Suomen rumimmat naiset: Top 10

Nimetkää

Mielestänne Suomen rumimmat naiset, niin ulkonäon, pukeutumisen, puheen ja aseman huomioiden.
Oma akka ei käy nyt tähän listaan, eikä naapurinkaan.

Mainitkaa vähintään 3.

Aloitan itse, joten tästä on hyvä jatkaa, ja samoja nimiä/ henkilöitä saa toki käyttää.

1) Tarja Halonen
2) Satu Hassi
3) Anni Sinnemäki
4) Elina Sana (ent. Karjalainen)
5) Lenita (Stalina) Airistö
........
........
........

16

2364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kipa T

1 halonen
      2 mönkäre
      3 karpela
      4 päivärinta
      5 hyssälä
      6 tapolan mervi
      7 vilkkumaa
      8 sinisalo
      9 musakka
      10 ilkka kanerva ja erkki tuomioja

• puhuri

Hahhaa. Hemmetin hyvä toi jaettu kymmenes sija. Mun listalta löytyis kyllä Vesa Keskinen ja Laura Voutilainen kanssa.

• ehdottanut
        puhuri kirjoitti:

Hahhaa. Hemmetin hyvä toi jaettu kymmenes sija. Mun listalta löytyis kyllä Vesa Keskinen ja Laura Voutilainen kanssa.

itseäsi, kun kuvaakaan et uskaltanut laittaa. Olis varmaan näytöt räjähtäny. No en tietysti tiedä, kunhan provoilen.

• puhuri
        ehdottanut kirjoitti:

itseäsi, kun kuvaakaan et uskaltanut laittaa. Olis varmaan näytöt räjähtäny. No en tietysti tiedä, kunhan provoilen.

Provoile rauhassa. Moniko muu on kuvansa laittanu? Jos galleriaa tarkoitat, en halua että minut sieltä tunnistetaan. Siihen vaikuttaa esim työ jota teen. Semmonen lyhyehkö, tummatukkainen, tummasilmäinen melko huoliteltu nainen olen. Koskaan en ole väittäny olevani missiluokkaa ja nämä ulkonäköjutut on aina semmosia, että joidenkin mielestä Esa Pakarinen oli huippuseksikäs mies ja toiset suorastaan nauro sille. Sitä kai tässäkin ketjussa haetaan.

• Eräs mies :)
        puhuri kirjoitti:

Provoile rauhassa. Moniko muu on kuvansa laittanu? Jos galleriaa tarkoitat, en halua että minut sieltä tunnistetaan. Siihen vaikuttaa esim työ jota teen. Semmonen lyhyehkö, tummatukkainen, tummasilmäinen melko huoliteltu nainen olen. Koskaan en ole väittäny olevani missiluokkaa ja nämä ulkonäköjutut on aina semmosia, että joidenkin mielestä Esa Pakarinen oli huippuseksikäs mies ja toiset suorastaan nauro sille. Sitä kai tässäkin ketjussa haetaan.

Juuri sinun näköistä ja kaltaistasi naista olen hakenutkin. Jos olet vapaa, niin voitaisiin vaikka tutustua lähemminkin. Ja ainahan sä voit ottaa eron, jos olet varattu, sillä minun vertaista miestä on harvoin tarjolla.
        Ajatteleppas asiaa :)

• puhuri
        Eräs mies :) kirjoitti:

Juuri sinun näköistä ja kaltaistasi naista olen hakenutkin. Jos olet vapaa, niin voitaisiin vaikka tutustua lähemminkin. Ja ainahan sä voit ottaa eron, jos olet varattu, sillä minun vertaista miestä on harvoin tarjolla.
        Ajatteleppas asiaa :)

mun persoona nyt rupes kiinnostamaan? Mä olen yksinasuva mut seurusteleva yli nelikymppinen nainen. Rahaa on just sen että elää ja töitä pitää vääntää paljon. Jospa sä oletkin semmonen nettipeto.

• Eräs Mies:)
        puhuri kirjoitti:

mun persoona nyt rupes kiinnostamaan? Mä olen yksinasuva mut seurusteleva yli nelikymppinen nainen. Rahaa on just sen että elää ja töitä pitää vääntää paljon. Jospa sä oletkin semmonen nettipeto.

En ole nettipeto. Vain sängyssä voisit kutsua minua pedoksi.
        Olemme suurinpiirtein samaikäisiä. Itse olen hyvässä ammatissa ja kaikki on taloudellisesti hyvin.
        Ehkä se kuva kannattaa sittenkin laittaa sinne Galleriaan ...................................:)

• puhuri
        Eräs Mies:) kirjoitti:

Olemme suurinpiirtein samaikäisiä. Itse olen hyvässä ammatissa ja kaikki on taloudellisesti hyvin.
        Ehkä se kuva kannattaa sittenkin laittaa sinne Galleriaan ...................................:)

että mies hakee samanikäistä seuraa. Mä näytän ilmeisesti ikäistäni nuoremmalta, koska aina kun keskustelen uusien tuttavuuksien kanssa, ne sanoo, kun tulee iästä puhetta, et ai sä oot jo yli neljänkymmenen, mut ei kai se sit toisaalta haittaa. Siis haittaahan se, jos noin sanoo. Miehet hakee yleensä kai nuorta ja vetreetä naista. Tai jotain semmosta. En mä kyl tahdo mun kuvaa sinne galleriaan. Oikeesti työni takia.

• puhuri
        Eräs Mies:) kirjoitti:

mitäs susta löytyy galleriassa?

• ehdotus, mutta

en nimeä. Kokoomuslaiset ovat, kaikki niin rumia, että nimeäkään ei voi lausua, kirjoittamisesta puhumattakaan. Äärioikeistolaisuus rumentaa ja sielunkin turmelee.Yhden sentään:Aira, laitappa pahemmaks

• Martti Posti

Rumat, Rupiset, Rokonarpiset, Ruosteiset, Ruokottomat, Rähjäiset, Räjähtäneet, Rohtumat, Ruotsalaiset, Rivot.... siinä ny muutama mutta sukupuolen voitte valita itse!

• mantan mies

Mä laittaisin näin :pen sytskowits,aira samuliin,leniita airisto,ilkka kanerva,satu tiivola,meidän akka,ja hilma.

• Seon

Ben Zyzcowitsi, täytyy olla.

• Jaska V

1 on Haloska
      2 on Mervi Tapola
      -
      -
      -
      -
      -
      -jälleen Haloska
      9 on Mervi oltuaan viikon juomatta
      10 on Tarja Halonen, ja Mervi kun on ollut Matin hellässä käsittelyssä

• mielestäni

Ja ilman mitään poliittisia tai muita vaikuttimia tehty lista.
      Pelkästään julkkisnaisia joitten habitus on nähnyt parhaat päivänsä, jos niitä on ollut...

Aira Samulin
      Mervi Tapola
      Satu Tiivola
      Lenita Airisto
      Kirsi Paakkanen
      Satu Hassi
      Virpa Puisto
      Riitta Uosukainen
      Anja Eerikäinen
      Anneli Saaristo

• totuus on...

voi teitä pentu parkoja!!! Kunhan kasvatte ja opitte näkeen muutakin finnienne lisäksi, niin tajuatte, että ei suomessa ole rumia naisia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6524
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3900
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3315
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      381
      1792
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1053
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe