3.elokuvan lopussa Frodon täytyy lähteä Konnusta haltioitten matkaan? Miksi? Kertokaa!
En ymmärrä miksi...
5
814
Vastaukset
- Theseus!
Frodo ei ole pystynyt sopeutumaan vanhaan elämäänsä seikkailujensa jälkeen! hän tulee kipeäksi puolen vuoden välein (lukitarin myrkytyksen ja noitakuninkaan haavan vuosipäivät!!!)Ehkä hän näki että ainut mahdollisuus päästä menneisyyden tuskista olisi lähteä Valinoriin eli kuolemattomille maille! Hän oli sormuksen viejä joten hänellä oli siihen oikeus! Niinhän Samkin lähtee vanhuuden päivinään kohti Valinoria viimeisellä keskimaasta lähtevällä laivalla, koska hän oli sormuksen viejä hetken aikaa!!!!
- "ronaldo"
Mä kehottaisin sua lukemaan ekana kirjat, ku katot mitää elokuvaa... Sitte ei ainakaa tartte kysellä asioita, jotka lukee suoraan kirjassa...Äskeinen oli täydellisesti kirjasta otettu!!
- mou
"ronaldo" kirjoitti:
Mä kehottaisin sua lukemaan ekana kirjat, ku katot mitää elokuvaa... Sitte ei ainakaa tartte kysellä asioita, jotka lukee suoraan kirjassa...Äskeinen oli täydellisesti kirjasta otettu!!
Kirjat kyl tosiaankin kannattais lukee ensin, mutta TODELLA monet mun tutut on sanoneet etteivät jaksa lukea niin paksuja kirjoja:D.
- Elise
mou kirjoitti:
Kirjat kyl tosiaankin kannattais lukee ensin, mutta TODELLA monet mun tutut on sanoneet etteivät jaksa lukea niin paksuja kirjoja:D.
Luen ammattini puolesta paljon, sekä suomen- että englanninkielistä kirjallisuutta.
Joten lukutaidosta tässä ei ole kyse. Olen aloittanut TSH:n kolme kertaa, ja päässyt vaihtelevan pitkälle, mutten koskaan loppuun asti. Jokin siinä kirjassa ei vain ole iskenyt minuun (siksi täytyikin katsoa leffat, en tiedä mitä mieltä niiden toteutuksesta vs. kirja voi olla, mutta kuitenkin!). - mou
Elise kirjoitti:
Luen ammattini puolesta paljon, sekä suomen- että englanninkielistä kirjallisuutta.
Joten lukutaidosta tässä ei ole kyse. Olen aloittanut TSH:n kolme kertaa, ja päässyt vaihtelevan pitkälle, mutten koskaan loppuun asti. Jokin siinä kirjassa ei vain ole iskenyt minuun (siksi täytyikin katsoa leffat, en tiedä mitä mieltä niiden toteutuksesta vs. kirja voi olla, mutta kuitenkin!).Vaan juuri sitä, että monet ovat kirjan aloittaneet, mutta eivät päässeet (jaksaneet tms) loppuun asti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946