias on kuinka fyysisesti nainen ja halukas naimaan... Ei se kuitenkaan ole niin yksinkertaista.

        Nuorisosykiatrian osastoilla on ihan oikeasti paljon näitä ihan omasta halustaan aikuisten miesten kanssa petiin menneitä lolitoja. Aika usein miehet ovat lupailleet tytöille kuut taivaalta ja nämä tytöt ovat murroikäisen sinisilmäisyydellä uskoneet puheet. Totuus onkin sitten ollut liikaa ihmiselle, jolla on aikuisen ruumis, mutta lapsen mieli.

        Sen vuoksi kokeneemman aikuisen pitäisi tässä asiassa olla se järkevä osapuoli.

        Ei minua haittaisi, jos 14-v tyttäreni haluaisi tutustua miehen seksuaalisuuteen. Miten itse reagoit? Sanot, että olet tosi paha ja teet tosi väärin kun sinulla on haluja? Miksi silmääsi ei miellytä naapurin pikkupoika? Miksi kaikki huoneesi julisteet on kolmekymppisestä enrique iglesiaksesta? Olet tosi tuhma ja kieroutunut? Määräisit hänet onanoimaan ainakin kaksi vuotta vielä ennen kun saisi miestä kokeilla, ellei sitten halua naapurin pikkupoikaa jolla tuskin edes seisoo jännässä tilanteessa?


      • mies26 kirjoitti:

        Ei minua haittaisi, jos 14-v tyttäreni haluaisi tutustua miehen seksuaalisuuteen. Miten itse reagoit? Sanot, että olet tosi paha ja teet tosi väärin kun sinulla on haluja? Miksi silmääsi ei miellytä naapurin pikkupoika? Miksi kaikki huoneesi julisteet on kolmekymppisestä enrique iglesiaksesta? Olet tosi tuhma ja kieroutunut? Määräisit hänet onanoimaan ainakin kaksi vuotta vielä ennen kun saisi miestä kokeilla, ellei sitten halua naapurin pikkupoikaa jolla tuskin edes seisoo jännässä tilanteessa?

        Kyse ei olekaan tytön syyllistämisestä seksuaalisuuden suhteen. Seksuaalisuus ei ole yksinkertaisen mustavalkoinen asia. Kolmikymppisen ajatusmaailma on kuitenkin erilainen kuin vasta kehittyvän nuoren. 14-vuotias ei kuitenkaan ole aikuinen. Se, että unelmoi vanhemmista miehistä ei tarkoita sitä, että on kypsä sellaisen kanssa seurustelemaan. Kyllä, tytöt kehittyvät nopeammin kuin pojat. Fyysinen kehitys on kuitenkin nopeampaa kuin henkinen.

        Seksuaalisuudesta pitää voida puhua muutenkin kuin syyllistämällä. Mutta ei ole terve tapa noin nuorelle tytölle opetella seksuaalisuutta myöskään jonkun pillunkipeän aikuisen kanssa. Yleensä tytölle luvataan maat ja taivaat ja sitten naimisen jälkeen siirrytään seuraavaan. Se on nuorelle tytölle liikaa.

        Mutta sinä oletkin vasta 26. Toivottavasti muistat nämä keskustelut myös sitten kun sinulla ihan oikeasti on sen ikäinen tytär.


    • ...eihän sitä saa ostaa oluttakaan vaikka kuinka olisi vain päivää vaille 18.

      Itse ainakin kysyisin tytöltä ikää jos olisin sellaisessa elämäntilanteessa. Nykyään kun kaikkia teinipimuja ei välttämättä erota kolmekymppisestäkään!

    • Jarski

      Euroopassa on eri ikäjakauma, milloin saa laillisesti harrastaa seksiä.
      Espanjassa ikä on 13vuotta.
      Irlannissa 21vuotta.

    • ...

      Olen ehdottomasti sitä mieltä, että lakia pitäisi muuttaa: täysikäinen EI SAISI harrastaa seksiä alaikäisen kanssa!

      • mies26

        Voi sitä poliisiruuhkaa kun esitutkintoja notkuisi joka hyllyssä poliisilaitoksella. Kunniallisista kansalaisista tehtäisiin rikollisia! Sehän on lain halventamista!


      • ...
        mies26 kirjoitti:

        Voi sitä poliisiruuhkaa kun esitutkintoja notkuisi joka hyllyssä poliisilaitoksella. Kunniallisista kansalaisista tehtäisiin rikollisia! Sehän on lain halventamista!

        Kerro miksi. Moni kuitenkin ei ole halukas rikkomaan lakia. Alle 18-vuotiaat ovat "lain mukaan" vielä lapsia, eivätkä saisi olla sinun ikäistesi manipuloitavissa!


      • Itse 27v
        ... kirjoitti:

        Kerro miksi. Moni kuitenkin ei ole halukas rikkomaan lakia. Alle 18-vuotiaat ovat "lain mukaan" vielä lapsia, eivätkä saisi olla sinun ikäistesi manipuloitavissa!

        Kyllä voin sanoa ,että pantuani 17v LASTA,(itse 27)niin kyllä jälkeenpäin oli huono omatunto,kun tyttö rakastui minuun,mutta jätin sen heti,kun tämän ikäinen tyttö ei todellakaan ole muuta kuin LAPSI,ajatusmaailmoineen..Tässä iässä NORMAALI seksikumppani on -5 ikäeroa...Nuoremmilla ikäeroa sais olla korkeintaan 2v,niin se on normaalia,Taas kun oot vanhempi esim. 40v, niin siinä iässä -10 on sopivaa...Näin MINUN mielestäni!


      • Varsin ihanaa
        Itse 27v kirjoitti:

        Kyllä voin sanoa ,että pantuani 17v LASTA,(itse 27)niin kyllä jälkeenpäin oli huono omatunto,kun tyttö rakastui minuun,mutta jätin sen heti,kun tämän ikäinen tyttö ei todellakaan ole muuta kuin LAPSI,ajatusmaailmoineen..Tässä iässä NORMAALI seksikumppani on -5 ikäeroa...Nuoremmilla ikäeroa sais olla korkeintaan 2v,niin se on normaalia,Taas kun oot vanhempi esim. 40v, niin siinä iässä -10 on sopivaa...Näin MINUN mielestäni!

        sain juuri vahvistuksen sille että suurin osa miehistä TODELLAKIN on lapsia hyväksikäyttäviä paskoja.Hyväksikäyttö on mm. sitä että sanotaan nuorelle/lapselle että "rakastan sua" jotta saattaisiin pillua/pippeliä.Oikeastihan ei sitten välitetä yhtään. Teille jotka haluaisitte nussia ja nussitte lapsia (alle 16v) voin hyvin kuvitella teidät naimassa omia lapsiannekin niin sairasta tuo minusta on.


      • mies26
        Varsin ihanaa kirjoitti:

        sain juuri vahvistuksen sille että suurin osa miehistä TODELLAKIN on lapsia hyväksikäyttäviä paskoja.Hyväksikäyttö on mm. sitä että sanotaan nuorelle/lapselle että "rakastan sua" jotta saattaisiin pillua/pippeliä.Oikeastihan ei sitten välitetä yhtään. Teille jotka haluaisitte nussia ja nussitte lapsia (alle 16v) voin hyvin kuvitella teidät naimassa omia lapsiannekin niin sairasta tuo minusta on.

        En ole ikinä valehdellut tarkoitusperiäni. Joskus jopa tyttö on itse tuonut puheeksi pikahommelit. Ei ole tarvetta sanoa tai antaa ymmärtää rakastavansa. Pillua saa muutenkin. Jos tulee epäily rakkaudesta, kiellän sen alusta alkaen kuten moni mies. Panna voin 16 vuotta täyttänyttä, jos tyttö sitä haluaa, mutta siihen se jääkin. Ei siis tule tarvetta jättää kun mikään ei ole alkanutkaan.


      • mmnm
        mies26 kirjoitti:

        En ole ikinä valehdellut tarkoitusperiäni. Joskus jopa tyttö on itse tuonut puheeksi pikahommelit. Ei ole tarvetta sanoa tai antaa ymmärtää rakastavansa. Pillua saa muutenkin. Jos tulee epäily rakkaudesta, kiellän sen alusta alkaen kuten moni mies. Panna voin 16 vuotta täyttänyttä, jos tyttö sitä haluaa, mutta siihen se jääkin. Ei siis tule tarvetta jättää kun mikään ei ole alkanutkaan.

        Nämä asiat ovat tietenkin monimutkaisempia kuin annoin ymmärtää, muttet selvästikään ymmärtänyt tuota edellistäkään viestiä niin turha kai tätä keskustelua jatkaa. Googlettakaa Suomen delfins ry ja perehtykää asioihin ja tulkaa sitten sanomaan että on ok naida lapsia. Sikoja kaikki tyynni


    • Anonyymi

      Tyttäreni purkaa halut minuun, otti itse puheeksi sanoi en halua mitään penikoita.
      Pannaan joskus kahdestikkin päivässä ja joskus ei pitkään aikaan molemmat on tyytyväisiä ei tyhjää höpötystä ei varomista naidaan eri rooleissakin se on jännittävää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe