hei sisko noidat

Paige

Moi haluaisimme perustaa siskoni on noita porukan. Täällä on halloweeninä v. 1994 syntynyt tyttö Paige (Sanni) ja huhtikuussa v. 1995 syntynyt tyttö Phoebe (Liisa) asuisit helsingissä ja olisit Piper. lähetä sähköpostiini [email protected] LÄHETÄ JO!!!!!! terveisin Paige ja Phoebe!

6

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piper

hei siskot.

olen 12v kesällä syntynyt Maija ja kiinnostais teidän noitaporukka. Harmi kun mulla ei oo sähköpostiosoitetta niin en voi kirjoittaa sulle millään taval kun näin.
      asun hesas. meillä olis musta rautapata äidilt jota vois käyttää leikisti rohtojen tekoon ja sit vaikka äidin maustehyllyltä vois ottaa oreganoa,laakerinlehtiä ja joitain mausteita ja leikkiä että ne olisist niinku noitayrttejä. mitä mieltä ootte paige ja phoebe.

mutta kirjoitelkaa pian ja vastatkaa haluutteko mut mukaan noita kolmikkoon

t. maija eli "piper"

• phoebe

joo voit tulla mukaan :) onks sula ees kännykän nomerrooo??

T:paige ja phoebe

• piper
        phoebe kirjoitti:

joo voit tulla mukaan :) onks sula ees kännykän nomerrooo??

T:paige ja phoebe

tuli vähän myöhään kun olen siirtynyt jo varjon puolelle ja tulen karkoittamaan lumotut maanpäältä ja Lähde voittaa lopussa.

• phoebe
        piper kirjoitti:

tuli vähän myöhään kun olen siirtynyt jo varjon puolelle ja tulen karkoittamaan lumotut maanpäältä ja Lähde voittaa lopussa.

siis suomenettuna???....??

• paige

moi sori ku ei oo kirjoteltu ku mä en oo käyny täällä nii meille kävis tosi hyvin voitko viellä kertoo niinku mitä koulua käyt missä tarkalleen asut ja noin jos me tavattas aika pian voitas yhessä halloweeninä viettää mun synttäreitä =)

• phoebe

siis mä oon kyllä sanni syntynyt 1993!!! et sä oo mua vanhempi miks huijaat? ja mä oon syntynyt syys enkä huhtikuusa eikä mun nimi oo liisa vaan iisa!?? (vastaa kummiskin vaikka viesti oli aika törkee mutta kummiskin)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      108
      2619
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2052
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      207
      1583
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1575
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe