Ei millään pahalla naiset,mutta nyt tulee suorat sanat:
Oliko se niin että feminismi ajaa sukupuoliroolien sekoittumista.
EI SIINÄ OLE JÄRKEÄ!ON HOMMIA JOTKA SOPIVAT PAREMMIN KESKIVEROMIEHELLE KUIN KESKIVERTONAISELLE.KIINTIÖT SEN ENEMPÄÄ MIES-KUIN NAISVALTAISILLE ALOILLE OVAT IDIOOTTIEN TOUHUA.
SE ON MOLEMMILLE SUKUPUOLILLE ETU ETTÄ MIES PYSYY MIEHENÄ JA NAIS NAISENA.
Ottaen huomioon että feminismi ajaa sukupuoliroolien muuttamista.Otan tähän yhteyteen tapauksen yhdysvalloista:
Oli Promise Keepers-niminen ryhtiliike sen jäsenet pyrkivät lopettamaan kaikenlaiset ei-miehisyyteén kuulumattomat vätystoimet ja ottivat asemansa perheen päänä.
Onko niin että feministien ihannemies on joku puolihintti vässykkä joka kaikkeen sanoo kyllä rouva ja josta ei oo mihinkään ja joka nuolee saappaitanne.
Ja niille miehille jotka lukevat tätä.Ei ole helppoa olla nykypäivänä mies, mutta ei sun elämä helpommaksi mene jos koitat olla joku muu.
JA VIELÄ MIEHILLE!ÄLÄ OO TYHMÄ.ÄLÄ HEITTÄYDY SELLAISEKSI MILLAINEN FEMTSUT HALUAVAT SINUN OLEVAN.AINOASTAAN HE N.10% NAISISTA HALUAVAT MIEHEN OLEVAN SELLAINEN LOPUT NAISISTA EIVÄT SE EI PARANNA MAHDOLLISUUKSIASI RAKKAUSELÄMÄSSÄ.
JA MUOTILEHTIÄ EI KANNATA LUKEA MUOTIJOHTAJAT ON HINTTAREITA JA PEDOFIILEJÄ.
Älkää nyt naiset säikähtäkö.Ei millään pahalla.Mä nyt oon tämmönen.
Mies=mies,nainen=nainen
4
267
Vastaukset
- Hertha
Ja kommentti perään:
Mies pysyy miehenä ja nainen naisena. Jolleivät mene sukupuolenvaihdosleikkaukseen.
Ei tarvis julistaa hätätilaa.- Aurelianus
... näkemyksensä kaikkien niiden kanssa, jotka kuuluvat samaan uskonnolliseen viiteryhmään kuin hän.
Erilaisista muotilehdistä olen samaa mieltä. Ko. tekeleet luovat keinotekoisia kulutustarpeita ja niiden maailmankuvaa voi luonnehtia "mulle kaikki heti nyt"-linjaksi. Asiakokonaisauudet esitetään ko. roskapapereissa silmälläpitäen hivenen keskitasoa typerämmän henkilön vastaanottokykyä. Aurelianus kirjoitti:
... näkemyksensä kaikkien niiden kanssa, jotka kuuluvat samaan uskonnolliseen viiteryhmään kuin hän.
Erilaisista muotilehdistä olen samaa mieltä. Ko. tekeleet luovat keinotekoisia kulutustarpeita ja niiden maailmankuvaa voi luonnehtia "mulle kaikki heti nyt"-linjaksi. Asiakokonaisauudet esitetään ko. roskapapereissa silmälläpitäen hivenen keskitasoa typerämmän henkilön vastaanottokykyä.turhia tekeleitä ne lehdet ovat.Asiasta toiseen kuis teil siä Turus.
- mariamagda
Mitä tarkoittaa sana nainen, mitä sana mies?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 435724
- 445253
- 483678
- 133633
- 313106
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883083- 592844
- 562683
- 532340
- 381804