Heips!
Mä en oikee tiiä et mihin osioon tää viesti olis pitäny laittaa mutta,
Mistä sais TAMPEREELTA ostettua rukousnauhan? Mistä ootte ite ostanu rukousnauhanne?
Kiitos! :)
Rukousnauha
4
487
Vastaukset
- tiinuliinu linnankoppelo
hervannan apteekista
- Elohiirii
Mitähän tuohon nyt vastaisi.
Minulla ei ole rukousnauhaa enkä sitä tarvitse.
Buddhalaiset näyttävät sitä tarvitsevan, eli kysyisitkö buddhalaisuuspalstalta. - vinkki.
Myydään valamon luostarin myymälässä. Tilaa sieltä. Rukousnauhoja voi olla vaikea löytää muualta,joten postimyyntiin on silloin turvauduttava.
www.valamo.fi
Valitse verkkokauppa ja sitten saktaalitarvikkeet
Rukousnauha on valmistettu mustasta villalangasta jossa on sata helmeä,välihelmen väri on sininen. Rukousnauhassa on myös risti.
Hinta on 30 e
www.biokustannus.com myy buddhalaista tavaraa ja esoteerisen alan kirjallisuutta. Halpoja rukousnauhoja löytyy myös sieltä. Symboliikka ei niissä tietystikään ole kristillinen. Hinta on huomattavasti halvempi.
Hinta ja laatu kulkevat käsikädessä. Usein halvat rukousnauhat ovat varsin pienistä helmistä tehty ja ohuesta langasta. Kalliimmat ovat tyylikkäämpiä. - kata
jos aivan oikean haluat,pyydä jotain kaveriasi tuomaan espanjasta kun käy tai kun itse käyt,niitä AITOJA voi ostaa esim kappeleiden kupeisa olevista uskonnollisista liikkeistä.
siellä ne myöskään eivät ole mitään törkyhintaisia,koska niillä ei ole tarkoitus rahastaa,kuten esin valamossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439698Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.745034"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594327Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372866Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1372679Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762509Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait261885- 201647
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361540Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72990