HYNTTYYT YHTEEN!!!!

LUKEKAA TÄÄ

Hei, muistatteko ihastuttavan suomalaisen sarjan HYNTTYYT YHTEEN! Haluatteko nähdä sen uudestaan??
Minä ainakin haluan... Lähettäkää kaikki mtv3:lle viesti missä pyydätte sitä sarjaa takaisin (nyt kerrankun olette netissä niin...ei siinä kauaa mee) Jos tarpeeksi monta ihmistä pyytää sitä sarjaa takaisin niin se mahdollisesti tulisi uusintana!!!!!! EIKÖ OLIS KIVAA!!!!

5

2751

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras ohjelma ikinä, mutta ei ne sitä uusi ikinä vaikka lähettäis tuhansia ja miljoonia vistejä ja uhkauksia.

• tytteli

Juu se oli ihan sairaan hyvä sarja. Just kerran mietin, että olis ihan tajuttoman hauska nähdä ko. sarja uusintana. Eija Vilpas on aivan loistava siinä sarjassa.

• ssaare

Hynttyyt yhteen on nyt saatavissa dvd:llä... ainakin Anttila sitä mainosti. Meinaan kyllä mennä ostamaan.

• Marischa

HYNTTYYT YHTEEN - KASSOKAAS IHMEES, VUODET 1993-1994 tupla-levy ilmestynyt tänään ainakin Filmifriikkiin myyntiin, JEE, muiden lafkojen en ole huomannut mainostavan ainakaan vielä, ite pistin heti tilaukseen. Hinta taisi olla 24 euron tienoilla!! Vappu ja Virpi go go!!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      191
      703
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      623
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      518
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      483
    10. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      36