tytäreltä hänen vanhan mp-soitimen ja nyt latasin sinne musaa;=)No tässä on kiva istua ja kuunnella santanaa just soi maria maria biisi:=)
sain
11
346
Vastaukset
onko tämä Santanan kappale tuttu - "She´s not there", alkup. esittäjä The Zombies:
>Well, no one told me about her
The way she lied
Well, no one told me about her
How many people cried
Well, it’s too late to say you’re sorry
How would I know, why should I care
Please don’t bother trying to find her
She’s not there...oh oh oh
Nobody told me about her
What could I do
Well, nobody told me about her
Though they all knew
Well, it’s too late to say you’re sorry
How would I know, why should I care
Please don’t bother trying to find her
She’s not there....
Well, let me tell you about the way she looked
The way she acted, the color of her hair
Her voice is soft and cool
Her eyes are clear and bright
But she’s not there...<
Se Carloksen kitarasoolo on sitä itseään..........
Terveisin, MM.- kippari
tuttu biisi ja nyt tässä juuri soi niitä sooloja on se kova naama soittaa skittaa:=)
- kippari
katsoin noita santanan biisejä on tuolla mukana kovia naamoja kun John lee Hooker,jimi Hendrix ja Eric Clapton et soittajia ainakin on paikalla;=)
- leidi_10
Mä kans musaa täs samalla kuuntelen.. :)))
- kippari
samalla kunnon musaa josta tykkää;=)
- leidi_10
kippari kirjoitti:
samalla kunnon musaa josta tykkää;=)
..se on. :) Mulla soi noi,mitä on täs koneella,kiva kuunnella ja kirjotella :)
- kippari
leidi_10 kirjoitti:
..se on. :) Mulla soi noi,mitä on täs koneella,kiva kuunnella ja kirjotella :)
soi toi santana ja kun löysin sellaisia biisejä on mukana muitakin kovia kitaresteja voi perkule mitä musaa huhuhuh eivoi muuta sanoo:=)))
- leidi_10
kippari kirjoitti:
soi toi santana ja kun löysin sellaisia biisejä on mukana muitakin kovia kitaresteja voi perkule mitä musaa huhuhuh eivoi muuta sanoo:=)))
..tunne santanan musaa juuri ollenkaan,jotain oon joskus radiosta kuullu.. :))
- kippari
leidi_10 kirjoitti:
..tunne santanan musaa juuri ollenkaan,jotain oon joskus radiosta kuullu.. :))
yksi niistä monista bändeistä jota tuli nuorena kuunneltua ja minusta hyvää musaa niilläkin:=)
- leidi_10
kippari kirjoitti:
yksi niistä monista bändeistä jota tuli nuorena kuunneltua ja minusta hyvää musaa niilläkin:=)
..varmasti on hyvää.Kyllä mäkin sen verran oon kuullu.Mulla vaan toi musamaku on erilainen :)
- kippari
leidi_10 kirjoitti:
..varmasti on hyvää.Kyllä mäkin sen verran oon kuullu.Mulla vaan toi musamaku on erilainen :)
hyvää musaa ja meillä kaikilla oma musiikki maku tietenkin on:=)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2084545Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1023294Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881797Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131407Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181346Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241253Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2561180- 521168
Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101141- 551069