naarassusi mun.....

susi

..sinua niin kaipaan ja ikävöin, pitkin päivää ja yötä sua etsiskelen, kultaani huhuilen, varmaan linjat kuumina käy, mut mua ei vaan vielä näy, koht koittavi varmaan sekin päivä, näet harmaasta turkistani vilahduksen häivän, sua suutelen silloin, hellästi ja rajusti, halaan sinut ihanaan nirvanaan, sun sulojasi haistelen, ja myökin maistelen, sen sulle lupaan ei estä meitä silloin kukaan, en nukkumaan malttaisi mennä, vaik aamuun on aikaan vain niin vähän ja tiedät sen että en voi jäädä tähän, sä mut viesteilläsi niin iloseksi saat, ei jäädy kanssas koskaan maa, hulluudesta puhuttiin, mietittiin onko niin, mut tultiin siihen tulokseen, et elämää ihanaa on matkamme tää.....suukkoja sulle...naaraani mun..

18

656

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naarassusi

...sen tiedätkin jo varmaan,mä löysin oman armaan.
      Sun äänes on niin ihana,se minut hurmaa,lumoaa,
      se kaiken muun jo kumoaa...
      Sun kainalossas nukuin taas mä yön niin ihanan,
      vaik et sä ollut vieressäin sut tunsin silti lähelläin.Oon vieläkin mä onnekas,kun löysin sut mun armahain.Tään päivän jaksan erossa kun tiedän sä oot turvassa,ja taas kun kuulen äänes pehmeän,mä rakastan sua yhä enemmän.
      Tää hulluutta on niin ihanaa,mut hetkeäkään en
      pois antais tästä onnestamme meidän kahden vaan.
      ...siis oo levollinen sä suteni mun,kun tiedät että olen sun ja sua mä täällä odotan ja kaipaan vierelleni lämpimään,.Me kesäyössä taasen kohdataan ja sulaudutaan yhteen,nirvanaan,sä saat mut huumaan ihanaan.
      ...suukon hellän painan poskelles ja syliis lämpimään mä käperryn....sun oon mä ainiaan...

• naarassusi

...niin ikävä on mulla.Vaikk' tiedän et on matkas niin pitkä tänään,oon silti levoton ja onneton.
        Sun äänes vain sais mun rauhoittumaan,niin ihana
        on kun kuiskaat korvaani mun,oon lähelläsi sun.
        Tuu viereeni kainaloon,näin kuiskaat mulle hiljaa
        ja syliis lämpimään saan silloin painautua tiukkaan.Tää yksinäisyys on niin raastavaa,kun olen ilman seuraas ihanaa.
        Sun huules vasten omiain,sun kätes ympärilläin,en
        kaipaa muuta elämääni kun sun taas saan vain lähellein.Oot onneni mun,mua älä hylkää milloinkaan,mun armas suteni......
        ...taas jatkan aherrustain yksinäin,sua odottelen
        vierellein,oi saavu pian mun armahain...ikävä niin painaa mieltäin...

• naarassusi
        naarassusi kirjoitti:

...niin ikävä on mulla.Vaikk' tiedän et on matkas niin pitkä tänään,oon silti levoton ja onneton.
        Sun äänes vain sais mun rauhoittumaan,niin ihana
        on kun kuiskaat korvaani mun,oon lähelläsi sun.
        Tuu viereeni kainaloon,näin kuiskaat mulle hiljaa
        ja syliis lämpimään saan silloin painautua tiukkaan.Tää yksinäisyys on niin raastavaa,kun olen ilman seuraas ihanaa.
        Sun huules vasten omiain,sun kätes ympärilläin,en
        kaipaa muuta elämääni kun sun taas saan vain lähellein.Oot onneni mun,mua älä hylkää milloinkaan,mun armas suteni......
        ...taas jatkan aherrustain yksinäin,sua odottelen
        vierellein,oi saavu pian mun armahain...ikävä niin painaa mieltäin...

...mut äänes juuri kuulin,hellän ja niin lämpöisen.Taas jaksan eteenpäin mä taapertaa,kun sulta sain mä virtaa.
        En tiedä saanko unta laisinkaan,mut yritän ja sut mä otan vierellein,lähellein,jospa niin mä nukahtaisin edes hetkeks,jotta taas aamulla jaksan töihini mä vaeltaa.
        Voi mun rakas suteni,sua kuinka voinkaan näin mä kaivata,oot mun henkeni ja sieluni,ne uudistat sun
        äänelläs ja hellillä sun suukoillas.
        ...mun uneeni jokaiseen otan sun...sua hellin sanoin,suudelmin ja käperryn sun syliis lämpimään...suukoin suljen taas tän viestini....

• susi
        naarassusi kirjoitti:

...mut äänes juuri kuulin,hellän ja niin lämpöisen.Taas jaksan eteenpäin mä taapertaa,kun sulta sain mä virtaa.
        En tiedä saanko unta laisinkaan,mut yritän ja sut mä otan vierellein,lähellein,jospa niin mä nukahtaisin edes hetkeks,jotta taas aamulla jaksan töihini mä vaeltaa.
        Voi mun rakas suteni,sua kuinka voinkaan näin mä kaivata,oot mun henkeni ja sieluni,ne uudistat sun
        ...mun uneeni jokaiseen otan sun...sua hellin sanoin,suudelmin ja käperryn sun syliis lämpimään...suukoin suljen taas tän viestini....

..kohtaan on aivan valtava, miten voitkaan tietää aina ajatukseni, miten voitkaan olla aina lähelläni, vaikka kaukana olen..
        Saat mut tuntemaan armaani että elän, luulin jo kadottaneeni minuuteni, kunnes sanoit että kuka olen, liian kauan on minua metsämiehet ahdistaneet, pakoillen olen hampaitani näyttänyt ja murissut, mut sinä saat hampaani ilosta näkymään, olen sinun ja sinä minun, tiedäthän sinä sen... sua odotan hymyillen armaani mun..
        huomena taas äänesi kuulen, tahdon nähdä hymysi uuden, kauniin ja raikkaan....huomiseen rakkaani...

• naarassusi
        naarassusi kirjoitti:

...se on kuin hunajaa,minut saattaa nirvanaan.
        Taas juttelimme hetken pienen,sut viereeni sain
        kuin varkain,salaa...pienet onnen pipanat mua johdattaa taas eteenpäin matkallain tääl elon tiellä.Oot onneni mun,sen tiedän nyt,kun puhkeen kukkaan,aukean ja sulle antaudun.
        Sun hymys tarttuu ihooni,se hivelee ja poistaa
        murheeni.Ei mikään mahti maailman voi estää mua
        onnessain,sen pidän itselläin sitä vaalien ja nauttien.Sä annat mulle rauhan,tunteen ihanan ja
        on kuin olisin vierelläs ja koskettaisin sua,hiljaa nauttien ja vaieten me kääriydymme toistemme syliin,yön usva meidät kietoo untuvaansa.Se suojelee ja hoivaa meitä hellien.
        ...sun syliis taas tuun onnelaan,siihen nukahtaa
        saan hymyillen,sun suukkos ihollain...
        ...hyv yötä sulle,armahain...

• viivi++
        naarassusi kirjoitti:

kuin varkain,salaa...pienet onnen pipanat mua johdattaa taas eteenpäin matkallain tääl elon tiellä.Oot onneni mun,sen tiedän nyt,kun puhkeen kukkaan,aukean ja sulle antaudun.
        onnessain,sen pidän itselläin sitä vaalien ja nauttien.Sä annat mulle rauhan,tunteen ihanan ja
        on kuin olisin vierelläs ja koskettaisin sua,hiljaa nauttien ja vaieten me kääriydymme toistemme syliin,yön usva meidät kietoo untuvaansa.Se suojelee ja hoivaa meitä hellien.

Kalispera!

Löysinpäs tänne!

Teillä kyllä molemmilla tuo runosuoni sykkii.
        Hienoo tekstiä, en pystyisi samaan.

Me agapi Viivi

• naarassusi
        susi kirjoitti:

..kohtaan on aivan valtava, miten voitkaan tietää aina ajatukseni, miten voitkaan olla aina lähelläni, vaikka kaukana olen..
        Saat mut tuntemaan armaani että elän, luulin jo kadottaneeni minuuteni, kunnes sanoit että kuka olen, liian kauan on minua metsämiehet ahdistaneet, pakoillen olen hampaitani näyttänyt ja murissut, mut sinä saat hampaani ilosta näkymään, olen sinun ja sinä minun, tiedäthän sinä sen... sua odotan hymyillen armaani mun..
        huomena taas äänesi kuulen, tahdon nähdä hymysi uuden, kauniin ja raikkaan....huomiseen rakkaani...

...kohtaan on taas niin polttava.
        Sain nukutuksi tunnin kaks kun mietin mikset tule
        lähemmäks.Mut sitten tunsin lämmön poskellain,sä olit herännyt ja annoit suukon mulle vain.
        Nää hetket lipuu hiljaa ohitsein en niitä kaikkia ees huomaa kiireiltäin.Mut tunnen lämpös lähelläin,siit tiedän sä oot omanain.Kaikk' turhuus mik on päällä maan,saa multa mennä kunhan sinut saan.Taas mentävä on ansioon ett sit voin sulle jälleen kirjoittaa nää riimit tähän lokeroon.Oon onnekas kun mul on sut mun mielessäin,se monta turhaa poistaa kiukkuain.
        Siis huomenta mun rakas suteni,mä suukot sulle lähetän ja ootan ääntäsi taas sydämin sykkivin.
        ...sulle silmäni annan,annan hiukset,huulet kaiken... :)

• susi
        naarassusi kirjoitti:

..että koittaa vielä päivä jolloin nähdään ja jutellaan kasvousten asioista meille tärkeistä..
        mul niin kylmä on, palelee ja olen onneton, kun en sinun vieressäsi lämpimässä voi olla ja lämmitellä nyt, kun kaipuuni on suurinmillaan, kohta taas minunkin mentävä on, mut sitten siitä tiedän ja tätä elämää paremmin siedän, et kuulen äänesi ihanan...

• susi
        susi kirjoitti:

..että koittaa vielä päivä jolloin nähdään ja jutellaan kasvousten asioista meille tärkeistä..
        mul niin kylmä on, palelee ja olen onneton, kun en sinun vieressäsi lämpimässä voi olla ja lämmitellä nyt, kun kaipuuni on suurinmillaan, kohta taas minunkin mentävä on, mut sitten siitä tiedän ja tätä elämää paremmin siedän, et kuulen äänesi ihanan...

ilon äänestäsi haluun kuuluvan, surun pois sen pyyhkivän, kun sanon sanani hellät korvaasi, nyt mun nopeasti täytyy tekstiä laittaa, mut huomenna sinut taas vierelläni tunnen....kaipauksella sutesi sun

• naarassusi
        susi kirjoitti:

ilon äänestäsi haluun kuuluvan, surun pois sen pyyhkivän, kun sanon sanani hellät korvaasi, nyt mun nopeasti täytyy tekstiä laittaa, mut huomenna sinut taas vierelläni tunnen....kaipauksella sutesi sun

...mun sydäntäin,et pakahtua siihen vois,en sitä tunnetta antais pois.Kun äsken sun äänes väsyneen mä kuulin,sua oisin hellinyt ja lämpimin huulin,sut nukuttanut viereeni lämpimään.Vaan vielä tulee se päivä jolloin saan vain olla sun,
        silloin se poistaa kaipuun,jota ilman emme nyt olla voi.Niin ikävä on lähelles,vierees kainaloon,
        vain äänes sai mut rauhoittuun.
        Taas hiljaa hiivin lähelles,suukon hellän painan
        poskelles ja käperryn sun kainaloos,siihen tuttuun
        turvalliseen paikkaan,josta vielä vain unta nään,mut ehkä pian se on totta ihanaa...
        ...hyv' yötä armas suteni mun,oon lähelläs,sä tiedät sen...

• naarassusi
        naarassusi kirjoitti:

...mun sydäntäin,et pakahtua siihen vois,en sitä tunnetta antais pois.Kun äsken sun äänes väsyneen mä kuulin,sua oisin hellinyt ja lämpimin huulin,sut nukuttanut viereeni lämpimään.Vaan vielä tulee se päivä jolloin saan vain olla sun,
        silloin se poistaa kaipuun,jota ilman emme nyt olla voi.Niin ikävä on lähelles,vierees kainaloon,
        vain äänes sai mut rauhoittuun.
        Taas hiljaa hiivin lähelles,suukon hellän painan
        poskelles ja käperryn sun kainaloos,siihen tuttuun
        turvalliseen paikkaan,josta vielä vain unta nään,mut ehkä pian se on totta ihanaa...
        ...hyv' yötä armas suteni mun,oon lähelläs,sä tiedät sen...

...mun lähelleni lämpimään.Tää hulluutta on mut niin ihanaa,voi kunpa sen vois jakaa muillekkin ja saada hymyn huulille.
        Taas äsken kuulin äänes sun, mä siitä melkein pakahdun.Niin pehmeästi kuiskaat sen,mä sulle olen tärkeä ihminen.Se vaikeaa ei ole sanoa,vaan niin moni unohtaa sen arjessaan.
        Oon onnekas kun kuulen sen ja tiedän myös,mä merkitsen,sun elämässäs jotakin,kuin oot sä itse
        mullekkin.Siis jatkakaamme töitämme ja tiedostetaan,et olemassa ollaan toisillemme,sillä jaksan taas mä jatkaa matkaani.
        ...suukot sulle ja hellät rutistukset....;)

• susi
        naarassusi kirjoitti:

...mun lähelleni lämpimään.Tää hulluutta on mut niin ihanaa,voi kunpa sen vois jakaa muillekkin ja saada hymyn huulille.
        Taas äsken kuulin äänes sun, mä siitä melkein pakahdun.Niin pehmeästi kuiskaat sen,mä sulle olen tärkeä ihminen.Se vaikeaa ei ole sanoa,vaan niin moni unohtaa sen arjessaan.
        Oon onnekas kun kuulen sen ja tiedän myös,mä merkitsen,sun elämässäs jotakin,kuin oot sä itse
        mullekkin.Siis jatkakaamme töitämme ja tiedostetaan,et olemassa ollaan toisillemme,sillä jaksan taas mä jatkaa matkaani.
        ...suukot sulle ja hellät rutistukset....;)

sade kasteli turkkini, kuivaan sen yksinäni, toivoisin että voisit tehdä sen armahain, sua taas yöllä viereltäni hain, ja siihen heräsin..
        Unikuviini kuulut sinä, naarassuteni mun, lämpöä tuot mun arpiseen sydämeen, mut jutuilasi aivan villiksi teet..Sä varmaan tiedät sen ja äänestäni olet myös sen kuullut..
        mut taas täytyy taivaltaa, sinua ajattelen matkoillani vaan......:))

• naarassusi
        susi kirjoitti:

sade kasteli turkkini, kuivaan sen yksinäni, toivoisin että voisit tehdä sen armahain, sua taas yöllä viereltäni hain, ja siihen heräsin..
        Unikuviini kuulut sinä, naarassuteni mun, lämpöä tuot mun arpiseen sydämeen, mut jutuilasi aivan villiksi teet..Sä varmaan tiedät sen ja äänestäni olet myös sen kuullut..
        mut taas täytyy taivaltaa, sinua ajattelen matkoillani vaan......:))

...en unta saa,niin tuo ukkonen on jyllännyt,et hereillä olen nyt.Ja aamulla on taas mentävä töihini mun,voi kunpa saisin olla luonasi sun.
        Sut kuivaisin ja harjaisin ja hellisin ja uneen nukuttaisin,jos saisin....
        Niin pehmeästi lausuit sen mä lähellesi tulisin ja syliin kaappaisin,sit odotan mä niin...
        Nyt yritän taas uinahtaa,sun kainaloosi pujahtaa,
        siell lämmin on ja turvaisaa,ei ukkonenkaan pelota.
        Hyv' yötä armas suteni,mun uneeni jokaiseen otan sun....suukon hellän painan poskelles...;)

• naarassusi
        susi kirjoitti:

...jos sen oikein oivaltaisimme.Taas äsken kun sun äänes kuulin,tiesin sen,en ole yksin.
        Oot lähelläin,mua tukien ja turvaten,siit oon niin iloinen.En sulle ole vain itsestään selvyys,vaan mukana on myös inhimillisyys.
        On ikävä lähelles niin suunnaton,on tunteiden palo niin malttamaton,vaan hitaasti edetkäämme,tiellä jolle lähteneet olemme,elämäämme
        tuo se sisällön uuden,ihanan loppumattomuuden.
        Sun suljen taas mä suudelmiin,herkkiin ja kuitenkin niin polttaviin.....
        ...sun syliis tulisin,ja sinuun sukeltaisin...
        ...sä tiedät sen,mä sua suutelen....:)

• naarassusi
        susi kirjoitti:

...saa huomenna täyttymyksen,niin toivon,vaan joku voipi päättää sen,se ettei ole huominen!
        Mua silloin paljon harmittaa,kun toivonut niin olen sun luokses päästä vaan.
        Mut onhan meillä aikaa tätä,ei vaivuta siis synkkyyteen.Sä olethan jo luvannut et kun uusi kuu taas alkaa,niin silloin tulet luoksein ja hoidat mua hyvin.....niin taisinko muistaa oikein tuon,sä jotain olet mulle luvannut!
        Nyt keitän pienen kupposen,myös sulle annan jos haluut sen.Sun äänes oli taas niin pehmeä,niin niin tiedän sä olet itsekin pehmeä,sen mulle usein kertoilet.Oon onnekas kun sain mä sun,sä
        miksi taas otitkaan mun????
        ...suljen sut taas mä suudelmin,niin pehmein ja lämpöisin.....;)

• susi
        naarassusi kirjoitti:

...saa huomenna täyttymyksen,niin toivon,vaan joku voipi päättää sen,se ettei ole huominen!
        Mua silloin paljon harmittaa,kun toivonut niin olen sun luokses päästä vaan.
        Mut onhan meillä aikaa tätä,ei vaivuta siis synkkyyteen.Sä olethan jo luvannut et kun uusi kuu taas alkaa,niin silloin tulet luoksein ja hoidat mua hyvin.....niin taisinko muistaa oikein tuon,sä jotain olet mulle luvannut!
        Nyt keitän pienen kupposen,myös sulle annan jos haluut sen.Sun äänes oli taas niin pehmeä,niin niin tiedän sä olet itsekin pehmeä,sen mulle usein kertoilet.Oon onnekas kun sain mä sun,sä
        miksi taas otitkaan mun????
        ...suljen sut taas mä suudelmin,niin pehmein ja lämpöisin.....;)

..mut ei surra huomista, ei itketä eilistä, tietämme ei voi kukaan tietää, ja minne matka tää meidät viekään, kun kuun alla vaeltaa joskus se saa miettimään, minne mennään huomenna ja missä ollaan seuraavaksi, päivä kerrallaan, hiljaa vaan odotetaan aikaa oikeaa, harmittaisihan se tietenkin, jos joku toisin päättäisikin, mut ennenmin tai myöhemmin, saamme vastauksen tähänkin...

• naarassusi
        susi kirjoitti:

..mut ei surra huomista, ei itketä eilistä, tietämme ei voi kukaan tietää, ja minne matka tää meidät viekään, kun kuun alla vaeltaa joskus se saa miettimään, minne mennään huomenna ja missä ollaan seuraavaksi, päivä kerrallaan, hiljaa vaan odotetaan aikaa oikeaa, harmittaisihan se tietenkin, jos joku toisin päättäisikin, mut ennenmin tai myöhemmin, saamme vastauksen tähänkin...

...mä elän nyt vain tunteilla.Sun lähelles on ikävä,sen tiedän joka hetki mä.
        Vaan huominen sen näyttää voi,tää mihin johtaakaan.Oo huoleti sä suteni mun,sun luokses vielä ilmaannun.Ja silloin oomme lähekkäin,mä kainaloosi pääsen lämpimään.
        Nyt hyv yötä sulle armahain,taas aamulla oot lähelläin,niin kuvittelen itseksein.
        ...suukon hellän painan poskelles....

• naarassusi

...on naarassusi...
      Ei kaikki ole niinkuin luullaan,vaan haaveet joskus tekee kepposen.
      Mä yksin yössä vain vaellan,en huoli muita rinnallein,näin on paras...siis metsän siimekseen mä palaan ja yksin kuuta katselen,se mua ehkä lohduttaa ja haavojeni tuskaa lievittää...
      ..sammui taivaalla tähti,se tuulen mukaan lähti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe