Moi haluaisimme perustaa siskoni on noita porukan. Täällä on halloweeninä v. 1994 syntynyt tyttö Paige (Sanni) ja huhtikuussa v. 1995 syntynyt tyttö Phoebe (Liisa) asuisit helsingissä ja olisit Piper. lähetä sähköpostiini [email protected] LÄHETÄ JO!!!!!! terveisin Paige ja Phoebe!
hei sisko noidat
6
762
Vastaukset
- piper
hei siskot.
olen 12v kesällä syntynyt Maija ja kiinnostais teidän noitaporukka. Harmi kun mulla ei oo sähköpostiosoitetta niin en voi kirjoittaa sulle millään taval kun näin.
asun hesas. meillä olis musta rautapata äidilt jota vois käyttää leikisti rohtojen tekoon ja sit vaikka äidin maustehyllyltä vois ottaa oreganoa,laakerinlehtiä ja joitain mausteita ja leikkiä että ne olisist niinku noitayrttejä. mitä mieltä ootte paige ja phoebe.
mutta kirjoitelkaa pian ja vastatkaa haluutteko mut mukaan noita kolmikkoon
t. maija eli "piper"- phoebe
joo voit tulla mukaan :) onks sula ees kännykän nomerrooo??
T:paige ja phoebe - piper
phoebe kirjoitti:
joo voit tulla mukaan :) onks sula ees kännykän nomerrooo??
T:paige ja phoebetuli vähän myöhään kun olen siirtynyt jo varjon puolelle ja tulen karkoittamaan lumotut maanpäältä ja Lähde voittaa lopussa.
- phoebe
piper kirjoitti:
tuli vähän myöhään kun olen siirtynyt jo varjon puolelle ja tulen karkoittamaan lumotut maanpäältä ja Lähde voittaa lopussa.
siis suomenettuna???....??
- paige
moi sori ku ei oo kirjoteltu ku mä en oo käyny täällä nii meille kävis tosi hyvin voitko viellä kertoo niinku mitä koulua käyt missä tarkalleen asut ja noin jos me tavattas aika pian voitas yhessä halloweeninä viettää mun synttäreitä =)
- phoebe
siis mä oon kyllä sanni syntynyt 1993!!! et sä oo mua vanhempi miks huijaat? ja mä oon syntynyt syys enkä huhtikuusa eikä mun nimi oo liisa vaan iisa!?? (vastaa kummiskin vaikka viesti oli aika törkee mutta kummiskin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976