huuto.net pätkii

uskomaton asiakas

miksi huuto.net ei avaudu sehän on aina jumissa tai sit se vaan pätkii ja hidastelee olisikohan tuo omistajanvaihdos iltasanomille syynä hitauteen. taidan siirtyä takaisin keltaiseen pörssiin ku tuo lehti aukee aina.

8

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M62

      Minä en ole päässyt huutonettiin tänään ollenkaan. Muille sivuille kyllä pääsen netissä selailemaan. Harmittaa kyllä kun on tavaraakin siellä myynnissä ja piti laittaa muutama lisää.
      En tiedä onko se liittymästä kiinni.Itselläni on elisan laajakaista.

      • eki

        huuto.net ei toimi ja harmittaa muakin ku olis myös tavaraa myytävänä ja osa huudoista päättyy lähitunteina, maksaakohan huuto.net vahingot. todella huonoa palvelua noinkin isolta nettisivustolta.


      • M62
        eki kirjoitti:

        huuto.net ei toimi ja harmittaa muakin ku olis myös tavaraa myytävänä ja osa huudoista päättyy lähitunteina, maksaakohan huuto.net vahingot. todella huonoa palvelua noinkin isolta nettisivustolta.

        Pakko olla jollakin tavalla Elisasta kiinni.Sain viestin kaverilta jolla on toinen palvelun tarjoaja ja hänellä toimii.Ei voi olla muuta selitystä. Tarvinnee soittaa tekniseen tukeen Elisalle huomenna jos ei edelleenkään pääse huutonettiin.


      • trifoona
        M62 kirjoitti:

        Pakko olla jollakin tavalla Elisasta kiinni.Sain viestin kaverilta jolla on toinen palvelun tarjoaja ja hänellä toimii.Ei voi olla muuta selitystä. Tarvinnee soittaa tekniseen tukeen Elisalle huomenna jos ei edelleenkään pääse huutonettiin.

        Minäkin pääsin iltasella koulun koneella huutonettiin,mutta kotona en ole päässyt koko päivänä eikä näköjään vieläkään


      • kole95
        trifoona kirjoitti:

        Minäkin pääsin iltasella koulun koneella huutonettiin,mutta kotona en ole päässyt koko päivänä eikä näköjään vieläkään

        Mulla itellä Elisan laajakaista enkä pääse huutonettiin mutta kaverilla on soneran liittymä ja siitä kyllä pääsee ei mitään ongelmaa! Eli vika taitaa nyt löytyä Elisalta!!!!!!!!


    • roope

      vaihtakaahan kaikki nettihuuto.comiin SE TOIMII

      • M62

        Näin on että edelleen ei pääse täältä elisan liittymästä, mutta naapuri pääsee omasta toisesta. Olen tässä nyt luuri korvalla jonottamassa tekniseentukeen.Ruuhkaa tuntuu olevan.Ilmoittelen tässä kun pääsen lävitse, että mistä tämä nyt johtuu.


    • M62

      Elisalta luvattiin tutkia ja selvittää asiaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe