vakuutus meklarit

vaihdon aika

onko kenelläkään kokemuksia vakuutus meklareista,hyviä tai huonoja?

4

2020

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMM

      Vakuutusmeklarit tarjoavat asintuntevaa palvelua vakuuttamisvaihtoehtojen vertailussa. Kokemukset ovat hyviä, pääsääntöisesti. Rahaliikenne tapahtuu asiakkaan ja meklarin välillä, joten Tarmon kommentti liittynee eläkevakuutusten myyntiin meklarinimikkeen suojasta käsin. 'Oikean' meklaritoiminnan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Ongelma meklaritoiminnassa on se, että aivan pienet asiakkaat eivät pysty meklareita käyttämäään, sillä heidän vakuutusmaksujensa netotus ei kompensoi laskutusta (arvio). Netotus siis tarkoittaa sitä, että vakuutusyhtiö laskee hintoja asiakkaan siirryttyä meklarin hoitoon.

      • jorppe

        Vai tarjoaa ne!! Tuttavani oli vuosi sitten käyttänyt meklareiden palveluksia ja nyt itse kilpailuttamalla saanut useiden satojen eurojen hyödyn meklareihin verrattuna. Ko yritys jonka lv.2milj.eskoo et sillee!!


    • Tapiolan Urho

      Uuden vakuutusedustuslain mukaan meklarit ottavat palkkion asiakkaalta, eivät vakuutusyhtiöltä, jonka tuotteen ovat myyneet. Aiemminhan meklarin toimintaa on sanellut vakuutusyhtiöiltä saadut palkkiot mutta uuden lain myötä toiminta muuttunee läpinäkyvämmäksi. Samoin vakuutusyhtiöiden omilta edustajilta tarvitaan parempaa ammattitaitoa ja niin sanotut puuhastelijat poistuvat alalta toivon mukaan kokonaan.

      • Anonyymi

        Pukki kaalimaan vartijana! Tarjoavat että Pannaan säästöt puoliksi eka vuodelta. No tämähän ajaa meklarin pyytämään tarjousta sisällöstä välittämättä, oikeasti ehdoista ei välitetä mitään, ainoastaan halpa hinta kiinnostaa. Huijausta koko homma, pyrkivät maksimoimaan vain oman tilin, ei muuta. Itse olen hoitanut kilpailutuksen itse ja keskustellut eri yhtiön edustajien kanssa ja näin varmistanut sisällön ja korvattavuuden.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe