Hävetkää.
17
2553
Vastaukset
- hävetkää
Hävetkää !
- hävetä
Ei kommunisti osaa hävetä. Hän vain elänyt rikollisen aatteensa mukaan. Jokainen on autuas uskossaan, myös kommunisti.
Halonenko äänenne saa? Kaikesta nykytiedosta huolimatta.
Tulkaa järkiinne ihmiset! - rivimies
Stalin ja SKP eivät ole tehneet mitään väärää. Ei pidä uskoa kaikkea, mitä natsit kirjoittavat.
- FootyFan
En edes viiti sano,mitä noille kommareille pitäis
tehdä. Ne asiat,mitä mä olen joskus tehnyt (pahoinpitelyt) on lievää. Nämä sankarit tappavat
omia kansalaisiaan ja sit salaavat kaikki murhat
taatakseen "suosionsa".
Ei Helvetti!!!!!!!!!!!! Hävetään, hävetään! Olen kaksi päivää ripotellut tuhkaa päälleni ! Auttoiko? Kuulutko Suomen
luterilaiseen kirkkoon? Jos kuulut, niin pyydän Sinulta vastavuoroisesti katumusta niiden
viattomien ihmisten surmaamista kaikissa uskonsodissa!!! Sitten olemme "sujut".
vom- ............
aivan!!!
- Kysyjä X
...milloin kirkon johtaja olisi määrännyt tapettavaksi kyseiseen kirkkoon varta vasten liittyneitä henkilöitä? Muistatko sinä?
(Niinhän ne suomalaisetkin aateveljesi liittyivät NKP:hen ja palkkana oli kuolema)
Kysyjä X - Kaikki kotona sinullakaan?
Ei tässä ole nyt kyse siitä KUKA murhasi. Sen kaikki tietävät.
Tässä on kyse SKP:n murhatietojen piilottelusta. Voisiko sanoa SKP:n avunannosta rikokseen omalta osaltaan. Kysyjä X kirjoitti:
...milloin kirkon johtaja olisi määrännyt tapettavaksi kyseiseen kirkkoon varta vasten liittyneitä henkilöitä? Muistatko sinä?
(Niinhän ne suomalaisetkin aateveljesi liittyivät NKP:hen ja palkkana oli kuolema)
Kysyjä XMuistatko Sinä paljonkin nimiä, jotka ovat vartavasten liittyneet esimerkiksi Suomen luteri-
laiseen kirkkoon? Minä en muista omalta kohdaltani liittyneeni!Minulta EI kukaan kysynyt, koska olin kuukauden vanha!!!
vom- Kysyjä X
vom kirjoitti:
Muistatko Sinä paljonkin nimiä, jotka ovat vartavasten liittyneet esimerkiksi Suomen luteri-
laiseen kirkkoon? Minä en muista omalta kohdaltani liittyneeni!Minulta EI kukaan kysynyt, koska olin kuukauden vanha!!!
vom...vapaaehtoisesti liittyneet NKP:hen ja sen jälkeen heidät tapettiin. Laajennetaan nyt kysymystä vähän laajemmaksi: satutko muistamaan maailmanhistoriassa YHTÄÄN tapausta, missä Paavi olisi surmauttanut varta vasten katoliseen kirkkoon kääntyneitä ihmisiä?
Silloinhan vertailukohta olisi vastaava...eikö niin?
Kysyjä X - .......
Kysyjä X kirjoitti:
...vapaaehtoisesti liittyneet NKP:hen ja sen jälkeen heidät tapettiin. Laajennetaan nyt kysymystä vähän laajemmaksi: satutko muistamaan maailmanhistoriassa YHTÄÄN tapausta, missä Paavi olisi surmauttanut varta vasten katoliseen kirkkoon kääntyneitä ihmisiä?
Silloinhan vertailukohta olisi vastaava...eikö niin?
Kysyjä Xentäs inkvisitiot?
- ......
Kaikki kotona sinullakaan? kirjoitti:
Ei tässä ole nyt kyse siitä KUKA murhasi. Sen kaikki tietävät.
Tässä on kyse SKP:n murhatietojen piilottelusta. Voisiko sanoa SKP:n avunannosta rikokseen omalta osaltaan.samanlailla voisin syyttää suomenvaltiota rikoksen tekemisestä sekä sen piilottamisesta ja kieltämisestä jne..juutalaisluovutusket tappotehtaat...
- Kysyjä X
....... kirjoitti:
entäs inkvisitiot?
...uhrina ovat olleet katoliseen uskoon kääntyneet ja paaville uskollisuutta vannoneet henkilöt?
Stalinille uskollisuutta vannoneet suomalaisveljesi tapettiin. Eikö oikein meinaa löytyä hyvää vastinetta, millä löytyisi tuota makaaberia tekoa vakavampi rikos?
Kysyjä X
- Ajatusleikki.
Vaikka aikaa on kulunut ja tekijät kai poistuneet tästä maailmasta, voisiko kommunistisen puolueen haastaa leivättömän pöydän ääreen ja kenties jopa tuomita salailurikoksesta?
Vaikka tuomio olisi vain moraalinen ja puolueen yleisesti tuomitseva, Suomen kansa tuntisi varmasti mielihyvää tällaisen inhottavan oman pesän likaajien edes symbolisesta tuomitsemisesta.- Ajatusleikki.
Miten paljon rötöksiä tässä maassa vaaditaan ennenkuin järjestö julistetaan rikolliseksi?
Pitääkö rötöstelyn olla ns. reaalista? esim. huumekauppaa ym. vai voisiko tämän rötöstelyn käsittää laajemmin? Kuten SKP:n tapauksessa oman edun tavoittelu murhattujen suomalaisten kustannuksella. Vaikkeivat itse liipasimesta vetäneetkään, asettuivat silti tietoisesti suojelemaan murhaajia. Eikö tästä voida minkään mutkan kautta kommunistista puoluetta rangaista vai pääsevätkö taas rikoksistaan kuin koira veräjästä?
- nbmnnm
m,,.mn.,n
Entä milloin oikeistolaiset myöntävät nämä teot joissa suomesta lähetettiin sota-aikana tuhansia juutalaisia tapettavaksi natsi-Saksan tuhoamisleireille?
Lisäksi oikeistolaiset ovat myös salanneet kaikki tiedot näistä jatkosodan aikana Karjalassa pidetyistä keskitysleireistä joissa tapettiin tuhansia viattomia venäläisiä. Vielä kun laskee mukaan kaikki suomen armeijan tekemät sotarikokset venäläisiä siviilejä kohtaan.
Suomen puolustusvoimien ja SUPO:n arkistoista voisi löytää kaikkea mielenkiintoista tietoa näistä sota-aikana tapahtuneista rikoksista joista oikeistolaiset haluavat aina vaieta.
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560