miksi huuto.net ei avaudu sehän on aina jumissa tai sit se vaan pätkii ja hidastelee olisikohan tuo omistajanvaihdos iltasanomille syynä hitauteen. taidan siirtyä takaisin keltaiseen pörssiin ku tuo lehti aukee aina.
huuto.net pätkii
8
714
Vastaukset
- M62
Minä en ole päässyt huutonettiin tänään ollenkaan. Muille sivuille kyllä pääsen netissä selailemaan. Harmittaa kyllä kun on tavaraakin siellä myynnissä ja piti laittaa muutama lisää.
En tiedä onko se liittymästä kiinni.Itselläni on elisan laajakaista.- eki
huuto.net ei toimi ja harmittaa muakin ku olis myös tavaraa myytävänä ja osa huudoista päättyy lähitunteina, maksaakohan huuto.net vahingot. todella huonoa palvelua noinkin isolta nettisivustolta.
- M62
eki kirjoitti:
huuto.net ei toimi ja harmittaa muakin ku olis myös tavaraa myytävänä ja osa huudoista päättyy lähitunteina, maksaakohan huuto.net vahingot. todella huonoa palvelua noinkin isolta nettisivustolta.
Pakko olla jollakin tavalla Elisasta kiinni.Sain viestin kaverilta jolla on toinen palvelun tarjoaja ja hänellä toimii.Ei voi olla muuta selitystä. Tarvinnee soittaa tekniseen tukeen Elisalle huomenna jos ei edelleenkään pääse huutonettiin.
- trifoona
M62 kirjoitti:
Pakko olla jollakin tavalla Elisasta kiinni.Sain viestin kaverilta jolla on toinen palvelun tarjoaja ja hänellä toimii.Ei voi olla muuta selitystä. Tarvinnee soittaa tekniseen tukeen Elisalle huomenna jos ei edelleenkään pääse huutonettiin.
Minäkin pääsin iltasella koulun koneella huutonettiin,mutta kotona en ole päässyt koko päivänä eikä näköjään vieläkään
- kole95
trifoona kirjoitti:
Minäkin pääsin iltasella koulun koneella huutonettiin,mutta kotona en ole päässyt koko päivänä eikä näköjään vieläkään
Mulla itellä Elisan laajakaista enkä pääse huutonettiin mutta kaverilla on soneran liittymä ja siitä kyllä pääsee ei mitään ongelmaa! Eli vika taitaa nyt löytyä Elisalta!!!!!!!!
- roope
vaihtakaahan kaikki nettihuuto.comiin SE TOIMII
- M62
Näin on että edelleen ei pääse täältä elisan liittymästä, mutta naapuri pääsee omasta toisesta. Olen tässä nyt luuri korvalla jonottamassa tekniseentukeen.Ruuhkaa tuntuu olevan.Ilmoittelen tässä kun pääsen lävitse, että mistä tämä nyt johtuu.
- M62
Elisalta luvattiin tutkia ja selvittää asiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453