onko kenelläkään kokemuksia vakuutus meklareista,hyviä tai huonoja?
vakuutus meklarit
4
2236
Vastaukset
- MMM
Vakuutusmeklarit tarjoavat asintuntevaa palvelua vakuuttamisvaihtoehtojen vertailussa. Kokemukset ovat hyviä, pääsääntöisesti. Rahaliikenne tapahtuu asiakkaan ja meklarin välillä, joten Tarmon kommentti liittynee eläkevakuutusten myyntiin meklarinimikkeen suojasta käsin. 'Oikean' meklaritoiminnan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Ongelma meklaritoiminnassa on se, että aivan pienet asiakkaat eivät pysty meklareita käyttämäään, sillä heidän vakuutusmaksujensa netotus ei kompensoi laskutusta (arvio). Netotus siis tarkoittaa sitä, että vakuutusyhtiö laskee hintoja asiakkaan siirryttyä meklarin hoitoon.
- jorppe
Vai tarjoaa ne!! Tuttavani oli vuosi sitten käyttänyt meklareiden palveluksia ja nyt itse kilpailuttamalla saanut useiden satojen eurojen hyödyn meklareihin verrattuna. Ko yritys jonka lv.2milj.eskoo et sillee!!
- Tapiolan Urho
Uuden vakuutusedustuslain mukaan meklarit ottavat palkkion asiakkaalta, eivät vakuutusyhtiöltä, jonka tuotteen ovat myyneet. Aiemminhan meklarin toimintaa on sanellut vakuutusyhtiöiltä saadut palkkiot mutta uuden lain myötä toiminta muuttunee läpinäkyvämmäksi. Samoin vakuutusyhtiöiden omilta edustajilta tarvitaan parempaa ammattitaitoa ja niin sanotut puuhastelijat poistuvat alalta toivon mukaan kokonaan.
- Anonyymi
Pukki kaalimaan vartijana! Tarjoavat että Pannaan säästöt puoliksi eka vuodelta. No tämähän ajaa meklarin pyytämään tarjousta sisällöstä välittämättä, oikeasti ehdoista ei välitetä mitään, ainoastaan halpa hinta kiinnostaa. Huijausta koko homma, pyrkivät maksimoimaan vain oman tilin, ei muuta. Itse olen hoitanut kilpailutuksen itse ja keskustellut eri yhtiön edustajien kanssa ja näin varmistanut sisällön ja korvattavuuden.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645