Tein virheen

kun aiemmassa tekstissäni sanoin että olisi parempi jos J.K.Rowling olisi heitetty myllynkivi kaulassa järveen.Minun olisi pitänyt lisätä että siksi että näin tehtäessä olisi vältetty useiden ihmisten harhaan, tässä tapauksessa paholaisen valtakuntaan meno.

Parempi että yksi kuin monta.Näilläkin palstoilla olen lukenut eräiden henkilöiden alkaneen harrastaa spiritismiä sen seurauksesta niitten kirjojen,ja saatananpalvojat yleensä aloittavat tiensä siitä.
Ja Suomi on vain osa maailmaa.

32

854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita nokinenä

Minä tein olkinuken, ja loitsuin sille nimesi. Nyt minä mietin mitä keksisin nukellesi. Tuossa se istuu tietokoneen ääressä. Pimeät voimat kertoivat minulle että asut Oulussa, pitäähän tämä paikkansa?

• today

Laita turvasi Jeesukseen Kristukseen, niin olet varmassa turvassa.

• noita nokinenä
        today kirjoitti:

Laita turvasi Jeesukseen Kristukseen, niin olet varmassa turvassa.

Umbaiaa j'diis Umbarti eajou.

Umbaiaa j'diis Umbari amegao.

Umbaiaa j'diis umbaru morti.

• mitä teet?
        noita nokinenä kirjoitti:

Umbaiaa j'diis Umbarti eajou.

Umbaiaa j'diis Umbari amegao.

Umbaiaa j'diis umbaru morti.

Ei tarvitsekkaan selittää!... jatka pois vaan.

• paprua
        mitä teet? kirjoitti:

Ei tarvitsekkaan selittää!... jatka pois vaan.

sitten kun se kaaka tulee sinne pönttöön, niin pyyhi vielä takamuksesi ennenkuin vedät vessanpöntön. Ja muista pestä kädet!

• Aivan eri läänissä.Toiseksi sinä lopetat sillä leikkimisen.Varoitus!Älä jatka tuolla tiellä tai saat katua.

Käänny sen sijaan Jeesuksen puoleen ja ota vastaan Hänen rakkautensa.

• kalastaja
        L.J.H kirjoitti:

Aivan eri läänissä.Toiseksi sinä lopetat sillä leikkimisen.Varoitus!Älä jatka tuolla tiellä tai saat katua.

Kovinpa tulee sinulta painavaa sanaa, 27 v. ja nimimerkillä "kirjainsarja". Uhkailua ja jeesustelua. Oisko sulla mitään sanottavaa? Siis jotain omaa?

• harakka
        kalastaja kirjoitti:

Kovinpa tulee sinulta painavaa sanaa, 27 v. ja nimimerkillä "kirjainsarja". Uhkailua ja jeesustelua. Oisko sulla mitään sanottavaa? Siis jotain omaa?

kraak kraak kraaak kraak, tip tip kraak.

• noita nokinenä
        L.J.H kirjoitti:

Aivan eri läänissä.Toiseksi sinä lopetat sillä leikkimisen.Varoitus!Älä jatka tuolla tiellä tai saat katua.

Niin, pimeät voimat ovat kovin leikkisiä, ne ovat kuin kissat, niillä on oma tahtonsa. Käskemällä ne eivät toimi, niiden kunnioitus täytyy voittaa, mikäli ne sen sallivat.

Kristityt taas ovat kuin koirat, ne ovat laumaeläimiä sanan varsinaisessa merkityksessä. Kuten rakkikoirat yleensä, kristitytkin haukkuvat kaikkea minkä kerkeävät. Ja jahtaavat kissoja.

J'diis feres a saigne. Butimal morti. Miau.

• noita nokinenä kirjoitti:

Niin, pimeät voimat ovat kovin leikkisiä, ne ovat kuin kissat, niillä on oma tahtonsa. Käskemällä ne eivät toimi, niiden kunnioitus täytyy voittaa, mikäli ne sen sallivat.

Kristityt taas ovat kuin koirat, ne ovat laumaeläimiä sanan varsinaisessa merkityksessä. Kuten rakkikoirat yleensä, kristitytkin haukkuvat kaikkea minkä kerkeävät. Ja jahtaavat kissoja.

hengistä.Jokaisella uskovalla kristityllä on valta ajaa pois pahoja henkiä Jeesuksen Kristuksen ristiin,nimeen ja vereen.

Tosin jotkut niistä lähtevät ainoastaan paastolla ja paljolla rukouksella.
        Tätä poisajamista voi harjoittaa ainoastaan jos paikalla on niitä oikeasti, leikki tai jännistysmielessä touhuun ei pidä ryhtyä.
        Todellakin leikki on kaukana.

• JEESUKSEN NIMEEN !
        noita nokinenä kirjoitti:

Turhaan mutiset demonien kieltä, riivattu! JEESUS on HERRA! Jeesuksella on kaikki valta, ja Hänen pyhässä nimessään ja veressään on VOIMA, jonka edessä riivatut tärisevät ja demonit kyyristelevät!

• noita nokinenä
        JEESUKSEN NIMEEN ! kirjoitti:

Turhaan mutiset demonien kieltä, riivattu! JEESUS on HERRA! Jeesuksella on kaikki valta, ja Hänen pyhässä nimessään ja veressään on VOIMA, jonka edessä riivatut tärisevät ja demonit kyyristelevät!

En minä ole riivattu, kuulun helluntaiseurakuntaan.

J'diis les restee. Nähdään.

• ateisti-tyttö

Siis mitä hemmettiä sä selität? Siis saatananpalvojat aloittaa lukemalla harry potteria? Kiitos naurusta! Ja Harry Potteria ennenhän ei vai ole ollut fantasiakirjoja etc? Jos jostain saa päänsä sekaisin, se voi olla ihan mikä tahansa juttu. Mutta en mä Harry Potteria menisi pois heittämään. Itse asiassa kolmas on odottamassa että aloitan lukemisen. Taidat tarvita hoitoa. Eikö ole aika paranoidista tuo sinun väitteesi... Tuosta saatanan valtakunnasta. Saatananvaltakunta taitaa sulla olla päässäs. Kirjaimellisesti. Juuri sinunkaltaistesi vuoksi EROSIN KIRKOSTA. Opettelin ajattelemaan itse ja kunnioittamaan ELÄMÄÄ itsessään. Se on mulle JUMALA. Oikea usko ei tartte pelottelua ja aivopesua. Taidat kuulua niihin ihmisiin joille uskonto merkitsee tätä: Uskot tai itket ja uskot.

• rauhoittuisit

Miksi raivoat? jos pidät kirjata nii lue pois vaan, ei sinulla ole mitään syytä raivostua tässä yhtään kenellekkään!

• ateisti-tyttö
        rauhoittuisit kirjoitti:

Miksi raivoat? jos pidät kirjata nii lue pois vaan, ei sinulla ole mitään syytä raivostua tässä yhtään kenellekkään!

en itse asiassa raivonnut. Mulla vaan oli valtavan hauskaa x) Ei tämmöistä palstaa voi tosissaan ottaa!=) Tämä on tietynlainen keino purkaa ahdostustaan uskontoihin ja miettiä samalla omia asenteitaan ja ajatuksiaan. Vähän hassu tapa, tiedän...

• muuten vaan
        ateisti-tyttö kirjoitti:

en itse asiassa raivonnut. Mulla vaan oli valtavan hauskaa x) Ei tämmöistä palstaa voi tosissaan ottaa!=) Tämä on tietynlainen keino purkaa ahdostustaan uskontoihin ja miettiä samalla omia asenteitaan ja ajatuksiaan. Vähän hassu tapa, tiedän...

Hyvä jos on joku paikka jossa tunnet voivasi hiukan rentoutua ja pitää hauskaa!

• Minun motiivinani on rakkaus Jumalaa ja ihmisiä kohtaan.
        On kaksi valtakuntaa ja niitten välillä on sota,sinun täytyy rakas lapsi ymmärtää että on olemassa Jumala ja paholainen ,taivas ja helvetti.

Ja minä olen ottanut tavoitteekseni lyödä paholaisen valtakuntaa joka päivä.

• seppo
        L.J.H kirjoitti:

Minun motiivinani on rakkaus Jumalaa ja ihmisiä kohtaan.
        On kaksi valtakuntaa ja niitten välillä on sota,sinun täytyy rakas lapsi ymmärtää että on olemassa Jumala ja paholainen ,taivas ja helvetti.

Sulla tulee olemaa rankkaa..Jos noin paljo pelkäät itseäsi,että jokapäivä pitää vastaa taistella..kohtaa itsesi kuin mies/nainen ja kato mihin joudut..pikkasen nöyryyttä ja peiliä,nii kyllä se siitä.

Ps.Jos olet mies,nii koitappa sellaista mörköjenpelottelukeinoo kun:pokka pitää...Eli meet seisoo peilin eteen otat mulkun käteen..rupeet veivaamaa..katsot itseäsi silmiin..jos pokka pitää,nii ei möröt enää tuu pinaamaa.

Ja tää on fakta.

• uppi.akko
        L.J.H kirjoitti:

Miksi näät mörköjä joka paikassa?
        Ja vaikka olisit oikeassakin siinä, että on hyvä ja paha puoli kaikessa elämässä, niin mitä voitat parjaamalla pimeyttä?
        Sytyttäisit mieluummin valon, vaikka sitten pienenkin.

• seppo kirjoitti:

Sulla tulee olemaa rankkaa..Jos noin paljo pelkäät itseäsi,että jokapäivä pitää vastaa taistella..kohtaa itsesi kuin mies/nainen ja kato mihin joudut..pikkasen nöyryyttä ja peiliä,nii kyllä se siitä.

Ps.Jos olet mies,nii koitappa sellaista mörköjenpelottelukeinoo kun:pokka pitää...Eli meet seisoo peilin eteen otat mulkun käteen..rupeet veivaamaa..katsot itseäsi silmiin..jos pokka pitää,nii ei möröt enää tuu pinaamaa.

Ja tää on fakta.

Tämä on etuoikeus olla mukana maailman suurimmassa asiassa.

• te olette
        L.J.H kirjoitti:

sitten hauskoja. Taas yksi jumalan miekka täällä... Suuruudenhulluus on kyllä huvittavaa :)

• pohtija

En ole lukenut aiempia viestejäsi, mutta tohon kaipaisin tarkennusta. "Näilläkin palstoilla olen lukenut... jne..." ei tunnu kovin uskottavalta fakta-tiedolta. On varmaan sinun mielestäsi hienoa heittää tollaisia "tuomio-henkiä ja pyhiä ajatuksia", mutta saatko niistä ehkä itse jotain hengen ravintoa? Vai mikä on todellinen motiivisi?? Olen itse tutustunut Potter-tuotantoon, enkä pienimmässäkään määrin ole kokenut saavani niistä saatanallisia vaikutteita.

• entä jos

et ole vain vielä katsonut peiliin?

• pohtija
        entä jos kirjoitti:

et ole vain vielä katsonut peiliin?

Mitä toi nyt tarkoitti? Voiko olla totta, että yleisillä keskustelupalstoilla ollaan näin säälittävässä jamassa? En siis ole todellakaan menettänyt mitään, kun vasta nyt tutustuin kyseisen sivustoon.

• umbridge

Voisitko perustella mihin sinun Potter-vihamielisyytesi tarkalleen pohjautuu?
      Oletko esimerkiksi lukenut kyseiset kirjat? Keskustellut kirjailijan kanssa sisällöstä ja sen vaikutuksista? Katsonut elokuvat?
      On aika kovaa textiä ripustaa myllynkivi kaulaan.
      On todella säälittävää, että aina löytyy syytöstä ja syyllistämistä. Siihenkö vain pystytään ja pyritään; syömään toisemme ja paistattelemaan pyhyyden atmosfäärissä?
      Kerro, aloitithan keskustelun??

• junttausta

Se ukkeli jolla on se musta pää siinä kirjassa, lentää luudalla. Oletkos itse kokeillut?

• umbridge
        junttausta kirjoitti:

Se ukkeli jolla on se musta pää siinä kirjassa, lentää luudalla. Oletkos itse kokeillut?

todella hieno perustelu!! Taidat olla aivan ainutlaatuisen ihailtava älykkö. Nimimerkkisi vaan ei ollut sama, jolta pyysin vastausta.

• eli pimeillä voimilla leikkimistä sanotaan että pahuus on voitettavissa pimeillä voimilla leikkimällä.
        Ensimmäisessä osassa Harry lähti noitakouluun vanhempien vastustuksesta huolimatta, vihjattiin että vanhemmat jotka yrittävät suojella lapsiaan tällaiselta ovat väärässä.
        Lisäksi Harry otti ohjeita vastaan käärmeeltä mikä on saastainen eläin.

• umbridge
        L.J.H kirjoitti:

eli pimeillä voimilla leikkimistä sanotaan että pahuus on voitettavissa pimeillä voimilla leikkimällä.
        Ensimmäisessä osassa Harry lähti noitakouluun vanhempien vastustuksesta huolimatta, vihjattiin että vanhemmat jotka yrittävät suojella lapsiaan tällaiselta ovat väärässä.

Oletkohan lukenut kirjoja lainkaan? Jos olet, tiedät, ettei Harryn vanhemmat vastustelleet noitakouluun lähtemistä, koska olivat kuolleet jo 10 vuotta aiemmin. Lisäksi yhdessäkään suomeksi julkaistussa kirjassa (yhteensä 5) Harry ei ole ottanut mitään ohjeita vastaan käärmeeltä. Löytyykö parempia perusteluita?

• jotain rajaa!
        umbridge kirjoitti:

Oletkohan lukenut kirjoja lainkaan? Jos olet, tiedät, ettei Harryn vanhemmat vastustelleet noitakouluun lähtemistä, koska olivat kuolleet jo 10 vuotta aiemmin. Lisäksi yhdessäkään suomeksi julkaistussa kirjassa (yhteensä 5) Harry ei ole ottanut mitään ohjeita vastaan käärmeeltä. Löytyykö parempia perusteluita?

Ymmärtäähän sen nyt jokainen järkevä ihminen että eihän ne natsit kirjoja lue vaan polttavat niitä!

Tälle TJH tms. poloiselle on varmasti raamatunkin lukeminen liikaa.

• jotain rajaa! kirjoitti:

Ymmärtäähän sen nyt jokainen järkevä ihminen että eihän ne natsit kirjoja lue vaan polttavat niitä!

Tälle TJH tms. poloiselle on varmasti raamatunkin lukeminen liikaa.

No vaikka tuo menisi kirjassa eri lailla niin ovat ne silti haitallisia oma syynsä on asiassa elokuvateollisuudella.
        En minä natseista tiedä mutta minä kyllä luen kirjoja.Ja en mitenkään voi olla natsi koska en kannata diktatuuria.

• Oikeasti
        L.J.H kirjoitti:

eli pimeillä voimilla leikkimistä sanotaan että pahuus on voitettavissa pimeillä voimilla leikkimällä.

sitä noitakoulua ei olekaan. Minun 9-vuotias tyttärenikin sen ymmärsi luettuaan jo kolmannen Potterinsa :) Ja tiedätkö mitä? On ihan fiksu, tavallinen lapsi, häntä ei ikinä ole peloteltu saatanoilla eikä jeesuksilla, eikä ikinä tulla pelottelemaankaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3991
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2283
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      127
      1741
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1444
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1074
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      658
    Aihe