Huoralaakso on ihan ok leffa mutta pieniä epärealistisia kohtia se sisältää.Elokuva on enimmäkseen outo ja sairas.Huumoria ripaus on laitettu hiukan mukaan.Tässä on hieno idea mutta välillä onnistuu ylilyönteihin.Ylilyönnit tapahtuvat kohdassa jossa Peter kuolee kun auto ajaa hänen päältään tyylikkäästi ja sen jälkeen seuraa ampumakohtauksia.Leffa saattaa venähtää välillä tylsäksi.Kuolemat on toteutettu tyylikkäästi ja epärealistisesti.Elokuva on myös hyvin unohdettu,sitä ei saa enää ostettua monesta paikasta.Minulla se lojuu tuolla hyllyssä.Elokuvan juoni on hieman monimutkainen.
Arvostelu 4/5
Huoralaakso-arvostelu
minä vain.
8
517
Vastaukset
- Minna-89
onhan se Huoralaakso hyvä kauhuleffa.
- HompelTompel
Mistäs tuon leffan saisi?
- ......
Eipä juuri mistään. Ei kannata uskoa nimimerkki "minä vain." kusetusta kavereista, jotka muka kirjoittelevat tuollaisia?
- Selitä
...... kirjoitti:
Eipä juuri mistään. Ei kannata uskoa nimimerkki "minä vain." kusetusta kavereista, jotka muka kirjoittelevat tuollaisia?
Täh
- hrewbghw
Niin, onko kellään tätä leffaa myytävänä tai viitsisikö joku edes upata vaikka YouTubeen?
- dqwqdqrqr
Eipä semmoista leffaa olekaan kuin Huoralaakso.
- Pekkori
Kyllä muuten on.
- e234556566
Ei sen nimistä leffaa olekaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875