Edellyttää kristillisen pantheonin jonkinasteista tuntemista.
Kehen kristipantheonin hahmoon samaistut?
Keksitkö palstahihhuleista, kehen kristipantheonin hahmoon he ovat samaistuneet?
Ite:
Samaistun Marttaan, jota vitutti hippiveljeskunnan vetelehtimenen ja joutavan jauhaminen. Piti sitten vielä passata tätä sakkia! Näki läheltä ja selvästi.
Aika moni säännöllistä saarailua harrastavaa samaistuu itse Jahween: jakelee tuomioita ja puhuu isolla äänellä.
kristipantheonista
9
479
Vastaukset
- Elohiiri
Ootpa välkky.
Yrität ympätä sanan pantheism koskemaan Marttaa.
Ja millä perusteella?- Kouluakäynyt
Pantheonilla ei ole mitään tekemistä panteismin kanssa.
Pantheon = kaikki jumaluudet, esim. 'antiikin Kreikan pantheon'. Lisäksi Roomaan rakennettiin 100-luvulla Pantheon-temppeli, joka oli omistettu kaikille tunnetuille ja tuntemattomille jumaluuksille.
Lukisit muutakin kuin raamattuasi, voisit sivistyä. - Elohiiri
Kouluakäynyt kirjoitti:
Pantheonilla ei ole mitään tekemistä panteismin kanssa.
Pantheon = kaikki jumaluudet, esim. 'antiikin Kreikan pantheon'. Lisäksi Roomaan rakennettiin 100-luvulla Pantheon-temppeli, joka oli omistettu kaikille tunnetuille ja tuntemattomille jumaluuksille.
Lukisit muutakin kuin raamattuasi, voisit sivistyä.Mitäs sillä on Martan kanssa tekemistä?
On se kiva kun oppii uusia sanoja merkityksineen. Kiitos. - PaulaPakana
jaina kirjoitti:
Samastun joskus Jeesukseen.
Hän on ristiriitainen hahmo, joskus hyvä ja lempeä, joskus julma ja pikkumainen, piti itseään jumalallisena ja halusi opettaa muita, koska uskoi ymmärtävänsä asiat paremmin.
Huonoina päivinä olen sellainen: itserakas, omahyväinen, saarnaava, arvaamaton. - Kouluakäynyt
Elohiiri kirjoitti:
Mitäs sillä on Martan kanssa tekemistä?
On se kiva kun oppii uusia sanoja merkityksineen. Kiitos.Mutta mistäs minä tiedän, en edes tiedä kuka ko. Martta on. Kristinuskon kolmessa pääjumaluudessakin on ihan tarpeeksi päänvaivaa. Siitä se pantheon laajenee...
- Gonzales
Oletko antanut joutosakille fudut tyystin? Vai katseletko vielä?
- jaina
Olen nyttemmin perustanut Bed&Breakfast vastaanoton: 20 € yö puuroaamiaisella.
Maria opiskelee taikissa ja käy terapiassa. jaina kirjoitti:
Olen nyttemmin perustanut Bed&Breakfast vastaanoton: 20 € yö puuroaamiaisella.
Maria opiskelee taikissa ja käy terapiassa.Ehkä hämärintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483