kiihotun sadeasuista

kurahousulikka87

onkx teiän mielestä outoo että nuori 18v xxl likka kiihottuu sadevaatteista ja pissailee housuun ne päällä? muita samanlaisii?

20

3890

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpp

      mua kiinnostaa tollanen

      • kumi_mies

        KIIINNOSTAA!!!


    • kumitassu2

      Ja mua kans. Itsekin kiihotun aina sadeasuista ja pissailen vaippaan sadeasu päälläni. Mailaile, [email protected]

      • kurahousulikka87

        must ainaki on kivantuntusta ku pissa valuu jalkoja oitkin saappaisiin. vaipat turhia.


    • poju

      Musta on kans kivaa käyttää kuravaatteita vielä mutta en ole tosin niihin vielä pissaillut.Mulla on keltaiset kuravaatteet ne on sateella niin kiihottavat kanssa !

      • kumitassu2

      • hieno yhdistelmä
        kumitassu2 kirjoitti:

        mailaa sinäkin, [email protected]

        Jotenkin vaipat, muovihousut vaippaan pissaaminen paksusti alusvaatetta ja tukevasti verkkareita ja oikeat henkselikurikset tekee turvallisen mukavan mielen. Ne päällä on kiva taapertaa ja unohtaa arjen meno ja melske, silloin tällöin.
        Se että siinä touhussa olisi kaveri tai useampikin ja oltaisi jossain porukassa, se vasta kivaa olisi. Hyvin pajon näitä asioita kokeneena, rohkeasti kaikki mukaan.


    • on.....

      yleenzä pvc/kumifetizzi alkaa naisilla vasta siinä 25 vuotiaana

    • Lenkkeilijä

      ...nyt niin tavatonta ole. Sadehousuthan suojaavat hyvin myös sisäpuolelta tulevilta "vahingoilta" :) Oletko koskaan pissaamisen lisäksi kokeillut kakata housuun sadehousut jalassa? Minulla on tällä hetkellä melko pehmeät kakat sadehousujen alla, eikä ole pienintäkään kakkatahraa sadehousujen ulkopinnalla :) Pari kertaa olen pissaillut sadehousuihin, mutta pääasiassa vain kakkinut niihin. Onko muita jotka tykkäävät kakkia sadehousuihin?

    • kumi fetissi.

      et ole outo ;) tai ainakaan minun mielestäni ;) minua kiihotat ;) *grr*

    • Anonyymi

      Oispa yli 40:tä sadeasuista pitävää ja kalastusta tykkäävää tukevaa naista

      • Anonyymi

        Olen 50v nainen kokoa xxl, joka tykkää kalastuksesta toooodella paljon mutta ikinä en oo sadeasua ajatellut 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 50v nainen kokoa xxl, joka tykkää kalastuksesta toooodella paljon mutta ikinä en oo sadeasua ajatellut 🤔

        Se on mukava laittaa päälle kalastushaalarit ko ei tartte ajatella että kalassa kaikki vaatteet ja lisäksi sateella on mukava olla kun ei kastu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mukava laittaa päälle kalastushaalarit ko ei tartte ajatella että kalassa kaikki vaatteet ja lisäksi sateella on mukava olla kun ei kastu

        Minkälaisesta kalastuksesta tykkäät eniten


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 50v nainen kokoa xxl, joka tykkää kalastuksesta toooodella paljon mutta ikinä en oo sadeasua ajatellut 🤔

        millaisesta kalastuksesta tykkäät, minä kalastaan silakkaa Lauttasaaren sillalta ja silloin jos tulee paljon silakkaa niin pitää olla PVC -haalarit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 50v nainen kokoa xxl, joka tykkää kalastuksesta toooodella paljon mutta ikinä en oo sadeasua ajatellut 🤔

        Mistä kalastuksesta tykkäät eniten


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En uskalla


      • Anonyymi

        Kuinka suuri osa siellä on asiattomia läppääjiä


    • Anonyymi

      Jokainen tykkää eri asioista jos tykkäät pissata housuun niin hyvä että uskallat, itsellä tekisi mieli hankkia latex housut tai vastaavat ja kokeilla miltä se tuntuu kun pissaa housuun tahallaan jossain piilossa ja sitten vaikka kävisi uimassa niissä housut jalassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe