kuka on paras tuomari?

Mistä tuomarista pidätte eniten?Itse pidän Jonesta!

130

11414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ehdottomasti paras. Ei ole JONEA voittanutta. Näistä uusista ainakaan.

• Mimmu

Jone..Oij Oij!Siinäpä vasta komeatukkainen ja hauska mies!!!! :P

• girli-

jone on vaan niin hyvä, että ei ole RAJAA !:D

• Porkkana
        girli- kirjoitti:

jone on vaan niin hyvä, että ei ole RAJAA !:D

Jone Rocks!!! Jone Rocks!!! Jone Rocks!!!

• time-

jone on ehdottomasti paras! sanoo suoraan eikä KAUNISTELE jos joku älytön tyyppi tulee esittämään kauhealta kuullostavan "laulu esityksensä"! kyllä ammattilainen ammattilaisen tuntee! :)

• tietysti

aivan ihana :-)Hänessä on "sitä jotain"

• rules!

Jone jo viime vuoden kiepiltä jotenkin tuttu ja aah,niin COOL :),mutta Jarkko arvostelee muuten suoraan ja sanoo asiasta!Bravo!

• enkelipieni
        rules! kirjoitti:

Jone jo viime vuoden kiepiltä jotenkin tuttu ja aah,niin COOL :),mutta Jarkko arvostelee muuten suoraan ja sanoo asiasta!Bravo!

Samaa mieltä... Jone ja Jarkko parhaita...!

• nannukka
        enkelipieni kirjoitti:

Samaa mieltä... Jone ja Jarkko parhaita...!

jarkko on paras! Mut Jone on kyllä lähes yhtä hyvä!!

• jatu

aivan ihana mies..ei välttistä komea, mutta ihana silti..jarkko ärsyttää ja sitte se niitten johtaja..jonen ois pitäny olla se puheenjohtaja!!

• .-.LINNA.-.

niin on Jone kyl paras kaikista muista tuomareista eikö olekkin teidän kin mielestä JONE ON KYL SÖPÖ
        siinä on jotain mutta mitä?

• vastaus on

Miten ne kehtaa mennä mokamaan itsensä ne "tuomarit".

• paakkola

jonne on paras tuomari käytäydyt erinosesti ja hienosti T: elina paakkola

• En katso enää

Törkeä ja loukkaava kielenkäytöltään koko joukko. Joutaisi suomenkielen opintoja ja käytöstapoja oppimaan alakoulun penkille takaisin.

• kisuli^^

olen samaa mieltä ala-asteen penkille vain koko joukko

• että kaikkea sitä

Samaa mieltä. Lisäksi nykyaika ruokkii tuollaisilla julkuilla ja pudotusohjelmilla hävytöntä ja loukkaavaa palautteen antamista. Samat palautteet voisi antaa fiksummassakin muodossa, koska tuomarit näyttäisivät olevan aikuisiässä. Totta varmaan, että formaatti on kaupallisuuden alttarille tarkoitettukin ilkäksi, jotta saataisi tietyt katsohjat seuraamaan. Mutta kun katsoo nuoria esiintyjiä, he antavat tosissaan sen kaiken, mihin taitonsa riittävät, on loukkaavaa nuorta ihmistä kohtaan tuollainen ääliömäinen käyttäytyminen. IDOLIA hakevat! mutta millä esimerkillä!? Pilkkaa takana, matkimista, silmien pyöritelyä ja pörhistelyä omalla ala-arvoisella käyttäytymisellään. Hävettää nuorten puolesta ja hävettää siksikin, että aliarvioivat katsojan kykyjä nähdä esiintyjien taidot.
        Jos joku tuomari olisi pakko mainita, jossa ehkä hiukan vielä ripettä jäljellä ihmisyydestä, se olisi naistuomari Nina. Joskus näkee nolouden häive hänen olemuksestaan kun muut lasettelevat rumaa palautetta.

• oona
        että kaikkea sitä kirjoitti:

Samaa mieltä. Lisäksi nykyaika ruokkii tuollaisilla julkuilla ja pudotusohjelmilla hävytöntä ja loukkaavaa palautteen antamista. Samat palautteet voisi antaa fiksummassakin muodossa, koska tuomarit näyttäisivät olevan aikuisiässä. Totta varmaan, että formaatti on kaupallisuuden alttarille tarkoitettukin ilkäksi, jotta saataisi tietyt katsohjat seuraamaan. Mutta kun katsoo nuoria esiintyjiä, he antavat tosissaan sen kaiken, mihin taitonsa riittävät, on loukkaavaa nuorta ihmistä kohtaan tuollainen ääliömäinen käyttäytyminen. IDOLIA hakevat! mutta millä esimerkillä!? Pilkkaa takana, matkimista, silmien pyöritelyä ja pörhistelyä omalla ala-arvoisella käyttäytymisellään. Hävettää nuorten puolesta ja hävettää siksikin, että aliarvioivat katsojan kykyjä nähdä esiintyjien taidot.
        Jos joku tuomari olisi pakko mainita, jossa ehkä hiukan vielä ripettä jäljellä ihmisyydestä, se olisi naistuomari Nina. Joskus näkee nolouden häive hänen olemuksestaan kun muut lasettelevat rumaa palautetta.

no,tuomari Nina kyllä osaa olla yhtä pöllö.
        seläntakana matkimista...juu, tästä ohjelmasta nuoriso saa mukavat opit..

• Nannakin saa

tulla mutta Jone saa mennä muiden mukana vaihtoon!!!

• koukussa

Nina Tapioon.
      Hän on paras ... ihana nainen !

• NellasTelemnar

jone! Jone on just hyvä ja paras.. :)

• katjuska

Jarkko on karismaattinen eli siis todellinen tähti jo itsekin. Jone on vaan joku wannabe-rockstara eikä mitään muuta. Muut ei ole edes mainitsemisen arvoisia...

• Don´t like

Se Jarkko vois kyllä joskus sanoa jotain positiivistaki jostain. Siis vaikka kuin oli hyvä ja pääsee jatkoon, ni silti se on jotenki negatiivisen oloinen. Ei yhtään vastaa sitä kuvaa minkä siitä muuten on saanut.

En mä sitä sano, etteikö sais suoraan sanoa jos on huono jne. mut vois sitä joskus jollekkin jotain positiviistaki sanoa.

Niillä tuomareilla taitaa muutenki olla tiukempi tasovaatimus tänä vuonna ku viimeks?

• Larza
        Don´t like kirjoitti:

Se Jarkko vois kyllä joskus sanoa jotain positiivistaki jostain. Siis vaikka kuin oli hyvä ja pääsee jatkoon, ni silti se on jotenki negatiivisen oloinen. Ei yhtään vastaa sitä kuvaa minkä siitä muuten on saanut.

En mä sitä sano, etteikö sais suoraan sanoa jos on huono jne. mut vois sitä joskus jollekkin jotain positiviistaki sanoa.

Niillä tuomareilla taitaa muutenki olla tiukempi tasovaatimus tänä vuonna ku viimeks?

Jarkko on paras kaikista!!!

Ja kun taso on kova, on meillä kovempia artisteja tiedossa!! Paljon menee ohi hyviä artistin alkuja, mutta siellä kuitenkin haetaan pysty metsästä Valmista Artistia.. Siinä kuitenkin on kova homma, kun hakijoista varmaan 80 prosenttia on wanna be ihmisiä.
        Mut ilman niitä kieltämättä Idols ei olisi mitään!

• päpperö

Jone on mies.

• elluliini_leijona

Jone on ihan bestis:D sillä on hyvä asenne

• sama

jone on paras

• Jone Fani

:) Jone on paras

• mä haluun takaisin ne

Näistä uusista tuomareista Jone on paras ja oli ihan ok viime vuonnakin. Nanna ja Asko saisi tulla takas. En tykkää niistä muista tuomareista. Sitä paitsi viime vuonna tuli nasevia kommentteja niiltä tuomareilta. Jone kyllä tuomaroi ihan hauskasti viime kerralla. Sai tosiaan nauraa. Sillä on varmaan nasta huumonrintaju. :)

• ^^jupuksa

mä haluun kans ton Nannan takasi ja ne muutkin tuomarit...ne entiset oli parmpii..nuohan haukkuu nuo pystyyn(siis ne laulajat)...ootteks samaa mieltä?

• penni
        ^^jupuksa kirjoitti:

mä haluun kans ton Nannan takasi ja ne muutkin tuomarit...ne entiset oli parmpii..nuohan haukkuu nuo pystyyn(siis ne laulajat)...ootteks samaa mieltä?

nanna tuu pliis takaisin ja plus te muut tuomarit siis enttiset nää uuet tuomarit on ihan syvältä perseest mä jos oisin siellä laulamassa ni mä haukuisine tuomarit ja käskisin niiten laulaa ja haukuisin niiten äänet ihan paskois että ne kilpailiat on parmpia ku ne tuomari mut tulkaa ne enttiset tuomarit takas ja nanna etenkin

• hdaskl
        penni kirjoitti:

nanna tuu pliis takaisin ja plus te muut tuomarit siis enttiset nää uuet tuomarit on ihan syvältä perseest mä jos oisin siellä laulamassa ni mä haukuisine tuomarit ja käskisin niiten laulaa ja haukuisin niiten äänet ihan paskois että ne kilpailiat on parmpia ku ne tuomari mut tulkaa ne enttiset tuomarit takas ja nanna etenkin

joo, toi on TOTTA!!

• hellu71

Koko ohjelma on ihan perseestä....mitä ne "tuomaritkin" luulee olevansa?

• Emppu

on kyllä ehdottomasti Nina Tapio. Fiksu nainen, antaa monellekin ihan perusteltua palautetta, sanoo kyllä suoraan, mutta ei niinkään loukkaavalla tyylillä. Jarkko on tosi hauska ja hyvännäköinen! ...vaikka kaikkihan sitä jo homoksi nimittelee. Siitä en tiedä mitään, mutta joka tapauksessa hänestä pidän myös. Jone on myös aika hauska, sellainen äijä. Kim Kuusi, joka on koko joukon johtaja, valitettavasti ei vedä vertoja Asko Kalloselle. Hän osasi homman jollain tapaa paremmin, mutta HYVÄ on Kimkin, ammattilainen, joten mikäpä olen häntä moittimaankaan.
        Kaiken kaikkiaan tuomaristo on HYVÄ mielestäni.

• Prinsessa_97

Tottakai jone ei puhettakaan että kimi ois hyi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• mimmi

on tietenkin nainen ihana niina tapio,hän on inhimillinen ja iloinen ,ainoa jota viitsii kuunnella ja katsella ,miehet ovat ohjelmassa ihan "pässejä".

• paukeli

munki mielest se nainen on just huippu!! ne miehet vaa jäkättää jotain turhaa siel telkas!!! mut nanna pitäis saada kyl takas!

• Riukka

Ei epäilystäkään, Jone on paras. Aivan huippu!

• NaNnA1984

...NINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Ehdottomasti

Sais olla äänessä ja laukoa "totuuksia" kilpailijoille enemmän...! Ps. Ah ja sen miehen hiukset...Mmmmm! ;-D

Pps. Vaan "vanhaa tuomaristoa" ei voita ketkään... =( Kaikki olivat silloin JEES!

• Särkynyt enkeli

No tykkään Jarkko Valteesta muuten esiintyjänä, mutta se on ehkä vähän liian tiukka tuolla Idolsissa.. Joten sen takia paras tuomari on JONE!!!!

• eelen k

viime vuoden tuomarit sit jotenkin parempia/kiltimpiä muka?EI!Nanna oli vaan niin kiva,muut ei.Nina kyl muistuttaa aika paljon Nannaa,mut ei se yhtä hyvä oo.

• Z-Man

näin on

• metsäneläin

Ehdottomasti paras on Jone.. Ei ole sellanen narisija eikä myöskään turhia lässytä.

• Ööö...

jone on kyl tuomareist paras!!! Muut on ihan plääh,täytyy sanoo! kommentoikaa!!!

• jennie

en tykkää kestään mut jos on pakko vastata nii niina

• jone-fani

jonnne on paras

• alakulon_urkupiste

määki pidän jonesta eniten.

• camilla_-

parhain on pää tuomari jonka sana vaikuttaa lopputuloksessa ja nina tapio.he eivät sano niin rumasti kuin jarkko ja jone

• isosonta

...

• ou_nou

Jone on ehdottomasti paras tuomari!!

• ritu

Pelkäsin etteivät vedä vertoja viimekertalaisille, mutta ihan hyviähän ne ovatkin kaikki. Mutta Jone on tietty paras!!

• jarkkofani

jarkkohan se paras.

• oksettaa

Mikä Suomen tuleva turhin julkkis tämä Valtee on? Mistä tunnettu? Vastenmielisen näköinen, eikä ne paskapuheet kaunista "miestä" yhtään. On niin olevinaan ja varmaankin uransa huipulla. Tutkituttais päänsä, mutta vetäisi sen ensin pois perseestään.

• meitsi
        oksettaa kirjoitti:

Mikä Suomen tuleva turhin julkkis tämä Valtee on? Mistä tunnettu? Vastenmielisen näköinen, eikä ne paskapuheet kaunista "miestä" yhtään. On niin olevinaan ja varmaankin uransa huipulla. Tutkituttais päänsä, mutta vetäisi sen ensin pois perseestään.

hah joo!! ihan samaa olen miettinyt! hyvin puit ajatukseni sanoiksi!! ;D :D se on todellaki ihan ****n RUMA ja röhnöttää siinä pöydällä.. katoppa vaikka ens kerralla! näyttää todellakin vastenmieliseltä!! hyyyyyyiiii

• Hmm

No, Jone nyt on noista kaikkein tutuin ja parhaat kommentitkin hänellä on, joten sanon Jone.

• v,m

JONE ON PARAS KOSKA SE ON NIIN SÖDE!!

• tytsy

...ois voinu olla tälläkin kertaa tuomaroimassa, sitä on ikävä ;) Mutta näistä nykyisistä Jarkko ja Jone on jees.

• TyTTö..

JONE!!
      Se on huippu..

• -76

Jone on kyllä aikuisen naisen makuun...aika syötävän ihana. Sopivasti "pahaa" poikaa ja sopivasti lutusta pikkupoikamaisuutta. :)

• MaNa

Mun mielest oli hyvä kun oli jone taas täs idols kakkosessakin mut asko ja nannakin olis pitäny tulla!!

• meitsi

Kaikki mut on ihan huonoja! aidot ja oikeet idols tuomarit on ne mitkä aluks oli!! ihan tyhmää ku ne vaihtui.. mut jone on alkuperänen ja sen pitäis olla PÄÄTUOMARI eikä sen ihme rillipään... !! vai mitäs mieltä ootte?

• big brother

jone on paras

• Ritari

Ku se on niin homon näköinen?

• llllllllllllllll

sulla homon näkösistä miehistä!?

• meitsi

millä tavalla jone on homon näköinen? pelkästään pitkät hiukset ei tee miehestä homoa tai edes sen näköistä! ootko koskaan oikeesti nähny homoa tai homomaisesti pukeutuvaa tai puhuvaa miestä?? et varmaan!!!!!

• vierailija

Jaa...minusta Jarkko on enemmän homonnäköinen mutta enpä usko että kumpikaan heistä on.

• kuka mitä häh
        vierailija kirjoitti:

Jaa...minusta Jarkko on enemmän homonnäköinen mutta enpä usko että kumpikaan heistä on.

jarkko on iiiiiiiiiiiiiihana ja homo...yes....homot
        rulaa.

• bananashake

JONE on paras. Aina ja ikuisesti.

• muriunne

jone on ehottomasti paras!!! se ihmeen jarkko on täys ääliö.. muut on ihan siedettävii, mut vanhat oli parempii.. xD

• TzaneTTe

Jone on ehdottomasti paras!!

• mörkö

Jarkko Valtee on ehdottomasti paras tuomareista!

• suzzi

niina,niina,go,go,go niina
      NIINA JYRÄÄ!!!!no okei onhan jonekin iha hyvä!!!!
      tuomariks:)ei millään pahalla...:)
      no mut joka tapauksessa*vetää henkeä*
      GO NIINA!!!!NIINA JYRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
      ÄLÄ ANNA ORMOO!!!!
      VIKISIJÄT HEITÄ PELLOLLE!!!!
      SELLASET KU SANOO:"ANTAKAA MAHDOLLISUUS...MÄ MUN MIELESTÄNI ANSAITSEN SEN...:)"GO NIINA!!!!!!!!!!!!!!!!

• insku92

kyllä jone rulaa!! realistinen ja asiansa osavaa ukko! :D

• elena94

paras on se nainen mä en vaa muista sen nimee

• big brother

jone on paras

• nvn

jone on parras

• nvn

jone on paras

• Angelina92

Jone Rulettaa!!!!!!

...on tietysti Jone.En osaa sitä mitenkään perustella,se vaan on just niin hyvä.
      Tsemiä vaan Jonelle:)

• mäkin

Jone ainoa jolla oikee asenne

• pieru

moi mun mielst jontsu on niin ihana ja sexy et se on mun oma tuomari

• lll

EI AINAKAA SE HOMO!!!

• simppa-olen

jone on ihan paras tuomari! se jarkko on ihan huono!! vaikka laulas tosi hyvin niin sille jarkolle ei käy... hei jarkko, kukaan ei ole tädellinen...

• Anettenen

Jone ehdottomasti, äärimmäisen hyvä ulosanti miehellä ja komeakin :p

Ärsyttävin taas se pirun Taikapeilin naikkonen. Nannaa jaksoi vielä kuunnella, 'sä kosketit mua' -jutuista huolimatta.

• Idolini

Nina ja Jarkko on parhaita. Nanna oli hyvä ja Askoki. Mut ku ne ei oo, ni ne ei oo...

• näin on..

...eikä se siitä muutu.Ei mitään Nannoja takas.On paljon kauniimpaa ja asiantuntevampaa olla Niinan siellä laulun opettajana ja itsekin laulajana sanomassa mitä pitää osata ja hallita idoliksi pyrkivän.

Loppukoon jonninjoutavat x-tuomareihin palaavat puheet.

• Idolit

Nina ja Jarkko on parhaita. Nanna oli hyvä ja Askoki. Mut ku ne ei oo, ni ne ei oo...

• Idolsini>>

• Idolsini

• NiJa

• zenya

...on paras.

• Mörrimöykky

Jone on kyllä iha best! Lisäpisteitä antaa se kirves ja se Hullunkiilto silmissä kun jone piti kirvestä kädessään.. Myös Nina on hyvä, ei oo liian ankara ja osaa esittää kommenttinsa hienovaraisemmin. Mitä mieltä olette, Onko osa idolsiin osallistuneista surkeita laulajia? mun mielestä osa laulaa yksinkertasesti päin honkia. Kommentoikaa!

• aidoli

paras kommentti oli, miksi laulat nenän kautta jollekin kilpailijalle.. muistelee vain neidin omaa artistiuraa niin voi perkele :D ja kaikenhuippu on se ihme hinttariukko, mikä onkaan. Jone rules

• paska

jonne on ihan paras kaikkista

• Gad

niistä muista en tykkää oikeestaan ollenkaan. se nainen on ilkeä, hyi

• spessu2

jone on ihan best kaikista

• -Idoli-

Jone on ihan joo. Ois kyl saanu olla samat ku viimekki!

• audiofreak

Nikula on äijä !!!! Ja Jarkko Valtee todellinen unelmienmurskaaja.... Ammattiukkeleita molemmat.

• grace-88-

joo-o....kyl se jone ihan paras on......ei sille vaan voi mitään et se vie 6.0 kaiken suosion, fanit mulle vaan postia!!!

• lady88

kaikki jone fanit, laittakaa mulle postia!! itse fanitan jonea ihan kympillä, toi grace-88- on mun laittama kommentti, koska en löytäny tunnareita tai muistanu salasanaa!! jotenh, hyvää keskusteluu jonesta saa aikasex mun kans, en kauheesti kato idolssii, mut jone on mun ehdoton suosikki!!! tai katon aina välillä, aina ei ehi!!

• kalle k kujamäki

jone tietysty kunpa kaikki samat olisi kun viime vuonna ei tarttis kattoa sellasia idiootteja miinus-jone :D =D

• rentukka

musta jonne nikula on ehdottomasti paras on se nainenkin ihan kiva vai ken muista sen nimee muit kuitenkin jonne on ihan paras!

• PYÖREÄSUINEN

Jarkko on saatana ihan varmaan umpihomo,vittu mikä ämmä tuli sata homoo ja panis sitä perseeseen

• _-DQ-_

En oon seurannu kovin paljoo idolsii mutta ehkäpä jone

• tanja

se äijä mil o huulipunaa ja meikkejä! yäk..

• Tyttönen.. :)

Nikulan mies on kyllä kaikkein mahtavin!!! Suorasukaisin, mutta kuitenkin niin asiallinen mies!! IHANA!! Hyvänä kakkosena perässä tulee Jarkko, mahtava ammatti ja ihan oikeasti KAUNIS mies!! On Idolsissa jotain hyvää sittenkin!!

• Suksi

Niina on kiltein mut silti asiallinen.. sellanen mikä tuomarin pitää olla..eikä sellanen katkeroitunu paska kuin jone tai se homppelijätkä.

• pikku-neitsyt

Ehdottomana ykkösenä tulee Jone. Perässä kakkosena Niina!

• Erkkkiiiii

Jone on täys nolla,mikä sekin kusipää on toisia tollain masentaan,kattois peiliin niin vois nähdä hölskyvän ongelmansa ison päänsä sisällä! Tää oli mun mielipide vaikka mä en osaa kirjoittaakkaan :-)

• JENNY

TAITAA OLLA SE NIINA.

• fairy

Jone on idols tuomareista parhain!

• beibiliini

moikokakkoiduaDH

• Hansu89

Jone on paras! Niin se vaan on.. x)

• "Ei Idols fani"

Jone on paras, kommentit kun vaan tulee kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Muut vaan jauhaa paskaa ja puhuu intuitioidensa mukaan.. eli lähinnä katsovat etukäteen kuvia ja arvostelevat sen perusteella. Ninalle, Jarkolle ja puheenjohtajalle ei esim olisi norjan idols tehnyt mitään vaikutusta... Naamataulu kun näköjään ratkaisee... (kannattaa laittaa rohkeet raidat päähän tai leikkiä homoa... niin oot jatkossa)
      Heille kun ei kelpaa ääni, pitää olla valmis Idols. Eipä ollut edellisessä Idolsissakaan valmiita, kyllä ne myöhemmin muokattiin muottiin sopivaksi.

• Nimetön

Makee heviletti :)

• MÄ...:)

NIINA IS BEST..!!

• :)*

jarkosta tuli mieleen ensimäisenä puppeli poika.vaan taiteiliat han ovat tuolaisi ainakin noi nuoremmat.

• Jone,tietenkin!Parhaat kommentit,luonteva olemus ja mahtava huumori sekä tilannetaju!Harmi,että Jonen kommentteja ei näytetä enempää...

• Niina -79

Ne ovat parhaita-kun toinen on enemmän vauhdissa,niin toinen heittää kommenttia sitten sitäkin enemmän.Sanovat kaunistelematta,mutta ihan ok-meiningillä.
      Jone sais vain puhua kovempaa;aina ei kuule,mitä se sanoo,harmi.

• on tosi hyvä

Niina on symppis, empaattinen, jämäkkä kaikessa kauniissa herkkyydessään. Hän ei ilkeile - on asiallinen ja mukava. Idolseja on mukava seurata, kun saa katsella Niinaa. Valtakunnan ykkösnainen ehdottomasti.

• idols*

paras tuomari on tietty jone koska se on ainoo ja alkuperäinen! Asko, nanna ja hannu takasin messiin! ne oli paras tuomaristo! nykyinen on ihan piip...

• hipsu

Ehdottomasti Jonesta tai Jarkosta!!!

• JUUPAJUU87

MUN MIELESTÄ PARAS IDOLS JUONTAJA ON SE UUSI NAINEN. NIME NE TIIÄ MUT SE EI OO ANKARIN KOKO TUOMARISTOSTA

• anna-natalia

eiköhän ne ole ihan samanlaisia kaikki,mut jos on pakko valita niin sit ehkä se nina.

• marzella

Jone on bestis! :)

• Girl87

Joo jone on paras! Sä taidat olla ykst?? :)

• NastaPimu83

Jone on paras....! Sillä on parhaimmat kommentit...

• blackmagictiger

no mustakin nikula on jees..Kim kuusi ei iske hirveästi..

• Snoopy94

Se nais henkilö on paras...

• Slodi

Jone on rock!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2543
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1725
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1592
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1460
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35