Tänään radiossa oli tuttuun sunnuntaitapaan pääministerin haastattelutunti.
Mielenkiintoisin havainto tänään oli, että tänään Vanhanen ei puhunutkaan aiemmilta kerroilta tuttua läpäläpää. Nyt kuultiin selvästi, että Matti Vanhanen oli kireä ja hermostunut.
Gallupit kertovat karua kieltään: Vanhasen kannatus putoaa kuin lehmän häntä. Tutkimus viime viikolla osoitti, että Matti Vanhanen on tuhonnut maineensa.
Ei ihme, että KEPUn messias on kireä ja hermostunut. Tammivaaleissa tulee turpaan mennen tullen ja Vanhanen putoaa kanveesiin, josta ei enää nousta. Vaalien jälkeen Vanhanen anoo armoa tasavallan presidentiltä ja jättää hallituksensa eronpyynnön.
Tammivaalien jälkeen hallitus kootaan jälleen turvalliselta sinipuna-pohjalta. Saattaapa olla, että Paavo Lipponen KUTSUTAAN uudelleen pääministeriksi ja Sauli Niinistö valtiovarainministeriksi.
Valtakunnassa siis kaikki kohta hyvin.
Vanhanen jo paniikissa
5
217
Vastaukset
- Minkä vuoden "tammikuu...
...tarkoitat ?
Kovasti näet vaivaa - ja kaikki turhaan ! - kaikkea sitä lukeekin
" Se on sitä Känää". Lipponen vielä pääministeriksi, ei nyt sentään. Sossut ovat itse kammenneet hänet jo sivuun hienotunteisesti. Lipponen on tullut kalliiksi jo muutenkin Suomelle, ja sossut muutenkin. Sonera umts sun muut hankkeet, että stop sossuilulle nyt.
- PinjaX
Mielipidetiedustelujen mukaan stop sanotaan kohta Keskustalle, ellet ole huomannut. Vanhanen on hyytynyt pahasti omassa kisassaan, ja puolue on kohta kokoomuksen ohittama. Sen tarkoittanee sinipunan paluuta tähän maahan, Heinäluoman johdolla.
Tälle kehitykselle minä annan ääneni sekä 2006 että 2007. - luona...:)
PinjaX kirjoitti:
Mielipidetiedustelujen mukaan stop sanotaan kohta Keskustalle, ellet ole huomannut. Vanhanen on hyytynyt pahasti omassa kisassaan, ja puolue on kohta kokoomuksen ohittama. Sen tarkoittanee sinipunan paluuta tähän maahan, Heinäluoman johdolla.
Tälle kehitykselle minä annan ääneni sekä 2006 että 2007.otsikossa hymiö.
- epätoivoisen
PinjaX kirjoitti:
Tälle kehitykselle minä annan ääneni sekä 2006 että 2007.ihanaa elää toteutumattomissa haavemaailmoissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3612231V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!894138Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1083921- 513618
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533288- 1103240
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul342109- 382082
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261915On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111603