Moi haluaisimme perustaa siskoni on noita porukan. Täällä on halloweeninä v. 1994 syntynyt tyttö Paige (Sanni) ja huhtikuussa v. 1995 syntynyt tyttö Phoebe (Liisa) asuisit helsingissä ja olisit Piper. lähetä sähköpostiini [email protected] LÄHETÄ JO!!!!!! terveisin Paige ja Phoebe!
hei sisko noidat
6
783
Vastaukset
- piper
hei siskot.
olen 12v kesällä syntynyt Maija ja kiinnostais teidän noitaporukka. Harmi kun mulla ei oo sähköpostiosoitetta niin en voi kirjoittaa sulle millään taval kun näin.
asun hesas. meillä olis musta rautapata äidilt jota vois käyttää leikisti rohtojen tekoon ja sit vaikka äidin maustehyllyltä vois ottaa oreganoa,laakerinlehtiä ja joitain mausteita ja leikkiä että ne olisist niinku noitayrttejä. mitä mieltä ootte paige ja phoebe.
mutta kirjoitelkaa pian ja vastatkaa haluutteko mut mukaan noita kolmikkoon
t. maija eli "piper"- phoebe
joo voit tulla mukaan :) onks sula ees kännykän nomerrooo??
T:paige ja phoebe - piper
phoebe kirjoitti:
joo voit tulla mukaan :) onks sula ees kännykän nomerrooo??
T:paige ja phoebetuli vähän myöhään kun olen siirtynyt jo varjon puolelle ja tulen karkoittamaan lumotut maanpäältä ja Lähde voittaa lopussa.
- phoebe
piper kirjoitti:
tuli vähän myöhään kun olen siirtynyt jo varjon puolelle ja tulen karkoittamaan lumotut maanpäältä ja Lähde voittaa lopussa.
siis suomenettuna???....??
- paige
moi sori ku ei oo kirjoteltu ku mä en oo käyny täällä nii meille kävis tosi hyvin voitko viellä kertoo niinku mitä koulua käyt missä tarkalleen asut ja noin jos me tavattas aika pian voitas yhessä halloweeninä viettää mun synttäreitä =)
- phoebe
siis mä oon kyllä sanni syntynyt 1993!!! et sä oo mua vanhempi miks huijaat? ja mä oon syntynyt syys enkä huhtikuusa eikä mun nimi oo liisa vaan iisa!?? (vastaa kummiskin vaikka viesti oli aika törkee mutta kummiskin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746