sain

kippari

tytäreltä hänen vanhan mp-soitimen ja nyt latasin sinne musaa;=)No tässä on kiva istua ja kuunnella santanaa just soi maria maria biisi:=)

11

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko tämä Santanan kappale tuttu - "She´s not there", alkup. esittäjä The Zombies:

>Well, no one told me about her
      The way she lied
      Well, no one told me about her
      How many people cried

Well, it’s too late to say you’re sorry
      How would I know, why should I care
      Please don’t bother trying to find her
      She’s not there...oh oh oh

Nobody told me about her
      What could I do
      Well, nobody told me about her
      Though they all knew

Well, it’s too late to say you’re sorry
      How would I know, why should I care
      Please don’t bother trying to find her
      She’s not there....

Well, let me tell you about the way she looked
      The way she acted, the color of her hair
      Her voice is soft and cool
      Her eyes are clear and bright
      But she’s not there...<

Se Carloksen kitarasoolo on sitä itseään..........

Terveisin, MM.

• kippari

tuttu biisi ja nyt tässä juuri soi niitä sooloja on se kova naama soittaa skittaa:=)

• kippari

katsoin noita santanan biisejä on tuolla mukana kovia naamoja kun John lee Hooker,jimi Hendrix ja Eric Clapton et soittajia ainakin on paikalla;=)

• leidi_10

Mä kans musaa täs samalla kuuntelen.. :)))

• kippari

samalla kunnon musaa josta tykkää;=)

• leidi_10
        kippari kirjoitti:

samalla kunnon musaa josta tykkää;=)

..se on. :) Mulla soi noi,mitä on täs koneella,kiva kuunnella ja kirjotella :)

• kippari
        leidi_10 kirjoitti:

..se on. :) Mulla soi noi,mitä on täs koneella,kiva kuunnella ja kirjotella :)

soi toi santana ja kun löysin sellaisia biisejä on mukana muitakin kovia kitaresteja voi perkule mitä musaa huhuhuh eivoi muuta sanoo:=)))

• leidi_10
        kippari kirjoitti:

soi toi santana ja kun löysin sellaisia biisejä on mukana muitakin kovia kitaresteja voi perkule mitä musaa huhuhuh eivoi muuta sanoo:=)))

..tunne santanan musaa juuri ollenkaan,jotain oon joskus radiosta kuullu.. :))

• kippari
        leidi_10 kirjoitti:

..tunne santanan musaa juuri ollenkaan,jotain oon joskus radiosta kuullu.. :))

yksi niistä monista bändeistä jota tuli nuorena kuunneltua ja minusta hyvää musaa niilläkin:=)

• leidi_10
        kippari kirjoitti:

yksi niistä monista bändeistä jota tuli nuorena kuunneltua ja minusta hyvää musaa niilläkin:=)

..varmasti on hyvää.Kyllä mäkin sen verran oon kuullu.Mulla vaan toi musamaku on erilainen :)

• kippari
        leidi_10 kirjoitti:

..varmasti on hyvää.Kyllä mäkin sen verran oon kuullu.Mulla vaan toi musamaku on erilainen :)

hyvää musaa ja meillä kaikilla oma musiikki maku tietenkin on:=)

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      208
      4545
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      102
      3294
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1797
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1407
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1346
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1253
    7. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      256
      1180
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      52
      1168
    9. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1141
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      55
      1069
    Aihe