Tutkat ja valvontakamerat

Maneli

Käytän seuraavaa menetelmää välttyäkseni ikäviltä yllätyksiltä: Laitan vakionopeussäätimen esim.80 rajoituksella 85 mittarinopeuteen ja annan mennä. Tosin nämä taitavat kuskit eivät oikein pidä tällaisesta köröttelystä, mutta eihän se minua haittaa, menkööt jos on kiire! Olen pari kertaa ohittanut sitten tällaisen kuskin kun istuvat harakanvärisen auton takapenkillä. Hahahahaaaaa......!

13

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pErSe

      kuin omassa autossa ...kyllä kytän mulkut osaa ne laput tehdä omassakin..yksi vaihtoehto on ajaa omaan pihaan tai minne on menossa ja ajattaa ne perässä eikä maksa juuri paskaakaan jos vertaa menetettyyn aikaan...
      ja mikä parasta ovat poissa muista tehtävistä sen aikaa..

    • PerSE

      vetää kaltasesi ohitte ja jarruttaa hiukan kun ei ole kiire minnekään eli hidastaa sitten taas köröttelijän vauhtia ...lähtee se vakkari pois päältä varmaankin aika herkästi..

      • Voi, kun nyt ei taas täsmää!! Sinähän kehuit, että sinä et KOSKAAN ole ajellut "alinopeuksia". Ja mitä olet aiemmin kertonut, niin 80:ä, 80:n rajoitusalueella ajaminen, on mielestäsi "alinopeutta".


      • ...lasten juttuja...
        beecher kirjoitti:

        Voi, kun nyt ei taas täsmää!! Sinähän kehuit, että sinä et KOSKAAN ole ajellut "alinopeuksia". Ja mitä olet aiemmin kertonut, niin 80:ä, 80:n rajoitusalueella ajaminen, on mielestäsi "alinopeutta".

        ..noin tosissasi.


      • pERse
        beecher kirjoitti:

        Voi, kun nyt ei taas täsmää!! Sinähän kehuit, että sinä et KOSKAAN ole ajellut "alinopeuksia". Ja mitä olet aiemmin kertonut, niin 80:ä, 80:n rajoitusalueella ajaminen, on mielestäsi "alinopeutta".

        mutta miksi olisi niin vitun tyhmä että ajaisin kovempaa kuin 80 jossa tolppa mittaa nopeutta ?
        mutta tolpiien välillä petrataan se normin mukainen nopeuden pudotus...
        siis koskaan en ole syyllisytynyt alinopeulla ajamiseen jos sitä ei tietenkään estä joku rekka tai muuta niskalaukasen uhalla ajava köröttilijä eli kun mahdollista niin köröttely loppuu siihen paikka ja sen jälkeen otan menetetyn ajan reippaa "oikealla" tilanne nopeudella takaisin..
        kuten tein tänäänkin eli ajoin motarin pätkät 150:ä ja muissa nopeutta tarpeen mukaan..en todellakaan aja turhassa paikassa 30:ä eli koulun kohdata pois lukien..työmailla ei ole mitään tarvetta noudattaa alhaisia nopeuksia koska ne ovat siinä yötä päivää eli vittuilun vuoksi niin miksi edes vaivautuisin ajamaan sitä myöskään päivällä...


      • pERse kirjoitti:

        mutta miksi olisi niin vitun tyhmä että ajaisin kovempaa kuin 80 jossa tolppa mittaa nopeutta ?
        mutta tolpiien välillä petrataan se normin mukainen nopeuden pudotus...
        siis koskaan en ole syyllisytynyt alinopeulla ajamiseen jos sitä ei tietenkään estä joku rekka tai muuta niskalaukasen uhalla ajava köröttilijä eli kun mahdollista niin köröttely loppuu siihen paikka ja sen jälkeen otan menetetyn ajan reippaa "oikealla" tilanne nopeudella takaisin..
        kuten tein tänäänkin eli ajoin motarin pätkät 150:ä ja muissa nopeutta tarpeen mukaan..en todellakaan aja turhassa paikassa 30:ä eli koulun kohdata pois lukien..työmailla ei ole mitään tarvetta noudattaa alhaisia nopeuksia koska ne ovat siinä yötä päivää eli vittuilun vuoksi niin miksi edes vaivautuisin ajamaan sitä myöskään päivällä...

        Ja he kaikki taputtivat pieniä, pulleita käsiään!! Vau, oikein 150:ä..


      • PersE
        beecher kirjoitti:

        Ja he kaikki taputtivat pieniä, pulleita käsiään!! Vau, oikein 150:ä..

        kysymys kuuluu ketkä taputtivat käsiään ?
        töyssyltä lähtiessä enemmän näkyy nyrkit heiluvan eli aika väkivaltaiseksi tuntuu töyssyt tekevän jalankulkijat...
        kerrotko mikä kiikastaa kun reippaasti ajavia pitää halventaa joka paikassa vai onko se sitä kun oma uskallus loppuu niin alkaa sössötys..


      • PersE kirjoitti:

        kysymys kuuluu ketkä taputtivat käsiään ?
        töyssyltä lähtiessä enemmän näkyy nyrkit heiluvan eli aika väkivaltaiseksi tuntuu töyssyt tekevän jalankulkijat...
        kerrotko mikä kiikastaa kun reippaasti ajavia pitää halventaa joka paikassa vai onko se sitä kun oma uskallus loppuu niin alkaa sössötys..

        Halventaa?? Kyllä on ihme periaatteet sulla!! Sinä huutelet täällä ympäriinsä, mutta auta armias, jos joku erehtyy vähän sanomaan takaisin, niin sitten alkaa itkeminen : "Äiti, isot pojat kiusaa!! Ne vittuilee takaisin!!"

        Ajotyyliäni en kommentoi, koska en ole maailman paras kuljettaja, sen myönnän. Mutta sen vaan kysyn, että miksi sinun täytyy omaasi täällä kehua, etkö saa tien päällä tarpeeksi tyydytystä, kun täällä pitää jälkilämmöillä vielä hekumoida??


      • pErSE
        beecher kirjoitti:

        Halventaa?? Kyllä on ihme periaatteet sulla!! Sinä huutelet täällä ympäriinsä, mutta auta armias, jos joku erehtyy vähän sanomaan takaisin, niin sitten alkaa itkeminen : "Äiti, isot pojat kiusaa!! Ne vittuilee takaisin!!"

        Ajotyyliäni en kommentoi, koska en ole maailman paras kuljettaja, sen myönnän. Mutta sen vaan kysyn, että miksi sinun täytyy omaasi täällä kehua, etkö saa tien päällä tarpeeksi tyydytystä, kun täällä pitää jälkilämmöillä vielä hekumoida??

        nimeomaan..
        kerro missä olen huudellut ensimmäisenä ?
        kyllä huutelen jos aletaan lässyttämään turhaa kieli opista sun muusta joka ei liity asiaan ollenkaan..
        en itsekkään ole paras enkä toiseksikaan mutta kumpi tässä treadissa on alunperin hekumoinut avansa kyykyttäen muita takana ?
        oliko aloittaja mahdollisesti tehnyt niin...
        miksi et älämölöi sille ?
        mitä kehumista on siinä jos ei aja liian alahaisten ohjearvojen mukaan ?
        pitääkö lampaana nyökätä vain ja olla hiljaa kun lampaat kommetoi miten körötellään ?
        mutta jos hekumointia haluat niin ajelimpa tänään 200:aan ihan kannatuksen vuoksi ja ajan säästö oli mahtava...töyssyt tinttasin menemään 80:ä koska ne menee yli paremmin kuin ajamalla 30:ä


      • Seppo.Susi
        pErSE kirjoitti:

        nimeomaan..
        kerro missä olen huudellut ensimmäisenä ?
        kyllä huutelen jos aletaan lässyttämään turhaa kieli opista sun muusta joka ei liity asiaan ollenkaan..
        en itsekkään ole paras enkä toiseksikaan mutta kumpi tässä treadissa on alunperin hekumoinut avansa kyykyttäen muita takana ?
        oliko aloittaja mahdollisesti tehnyt niin...
        miksi et älämölöi sille ?
        mitä kehumista on siinä jos ei aja liian alahaisten ohjearvojen mukaan ?
        pitääkö lampaana nyökätä vain ja olla hiljaa kun lampaat kommetoi miten körötellään ?
        mutta jos hekumointia haluat niin ajelimpa tänään 200:aan ihan kannatuksen vuoksi ja ajan säästö oli mahtava...töyssyt tinttasin menemään 80:ä koska ne menee yli paremmin kuin ajamalla 30:ä

        Hiukan se "kieli oppi" kyllä kertoo kirjoittajastaankin. Ihan pieni vinkki sinne PeRseEn suuntaan. On sitäpaitsi mukavampaa lukea kohtuullisen oikein kirjoitettua tekstiä välimerkittömään, yhdyssanattomaan ja isoja alkukirjaimia sisältämättömään tekstiin verrattuna. Toisaalta voisin asiaan ihmeemmin perehtymättä väittää, että tunnekuohun vallassa kirjoitettua tajunnanvirtaa ei ehkä ole kovin helppoa jäsennellä ja samalla miettiä oikeinkirjoitusta, etenkään jos peruskoulussa arvosanat olivat jossain ala-arvoisen ja ehtojen välimaastossa.


      • PeRse
        Seppo.Susi kirjoitti:

        Hiukan se "kieli oppi" kyllä kertoo kirjoittajastaankin. Ihan pieni vinkki sinne PeRseEn suuntaan. On sitäpaitsi mukavampaa lukea kohtuullisen oikein kirjoitettua tekstiä välimerkittömään, yhdyssanattomaan ja isoja alkukirjaimia sisältämättömään tekstiin verrattuna. Toisaalta voisin asiaan ihmeemmin perehtymättä väittää, että tunnekuohun vallassa kirjoitettua tajunnanvirtaa ei ehkä ole kovin helppoa jäsennellä ja samalla miettiä oikeinkirjoitusta, etenkään jos peruskoulussa arvosanat olivat jossain ala-arvoisen ja ehtojen välimaastossa.

        lue nimestä löytyy isoja ja pieniä kirjamia..
        kertooko se sen että on varaa ajaa reippaammin ?
        kertooko se että en välitä silkkiperseitten snoppailusta leikatun pillukarvan vertaa ?
        mutta oliko ajonopeuteen liittyvää ?
        tässä nippu niitä paaaljon toivottuja ,,,,,,,.......ABCD.....ym snoppailuun käypiä merkkejä
        ps :ehtoja en koskaan saanut mutta liekkö vaikuttanut se että minua ei kiinostanut paskaakaan saanko ehdot vai en koska 16 vuotta pitempään ketään ei kouluissa voida pitää.< huom piste ...
        hyvin on pärjätty ilmankin ja tullaan ilman pärjäämäänkin ....


      • Seppo.Susi
        PeRse kirjoitti:

        lue nimestä löytyy isoja ja pieniä kirjamia..
        kertooko se sen että on varaa ajaa reippaammin ?
        kertooko se että en välitä silkkiperseitten snoppailusta leikatun pillukarvan vertaa ?
        mutta oliko ajonopeuteen liittyvää ?
        tässä nippu niitä paaaljon toivottuja ,,,,,,,.......ABCD.....ym snoppailuun käypiä merkkejä
        ps :ehtoja en koskaan saanut mutta liekkö vaikuttanut se että minua ei kiinostanut paskaakaan saanko ehdot vai en koska 16 vuotta pitempään ketään ei kouluissa voida pitää.< huom piste ...
        hyvin on pärjätty ilmankin ja tullaan ilman pärjäämäänkin ....

        Kertoo mitä kertoo, sen voi jokainen päissään miettiä. Vaan veditpä sinä sisäänhengitysilmasi mukana melko paljon herneitä mukana.

        "ei kiinostanut paskaakaan saanko ehdot vai en"
        Ja sen kyllä huomaa.


      • pErSE kirjoitti:

        nimeomaan..
        kerro missä olen huudellut ensimmäisenä ?
        kyllä huutelen jos aletaan lässyttämään turhaa kieli opista sun muusta joka ei liity asiaan ollenkaan..
        en itsekkään ole paras enkä toiseksikaan mutta kumpi tässä treadissa on alunperin hekumoinut avansa kyykyttäen muita takana ?
        oliko aloittaja mahdollisesti tehnyt niin...
        miksi et älämölöi sille ?
        mitä kehumista on siinä jos ei aja liian alahaisten ohjearvojen mukaan ?
        pitääkö lampaana nyökätä vain ja olla hiljaa kun lampaat kommetoi miten körötellään ?
        mutta jos hekumointia haluat niin ajelimpa tänään 200:aan ihan kannatuksen vuoksi ja ajan säästö oli mahtava...töyssyt tinttasin menemään 80:ä koska ne menee yli paremmin kuin ajamalla 30:ä

        Kieliopista viis, mutta jos edes luetun ymmärtämistä saisi vaatia...

        Missä väitin, että sinä olet huudellut ensimmäisenä? Ja onko meillä hieman skitsofreenisiä oireita??
        SINÄ kirjoitit, kuinka on mukavaa ensin ohittaa ja sen jälkeen jarrutella edessä.
        SINÄhän juuri olet kehunut, kuinka et noudata "alhaisia ohjearvoja".
        Onko aina lammas, jos noudattaa yhteiskunnan asettamia rajoja?? Mutta älä huoli, kyllä minä ymmärrän sinua. Kapinointihan kuuluu murrosikään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe