http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=24785&tyyppi=1
Terveisin, MM.
P.S. Tuo ei sitten ainakaan minua koske!
Miehet HUOM!
11
999
Vastaukset
kuvan sinne mokomalle listalle...Oliskii oiva opetus....=:0))
- yksitypy
heti päästä selaan niitä miehiä, keitä sietää varoa (utelis typy kun olen). Mutta sinne vaadittiin kaikki kirjautumiset ym. En jaksnutkaan edetä pitemmälle :=))))
Ihmettelen että miehistä tuollainen, kun tuommoiset ovat yleensä naisista.
Mutta onneksi nykyajan naiset ovat oppineet paljon asioita :=))))
Tiedä vaikka MM:n kuva sieltä olis löytynyt :=))))))))))))>Tiedä vaikka MM:n kuva sieltä olis löytynyt :=))))))))))))<
- ei olisi, minulla kun on tuo tähti rintapielessä *100% nuhteeton*
T. MM.- yksitypy evk
muuten Man of Mysteryä epäilis, mutta kun on niin salaperäinen mies, niin hetihän ne epäilykset herää :=))))
Moikka MM. Tiedetään vaan että Agentsit ovat sun suosikkibändi. Ja Pulliainen hyvä kitaristi :=))))
Sano mikä on mielestäsi Kääriäisen laulama paras biisi?
Minusta se laulaa yhden vanhan kappaleen tosi ihanasti, mutta harmi kun en nyt sen nimeä muista :=(((( - yksitypy evk
Man-of-Mystery kirjoitti:
>Tiedä vaikka MM:n kuva sieltä olis löytynyt :=))))))))))))<
- ei olisi, minulla kun on tuo tähti rintapielessä *100% nuhteeton*
T. MM.meillä on jotain samaa. Katso sama aloitus. Enhän minä :=))))
Voisin kyllä alkaa nyt sinulle vuorostaan flirttaileen.
Enköhän muut huuhaan pojat olekin jo läpikäynyt.
Mutta tuloksetta :=(((( - jututtaa
yksitypy evk kirjoitti:
meillä on jotain samaa. Katso sama aloitus. Enhän minä :=))))
Voisin kyllä alkaa nyt sinulle vuorostaan flirttaileen.
Enköhän muut huuhaan pojat olekin jo läpikäynyt.
Mutta tuloksetta :=((((sinua alempana?
yksitypy evk kirjoitti:
muuten Man of Mysteryä epäilis, mutta kun on niin salaperäinen mies, niin hetihän ne epäilykset herää :=))))
Moikka MM. Tiedetään vaan että Agentsit ovat sun suosikkibändi. Ja Pulliainen hyvä kitaristi :=))))
Minusta se laulaa yhden vanhan kappaleen tosi ihanasti, mutta harmi kun en nyt sen nimeä muista :=((((ja minäkö salaperäinen?
>Tiedetään vaan että Agentsit ovat sun suosikkibändi. Ja Pulliainen hyvä kitaristi :=))))
Minusta se laulaa yhden vanhan kappaleen tosi ihanasti, mutta harmi kun en nyt sen nimeä muista :=((((<
- parasta ei olekaan - hyviä sitäkin enemmän, mutta esim. iki-ihana slovari "Moskovan valot", ja toinen, jota eivät ainakaan vielä ole levyttäneet, on "Mä elän vieläkin".
Ja mikä parasta, noin kuukausi vielä ja odotukseni palkitaan jälleen: keikka kotikaupungissani.............!
Terveisin, MM.- AMR-52
jututtaa kirjoitti:
sinua alempana?
...Typyl viel hyvä näkö,löytää kyl ilman isompii neuvoi...sunnuntain jatkoo...)))))
- yksitypy evk
Man-of-Mystery kirjoitti:
ja minäkö salaperäinen?
>Tiedetään vaan että Agentsit ovat sun suosikkibändi. Ja Pulliainen hyvä kitaristi :=))))
Minusta se laulaa yhden vanhan kappaleen tosi ihanasti, mutta harmi kun en nyt sen nimeä muista :=((((<
- parasta ei olekaan - hyviä sitäkin enemmän, mutta esim. iki-ihana slovari "Moskovan valot", ja toinen, jota eivät ainakaan vielä ole levyttäneet, on "Mä elän vieläkin".
Ja mikä parasta, noin kuukausi vielä ja odotukseni palkitaan jälleen: keikka kotikaupungissani.............!
Terveisin, MM.mieleeni kappale. Se on Junnu Vainion sanoitus :
En antaa muuta voi... Silloin laitan voluumit täysille kun se kappale kuuluu.
Toki agentseilla on paljo hyviä biisejä. Olet oikeassa. :=))))
ilmoittaa oman miehensä niin ei tarvitsisi pelätä että toiset naiset koittaa iskee sitä.
- kippari
noi kusetukset kuuluu kanssa jollekin muulle kuin kipparille:=)
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661