Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

hei sisko noidat

Paige

Moi haluaisimme perustaa siskoni on noita porukan. Täällä on halloweeninä v. 1994 syntynyt tyttö Paige (Sanni) ja huhtikuussa v. 1995 syntynyt tyttö Phoebe (Liisa) asuisit helsingissä ja olisit Piper. lähetä sähköpostiini [email protected] LÄHETÄ JO!!!!!! terveisin Paige ja Phoebe!

6

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piper

      hei siskot.

      olen 12v kesällä syntynyt Maija ja kiinnostais teidän noitaporukka. Harmi kun mulla ei oo sähköpostiosoitetta niin en voi kirjoittaa sulle millään taval kun näin.
      asun hesas. meillä olis musta rautapata äidilt jota vois käyttää leikisti rohtojen tekoon ja sit vaikka äidin maustehyllyltä vois ottaa oreganoa,laakerinlehtiä ja joitain mausteita ja leikkiä että ne olisist niinku noitayrttejä. mitä mieltä ootte paige ja phoebe.

      mutta kirjoitelkaa pian ja vastatkaa haluutteko mut mukaan noita kolmikkoon

      t. maija eli "piper"

      • phoebe

        joo voit tulla mukaan :) onks sula ees kännykän nomerrooo??

        T:paige ja phoebe


      • piper
        phoebe kirjoitti:

        joo voit tulla mukaan :) onks sula ees kännykän nomerrooo??

        T:paige ja phoebe

        tuli vähän myöhään kun olen siirtynyt jo varjon puolelle ja tulen karkoittamaan lumotut maanpäältä ja Lähde voittaa lopussa.


      • phoebe
        piper kirjoitti:

        tuli vähän myöhään kun olen siirtynyt jo varjon puolelle ja tulen karkoittamaan lumotut maanpäältä ja Lähde voittaa lopussa.

        siis suomenettuna???....??


      • paige

        moi sori ku ei oo kirjoteltu ku mä en oo käyny täällä nii meille kävis tosi hyvin voitko viellä kertoo niinku mitä koulua käyt missä tarkalleen asut ja noin jos me tavattas aika pian voitas yhessä halloweeninä viettää mun synttäreitä =)


    • phoebe

      siis mä oon kyllä sanni syntynyt 1993!!! et sä oo mua vanhempi miks huijaat? ja mä oon syntynyt syys enkä huhtikuusa eikä mun nimi oo liisa vaan iisa!?? (vastaa kummiskin vaikka viesti oli aika törkee mutta kummiskin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe