kiihotun sadeasuista

kurahousulikka87

onkx teiän mielestä outoo että nuori 18v xxl likka kiihottuu sadevaatteista ja pissailee housuun ne päällä? muita samanlaisii?

20

3930

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpp

mua kiinnostaa tollanen

• kumi_mies

KIIINNOSTAA!!!

• kumitassu2

Ja mua kans. Itsekin kiihotun aina sadeasuista ja pissailen vaippaan sadeasu päälläni. Mailaile, [email protected]

• kurahousulikka87

must ainaki on kivantuntusta ku pissa valuu jalkoja oitkin saappaisiin. vaipat turhia.

• poju

Musta on kans kivaa käyttää kuravaatteita vielä mutta en ole tosin niihin vielä pissaillut.Mulla on keltaiset kuravaatteet ne on sateella niin kiihottavat kanssa !

• kumitassu2

• hieno yhdistelmä
        kumitassu2 kirjoitti:

mailaa sinäkin, [email protected]

Jotenkin vaipat, muovihousut vaippaan pissaaminen paksusti alusvaatetta ja tukevasti verkkareita ja oikeat henkselikurikset tekee turvallisen mukavan mielen. Ne päällä on kiva taapertaa ja unohtaa arjen meno ja melske, silloin tällöin.
        Se että siinä touhussa olisi kaveri tai useampikin ja oltaisi jossain porukassa, se vasta kivaa olisi. Hyvin pajon näitä asioita kokeneena, rohkeasti kaikki mukaan.

• on.....

yleenzä pvc/kumifetizzi alkaa naisilla vasta siinä 25 vuotiaana

• Lenkkeilijä

...nyt niin tavatonta ole. Sadehousuthan suojaavat hyvin myös sisäpuolelta tulevilta "vahingoilta" :) Oletko koskaan pissaamisen lisäksi kokeillut kakata housuun sadehousut jalassa? Minulla on tällä hetkellä melko pehmeät kakat sadehousujen alla, eikä ole pienintäkään kakkatahraa sadehousujen ulkopinnalla :) Pari kertaa olen pissaillut sadehousuihin, mutta pääasiassa vain kakkinut niihin. Onko muita jotka tykkäävät kakkia sadehousuihin?

• kumi fetissi.

et ole outo ;) tai ainakaan minun mielestäni ;) minua kiihotat ;) *grr*

• Anonyymi

Oispa yli 40:tä sadeasuista pitävää ja kalastusta tykkäävää tukevaa naista

• Anonyymi

Olen 50v nainen kokoa xxl, joka tykkää kalastuksesta toooodella paljon mutta ikinä en oo sadeasua ajatellut 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 50v nainen kokoa xxl, joka tykkää kalastuksesta toooodella paljon mutta ikinä en oo sadeasua ajatellut 🤔

Se on mukava laittaa päälle kalastushaalarit ko ei tartte ajatella että kalassa kaikki vaatteet ja lisäksi sateella on mukava olla kun ei kastu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on mukava laittaa päälle kalastushaalarit ko ei tartte ajatella että kalassa kaikki vaatteet ja lisäksi sateella on mukava olla kun ei kastu

Minkälaisesta kalastuksesta tykkäät eniten

• Anonyymi kirjoitti:

millaisesta kalastuksesta tykkäät, minä kalastaan silakkaa Lauttasaaren sillalta ja silloin jos tulee paljon silakkaa niin pitää olla PVC -haalarit

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä kalastuksesta tykkäät eniten

• Anonyymi
      • Anonyymi

En uskalla

• Anonyymi

Kuinka suuri osa siellä on asiattomia läppääjiä

• Anonyymi

Jokainen tykkää eri asioista jos tykkäät pissata housuun niin hyvä että uskallat, itsellä tekisi mieli hankkia latex housut tai vastaavat ja kokeilla miltä se tuntuu kun pissaa housuun tahallaan jossain piilossa ja sitten vaikka kävisi uimassa niissä housut jalassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe