Tutkat ja valvontakamerat

Maneli

Käytän seuraavaa menetelmää välttyäkseni ikäviltä yllätyksiltä: Laitan vakionopeussäätimen esim.80 rajoituksella 85 mittarinopeuteen ja annan mennä. Tosin nämä taitavat kuskit eivät oikein pidä tällaisesta köröttelystä, mutta eihän se minua haittaa, menkööt jos on kiire! Olen pari kertaa ohittanut sitten tällaisen kuskin kun istuvat harakanvärisen auton takapenkillä. Hahahahaaaaa......!

13

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pErSe

      kuin omassa autossa ...kyllä kytän mulkut osaa ne laput tehdä omassakin..yksi vaihtoehto on ajaa omaan pihaan tai minne on menossa ja ajattaa ne perässä eikä maksa juuri paskaakaan jos vertaa menetettyyn aikaan...
      ja mikä parasta ovat poissa muista tehtävistä sen aikaa..

    • PerSE

      vetää kaltasesi ohitte ja jarruttaa hiukan kun ei ole kiire minnekään eli hidastaa sitten taas köröttelijän vauhtia ...lähtee se vakkari pois päältä varmaankin aika herkästi..

      • Voi, kun nyt ei taas täsmää!! Sinähän kehuit, että sinä et KOSKAAN ole ajellut "alinopeuksia". Ja mitä olet aiemmin kertonut, niin 80:ä, 80:n rajoitusalueella ajaminen, on mielestäsi "alinopeutta".


      • ...lasten juttuja...
        beecher kirjoitti:

        Voi, kun nyt ei taas täsmää!! Sinähän kehuit, että sinä et KOSKAAN ole ajellut "alinopeuksia". Ja mitä olet aiemmin kertonut, niin 80:ä, 80:n rajoitusalueella ajaminen, on mielestäsi "alinopeutta".

        ..noin tosissasi.


      • pERse
        beecher kirjoitti:

        Voi, kun nyt ei taas täsmää!! Sinähän kehuit, että sinä et KOSKAAN ole ajellut "alinopeuksia". Ja mitä olet aiemmin kertonut, niin 80:ä, 80:n rajoitusalueella ajaminen, on mielestäsi "alinopeutta".

        mutta miksi olisi niin vitun tyhmä että ajaisin kovempaa kuin 80 jossa tolppa mittaa nopeutta ?
        mutta tolpiien välillä petrataan se normin mukainen nopeuden pudotus...
        siis koskaan en ole syyllisytynyt alinopeulla ajamiseen jos sitä ei tietenkään estä joku rekka tai muuta niskalaukasen uhalla ajava köröttilijä eli kun mahdollista niin köröttely loppuu siihen paikka ja sen jälkeen otan menetetyn ajan reippaa "oikealla" tilanne nopeudella takaisin..
        kuten tein tänäänkin eli ajoin motarin pätkät 150:ä ja muissa nopeutta tarpeen mukaan..en todellakaan aja turhassa paikassa 30:ä eli koulun kohdata pois lukien..työmailla ei ole mitään tarvetta noudattaa alhaisia nopeuksia koska ne ovat siinä yötä päivää eli vittuilun vuoksi niin miksi edes vaivautuisin ajamaan sitä myöskään päivällä...


      • pERse kirjoitti:

        mutta miksi olisi niin vitun tyhmä että ajaisin kovempaa kuin 80 jossa tolppa mittaa nopeutta ?
        mutta tolpiien välillä petrataan se normin mukainen nopeuden pudotus...
        siis koskaan en ole syyllisytynyt alinopeulla ajamiseen jos sitä ei tietenkään estä joku rekka tai muuta niskalaukasen uhalla ajava köröttilijä eli kun mahdollista niin köröttely loppuu siihen paikka ja sen jälkeen otan menetetyn ajan reippaa "oikealla" tilanne nopeudella takaisin..
        kuten tein tänäänkin eli ajoin motarin pätkät 150:ä ja muissa nopeutta tarpeen mukaan..en todellakaan aja turhassa paikassa 30:ä eli koulun kohdata pois lukien..työmailla ei ole mitään tarvetta noudattaa alhaisia nopeuksia koska ne ovat siinä yötä päivää eli vittuilun vuoksi niin miksi edes vaivautuisin ajamaan sitä myöskään päivällä...

        Ja he kaikki taputtivat pieniä, pulleita käsiään!! Vau, oikein 150:ä..


      • PersE
        beecher kirjoitti:

        Ja he kaikki taputtivat pieniä, pulleita käsiään!! Vau, oikein 150:ä..

        kysymys kuuluu ketkä taputtivat käsiään ?
        töyssyltä lähtiessä enemmän näkyy nyrkit heiluvan eli aika väkivaltaiseksi tuntuu töyssyt tekevän jalankulkijat...
        kerrotko mikä kiikastaa kun reippaasti ajavia pitää halventaa joka paikassa vai onko se sitä kun oma uskallus loppuu niin alkaa sössötys..


      • PersE kirjoitti:

        kysymys kuuluu ketkä taputtivat käsiään ?
        töyssyltä lähtiessä enemmän näkyy nyrkit heiluvan eli aika väkivaltaiseksi tuntuu töyssyt tekevän jalankulkijat...
        kerrotko mikä kiikastaa kun reippaasti ajavia pitää halventaa joka paikassa vai onko se sitä kun oma uskallus loppuu niin alkaa sössötys..

        Halventaa?? Kyllä on ihme periaatteet sulla!! Sinä huutelet täällä ympäriinsä, mutta auta armias, jos joku erehtyy vähän sanomaan takaisin, niin sitten alkaa itkeminen : "Äiti, isot pojat kiusaa!! Ne vittuilee takaisin!!"

        Ajotyyliäni en kommentoi, koska en ole maailman paras kuljettaja, sen myönnän. Mutta sen vaan kysyn, että miksi sinun täytyy omaasi täällä kehua, etkö saa tien päällä tarpeeksi tyydytystä, kun täällä pitää jälkilämmöillä vielä hekumoida??


      • pErSE
        beecher kirjoitti:

        Halventaa?? Kyllä on ihme periaatteet sulla!! Sinä huutelet täällä ympäriinsä, mutta auta armias, jos joku erehtyy vähän sanomaan takaisin, niin sitten alkaa itkeminen : "Äiti, isot pojat kiusaa!! Ne vittuilee takaisin!!"

        Ajotyyliäni en kommentoi, koska en ole maailman paras kuljettaja, sen myönnän. Mutta sen vaan kysyn, että miksi sinun täytyy omaasi täällä kehua, etkö saa tien päällä tarpeeksi tyydytystä, kun täällä pitää jälkilämmöillä vielä hekumoida??

        nimeomaan..
        kerro missä olen huudellut ensimmäisenä ?
        kyllä huutelen jos aletaan lässyttämään turhaa kieli opista sun muusta joka ei liity asiaan ollenkaan..
        en itsekkään ole paras enkä toiseksikaan mutta kumpi tässä treadissa on alunperin hekumoinut avansa kyykyttäen muita takana ?
        oliko aloittaja mahdollisesti tehnyt niin...
        miksi et älämölöi sille ?
        mitä kehumista on siinä jos ei aja liian alahaisten ohjearvojen mukaan ?
        pitääkö lampaana nyökätä vain ja olla hiljaa kun lampaat kommetoi miten körötellään ?
        mutta jos hekumointia haluat niin ajelimpa tänään 200:aan ihan kannatuksen vuoksi ja ajan säästö oli mahtava...töyssyt tinttasin menemään 80:ä koska ne menee yli paremmin kuin ajamalla 30:ä


      • Seppo.Susi
        pErSE kirjoitti:

        nimeomaan..
        kerro missä olen huudellut ensimmäisenä ?
        kyllä huutelen jos aletaan lässyttämään turhaa kieli opista sun muusta joka ei liity asiaan ollenkaan..
        en itsekkään ole paras enkä toiseksikaan mutta kumpi tässä treadissa on alunperin hekumoinut avansa kyykyttäen muita takana ?
        oliko aloittaja mahdollisesti tehnyt niin...
        miksi et älämölöi sille ?
        mitä kehumista on siinä jos ei aja liian alahaisten ohjearvojen mukaan ?
        pitääkö lampaana nyökätä vain ja olla hiljaa kun lampaat kommetoi miten körötellään ?
        mutta jos hekumointia haluat niin ajelimpa tänään 200:aan ihan kannatuksen vuoksi ja ajan säästö oli mahtava...töyssyt tinttasin menemään 80:ä koska ne menee yli paremmin kuin ajamalla 30:ä

        Hiukan se "kieli oppi" kyllä kertoo kirjoittajastaankin. Ihan pieni vinkki sinne PeRseEn suuntaan. On sitäpaitsi mukavampaa lukea kohtuullisen oikein kirjoitettua tekstiä välimerkittömään, yhdyssanattomaan ja isoja alkukirjaimia sisältämättömään tekstiin verrattuna. Toisaalta voisin asiaan ihmeemmin perehtymättä väittää, että tunnekuohun vallassa kirjoitettua tajunnanvirtaa ei ehkä ole kovin helppoa jäsennellä ja samalla miettiä oikeinkirjoitusta, etenkään jos peruskoulussa arvosanat olivat jossain ala-arvoisen ja ehtojen välimaastossa.


      • PeRse
        Seppo.Susi kirjoitti:

        Hiukan se "kieli oppi" kyllä kertoo kirjoittajastaankin. Ihan pieni vinkki sinne PeRseEn suuntaan. On sitäpaitsi mukavampaa lukea kohtuullisen oikein kirjoitettua tekstiä välimerkittömään, yhdyssanattomaan ja isoja alkukirjaimia sisältämättömään tekstiin verrattuna. Toisaalta voisin asiaan ihmeemmin perehtymättä väittää, että tunnekuohun vallassa kirjoitettua tajunnanvirtaa ei ehkä ole kovin helppoa jäsennellä ja samalla miettiä oikeinkirjoitusta, etenkään jos peruskoulussa arvosanat olivat jossain ala-arvoisen ja ehtojen välimaastossa.

        lue nimestä löytyy isoja ja pieniä kirjamia..
        kertooko se sen että on varaa ajaa reippaammin ?
        kertooko se että en välitä silkkiperseitten snoppailusta leikatun pillukarvan vertaa ?
        mutta oliko ajonopeuteen liittyvää ?
        tässä nippu niitä paaaljon toivottuja ,,,,,,,.......ABCD.....ym snoppailuun käypiä merkkejä
        ps :ehtoja en koskaan saanut mutta liekkö vaikuttanut se että minua ei kiinostanut paskaakaan saanko ehdot vai en koska 16 vuotta pitempään ketään ei kouluissa voida pitää.< huom piste ...
        hyvin on pärjätty ilmankin ja tullaan ilman pärjäämäänkin ....


      • Seppo.Susi
        PeRse kirjoitti:

        lue nimestä löytyy isoja ja pieniä kirjamia..
        kertooko se sen että on varaa ajaa reippaammin ?
        kertooko se että en välitä silkkiperseitten snoppailusta leikatun pillukarvan vertaa ?
        mutta oliko ajonopeuteen liittyvää ?
        tässä nippu niitä paaaljon toivottuja ,,,,,,,.......ABCD.....ym snoppailuun käypiä merkkejä
        ps :ehtoja en koskaan saanut mutta liekkö vaikuttanut se että minua ei kiinostanut paskaakaan saanko ehdot vai en koska 16 vuotta pitempään ketään ei kouluissa voida pitää.< huom piste ...
        hyvin on pärjätty ilmankin ja tullaan ilman pärjäämäänkin ....

        Kertoo mitä kertoo, sen voi jokainen päissään miettiä. Vaan veditpä sinä sisäänhengitysilmasi mukana melko paljon herneitä mukana.

        "ei kiinostanut paskaakaan saanko ehdot vai en"
        Ja sen kyllä huomaa.


      • pErSE kirjoitti:

        nimeomaan..
        kerro missä olen huudellut ensimmäisenä ?
        kyllä huutelen jos aletaan lässyttämään turhaa kieli opista sun muusta joka ei liity asiaan ollenkaan..
        en itsekkään ole paras enkä toiseksikaan mutta kumpi tässä treadissa on alunperin hekumoinut avansa kyykyttäen muita takana ?
        oliko aloittaja mahdollisesti tehnyt niin...
        miksi et älämölöi sille ?
        mitä kehumista on siinä jos ei aja liian alahaisten ohjearvojen mukaan ?
        pitääkö lampaana nyökätä vain ja olla hiljaa kun lampaat kommetoi miten körötellään ?
        mutta jos hekumointia haluat niin ajelimpa tänään 200:aan ihan kannatuksen vuoksi ja ajan säästö oli mahtava...töyssyt tinttasin menemään 80:ä koska ne menee yli paremmin kuin ajamalla 30:ä

        Kieliopista viis, mutta jos edes luetun ymmärtämistä saisi vaatia...

        Missä väitin, että sinä olet huudellut ensimmäisenä? Ja onko meillä hieman skitsofreenisiä oireita??
        SINÄ kirjoitit, kuinka on mukavaa ensin ohittaa ja sen jälkeen jarrutella edessä.
        SINÄhän juuri olet kehunut, kuinka et noudata "alhaisia ohjearvoja".
        Onko aina lammas, jos noudattaa yhteiskunnan asettamia rajoja?? Mutta älä huoli, kyllä minä ymmärrän sinua. Kapinointihan kuuluu murrosikään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe