Mielestäni nykyinen Tv-lupamaksu on aikansa elänyt ja joutaisi nykyisellään romukoppaan. On täysin absurdia, että Tv-lupamaksuja kerätään ihmisiltä nykyisellä tavalla. Yleisradiolla on kaikki tarvittava tekniikka ja tietotaito siihen, että yleisradion omat kanavat (joista tämä tv-lupamaksu peritään) näkyisivät vain sellaisissa kotitalouksissa, jotka ovat MAKSUN maksaneet. Näinhän toimii nykyisellään Canal , TV1000 ja monet monet muut maksulliset kanavat. Maksat siis siitä, mitä katsot. Tv-lupaa ei tulisi periä henkilöiltä, jotka käyttävät tv-vastaanotinta VHS ja DVD elokuvien katsomiseen. Itse en katso koskaan ylen kanavia, joten jätän tästä syystä TV-luvan maksamatta ja teen sen hyvällä omatunnolla.
Mitä mieltä olette, onko TV-lupamaksun periminen kohtuutonta, jos ei katso yleisradion kanavia?
EN MAKSA TV-LUPAMAKSUA
11
796
Vastaukset
Kuitenkaan tuo 0.53.4 €/vrk ei tunnu näin laskettuna ertyisen kalliilta!
- ei tv-lupaa
Canalplussalta saa 5 kanavaa urheilua ja leffoja 0,9€/päivä. Mielummin maksan sen kuin ylen annin.
- maksele
Minä voisin maksaakkin jonkinlaisen summan jos yle sanoutuisi irti vasemmistopropagandasta ja sanoisi irti kaikki jäsenkirjaloiset palkkalistoiltaan sekä keskittyisi laadukkaiden ohjelmien tuottamiseen ja esittämiseen.
Syy miksi en itse maksa on ensikädessä se, että maksuilla kustannetaan lukemattomien lihavien ja täysin toimettomien jäsenkirjajohtajien irstas elämä. Minusta ylen toimenkuvaan ei kuulu näiden läskiposkien elostelun maksaminen katselumaksuilla.- KARVINISTI
minä en lopeta maksamista jos YLE sanoutuu irti politiikasta ja alkaa puhua totta eikä oikeistopropakandaa.
(Kyky) päästä suurimmaksi puolueeksi, että loppuisi tämä ininä
vasurivetoisesta Suomesta.
Voihan laupiaat silmät tätä YLE:nkin "punaisuudesta" narisemista.
Onko ne perkeleen punikit jo vallanneet Ev.lut. kirkonkin, kun väkeä kirjautuu
ulos kuin helluntaiepistolasta?
- huu
meno muuttuukin sitten kun digitaaliaika koittaa.
Sitten ei kuulemma enää pysty katsomaan ilman lupaa.
Itse maksan oikeudenmukaisuuden vuoksi.- keijo
Eli kaikkien pitäisi hankkia jonkinlainen (conax) kortti jotta voisi katsoa peruskanavia ko?
- keijo
Ei muuta. FST.
- jeewah
se on kohtuutonta. Kohtuutonta olisi myös sisällyttää Yleisradion toiminnan kulut veroihin, kun kuitenkin sekin pystyisi rahoittamaan itsensä toiminnan mainostuloilla.
- 26yfa
"...muut maksulliset kanavat. Maksat siis siitä, mitä katsot." Mikäli tilaat jonkin maksukanavan,esim.Canal ,maksat tietyn kuukausimaksun riippumatta siitä paljonko katsot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741182
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45619Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä301554Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t225538- 51519
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502