Femakolle

Nainen-78

Hei sinä femakko!

Onneksi olkoon, sinulla on asennevamma tai jonkin sortin muu ongelma. Kannattaisiko hoitaa se päiväjärjestyksestä pois, niin suhtautuisit elämäänkin paljon avarakatseisemmin?

Mikä prostituutiossa on niin kamalan vastenmielistä, kertokaapa?
Se on bisnestä ja jos alatte vetoamaan siihen, että huorat vie miehenne, niin käsissäsi oli väärä mies, älkää siitä syyttäkö asiansa osaavia muita ammattilaisia! Tajuatteko?

Sama kun alkaisitte syyttää koko rekkakuski ammattikuntaa, kun yksi on pettänyt.

Ja mitä prostituutioon tulee, se on vanhin ammatti, joten eikö olisi syytä kunniottaa toisinkuin solvata? Ehkä se onkin kateutta.
Itselleni olisi nimittäin aika hemmetin hyvin, jos tuntipalkka olisi joku 100 e.

Löysätkää nutturanne ja kattelkaa maailmaa, astukaa ovesta ulos, hengittäkää syvään raikasta ilmaa.

Ja jos ei ole muuta kuin "Reppana, myit ihmisyytesi, nussiiko isäsi sinua" - kommentteja tarjottavana, niin pidäthän ne omana tietonasi ?

T: Nainen

46

1374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyesti

Hei sinä huora!

Nussiiko isäsi sinua-kysymyksen on esittänyt VAIN palstan mielisairas WANDA-huora! Hän esittää saman kysymyksen kaikille, jotka vähänkin huoraamista vastustavat.

Prostituutiossa ei ole mitään vastenmielistä, kun prostut alkavat maksamaan veronsa ja lopettavat muissa töistä elantonsa hankkivien naisten mollaamisen. Huorat kun ovat tällä palstalla sitä mieltä, että kukaan muu ei osaa persettä antaa oikeaoppisesti kuin huora! Mikä älynväläys! Kertoo kaiken tällä palstalla olevien huorien ÄO:sta, joka ei voi olla enempää kuin pölyhuiskalla!

Huorat eivät pysty koskaan viemään kenenkään miehiä ja niiden asiakkaana käy vai murto-osa suomalaisista miehistä! Kukaan itseään kunnioittava mies ei huoli huoraa omaksi vaimoksi!

t: Nainen ei-huora!

• Nainen-78

Sinä nainen, en ole huora. Minä olen vain avarakatseisempi, enkä tuomitse ihmistä hänen työnsä perusteella.

Ja sinäpä se vasta älynväläys oletkin!
        Jos kerta olet sitä mieltä, että kunhan veroja maksetaan, niin hyvä on, niin pidä turpasi kiinni edes mollaamisjutuissa, jooko?

Mistä sitä tietää oletko sinäkin työtön, kun täällä roikut päivät pitkät? Mene töihin ja ala maksamaan veroja, loinen.

• kuules
        Nainen-78 kirjoitti:

Sinä nainen, en ole huora. Minä olen vain avarakatseisempi, enkä tuomitse ihmistä hänen työnsä perusteella.

Ja sinäpä se vasta älynväläys oletkin!
        Jos kerta olet sitä mieltä, että kunhan veroja maksetaan, niin hyvä on, niin pidä turpasi kiinni edes mollaamisjutuissa, jooko?

Mistä sitä tietää oletko sinäkin työtön, kun täällä roikut päivät pitkät? Mene töihin ja ala maksamaan veroja, loinen.

se sinä olet! Huoraaminen ei ole TYÖTÄ!! Se on laiskojen loisten harrastusluonteinen sivubisnes. Sitten nämä loiset kehtaavat tulla aukomaan päätään yleisille palstoille. Huorat on suu vaahdossa huutaneet, että he ovat palveluntarjoajia muiden joukossa! HÄVETKÖÖT! Muut palveluntarjoajat maksavat veronsa ja MUUT MAKSUNSA ja uskaltavat esittää ammattinsa ja toimeentulohankkimiskeinonsa missä tahansa! Miten on teillä huorat? Persettä osaa jakaa kuka tahansa, ei vain pelkästään huorat, niinkuin te järjen riemuvoitot olette ilakoineet.

• lisäkysymys
        kuules kirjoitti:

se sinä olet! Huoraaminen ei ole TYÖTÄ!! Se on laiskojen loisten harrastusluonteinen sivubisnes. Sitten nämä loiset kehtaavat tulla aukomaan päätään yleisille palstoille. Huorat on suu vaahdossa huutaneet, että he ovat palveluntarjoajia muiden joukossa! HÄVETKÖÖT! Muut palveluntarjoajat maksavat veronsa ja MUUT MAKSUNSA ja uskaltavat esittää ammattinsa ja toimeentulohankkimiskeinonsa missä tahansa! Miten on teillä huorat? Persettä osaa jakaa kuka tahansa, ei vain pelkästään huorat, niinkuin te järjen riemuvoitot olette ilakoineet.

puhut ammattilaisista. Mitä ne ovat? Miten eroaa huoran "ammattilaisuus" esimerkiksi kolme kertaa aviossa olleen ja mittavan baarikärpäsuran tehneestä naisesta? Kumpikin osaa levittää jalkansa, ottaa suihin ja vetää reppanoilta käteen..

• Nainen-78
        lisäkysymys kirjoitti:

puhut ammattilaisista. Mitä ne ovat? Miten eroaa huoran "ammattilaisuus" esimerkiksi kolme kertaa aviossa olleen ja mittavan baarikärpäsuran tehneestä naisesta? Kumpikin osaa levittää jalkansa, ottaa suihin ja vetää reppanoilta käteen..

He ovat sitä, että heille on kertynyt kokemusta asiasta, he osaavat duuninsa.
        Nimenomaan kukatahansa ei pysty tekemään kaikkea, mitä mies pyytää, kun ovat niin ressukoita. Huoralle maksetaan ja hän antaa vastaavan palvelun! Ei varmasti tule pettymystä, toisinkuin päällä makaavan lahnan kanssa.

• voi huora
        Nainen-78 kirjoitti:

He ovat sitä, että heille on kertynyt kokemusta asiasta, he osaavat duuninsa.
        Nimenomaan kukatahansa ei pysty tekemään kaikkea, mitä mies pyytää, kun ovat niin ressukoita. Huoralle maksetaan ja hän antaa vastaavan palvelun! Ei varmasti tule pettymystä, toisinkuin päällä makaavan lahnan kanssa.

juttujasi! Ei-huoralla voi olla paljon enempi miessuhteita kuin huoralla ja monta tuhatta panoa takana! Käytkö sinä ihan täysillä? Jokainen nainen, jolla on tavara ja HALUAA sitä antaa osaa miehen tyydyttää. Eri asia on naiset, jotka ei kaljamaha-reppanoita HALUA tyydyttää. Kuka tahansa nainen osaa ottaa suihin, vetää reppanalta käteen. antaa persettä edestä ja takaa..

Herääkin kysymys onko teillä huorilla tavara poikittain vai miten eroatte tavallisesta baarikärpäsestä? Mitä erityistaitoja teillä on?

• Nainen-78
        voi huora kirjoitti:

juttujasi! Ei-huoralla voi olla paljon enempi miessuhteita kuin huoralla ja monta tuhatta panoa takana! Käytkö sinä ihan täysillä? Jokainen nainen, jolla on tavara ja HALUAA sitä antaa osaa miehen tyydyttää. Eri asia on naiset, jotka ei kaljamaha-reppanoita HALUA tyydyttää. Kuka tahansa nainen osaa ottaa suihin, vetää reppanalta käteen. antaa persettä edestä ja takaa..

Herääkin kysymys onko teillä huorilla tavara poikittain vai miten eroatte tavallisesta baarikärpäsestä? Mitä erityistaitoja teillä on?

No eikös ole aika reppanamaista sitten jakaa tavaraansa ilmaiseksi tuhannen ukon kanssa?
        Lutkamaista.
        Se on sillon ihan sama onko sitä huora vai ei?

• no et
        Nainen-78 kirjoitti:

No eikös ole aika reppanamaista sitten jakaa tavaraansa ilmaiseksi tuhannen ukon kanssa?
        Lutkamaista.

muuta keksinyt? Baarikärpänen on aina baarikärpänen, jakoi persettä tai ei. Huora on huora, siksi että ottaa perseenjaosta maksun! Älyätkö tuon eron?

• Nainen-78
        no et kirjoitti:

muuta keksinyt? Baarikärpänen on aina baarikärpänen, jakoi persettä tai ei. Huora on huora, siksi että ottaa perseenjaosta maksun! Älyätkö tuon eron?

Joo, toi oman egon ylistämisen tarve on aina ollu teillä femakoilla suuri. :)

Katsoppas nutturapää peiliin ja kysy itseltäsi totuus, mitä näet?
        Ahdasmielisen, katkeran ja kateellisen naisen, jakojäämän?

Mitä se on sinulta pois, että aikuiset ihmiset hoitavat bisnestä asiallisesti ja omien tarpeidense mukaisesti.

Ei tälle ole muuta selitystä kuin että ukkosi on mennyt huoran mukaan tai olet ruma ja kateellinen. Kumpaako olet?

• kuules...
        Nainen-78 kirjoitti:

Joo, toi oman egon ylistämisen tarve on aina ollu teillä femakoilla suuri. :)

Katsoppas nutturapää peiliin ja kysy itseltäsi totuus, mitä näet?
        Ahdasmielisen, katkeran ja kateellisen naisen, jakojäämän?

Mitä se on sinulta pois, että aikuiset ihmiset hoitavat bisnestä asiallisesti ja omien tarpeidense mukaisesti.

Ei tälle ole muuta selitystä kuin että ukkosi on mennyt huoran mukaan tai olet ruma ja kateellinen. Kumpaako olet?

jakojäämänainen? Kirjoitat aivan samalla tavalla kuin sairas WANDA! Huorat ovat ylijäämänaisia. Huorat ovat moneen kertaan jätettyjä, ei kenellekään kelvanneita naisia. Se mikä minä olen ei kuulu sinulle millään tavalla eikä olennaisesti tähän ko. keskusteluun. Kun et muuta keksi, niin kyselet asian ulkopuolelta? Sairas Wanda toimii juuri samalla tavalla...

Hoitakaa kaikessa hiljaisuudessa bisnestänne miten haluatte, mutta jättäkää muut rauhaan.. reppanat huorat ja huorien asiakkaat, b-luokan kansalaiset ja loiset...

• Nainen-78
        kuules... kirjoitti:

jakojäämänainen? Kirjoitat aivan samalla tavalla kuin sairas WANDA! Huorat ovat ylijäämänaisia. Huorat ovat moneen kertaan jätettyjä, ei kenellekään kelvanneita naisia. Se mikä minä olen ei kuulu sinulle millään tavalla eikä olennaisesti tähän ko. keskusteluun. Kun et muuta keksi, niin kyselet asian ulkopuolelta? Sairas Wanda toimii juuri samalla tavalla...

Hoitakaa kaikessa hiljaisuudessa bisnestänne miten haluatte, mutta jättäkää muut rauhaan.. reppanat huorat ja huorien asiakkaat, b-luokan kansalaiset ja loiset...

Mitenkähän huorien asiat sitten kuuluvat muka sinulle?
        Sinun ei pitäisi nimittäin edes olla koko palstalla ja silti kitiset täällä vähäpätöisiä mielipiteitäsi. Tuskin ketään kiinnostaa teinimäinen angstisi/uhoamisesi?
        Vai mitä mieltä olet?

Jos jotkut pitävät hauskaa, osaavat nauttia elämästä, niin tarvitseeko silloin kuunnella jonkin ruman nutturapään kommentteja? Ei.
        Sinulla ei ole mitään väliä.

Ja milloin olen sanonut olevani huora?
        Kyllä sinä sitten opit, kunhan kasvat. Olet iältäsi noin sen 15 vuotta.

• onpa
        Nainen-78 kirjoitti:

Mitenkähän huorien asiat sitten kuuluvat muka sinulle?
        Sinun ei pitäisi nimittäin edes olla koko palstalla ja silti kitiset täällä vähäpätöisiä mielipiteitäsi. Tuskin ketään kiinnostaa teinimäinen angstisi/uhoamisesi?
        Vai mitä mieltä olet?

Jos jotkut pitävät hauskaa, osaavat nauttia elämästä, niin tarvitseeko silloin kuunnella jonkin ruman nutturapään kommentteja? Ei.
        Sinulla ei ole mitään väliä.

Ja milloin olen sanonut olevani huora?
        Kyllä sinä sitten opit, kunhan kasvat. Olet iältäsi noin sen 15 vuotta.

sairaan wandan näköistä tekstiä. joten se siitä.

• WANDA
        kuules kirjoitti:

Kuulepas sinä!! Tämä on kaikille avoin keskustelupalsta! Palstan otsikko on: Onko prostituutio väärin? Pitäisikö seksinosto kieltää?
        Mistä sä tiedät esim. mun verojen maksamiset? Senkus räikyt täällä, mä maksan tuloistani veroja!!
        Jos on noin kade päällä, niin siitä tienaamaan "helppoa rahaa".
        Kyllä tällä palstalla saavat prostituoidutkin tuoda näkemyksiänsä julki.
        Kirjoittelen minä muillekin foorumeille ihmisen oikeudesta vapaaseen seksielämään. Kaiken lisäksi en häpeä. Miksi pitäisi?
        Mä olen ja muut prostituoidut ovat palveluntarjoajia.
        Jos noin paljon hermoon ottaa, niin painu feministi palstoille ja uskontopalstoille.
        Mä olen pikkuhiljaa vetäytymässä "eläkkeelle" prostituoidun hommasta, leipätyötäni jatkan ja maksan veroja työstäni.
        Mitäs minä häpeilemään, helpotusta olen monelle tarjonnut siis kanta-asiakkailleni.

• voi huora kirjoitti:

Tulee ihan paha mieli, kun lukee miten ahdasmielisiä ja ilkeitä naisia Suomesta löytyy.
        Susta saa sellaisen kuvan, että olet ruma, lihava ja kotona istuva nahjus, jonka mies on tainnut hakea parempaa seuraa maksullisista?
        Olet ottanut tämän palstan pakkomielteeksi, jotta saat johonkin purettua pahaa oloasi...

Saganna 22v.

• aamu
        Nainen-78 kirjoitti:

Lutkamaista.

kukahan tässä on femakko käyt samaa sotaa kuin sotanorsu wanda. käyt nuttura kireellä vittu löysänä tavisten kimppuun miksi oi miksi oot femakko femakko joka puolustaa löysävittuisia huoria, samalla vihanvimmalla kuin wanda käy päälle opiskelijaneitojen kimppuun.

• Jaakko
        Saganna kirjoitti:

Tulee ihan paha mieli, kun lukee miten ahdasmielisiä ja ilkeitä naisia Suomesta löytyy.
        Susta saa sellaisen kuvan, että olet ruma, lihava ja kotona istuva nahjus, jonka mies on tainnut hakea parempaa seuraa maksullisista?
        Olet ottanut tämän palstan pakkomielteeksi, jotta saat johonkin purettua pahaa oloasi...

Saganna 22v.

kapinen huora?

• Jaakko kirjoitti:

kapinen huora?

Ihan tavallinen opiskelijatyttö...kuhan huvikseni teidän hassuja juttuja lueskelen :)

Ahdasmielisyyden kanssa on varmasti vaikea elää?

• Jaakko
        Saganna kirjoitti:

Ihan tavallinen opiskelijatyttö...kuhan huvikseni teidän hassuja juttuja lueskelen :)

Ahdasmielisyyden kanssa on varmasti vaikea elää?

paskaa tarvitse hyväksyä ja katsella "avarasti".

Kuten esim. huorien säälittävää touhua.

• Jaakko kirjoitti:

Sun ongelma vaan on se, ettet osaa perustella kauhean hyvin miksi huorien toiminta on säälittävää?

Onko ongelma siinä, että itse raadat paskassa duunissa, josta vielä maksat mielestäsi liikaa veroa?

Huorana oleminen olisi ihanteellista. Rahaa helposti ja seksiäkin ihan tarpeeksi!

Luulen, että sinua harmittaa ettet itse uskalla ruveta moiseen...hähhää...

• Jaakko
        Saganna kirjoitti:

Sun ongelma vaan on se, ettet osaa perustella kauhean hyvin miksi huorien toiminta on säälittävää?

Onko ongelma siinä, että itse raadat paskassa duunissa, josta vielä maksat mielestäsi liikaa veroa?

Huorana oleminen olisi ihanteellista. Rahaa helposti ja seksiäkin ihan tarpeeksi!

Luulen, että sinua harmittaa ettet itse uskalla ruveta moiseen...hähhää...

• sinua jaakko pitää sitten
        Jaakko kirjoitti:

Katsella?
        Olet kovin puuteessa, menepäs AAmua katsomaan jos teillä onitus se nussiminen,olette jus sopiva pari kaikkine mielipuolisine ajatuksinenne.

• vaikka plastiikkakirurgille
        sinua jaakko pitää sitten kirjoitti:

Katsella?
        Olet kovin puuteessa, menepäs AAmua katsomaan jos teillä onitus se nussiminen,olette jus sopiva pari kaikkine mielipuolisine ajatuksinenne.

jos vaikka joku normaali nainen voisi sua edes katsoa päin :)))))))))))))))))

• Heikki

Ei tarvitse olla mikään femakko, jos tulee melkein oksennus nähdessään huoran tai huoraa nylkyttävän kiilusilmän. Nuo kaksi reppanaa.

• Nainen-78

Ymmärräthän Heikki hyvä mistä tuo oksennus johtuu?
        Juuri tuosta feministisestä elämän asenteestasi.

Ole hyvä ja avaa omat killuttimesi, niin pääset jalkeille ja lenkille.

• Heikki
        Nainen-78 kirjoitti:

Ymmärräthän Heikki hyvä mistä tuo oksennus johtuu?
        Juuri tuosta feministisestä elämän asenteestasi.

Ole hyvä ja avaa omat killuttimesi, niin pääset jalkeille ja lenkille.

huoria ja huoria nylkyttäviä reppanoita kohtaan ei tietenkään johdu mistään feminismistä. Se johtuu siitä, että on ällöttävää, kun jotkut alentuvat tuolle eläimen tasolle.

• Nainen-78
        Heikki kirjoitti:

huoria ja huoria nylkyttäviä reppanoita kohtaan ei tietenkään johdu mistään feminismistä. Se johtuu siitä, että on ällöttävää, kun jotkut alentuvat tuolle eläimen tasolle.

Eli älyätkö jo Heikki, se on feminismiä?
        Olet joko sokea tai tyhmä? Veikkaan vahvasti jälkimmäistä, sillä olet hyvin tähän mennessä pystynyt lukemaan viestini.

Ja eläimiähän me ihmiset olemme? Onko siinä sinulle jokin kova pala purtavaksi?

• Heikki
        Nainen-78 kirjoitti:

Olet joko sokea tai tyhmä? Veikkaan vahvasti jälkimmäistä, sillä olet hyvin tähän mennessä pystynyt lukemaan viestini.

että olet normaalia läheisempää sukua apinalle!

• Nainen-78
        Heikki kirjoitti:

että olet normaalia läheisempää sukua apinalle!

Oletko Heikki perehtynyt yhtään ihmisen kehityksen historiaan? Apinastahan me olemme kaikki tulleet, joten mikä on ongelmasi?

• ihmiset eivät
        Nainen-78 kirjoitti:

eläimiä. Ainoa eläin joka yltää ÄÖ:staan liki ihmisen tasolle on apina! Mutta kun huorista puhutaan, heidät voi yhdistää eläimiin; lehmiin!

• Nainen-78
        ihmiset eivät kirjoitti:

eläimiä. Ainoa eläin joka yltää ÄÖ:staan liki ihmisen tasolle on apina! Mutta kun huorista puhutaan, heidät voi yhdistää eläimiin; lehmiin!

Hemmetin idiootti, ihmiset polveutuvat apinoista, joten se siitä ?

• eikö
        Nainen-78 kirjoitti:

Hemmetin idiootti, ihmiset polveutuvat apinoista, joten se siitä ?

osaa lukea? Ihmiset polveutuvat apinoista, se on tiedemiesten versio. Raamattu sanoo toisin.. Minä sanoin, että vain apinoilla on liki sama ÄO kuin ihmisillä, mutta sitä sinä et tajunnut tietenkään..

• Heikki
        Nainen-78 kirjoitti:

Oletko Heikki perehtynyt yhtään ihmisen kehityksen historiaan? Apinastahan me olemme kaikki tulleet, joten mikä on ongelmasi?

"Vaikuttaa
        Kirjoittanut: Heikki 29.9.2005 klo 20.35

että olet normaalia läheisempää sukua apinalle!"

Noin kirjoitin. Tajuatko sanat: "normaalia läheisempää sukua apinalle"?

Tuskin tajuat, koska olet huora.

• Nainen-78
        eikö kirjoitti:

osaa lukea? Ihmiset polveutuvat apinoista, se on tiedemiesten versio. Raamattu sanoo toisin.. Minä sanoin, että vain apinoilla on liki sama ÄO kuin ihmisillä, mutta sitä sinä et tajunnut tietenkään..

Just, eli sulle on turha jutella.
        Ei paljoa kiinnosta nuo hihhulijutut.
        Unohdetaas.

• vain
        Nainen-78 kirjoitti:

Just, eli sulle on turha jutella.
        Ei paljoa kiinnosta nuo hihhulijutut.
        Unohdetaas.

perseen jakaminen.

• vain kirjoitti:

perseen jakaminen.

Taitaa nainen -78 olla ainoa, joka täällä osaa jotain fiksua sanoa.
        Prostituution vastustajilta ei tule yhden yhtäkään fiksua/asiallista kommenttia tai perustelua väitteilleen. Haistatellaan vaan, muuta ei osata??

Niin, miten muuten...Onko ahdasmielisyyden kanssa vaikeaa elää? Saisinko myös järkeviä perusteluja vastauksiinne?

• Myööööö

Jotenkin haiskahtaa miehen kirjoitukselta. Tiedä sitten mikä totuus

• Nainen-78

Niinhän se aina haiskahtaa miehelle, kun ei halua uskoa mitään. :)
        Voin todistaa sulle, että olen nainen, jos niin vaadit?

• ericforrester

Se, jos joku myy itseään ja tienaa rehellisesti sillä, ei siinä mitään, mutta jos mukana on sutenööri, ihmiskauppias tms, joka alistaa toisen huoraamaan ja käärii siitä voitot liiveihinsä, on tuomittavaa.

Valitettavasti huorabisnes toimii näin, eli Tallinnan hutsuilla on oma "suojelijansa", työskentelevätpä he täällä Suomessa tai siellä. Sama on kaikkialla maailmassa.

Harvoinpa olen nähnyt huoraa, joka olisi tasapainossa henkisesti, jotenkin heidän ajatusmaailmansa on vinksahtanut. Olen näet jutellut heidän kanssaan paljonkin.

• aamu

taidat olla kana, etkö sinä hyvä nainen ymmärrä että suurin kivittäjä on se ASIAKAS/MIES, tottakai ne ylistää huoria, mutta minä olet monelta monelta mieheltä kuullut että he ei voi arvostaa naista joka tekee mitä vaan rahasta.

voi hyvänen aika mistä sun kaltaisiasi tyhmiä kanoja oikein piisaa????

ja minä en ainakaa vois ottaa semmosta miestä joka ostaa naisen rahalla, miten semmoseen voi luottaa, miten semmosen kanssa voisi tehdä lapsia?
      ensimmäisen riidan jälkeen mies kostaa vaimolle ja menee huoriin, kuule niin tapahtuu,

ja minä tiedän ettei nämä asiakkaat hyväksy sitä siis miehet/sovinistit että heidän vaimonsa olis kavereita ammattihuoran kanssa, sen nyt tietää älykääpiökin,

miehet haluavat nussia huoraa mut vaimon ei saa olla huora, ja kyllä sä tiedät jos et oo ihan miesten aivopesty että nämä huorissa käyvät ei
      halua vaimojensa käydä mieshuoralla.

siis miksi jollekin pikkukulliselle pitäis antaa naisia raiskattaviksi?

KUN KYSEESSÄ ON KAKSINAISMORAALI MISKI ET SIIHEN PUUTU MIESTEN MORAALIIN

• Nainen-78

Ja sinulleko on ilmeisemmin käynyt näin, että miehesi on käynyt prostituutiolla ensimmäisen riidan tullen?
        Nyt ymmärrän tuon järjettömän mesoamisesi, ei kai se huorissa käynti ole kaikkien ammattilaisten vika? Miten voit laittaa he kaikki samaan pulkkaan? Kaikki ihmiset ovat niin erilaisia ja heillä on eri käsitys moraalista. Opettele nyt hyvä ihminen tämä.

Kaikenlisäksi toivoisin sinulle tervettä avarakatseista elämää, ei ole hyvä olla aina vihainen ja ahdasmielinen, suosittelen. Kokeile ihan huvikses.

• Jaakko
        Nainen-78 kirjoitti:

Ja sinulleko on ilmeisemmin käynyt näin, että miehesi on käynyt prostituutiolla ensimmäisen riidan tullen?
        Nyt ymmärrän tuon järjettömän mesoamisesi, ei kai se huorissa käynti ole kaikkien ammattilaisten vika? Miten voit laittaa he kaikki samaan pulkkaan? Kaikki ihmiset ovat niin erilaisia ja heillä on eri käsitys moraalista. Opettele nyt hyvä ihminen tämä.

Kaikenlisäksi toivoisin sinulle tervettä avarakatseista elämää, ei ole hyvä olla aina vihainen ja ahdasmielinen, suosittelen. Kokeile ihan huvikses.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=4500000000000223&posting=22000000010920829

• Sekö sinua

Vitutaa kun et saa isoa kullia, tai yleensä kullia olenkaan.
        Maistuis varmaan sinullekin Aamu hyvä koita vaikka lantiopohjan lihaksia voimistella niin jotain tuntoa tulee sinunkin panoihisi.
        Nähtäväst miehesi käy nussimassa paremissa naisissa ,kun sinä olet .
        Siinähän sinulle onkin vaikeus kun et saa kullia, en kyllä yhtään ihmettele kun olet kitkerä .
        Puuteessa on naisenkin varmaan huono olle.
        Muuten AAmu olet kyllä itse se reppana, senhän näkee jo kirjoituksistasi että kova puute sinulla on , mistähän saisit vaikka pikkukullia?

• itseä vaivata
        Sekö sinua kirjoitti:

Maistuis varmaan sinullekin Aamu hyvä koita vaikka lantiopohjan lihaksia voimistella niin jotain tuntoa tulee sinunkin panoihisi.
        Siinähän sinulle onkin vaikeus kun et saa kullia, en kyllä yhtään ihmettele kun olet kitkerä .
        Muuten AAmu olet kyllä itse se reppana, senhän näkee jo kirjoituksistasi että kova puute sinulla on , mistähän saisit vaikka pikkukullia?

oikea seksin puute

• aamu
        Nainen-78 kirjoitti:

minä olen kyllä niin älykäs etten omia
        juttuja ja kirjoittele.

mut siis yhteenkään juttuun en sultakaan
        en saa vastausta, mitä kitkeryyteen kuuluu se että kysyn miksi mies ei halua vaimonsa myydä pilluaan??? en todellakaan kirjoita omasta miehestäni.

sehän tässä huvittaa että kun nostan kissan pöydälle ja kirjoitan niinkuin asia on enkä sievistele, mene hyvä nainen kuuntelemaan salaa mitä miehet puhuu salaa kun yksikään nainen ei ole kuuntelemassa se ei ole kaunista kuunneltavaa.

ja jos et pysty ajattelemaan että oma 16-vuotias tyttäresi on vaikka rekkamiesten baanalla myymässä anaalia/oraalia niin voi pyhä sylvi,

en myösk'ään suvaitse murhaa varastelua raiskaamista valehtelua petosta liikennerikkomusta rattijuopumusta kidutusta rotusyrjintää yms. voi kamala kuinka ahdasmielinen minä olen.

kokeileppas kertoa kaikille tutuille että meet amsdamiin myymään seksipalveluja ja juu sanot että ihan oikeesti ja katso sitten kanssasisarien/veljien reaktiota.

• aamu
        Sekö sinua kirjoitti:

kas kun ajattelit että mulla on oma mies kiitos siitä vaikka käy huorissa, jaa kas kun en oo huomannu.

• aamu
        Nainen-78 kirjoitti:

etkö lukenut että miehet kivittää ja tuomitsee naisia varsinkin se asiakas sinä typerä/tyhmis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      86
      7601
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      104
      5517
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4728
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2758
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe