Mielipiteenne!

Miss_Karvajalka

Haluaisin kuulla mielipiteenne, Kiitos! :D 1.Olivatko entiset jaksot(kun oli Prue)parempi kuin nyt?
2. Kumpi oli parempi aika kun siskoni on noita tuli: 19.00 vai 22.00?
3. Kumpi oli parempi Paige vai Prue?
4. Luetteko juonipaljastuksia ja mitä hyötyä tai haittaa niistä on?
5. Onko teistä "kivaa" kun Chris tuli sarjaan

Ei sitten muuta nyt ole..vastailkaa! ;D

9

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nymphmyth

      Tiedät kenen kanssa puhut,kamu hyvä.

      En oo nähny jaksoi mis Prue ois ollu ja sehän potkittii siit sarjast huonon käytöksen takii.
      2.19.00 on hyvä,sillon jaksaa kattoo.
      3.Tuohon en osaa vastata kun en ole Prueta nähnyt mutta koska olen Paigea katellut jo aika kauan niin ehkä Paige.(?)
      4.Juonipaljastuksia luen vain jos satun vahingossa törmäämään,muuten vältän sitä.
      5.On ehdottomasti.Enemmän hahmoja ja enemmän ideoita,hyvä.Kunpa se ei vaa kuolis.

      • source82

        1: Vanhat jaksot olivat monta kertaa parempia, onneksi on lähes kaikki vahnat jaksot nauhalla.
        Pruen "aikaan" jakost olivat vain jotenkin..paremmin tehtyjä.
        Siskoten elämä pyöri noituuden ja demonioen ympärillä, ja kolmikon kemia toimi oikein uskottavasti yhteen. Katsomalla ei voinut nähdä pienintäkään merkiiä Pruen ja Phoeben mahdollisista erimielisyyksistä.

        Pruen kuoleman jälkeen sarja meni jotenkin väljähtäneeksi ja etsi itseleen suuntaa päämäärättömänä yhden tuotantokauden, joka oli kaikkien aikojen huonoin.

        2. Klo 22 esitysaika oli parempi, nyt tuntuu että sarja on suunnattu 8-10 vuotialle lapsille, esitysaika vaikuttaa kummasti fiilareihin joilla ohjelmaa katsoo.
        Ja onhan tuota nähty mitä siitä tulee kun liian nuoret katsovat sopimattomia ohjelmia..*huoh'

        3. Prue alias Shannen Doherty paini aivan eri sarjassa kuin Paige.
        Paige ei istu eikä sovellu ainakaan minu silmään vieläkään, hän ei kertakaikkiaan ole uskottava ja sovelias sisarusjoukkoon.
        Käyttätyminen, koko, ruumiinrakenne, hiustenväri... mikään niistä ei sovi joukkoon.

        Ja toisekseen sarja pyörii Paigen tulon jälkeen aivan liikaa ihmissuhteiden, romanssien, ihatuksien yms.. ympärillä. Liian saippuooppera-teinix meinikiä.

        4. EN lue juonipaljstuksia, haluan tietää katsomalla.

        5. En pidä Chrisistä. Epäilyttävä ja jotenkin epämiellyttävä.
        Sotkee asiota ja kieroilee liikaa.


    • Craft

      Muista ei väliä kunhan vain phoebe pysyy, ainoa ongelma on hänessäkin että nuoruuden pyöreys on kadonnut mutta , kyllä häntää vieläkin katselee.

    • KookasNainen

      mutta haluan vastata silti!

      1.Olivatko entiset jaksot(kun oli Prue)parempi kuin nyt?
      Entiset jaksot jotenkin tuntuivat paremmilta, syystä tai toisesta.

      2. Kumpi oli parempi aika kun siskoni on noita tuli: 19.00 vai 22.00?
      19.00!!!

      3. Kumpi oli parempi Paige vai Prue?
      Prue varmaankin :)

      4. Luetteko juonipaljastuksia ja mitä hyötyä tai haittaa niistä on?
      en lue

      5. Onko teistä "kivaa" kun Chris tuli sarjaan
      hmmm... tässä kohtaa joudun tyytymään vastaukseen En Tiedä. En ole seurannut sarjaa niin paljoa..

    • ronjaaaa

      2.musta parempi aika on nytte 19:00 mutta oli 22:00 myös hyvä aika mutta silloin ei jaksanut katso sitä niin paljopn kun oli jo aika väsynnyt elle eka käyyt suihkussa XD

      3.en oikeen tiedä en oo nähnyt prueta mutta on opaige ihan ok mutta se on kamalan kalpee ja käyttäää liian punaista huulipunaa mutta on se paigekin ok mun ei auta muu kun vasta sun kysymyksees en tiedä ehk PRUE


      4.en lue juoni paljastuksia patsi silloin kun ne tulee mun nenän eteen...

      5.en tiedä se on ärsyttävän sala peräinen ja kiero eikä siitä sen puuhista saa selvää ei oo...

    • neba100

      Kyllä mun mielestä sarjan entiset jaksot oli parempia, tiiä sit johtuko ku Brue oli mukana????

      Itselläni on pieniä lapsia ja 19 on sarjalle liian aikaisin ja sit taas 22 on liian myöhää itelle... eli klo 21 olis loistava!

      Sarjaa en ole enää katellu (huono katselu aika) joten muihin en osaa vastailla ;)

    • Beboci

      Eli tykkään uusista sarjoista, joissa on Paige. Silloin kun Cole (Julian McMahon) oli sarjassa :P jokainen jakso piti katsoa.
      Oon lukenu paljastuksia ja vaikka sarja toistaakin itseään se on mun mielestä kivaa ajanvietettä.

      Chris on ok, mut Leo se vasta namu on!

      JUONIPALJASTUS:
      Cole vierailee sarjan uusissa jaksoissa. En muista tuotantokautta, mut se kuitenkin on joissain jaksoissa. :P

    • mä vaaann..

      1. Noh.. mä tykkäsin niist vanhoist jaksoist enemmän.. mut on nää nykysetkii iha hyvii :)

      2. 22:00 oli parempi..

      3. Prue oli parempi, mut on Paigeki iha jees...

      4. No joskus saatan vahingos jossaa lehes nähä jotaa siskoni on noidan juonipaljastuksii. mut en mä niit sillee lueskele :D

      5. No onhan se ihan kiva et Chris tuli siihe sarjaa.. ^___^ onhan se sentää hyvän näkönen ;D

    • eiooo

      1.Olivatko entiset jaksot(kun oli Prue)parempi kuin nyt? en tidä
      2. Kumpi oli parempi aika kun siskoni on noita tuli: 19.00 vai 22.00?
      19.00
      3. Kumpi oli parempi Paige vai Prue?
      kummatkin yhtä hyviä
      4. Luetteko juonipaljastuksia ja mitä hyötyä tai haittaa niistä on?
      harvoin luen
      5. Onko teistä "kivaa" kun Chris tuli sarjaan
      ihan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe