3.elokuvan lopussa Frodon täytyy lähteä Konnusta haltioitten matkaan? Miksi? Kertokaa!
Vastaukset 5
- Theseus!
Frodo ei ole pystynyt sopeutumaan vanhaan elämäänsä seikkailujensa jälkeen! hän tulee kipeäksi puolen vuoden välein (lukitarin myrkytyksen ja noitakuninkaan haavan vuosipäivät!!!)Ehkä hän näki että ainut mahdollisuus päästä menneisyyden tuskista olisi lähteä Valinoriin eli kuolemattomille maille! Hän oli sormuksen viejä joten hänellä oli siihen oikeus! Niinhän Samkin lähtee vanhuuden päivinään kohti Valinoria viimeisellä keskimaasta lähtevällä laivalla, koska hän oli sormuksen viejä hetken aikaa!!!!
- "ronaldo"
Mä kehottaisin sua lukemaan ekana kirjat, ku katot mitää elokuvaa... Sitte ei ainakaa tartte kysellä asioita, jotka lukee suoraan kirjassa...Äskeinen oli täydellisesti kirjasta otettu!!
- mou
"ronaldo" kirjoitti:
Mä kehottaisin sua lukemaan ekana kirjat, ku katot mitää elokuvaa... Sitte ei ainakaa tartte kysellä asioita, jotka lukee suoraan kirjassa...Äskeinen oli täydellisesti kirjasta otettu!!
Kirjat kyl tosiaankin kannattais lukee ensin, mutta TODELLA monet mun tutut on sanoneet etteivät jaksa lukea niin paksuja kirjoja:D.
- Elise
mou kirjoitti:
Kirjat kyl tosiaankin kannattais lukee ensin, mutta TODELLA monet mun tutut on sanoneet etteivät jaksa lukea niin paksuja kirjoja:D.
Luen ammattini puolesta paljon, sekä suomen- että englanninkielistä kirjallisuutta.
Joten lukutaidosta tässä ei ole kyse. Olen aloittanut TSH:n kolme kertaa, ja päässyt vaihtelevan pitkälle, mutten koskaan loppuun asti. Jokin siinä kirjassa ei vain ole iskenyt minuun (siksi täytyikin katsoa leffat, en tiedä mitä mieltä niiden toteutuksesta vs. kirja voi olla, mutta kuitenkin!). - mou
Elise kirjoitti:
Luen ammattini puolesta paljon, sekä suomen- että englanninkielistä kirjallisuutta.
Joten lukutaidosta tässä ei ole kyse. Olen aloittanut TSH:n kolme kertaa, ja päässyt vaihtelevan pitkälle, mutten koskaan loppuun asti. Jokin siinä kirjassa ei vain ole iskenyt minuun (siksi täytyikin katsoa leffat, en tiedä mitä mieltä niiden toteutuksesta vs. kirja voi olla, mutta kuitenkin!).Vaan juuri sitä, että monet ovat kirjan aloittaneet, mutta eivät päässeet (jaksaneet tms) loppuun asti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398