Huutonet edelleen hidas

lere95

Onko teillä muilla samoja ongelmia, että Huutonetti on mennyt nyt todella hitaaksi tuon jälkeen kun se eilen nyt saatiin viimeinkin näissä elisan verkoissakin toimimaan. Sivut aukeavat todella hitaasti jos ollenkaan..!!! Onkohan se vika mulla koneessa, Huutonetissä vai Elisalla. Muiden sivujen kanssa ei kyllä ole mitään ongelmaa!

18

5070

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä vain.

      Kyllä sorerankin liittymillä käy hitaasti se huutonet.. Meilläkin on samat jutut jo aikojen alusta.

      • VIHAINEN

        EIPÄ TOIMI HUUTO.NET TYÖ PAIKANKAAN KONEELLA.MIKÄ SIEL MÄTTÄÄ??????????????????????????????????????


      • yhtään,
        VIHAINEN kirjoitti:

        EIPÄ TOIMI HUUTO.NET TYÖ PAIKANKAAN KONEELLA.MIKÄ SIEL MÄTTÄÄ??????????????????????????????????????

        mutta mä käytänkin Nettihuuto.comia. Ja kauppa käy... =)


      • Typsy
        yhtään, kirjoitti:

        mutta mä käytänkin Nettihuuto.comia. Ja kauppa käy... =)

        Sinne vaan kaikki myymään, kyllä sielläkin ostajia on ja koko ajan tulee tavaraa/käyttäjiä lisää!


    • mitään myytävää

      Huonosti on mitään kunnon kamaa siellä Nettihuuto.com:issa, niinkuin lähes kaikissa suom. huutokaupoissa........ Ja kyllä Huutonetin pitäisi ehdottomasti saada kunnon serveri, että sivut toimisi aina, eikä vaan silloin tällöin.........

      • mutta

        nuo ongelmat on jatkuneet jo kuukausia ellei jopa vuosia. Itse kyllästyin siihen kärvistelyyn ja pistin HN:n henkilökohtaiseen boikottiin; mitään en sieltä osta enkä siellä myy. Eikä harmita yhtään.

        Tarpeeksi moni kun tekisi saman, niin luulisi omistajankin mielenkiinnon noiden ongelmien korjaamiseen kasvavan.


      • keräilijä
        mutta kirjoitti:

        nuo ongelmat on jatkuneet jo kuukausia ellei jopa vuosia. Itse kyllästyin siihen kärvistelyyn ja pistin HN:n henkilökohtaiseen boikottiin; mitään en sieltä osta enkä siellä myy. Eikä harmita yhtään.

        Tarpeeksi moni kun tekisi saman, niin luulisi omistajankin mielenkiinnon noiden ongelmien korjaamiseen kasvavan.

        Aina lupaavat korjata tilanteen kun sinne ilmoittaa ettei toimi tai että on hidasta. Ehkä yhden serverin lisäys auttaa jonkin aikaa mutta kohta on sama juttu. Aamulla toistä klo 7 jälkeen toimii vilkkaammin mutta jo 9 jälkeen ruuhkaa. Muuten eBay on hyvä ja tavaraa riittää!


    • vilma

      Juu ei kyllä aukee koko huutonetti systeemi enää...voi vitsit!!!

    • naatatipu

      miten voi tehdä kauppaa kun on näin hidas huutonetti. että tosiaakin vi.u.taa kun vaihtui omistaja tällä.

      • vilma

        juu, miten ihmeessä voin HOIDELLA kaupantekojuttujani, jollei SINNE KERTA PÄÄSE ja huomenna pitäis jo huudot sulkeutua...enpä sitte voi myydä mitään kelleen kun en kerta saa huutonettia AUKIKAAN!!!SE SIITÄ, TUSKINPA SE HUOMENNAKAAN VIELÄ TOIMII!


      • Einomies Porkkakoski
        vilma kirjoitti:

        juu, miten ihmeessä voin HOIDELLA kaupantekojuttujani, jollei SINNE KERTA PÄÄSE ja huomenna pitäis jo huudot sulkeutua...enpä sitte voi myydä mitään kelleen kun en kerta saa huutonettia AUKIKAAN!!!SE SIITÄ, TUSKINPA SE HUOMENNAKAAN VIELÄ TOIMII!

        tommosta vaihteeksi, ylläpito on tyytyväinen, ei tule yhtään valitusta


      • Nimetön
        Einomies Porkkakoski kirjoitti:

        tommosta vaihteeksi, ylläpito on tyytyväinen, ei tule yhtään valitusta

        Huomenna huudot sulkeutuu.No eipä mee mania jos
        ei tuukkaan,TANA KELE TU


    • Eeh

      Eipä tuonne tunnu pääsevän näyttää
      sivua ei voi näyttää.

      • eisu

        Miksi huutonet ei toimi ja sitten välillä ei toimi? Välillä toimii hirveen hyvin ei ole hidasta eikä mitään valittamista mutta toisinaan sitten ei pääse sinne millään.
        Ei kai huutonet ole freebokin sivuilla? sillä niillä sivuilla on huolto katko joka kestää n. aamu kymmeneen saakka.
        vähän vaikuttaaa omasta mielestäni siltä........


      • mcvaari
        eisu kirjoitti:

        Miksi huutonet ei toimi ja sitten välillä ei toimi? Välillä toimii hirveen hyvin ei ole hidasta eikä mitään valittamista mutta toisinaan sitten ei pääse sinne millään.
        Ei kai huutonet ole freebokin sivuilla? sillä niillä sivuilla on huolto katko joka kestää n. aamu kymmeneen saakka.
        vähän vaikuttaaa omasta mielestäni siltä........

        jee kuvitellu et omis vehkeis vika mut kun kaikki muut toimii mut ei toi


    • retro

      jos ei saa auki huomiseen mennessä. Mulla tonnin esineestä tarjottu viimeks viiskymppiä ja tiedän et kiinnostus olis kova mutta jos ei kukaan pääse tarjoamaan ennen huomista onks myytävä viidelkympil

      • ,,,

        jollet käyttänyt hintavarausta. Muussa tapauksessa sun olis sääntöjen mukaan se myytävä huutohinnalla tai otettava negaa. Ostajan ei ole pakko siitä hinnasta neuvotella.


    • Anonyymi

      vieläkin hidas. 2023

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe