Yksi asia yhdistää meitä kaikkia

Suomi24-palstoille - myös tänne huuhaalle kirjoittavia, ja sehän on tietenkin tämä wanha tuttu:

"502 Proxy Error
Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.

The proxy server could not handle the request POST /write.cgi.

Reason: Document contains no data

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

Terveisin, MM.

6

582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Proxy_Error

Kiirettä pitää =)

• Horologi

nuo kaikki,sillä tuo Proxy Error ja sen jälkeen olevat englannin kielen sanat ei aukea,kun en ole sitä englantia niin paljon tarvinnu.Mutta osan teksteistä kylläkin olen selventänyt niin, että ne ei vaan toimi!Mitähän ne muut sitten onkaan?Terveisin se joka kyseli niitä sun keikkapaikkoja!Käännä vaikka latinaksi,sillä se on se kieli minkä minäkin ymmärrän.

• kun mun kirppukirous ei meinaa millään tehota? Monesti olen jo palvelimen noitunut mutta aina tulee proxy error uudelleen.

• tuffe

mietn sen nyt katsoo, yhdistää vai erottaa... tai yrittää erottaa :)

• vt evk

Häviskö se viestiketju ihan tekniikan lipsuessa, vai liekö joku pyytänyt poistoa?

Harmittaa vaan, kun oli niin symppisjutut menossa. Olisin lukenut niitä pitkään vielä jälkeenkinpäin. :o( Sain paljon lohtua myös omaan suruuni ihmisiltä, joita en ole edes koskaan tavannut. Se oli tosi tärkeää. Edes livessä en ole voinut puhua siitä jutusta. Se vaan meni siihen. Tarkoitus ei ollut mun rueta herkistelemään.

Toivottavasti joku ei loukkaantunut siitä viestiketjusta ja pyytänyt poistoa. Jos niin on käynyt, pyydän anteeksi häneltä.

t. varatartsan

• up

up

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      19
      2311
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1864
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      178
      1523
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1493
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      23
      1490
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      310
      1443
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1071
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      63
      1027
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      1005
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      894
    Aihe