tytäreltä hänen vanhan mp-soitimen ja nyt latasin sinne musaa;=)No tässä on kiva istua ja kuunnella santanaa just soi maria maria biisi:=)
sain
11
351
Vastaukset
onko tämä Santanan kappale tuttu - "She´s not there", alkup. esittäjä The Zombies:
>Well, no one told me about her
The way she lied
Well, no one told me about her
How many people cried
Well, it’s too late to say you’re sorry
How would I know, why should I care
Please don’t bother trying to find her
She’s not there...oh oh oh
Nobody told me about her
What could I do
Well, nobody told me about her
Though they all knew
Well, it’s too late to say you’re sorry
How would I know, why should I care
Please don’t bother trying to find her
She’s not there....
Well, let me tell you about the way she looked
The way she acted, the color of her hair
Her voice is soft and cool
Her eyes are clear and bright
But she’s not there...<
Se Carloksen kitarasoolo on sitä itseään..........
Terveisin, MM.- kippari
tuttu biisi ja nyt tässä juuri soi niitä sooloja on se kova naama soittaa skittaa:=)
- kippari
katsoin noita santanan biisejä on tuolla mukana kovia naamoja kun John lee Hooker,jimi Hendrix ja Eric Clapton et soittajia ainakin on paikalla;=)
- leidi_10
Mä kans musaa täs samalla kuuntelen.. :)))
- kippari
samalla kunnon musaa josta tykkää;=)
- leidi_10
kippari kirjoitti:
samalla kunnon musaa josta tykkää;=)
..se on. :) Mulla soi noi,mitä on täs koneella,kiva kuunnella ja kirjotella :)
- kippari
leidi_10 kirjoitti:
..se on. :) Mulla soi noi,mitä on täs koneella,kiva kuunnella ja kirjotella :)
soi toi santana ja kun löysin sellaisia biisejä on mukana muitakin kovia kitaresteja voi perkule mitä musaa huhuhuh eivoi muuta sanoo:=)))
- leidi_10
kippari kirjoitti:
soi toi santana ja kun löysin sellaisia biisejä on mukana muitakin kovia kitaresteja voi perkule mitä musaa huhuhuh eivoi muuta sanoo:=)))
..tunne santanan musaa juuri ollenkaan,jotain oon joskus radiosta kuullu.. :))
- kippari
leidi_10 kirjoitti:
..tunne santanan musaa juuri ollenkaan,jotain oon joskus radiosta kuullu.. :))
yksi niistä monista bändeistä jota tuli nuorena kuunneltua ja minusta hyvää musaa niilläkin:=)
- leidi_10
kippari kirjoitti:
yksi niistä monista bändeistä jota tuli nuorena kuunneltua ja minusta hyvää musaa niilläkin:=)
..varmasti on hyvää.Kyllä mäkin sen verran oon kuullu.Mulla vaan toi musamaku on erilainen :)
- kippari
leidi_10 kirjoitti:
..varmasti on hyvää.Kyllä mäkin sen verran oon kuullu.Mulla vaan toi musamaku on erilainen :)
hyvää musaa ja meillä kaikilla oma musiikki maku tietenkin on:=)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt434723Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532564Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71954- 118911
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70874- 137835
- 48810
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,51778