Kehitysavusta

koska kerran tuo kenialainen Bikwale joka on sitä mieltä että apu Afrikkaan olisi lopetettava ja tietää afrikan asiat paremmin koska on sieltä toisin palstan "suvaitsevaiset" miksi tulisi ottaa palstan tukea Afrikkaan-porukka.
Olisi rasistista ajatella että hän on tyhmempi kuin palstan monikultturistit joten olen palstan hyväntekijöille mieliksi ja en tee niin.

Sitten erään tuttavani havaintoja Afrikasta.
Kävi siellä ja havaitsi.
Kehitysapu on aiheuttanut sen ettei Afrikan miespuolinen väestö yritä elättää itseään tai sanotaan huomattava osa sitä.Sen sijaan polttaa khat-huumetta,kikkailee torilla odottaen että kyllä lännestä apu tulee.
Ne ongelmat korjaantuu näin.
1.AFRIKKALAISET LOPETTAVAT MUSTAN MAGIAN HARJOITTAMISEN JA PAKANAJUMALIEN PALVONNAN.
2.AFRIKASTA TEHDÄÄN KRISTITTY MAANOSA.
3.AFRIKAN MIESPUOLINEN VÄESTÖ LOPETTAA LAISKOTTELUN,JA HUUMEITTEN KÄYTÖN.
4.KOMMUNISMI POIS.
5.RAHOJA EI KORRUPTOITUNEILLE HALLITUKSILLE.

5

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootko tosissasi

Ihan hyvä suunnitelma, mutta ei onnistu noin vain.
      Eihän suomalisetkaan kaikki tee töitä vaan kikkailevat torin laidalla juoden kaljaa.

Afrikan asiat tulee saada kuntoon, mutta ei moralisoimalla!

Mielestäni he saavat usko mihin heitä huvittaa. Ei heidän tarvitse mukauta länsimaiden muottiin vain sen takia että meiltä tulee apua!

Älä moralisoi heitä, he eivät todellakaan moralisoi sinua!

• lisään vielä että jossain päin afrikkaa ei olla edes viititty pitää kirjaa avustuksista.

Tiukka linja ne saa kuntoon ei naaivi hyväuskoisuus ja mitä tulee noihin pimeyden voimiin siellä niin ne ovat kahlinneet porukkaa ja saaneet aikaan mm.rituaalimurhia.
        Ja rituaalimurhat ovat levinneet sieltä maahanmuuton myötä myös Britanniaan.

• welly

Tapettaisi tai kaapattaisi tms. afrikan maiden diktaatorit ?

Yksi hullu on vallassa ja maa sen seurauksen sodassa ja kurjuudessa. Sitten sinne pumpataan tukea jotka kuitenkin menee kaikkeen muuhun kun hätää tarvitseville.

Ei luulisi olevan kovin kummoinen tehtävä?. Kyllä se onnistui irakistakin, eikä siihen tarvittu kummoisia perusteita. Sanotaan nytkin, että Zimbabwessa Robert Mugabe rakentelee ydinkärkiä ja sitten sinne vain....

• Voisihan heidät syöstä pois.

• Kurre_Orava
        L.J.H kirjoitti:

Voisihan heidät syöstä pois.

Eipä taida Valtoja Mugaben hommat kiinnostaa. Katsos kun siellä ei ole öljyä.

Öljy ja sen saannin turvaaminen on syy miksi lähi-idässä sotaa käydään. Ns, demokratian levittäminen on vain poliittisesti korrekti tekosyy. Luotu niitä hyttytyttöjä varten jotka eivät tajua, että lännen öljynsaanti on turvattava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82