miksi huuto.net ei avaudu sehän on aina jumissa tai sit se vaan pätkii ja hidastelee olisikohan tuo omistajanvaihdos iltasanomille syynä hitauteen. taidan siirtyä takaisin keltaiseen pörssiin ku tuo lehti aukee aina.
huuto.net pätkii
8
628
Vastaukset
- M62
Minä en ole päässyt huutonettiin tänään ollenkaan. Muille sivuille kyllä pääsen netissä selailemaan. Harmittaa kyllä kun on tavaraakin siellä myynnissä ja piti laittaa muutama lisää.
En tiedä onko se liittymästä kiinni.Itselläni on elisan laajakaista.- eki
huuto.net ei toimi ja harmittaa muakin ku olis myös tavaraa myytävänä ja osa huudoista päättyy lähitunteina, maksaakohan huuto.net vahingot. todella huonoa palvelua noinkin isolta nettisivustolta.
- M62
eki kirjoitti:
huuto.net ei toimi ja harmittaa muakin ku olis myös tavaraa myytävänä ja osa huudoista päättyy lähitunteina, maksaakohan huuto.net vahingot. todella huonoa palvelua noinkin isolta nettisivustolta.
Pakko olla jollakin tavalla Elisasta kiinni.Sain viestin kaverilta jolla on toinen palvelun tarjoaja ja hänellä toimii.Ei voi olla muuta selitystä. Tarvinnee soittaa tekniseen tukeen Elisalle huomenna jos ei edelleenkään pääse huutonettiin.
- trifoona
M62 kirjoitti:
Pakko olla jollakin tavalla Elisasta kiinni.Sain viestin kaverilta jolla on toinen palvelun tarjoaja ja hänellä toimii.Ei voi olla muuta selitystä. Tarvinnee soittaa tekniseen tukeen Elisalle huomenna jos ei edelleenkään pääse huutonettiin.
Minäkin pääsin iltasella koulun koneella huutonettiin,mutta kotona en ole päässyt koko päivänä eikä näköjään vieläkään
- kole95
trifoona kirjoitti:
Minäkin pääsin iltasella koulun koneella huutonettiin,mutta kotona en ole päässyt koko päivänä eikä näköjään vieläkään
Mulla itellä Elisan laajakaista enkä pääse huutonettiin mutta kaverilla on soneran liittymä ja siitä kyllä pääsee ei mitään ongelmaa! Eli vika taitaa nyt löytyä Elisalta!!!!!!!!
- roope
vaihtakaahan kaikki nettihuuto.comiin SE TOIMII
- M62
Näin on että edelleen ei pääse täältä elisan liittymästä, mutta naapuri pääsee omasta toisesta. Olen tässä nyt luuri korvalla jonottamassa tekniseentukeen.Ruuhkaa tuntuu olevan.Ilmoittelen tässä kun pääsen lävitse, että mistä tämä nyt johtuu.
- M62
Elisalta luvattiin tutkia ja selvittää asiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591